Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

Morguh meiden!

Nee!!! We gaan toch niet stoppen he!! Irene is met vakantie…

Noortje heb vandaag al nieuws??? Ik ben ook reuzebenieuwd meis :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Nou laat gauw wat van je horen! Klinkt leuk die vrijgezelledag!

Eveline hoe is het met jou vandaag? Hoe staat het met je rijstkorrel?

Ja weet je wat het is meiden. Ik heb niet zo veel te vertellen eigenlijk. Hoewel ik natuurlijk ontzettend blij met met dat mooie kloppende hartje wacht ik echt pas met juichen als ik die 12 weken voorbij ben…

Dus ja waar kan ik het over hebben?

Daantjuh hoe is het met de clomid? Je kan er zeker nog niet veel van zeggen he…

Diana :-* Ja er is een grote last van mijn schouders gevallen maar ik blijf op mijn hoede hoor. Maar ik kan er in ieder geval meer van genieten samen met mijn mannetje en dat geeft wel een hele bijzondere band :inlove: :inlove:

Biancaatje hoe is het met jou vandaag. Ik heb nog eens in mijn boek opgezocht over endometriose. Nou weet ik tenminste waar je het over hebt. Ik las dat ze ook wel eens de menstruatie een half jaar stopzetten zodat eventuele cuystes kunnen slinken en de baarmoeder tot rust kan komen waardoor de endometriose kan verdwijnen, klopt dat wat ik zeg?

Irene intussen alweer terug van je vakantie?

Nou meiden hoe is het verders met jullie??

:-*

Sorry, had ik niks van me laten horen. Hier gaat alles goed. Mijn ongi is bijna weer weg, dus de leuke periode komt er weer aan. Ik hoop alleen dat ik deze keer een normale cyclus heb (of nog beter zwanger ben) want 5 dagen overtijd lopen is niet goed voor mijn hart. Het vreemde is ook dat als ik dus later ongesteld wordt dan mijn normale cyclus, dat het ook veel heftiger is, veel meer buikpijn, meer bloed, veel stolsels. Van de week was ik echt flauw van.

Noortje, ik duim nog steeds voor je :thumbup: :thumbup:

Goedemorgen!

Hier even heel kort een berichtje, want ik heb weinig tijd.

Noor… :pray: :pray: Ik hoop het zo voor je! Ik hoop echt dat die digitale cb niet goed werkt! Een opgezette buik kan twee dingen betekenen! Ach lieverdje ik hoop het écht!

Verder hier alles oke. Hopelijk met rijstkorreltje ook, over een week en 2 dagen kan ik daar meer over vertellen .:mrgreen: Verder ben ik vandaag erg misselijk. Sinds dagen erg geirriteerd en emotioneel. Maar ook sjaggerijnig ( hoe schrijf je dat :think: ) Dat ben ik al een paar dagen en ik kan je zeggen dat is niet leuk voor mijn omgeving en ook niet voor mezelf :roll: Pff…

Ik ga weer sjaggie zitten wezen hier!

Doei, Eveline.

ik ben even totaal chaggie. En merk dat ik daarom helemaal nergens meer mee schrijf, nog 1 week en 3,5 dag. Dan zal het wel beter gaan omdat ik dan weet waar ik aan toe ben met deze zwangerschap. Vindt het zo dubbel omdat hier te melden waar iedereen hoopt zo snel mogelijk zwanger te zijn.

Noor ik duim voor je

Ziggy, ik kan me je angst wel voorstellen hoor, je wilt gewoon heel graag zien, dat het goed zit, en zolang je dat niet weet, blijf je jezelf beschermen door het nog niet helemaal te accepteren dat je zwanger bent en dat je daar blij om mag zijn. Sterkte.

Eveline, misselijk is een goed teken toch?

Ha meiden,

Weer even een teken van leven van mij.

Ziggy en Eveline. Ik kan me jullie angst zo goed voorstellen. Opnieuw zwanger zijn is zo eng!!! Eveline, jouw sjaggerijnigheid lijkt me trouwens wel een goed teken hoor! :mrgreen:

Jorien, veel plezier in de leuke periode!

Noortje, ik duim voor je!

Diana, succes met je verkoudheid…

Met mij alles goed! Ik voel me nog steeds op en top zwanger. Alhoewel dat ook inhoud dat ik elke dag boven de wc hang, heel veel slaap en erg veel stemmingswisselingen heb.

Ik hoop toch wel dat dit over een week of 2 wat beter gaat worden.

Liefs, Jozie

Noor? Hoe is het nu? Ik ben zoooo benieuwd!!

Liefs, Eveline.

He hoi!

We gaan toch niet stoppen hier? Ik heb nog steeds het idee dat ik hier echt m’n ei kwijt kan! Jullie weten echt precies hoe ik me voel…

Ellen, ik kan me zo goed voorstellen dat je niet eerder rustig bent dan na die 12 weken. Ik weet zeker dat ik dat met een volgende zwangerschap ook zal hebben. Toch wel proberen er van te genieten hoor! Maar dat zit vast wel goed! :-*

Tsja, wat heb ik verder nog te melden…

Van’t weekend weer goed ons best gedaan, maar eerlijk gezegd, weet ik niet of een ernstige verkoudheid/bronchitis ook effect heeft op een ei? Is er iemand die dat weet? Als je ziek bent, kan het toch effect hebben op je ei? Of haal ik nu van alles door elkaar??

Nou, ja, we zien over 2 weekies wel weer. hihihi, ik maak me er nu nog niet zo druk om. Maar o wee, als we 1.5 week verder zijn…

Liefs,

Diana

Dan worden we weer neurotisch :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Noortje…geen zin om te schrijven? :-* :-

Vanmorgen naar de VK geweest. Zo’n intake gesprek en de uitslagen van mijn bloedonderzoek. Alles was picobello in orde en ook mijn bloeddruk :thumbup: :thumbup: En ze was trots dat ik gelijk gestopt ben met roken :mrgreen: :mrgreen: Alweer 4 weken!!!

Mag nu over 4 weken terug komen ipv 6 om naar het hartje te luisteren. Ik krijg pas weer met 20 weken een echo…

Nou ja zo lang ik het hartje maar hoor ben ik gelukkig… :inlove:

Meiden hoe is het verders? Eveline hoe is het met jou vandaag?

:-

Hoi!

Nou ik ben nog steeds bloed chagerijnig…heb echt medelijden met de mensen in mijn buurt…het is niet leuk meer. Als ik niet chaggie ben dan moet ik huilen :roll:

Verder ben ik elke dag nog misselijk ( niet veel maar toch! ) en zijn de ongesteldheids krampen sinds een paar dagen weg :shock: Ik weet niet of dat een goed of een slecht teken is…

Ik denk dat ik tot volgende week woensdag echt een onuitstaanbaar persoontje blijf…GRRRR…ik wil die echo nu! En weten hoe het zit!!

Liefs, Eveline.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat balen he dat je je zo voelt he meis. Ik had het net zo…

Er is niets aan te doen lieverd. Ik weet ook niet zo goed hoe ik he op moet peppen behalve als ik nu met z’n echo apparaat voor je deur zou staan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nog een weekje lieverd en dan heb je het bewijs dat alles goed zit :-* :-

Nou schrijf het maar lekker van je af hoor :-

Bianca veel succes vandaag.

Mis ik iets??? OHHH, 10.45 afspraak vandaag…

Succes!!! :pray: :pray: :pray:

bianca en andre, succes straks.

Ik duim voor jullie :thumbup:

groetjes Suzanne

Bianc succes!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Noortje lieve meid hoe is het met jou? :-* :-*

Bianca succes!

Een dikke kus voor iedereen en in het speciaal voor mijn allerliefste Noortje :-*

Eveline.

dank julie wellieverds, ik ben geweest, via mijn ondertekst en d elink voor update gynbezoeken is de info er.

Ik ben er vanaaf ws wel weer.

Hey ladies,

Ik heb even een vraag. Ik ben 3 augustus gecurreteerd. Nu is het inmiddels al 7 september. Ik heb geen bloedverlies meer. Ik ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld moet worden. Hebben jullie hier ervaring mee??

Graag jullie reacties, alvast bedankt!

Dikke kus,

Merel

Merel, wat spojtig dat het ook bij jou zo gelopen is.

Ik ben 21 juni gecurreteerd en was 21 juli weer ongi. Maar bel anders je gyn even om het te vragen

Wat jammer Merel dat je een miskraam hebt gehad en hier terecht bent gekomen, heel veel sterkte met het verwerken van het verlies.

Na een miskraam of curettage word je op zijn vroegst 3 weken nadat het bloeden is gestopt ongesteld. Meestal duurt het iets van 4 tot 8 weken voordat je weer ongesteld wordt. Bij mijn eerste miskraam duurde het iets van 22 dagen, na mijn 2e ging ik weer aan de pil omdat ik even niet zwanger mocht worden.