Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

haha Ellen toch!

Jullie blijven, zelfs als jullie zwanger zijn, neurootjes…

Maar…ik kan het me wel voorstellen. Het piekeren. Bij de november-beebs hadden we het ook wel eens over een buikluikje. Zodat je af en toe eens naar binnen kunt gluren.

Het is heel logisch hoor, om je druk te maken over hoe en wat als de beeb er straks is. En helemaal over de financiën. Maar … probeer er vertrouwen in te krijgen dat het allemaal goed komt. Alles krijgt zijn plaatsje en ook met geld zal het wel meevallen.

Liefs,

Noortje

Wat ben je toch een lieverd :-*

Ja neurotisch blijf je denk vanaf het moment dat je ervoor kiest dat het zwanger worden mag :wink:

Hoi Lieve Meiden!

Noortje, ik sluit me helemaal bij je aan hoor! Je hebt het heel goed verwoordt.

Vreemd hoor, dat je een cyclus hebt overgeslagen. Vervelend he, zo rol je van het een in het ander… Sterkte meid!

Ik hoor ook graag van de zwangeren hoe het met ze gaat, we hopen natuurlijk ook snel met ze mee te schrijven over onze zwangerschapskwaaltjes! Wie weet, nog een paar dagen…

Misschien wel vreemd, maar ik heb tot en met vandaag nog geen last van neurotische trekjes, dat ik van alles voel en zo…

Ik zal het wel te druk hebben, denk ik! :roll:

Lieverds, ik moet weer aan het werk!

Diana

Oh Diana, het wordt dus weer een spannend weekend voor je.

Ik ga ook voor jou duimen. :pray: :thumbup: :pray: :-

Ellen, wanneer krijg jij weer een echo? 31 augustus is al best weer lang geleden. :wink:

Kay, hoe is het met jou? Lees je hier ook nog af en toe mee?

Hoe zou het met Ineke zijn? Ik hoop dat ze een beetje rust kan vinden zonder KOK. Ik hoop ook echt dat ze binnenkort weer gewoon lekker meeschrijft!

En met de rest?

Groetjes :-
,

Noortje

OOO didi spannend :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Toch zegt die rust wel wat hoor. Toen ik nog niet wist dat ik zwanger was had ik ook een bepaalde rust over me heen…

Net als dat ik niet een zwangerschapstesten in huis had :shock: :mrgreen: :mrgreen: dat was echt een teken hihi

Lieve Noortje ik krijg pas weer met 20 weken een echo :frowning: echt zo stom!!!

Maar ik mag 3 oktober naar het hartje komen luisteren bij de VK.

Ik zal het even bij mijn onderschrift zetten…

:-*

Gossie Ellen,

Dat ze niet nog een echo tussendoor doen! Echt stom.

Kun je er ook niet om vragen?

3 oktober ben je 12 weken en nog iets, toch?

Pffff, zit echt wel lang tussen.

Kun je niet tijdelijk naar Spanje verhuizen? Volgens Eveline krijg je daar wel meer echo’s en dan kunnen jullie samen gaan. Haha… Kom ik wel op visite! :mrgreen:

Ja daar zit echt lang tussen voor mijn gevoel. Ik heb me ook voorgenomen dat als het niet goed is dat die verloskundige heel hard moet gaan rennen :mrgreen: :mrgreen: Nee meis het is niet anders…

ja 3 oktober ben ik 12 weken en 2 dagen dus als het dan goed is ga ik het van de daken schreeuwen :wink:

Ja is wel gezellig met z’n drieen in Spanje :mrgreen:

:-*

Hier alles goed, we zijn druk aan het klussen. aangezien mijn cyclus een beetje op de schop ligt hebben we het deze maand maar ruim genomen en dat betekend dus ruim 2 weken om de dag. He wat vervelend. :mrgreen: :mrgreen:

Ellen, krijg je dan geen termijnecho?? De echo die je bij 8 weken heb gehad is toch niet echt betrouwbaar om te bepalen hoe oud je beeb is? (of zit ik er naast?) En wat als je nu een nekplooimeting wil?

Hoi!

Ja, gezellig kom maar!! Kun je lekker elke maand je ukkie op het beeldscherm zien! Dat is echt een heel groot voordeel van hier wonen!

Ik snap ook niet dat ze daar in Nederland zo veel tijd tussen laten zitten hoor, of dat er dames zijn die pas met 12 weken de eerste echo hebben! Dat is toch niet normaal! Denk je dat je 12 weken bent kom je erachter dat je niet zwanger bent omdat het embryootje met 6 weken gestopt is met leven of zo…ik vind zo iets echt schandalig. Nederland is ook een van de weinige landen hoor, die dat zo doen!

Verder is een termijn echo met 8 weken vrij nauwkeurig geloof ik hoor.

Nou, ik tel de uren af!! En heel stom…van de ene kant ben ik bang dat het fout zit en van de andere kant ben ik bang dat het een tweeling is! Echt twee extremen he! Hoe kan iemand zo verschillend denken, want ik ben er dan echt van overtuigd dat het zo is, om vervolgens een uur later weer van het andere overtuigd te zijn :roll: Ja ja, gaat lekker hier!!

Liefs, Eveline.

Hi lieve meiden!

Daar ben ik weer hoor!!

Ik was idd al even terug van vakantie, maar nog geen tijd/fut gehad om te schrijven!

Fijn dat er weer een zwangere bij is!!! Gefeliciteerd Eveline!!! :-*

De vakantie was echt heerlijk!! Heel mooi weer en erg genoten van onze vrije tijd! Veel gefietst en veel mooie dingen gezien! Ik zal ook wat foto’s plaatsen in het showforum! Hierbij in ieder geval twee van een vlinder!!

Ik zag dat er wel wat minder werd geschreven! Ik kan het me goed voorstellen hoor! Ik heb ook niet altijd zin om te schrijven!

Hier gaat alles goed, deze maand probeer ik er wat minder mee bezig te zijn en dat lukt aardig, geen temp. bijgehouden en geen ovu testen gedaan!

Ik heb wel een beetje het idee wanneer m’n eisprong was, dus nu maar weer afwachten!

A.s. maandag moeten we weer naar de gyn.

Afgelopen zaterdag hebben we het as van mijn vader in zee verstrooid. Wat was dat mooi zeg! Dat mag met mij ook, als het zover is!

Het was schitterend weer en de zee was nog mooier dan normaal!

Dit was echt een goed afscheid weer… Hoe verdrietig ook, het was wel heel mooi! We hebben allemaal een witte roos in zee gegooid, en Andre en ik eentje extra voor ons frutseltje! :vlinder:

Nou, meiden ik zal jullie weer in de gaten houden de komende tijd!!

Dikke knuf, Irene

Irene welkom terug. Wat een mooie manier om afscheid te nemen van je vader :hug:

Ellen krijg jij geen 12 weken echo? Ik mag met 12 weken nog terugkomen voor termijn-echo. Ik heb begrepen dat ze onder 8 weken nog niet goed zwangerschapsduur kunnen bepalen. Je zit er dan zo een paar dagen naast omdat het moeilijk meten is aan zo’n klein frummeltje. Tussen 10 en 12 weken kunnen ze het beste bepalen hoe ver je bent heb ik me laten vertellen.

Verder heb ik me bij de hogeschool hier opgegeven als vrijwilliger bij studie echoscopie. Krijg dus in iedergeval in december een extra kijkmoment. Alleen jammer dat dat dus vrij dicht bij mijn 20 weken echo zal zijn, maar misschien had ze ook nog een plaatsje in november.

Irene, Jorien en Diana ik duim voor jullie.

Verder hier alles oke, ga vlgende een weekje op vakantie. En dan heb ik alweer de eerste afspraak bij VK. Maar ik acht de kans niet zo groot dat ze bij 9 weken en 3 dagen hartje kan horen

Hallo meiden,

Hier ben ik ook weer een keertje.

Irene, fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad! Goed dat je probeert even wat minder met het zwanger worden bezig te zijn. Bij mij heeft het goed geholpen! :mrgreen:

Eveline, spannend hoor, de echo binnenkort! Op zich zijn de kwaaltjes een goed teken! Enne, een tweeling…zit dat in de familie?

Jorien, succes met klussen!!

Noortje, wat jammer dat je niet zwanger bent… Wat een lief berichtje van jou zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik het best wel moeilijk vindt om hier over mijn zwangerschap te schrijven. Alhoewel ik ook nog goed weet dat ik het heel fijn vond wanneer Kay over haar zwangerschap vertelde. Dus ik zal me af en toe hier gezellig blijven melden.

Diana, succes met wachten. Ik hoop zo dat je zwanger bent!

Ha meiden,

Nou, hier dan even de stand van zaken bij mij!

Best wel spannende dagen gehad. Zondagochtend ontdekte ik dat ik een beetje bruin bloed verloor. Wel niet zo veel, maar toch schrok ik zo erg! Ook later op de dag bleef het, dus toch maar verloskundige gebeld. Gelukkig kon ze me wel een beetje geruststellen. Maar vandaag had ik dus mijn eerste afspraak bij de VK en ik was zoooo zenuwachtig…! Wat een opluchting toen we het hartje luid en duidelijk hoorden kloppen!!! Mij is vervolgens ook uitgelegd dat bruin bloedverlies bij veel vrouwen voorkomt. Alles is gevoeliger voor scheurtjes e.d, dus niets aan de hand. Volgende week krijg ik nog een echo om te kijken of alles er op en er aan zit en om nogmaals de termijn te bepalen. Ik heb er zin in, alhoewel ik tegen die tijd ook wel weer zenuwachtig zal worden.

Nou meiden, ik zit al weer even op KOK. Ga nog even wat opruimen en dan lekker slapen.

Succes allemaal!

Groetjes Jozie

@NoortjeP wrote:

Kay, hoe is het met jou? Lees je hier ook nog af en toe mee?

Jazeker! Hoewel ik dan niet alles meer lees (er wordt hier veel en snel geschreven), maar vaak de laatste 2 pagina’s. Maar ik volg wel wie er bijna kunnen testen of dat iemand overtijd is of zo. Wat ben je een lieverd dat je naar me vraagt! :-* Heel erg jammer dat het bij jou niet raak was Noortje, ik had het zo voor je gehoopt… Ik hoop toch dat het snel wel zo mag zijn! (Dat hoop ik voor iedereen hoor!! :pray: )

Met mij is alles goed. Beeb schopt goed en hard inmiddels, en ik vind het erg fijn dat te voelen. Hoewel ik vaak vind dat de tijd snel gaat, gaat 'ie ook weer heel langzaam en kan ik bijna niet wachten tot het zover is… :wink:

Enne, Jozie, wat fijn dat je het hartje nu gehoord hebt!!

Hoi!

Irene, fijn dat je weer terug bent en weer mee schrijft. Jullie hebben inderdaad op een hele mooie manier afscheid genomen van je vader. Ook de twee rozen voor jullie vlindertje vind ik een mooi gebaar. Dikke kus voor jou :-*

Jozie, was wel even spannend dus, maar ik lees dat je gerustgesteld bent! Gelukkig maar!!

Tweelingen zitten inderdaad in de familie. Mijn moeder is van een tweeling, mijn broer en zus zijn tweeling… Bij ons springt het dus geen generatie over. Ook het feit dat ik echt al een buikje heb, en dat terwijl ik bijna niks eet, en de laatste paar dagen gewoon naar de wc kan. Ik geloof dat ik bij mijn zoontje dit type buik pas bij de 41/2 maand had of zo…Maar goed, ik haal mezelf van alles in mijn hoofd, zoals ik eerder al schreef. Het ene uur ben ik er zeker van dat het mis is, het andere weet ik zeker dat het een tweeling is. Ach, morgen zullen we het weten!

Ik laat jullie pas laat in de middag wat weten, want hoe dan ook moet ik daarna nog een aantal dingen doen en ben ik niet in de buurt van een pc!

Liefs en weltrusten,

Eveline.

Eveline, succes!! Ik :pray: en :thumbup: :thumbup: voor je.

Gezellig weer die drukte meiden :mrgreen:

Goeiemorguh…

Irene welkom terug lieverd!! Dus je hebt een fijne vakantie gehad :thumbup: Heel mooi hoe je dat omschrijft over het as van je vader en die rozen… :-* Gezellie dat je weer terug bent en ik hoop dat het raak is deze maand meis!

Jorien zet um op :mrgreen: :mrgreen:

Jozie fijn hoor dat je het hartje heb horen kloppen! En nog een paar daagies en je bent 12 weken :thumbup: :thumbup:

Kay voor jou ook een extra zoentje :-* :wink:

Ik begrijp ook niet waarom ik geen extra echo krijg. Dat is wel wat ik had begrepen toen het de vorige keer mis ging…Maar ze vond het niet nodig aangezien ik wel met 12 weken nog even naar het hartje mag luisteren…Ik ga het er wel over hebben als ik er ben.

Eveline ik moet al de hele tijd aan jou denken. HET IS JOUW DAG VANDAAG! En mijn duimen gaan zich blauw draaien :mrgreen: :mrgreen: de pc wordt vandaag strak in de gaten gehoude :wink: Lieve meid ik denk aan je en hoe zou je het trouwens vinden als het een tweeling zou zijn?

Nou toedels meissies!

Ja, gezellig als iedereen weer even iets van zich laat horen.

Eveline, ik denk aan je vandaag. :-

Ellen, vraag maar gewoon als je bij de vk bent. Nee heb je, ja kun je krijgen. Zou wel leuk zijn natuurlijk.

Jozie, je hebt in ieder geval het hartje mogen horen. Heerlijk, en nu op naar de echo.

Jorien, vervelend hè? Dat klussen? :mrgreen: Maar ik ga voor je duimen.

Irene, welkom terug van vakantie. Wat mooi van het verstrooien van je vader. En wat mooi van die roosjes. Wist je dat ik de laatste week ook heel veel vlindertjes heb gezien? En dan moet ik direct aan KOK denken. Aan al onze vlindertjes. Het is net alsof ze soms komen vertellen dat alles wel goed komt.

Ik vind trouwens dat vlinders een bepaalde rust uitstralen. Als ik er één zie, dan word ik helemaal rustig van binnen. Of ben ik de enige die zo idioot is? :think:

Mijn hub heeft zondag nog een rups gered. Deze rups was verdwaald en kroop onze keuken binnen. Mijn hub heeft hem opgepakt en in de tuin gezet. “Zo”, zei hij, “die kan een mooi vlindertje worden.” Lief hè? :inlove:

Kay, gelukkig dat alles zo goed gaat. Jij bent toch wel ons voorbeeld hoor! :-

Ziggy, bijna vakantie. Heerlijk hoor! Geniet er maar lekker van. :-*

Hier is trouwens alles helemaal van slag.

Terwijl de gyn vertelde dat ik waarschijnlijk één dezer dagen mijn eisprong zou krijgen, ben ik gisteren begonnen met bloeden. Heb 2 stolseltjes verloren en de ongi is verder best hevig. Ik snap er helemaal niets meer van. Dit zou de gyn toch gezien moeten hebben met de echo? Wat is dan het ei? Zou ze mijn cyste hebben aangezien voor het ei?

In ieder geval werkt het daarbinnen nog en daar ben ik wel heel blij om.

En … ik ben nu weer begonnen met een nieuwe cyclus, dus: NIEUWE RONDE, NIEUWE KANSEN!

Ditzelfde heb ik trouwens ook in januari gehad. Toen had ik wel een bevruchting maar geen innesteling. Dus geen zwangerschap. Misschien heb ik dit nu ook wel gehad… Ach ja…

We gaan er weer voor deze maand. :mrgreen:

En volgende week vrijdag ben ik jarig en dan zal ik mijn hubbie eens extra lief aankijken? :inlove:

Nu weer even aan het werk.

Dikke knuffel voor iedereen.

Liefs,

Noortje

:pray: Eveline :pray:

eveline succes vandaag

Eveline, succes vanmiddag!!!

Eveline als het goed is weet je nu meer… :pray: :pray: :pray: