Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion

Morguh meiden!

Ik heb mijn echo vanmiddag om 15:15 uur dus we hebben nog even :wink:

Ziggy veel plezier in de Efteling!!! En niet in de achtbaan he :wink: Hopen dat het een beetje mooi weer wordt

Diana inderdaad veel plezier van het weekend :wink: :mrgreen:

Noortje meis hoe is het met je? Je bent zo stilletjesā€¦

Ineke! Gelukkig heb je ons niet helemaal verlaten. Ik las je berichtje ook echt alsof je het naar ons fluisterdeā€¦he pssst :mrgreen:

He maar wat ontzettend klte. Dus nu zit er in je eierstok endometriose? Ik moett nog steeds even in mijn boek lezen van het is precies is dus dat ga ik vanmiddag even doen. Maar positief klinkt het niet he meis zoals bianca zegtā€¦maar het kan dus wel weer verdwijnen! Meissie hoe dan ook! Je mag tot die 10% behoren maar je wordt gewoon mama!!! :- :-

Eveline hoe is het vandaag met jou? En met de rest van de meiden?

:-

Hoi meiden,

Ben ik ook weer evenā€¦

Ellen, jij gaat vanmiddag de mooiste echo allertijden krijgen. :pray: :-*

Eveline, gaat het goed? Al last van kwaaltjes? :mrgreen:

Ineke, ik had ook het fluistergevoel ideeā€¦ Wat vervelend nieuws. Maar het kan dus overgaan en dan krijg jij een fantastisch mooi beebjeā€¦!

Bianca, jij hebt echt een lieve ha hoor. Gelukkig maar. En dan heb je nu eindelijk het gevoel dat je ergens terecht kunt. Ennehā€¦ nog een weekje en dan mag je naar de vpg! En dan voor jou ook een mooi beebje.

Of ik al kwaaltjes heb?

Heb zere borsten, heb ik eigenlijk de hele maand.

Ben al een dikke week misselijk, maar ben begonnen met die Prozac en volgens mij kun je daar ook misselijk van worden.

Heb al een week een opgeblazen gevoel (opgezette buik), moet komende weekend ongi worden en dan heb ik dat ook wel eens. Dus al mijn kwaaltjes zijn dubbel te verklaren. We wachten nog even af! En blijven duimen!

De reumatoloog belde gisteren, moet een afspraak maken omdat hij de uitslagen van het bloed binnen heeft. Heb een afspraak voor 17 oktober, maar hij wil me eerder zien. :shock: Weet ook niet waarom! Ga straks bellen!

Heb even geen zin om op iedereen te reageren. Heb een paar vervelende dagen achter de rug.

Kreeg maandag het nieuws dat een oud-collegaatje overleden was. Ze was 51 jaar en ze was heel erg depressief. Ze heeft zichzelf opgehangen. Brrrrrā€¦ Gisteravond was het afscheid nemen en condoleren en vanmiddag is de crematie, maar daar ga ik niet heen. Ik vind het zo erg! Eigenlijk onbegrijpelijk dat iemand zich zo alleen en ongeliefd voelt, dat er geen andere uitweg meer was! Ik hoop alleen maar dat ze nu de rust heeft gevonden waar ze al zo lang op zoek naar was!

:: ā€œRia, speciaal voor jou: :kaars: .ā€ ::

Tot zover even.

Veel liefs en dikke knuffels,

Noortje

Goedemorgen,

Inekeā€¦wat een rot nieuws. Ik hoop voor je dat het opeens spontaan is weggegaan. Positief proberen te blijven he! :-

Noortje, dat was lang geleden! Wat vervelend van je collega. Onbegrijpelijk dat mensen dat doen he. Die kwaaltjes die je hebt kunnen door die dingen komen die je op hebt geschreven maar ook door iets andersā€¦Ik stond 4 dagen voor mijn NOD ook vol ongeloof naar mijn buik te kijken, het leek wel of ik 6 maanden zwanger was zo opgezet was hij! Ik had echt een opgezette buikā€¦Heb ik nu nog een beetje. De ene dag wel en de andere dag niet trouwens. Maar het is dus wel een echt kwaaltje! Ik hoop het zo voor je meid! Als ik van je kwaaltjes uit zo gaan, dan zou ik zeggen, zwanger zonder twijfel! Maar ja, soms houden onze lichamen ons nog wel eens voor de gek he :roll: Ik ga in ieder geval heel veel aan je denken ( deed ik eigenlijk al heel de tijd!) en heel veel voor je duimen!

Ellen, spannend! vanmiddagā€¦Ik denk vandaag aan je hoor! Maak jezelf niet te druk. Ik hoop op een prachtige echo met een mooi kloppend hartje! Heel veel liefs voor jou vandaag! :-

Hier gaat alles zijn gangetje. Ben erg onzeker door die verdomde buikkrampen, verder nog steeds last van allerlei kwaaltjes maar dat hoort er natuurlijk bij. Ik weet niet hoe ik die twee weken door moet komen hoor! Tot dat ik niet op 6 weken en op 8 weken een goede echo zie, durf ik mezelf er niet helemaal aan toe te geven dat ik zwanger ben.

Liefs, Eveline.

Oke hier als eerste!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Zegt dat genoeg? :mrgreen:

Het was helemaal in orde met een mooi kloppend hartje en ik ben precies 7 weken en 5 dagen!!! Dus helemaal blij!

:-*

Wat mooi!!! Gefeliciteerd!!!

:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ga je nu voor mij duimen? :-*

Noortje

OHHHHHH Ellen :dance: :dance: :dance: :dance:

Ik ben zoooooooooooooo blij voor je!!! Zit hier helemaal emotioneel en te stralen!!! GEWELDIG NIEUWS!!!

Houden zo he!!!

Liefs, Eveline. :-*

Ellen, wat een super nieuws. :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

@LovelyEllen wrote:

Oke hier als eerste!!!

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Zegt dat genoeg? :mrgreen:

Het was helemaal in orde met een mooi kloppend hartje en ik ben precies 7 weken en 5 dagen!!! Dus helemaal blij!

Lieve ellen, ik ben zo blij voor je, echt waar, allegoeds , ennu begint meer de zekerhed en het genieten

ellen gefeliciteerd!

Noortje, nog even een paar spannende dagen

Ineke balen zeg. Hoop dat jullie snel beter nieuws krijgen

Ziggy veel plezier in de Efteling!!! En niet in de achtbaan he Hopen dat het een beetje mooi weer wordt

Je mag dus gewoon in de achtbaan zolang je nog normaal in de beugel past voor het kindje kan het geen kwaad, maar ik gruwel van achtbanen. Opa's en oma's hebben we even overdonderderd met ons nieuwtje. Ze hadden niet verwacht dat wij komende maanden alweer een nieuwe poging zouden wagen.

Hoi!

Heerlijk he, de Efteling! Ik ben er in mei ook weer geweest. Heb genoten!

Ik ben echt helemaal hyper. Ik zat net eens terug te lezen wat ik allemaal geschreven heb. Ik kon tot september vorig jaar terug kijken. Nou leuk alles gelezen. Toen kwam ik aan in maart, waar ik vertelde dat ik zwanger was. Ik had dus ook deze pijnen, want dat schreef ik erbij. MƃĀ”ƃĀ”r 9 weken later schrijf ik dan ook dat ik naar het ziekenhuis ben geweest door dat ik toch veel pijn had en veel afscheidingā€¦en toen had ik dus de missed abortion.

Ik wordt er niet goed van! Ik heb dat nu ookā€¦ik ben zooooooo bangā€¦

Ik kan dit niet!

Groetjes, Eveline.

lieve eveline we slepen elkaar wel erdoorheen. Angst is hier ook groot, maar we moeten er toch doorheen :-*

He lieve meiden,

He meiden bedankt voor jullie lieve woordjes :-* Ik wilde het zo graag aan jullie vertellen!!!

He Eef het is oke, echt. Vorige keer heb je een kloppend hartje gezien ook toen je pijn in je buik had. Dat het toen alsnog fout ik gegaan is echt ontzettende pech hebben. Maar als je die krampen al de hele tijd had hoeft dat dus helemaal niets te zeggen. Meisje je baarmoeder is aan het groeien en voelt het hetzelfde als ongi krampen. Ik heb er nu iets minder last van maar ik had het dus ook de eerste weken en mij stelde het dus een beetje gerustā€¦zo die is aan groeien. En nu juist als ik die krampen niet heb denk he! Het gaat toch niet stoppen met groeien!!!

Het is toch een soort van traumatische ervaring geweest die missed abortion. Het is zo logisch dat je bang bent meissie en ik weet hoe makkelijk het gezegd ā€˜ja je moet wel genieten hoorā€™ dat lukt gewoon nietā€¦maar meisje we zijn nu met een aantal meiden zwanger en al die meiden kennen precies dezelfde angsten dus je bent niet alleen :-

Het komt goed, echt waar :-
Die 12 weken zijn niets anders dan je tijd uitzittenā€¦

Lieve Noortje weet jij al iets meer? Hier word heel hard geduimd hoor meis :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

O ziggy dat van die achtbaan wist ik niet :mrgreen: Ik denk zeg ook is wat :mrgreen: :mrgreen:

Hoe is het verder met jullie?

He Ellen!! Van harte meid!! Geweldig nieuws hoor, ik hoop dat je je nu een beetje kunt ontspannen en er heerlijk van kunt genieten! :-*

Ineke, meiss, wat een schrik, ik hoop dat je gyn gelijk heeft en dat het er de volgende keer beter uit zietā€¦ Sterkte meid!

Her verder weinig te melden, ben alleen nog snotterverkoudenā€¦ :?

Hopelijk gaat het gauw beterā€¦

Fijn weekend!!

Liefs,

Diana

Ellen, jij zegt altijd precies hetzelfde als mijn man! Die heeft precies hetzelfde gisteren avond gezegd! ( en dat is meerdere keren voorgekomen, dat hij iets zegt, en dat jij dan een dag later precies hetzelfde zegt! ) Dus ik geloof jullie dan maar! Pfff, het is wel zo als ik er over na denk eingenlijk. Maar goed, ik rust niet voor die 12 weken.

Noortje, morgen is de NOD dag!!! Ik duim voor je :-*

Liefs, Eveline.

Noorā€¦ik benieuwd naar je!! Zijn de :twisted: gekomen of nog niet??? Of heb je misschien stiekem getest?

Hoe is het met de rest van de dames? Lekker weekend? Wanneer is Irene eigenlijk terug?

Groetjes, Eveline.

Wat is het hier stil? Stilte voor de storm???

Noortje?

Groetjes, Eveline.

Hoi meiden,

Nee, de :evil: :evil: zijn er nog niet.

Zullen morgen wel komen. Heb afgelopen donderdag met de digitale Clearblue getest en toen was hij negatief. Was wel 3 a 4 dagen te vroeg met testen, maar heb er niet veel vertrouwen in.

Hou jullie op de hoogte hoor!

Heb gisteren een vrijgezellendag gehad van vrienden die 6 oktober gaan trouwen. Hebben de hele dag op een huifkar doorgebracht met drankjes, hapjes en muziek. 's Avonds was er een bbq. Echt heel gezellig.

Hoe is het met iedereen? Heb het gevoel dat dit topic een beetje stoptā€¦

Groeten,

Noortje

Noortjeā€¦nog geen :twisted: !!! Spannend hoor! Zoals je weet ben ik een echte vroegtester en tot voor kort geloofde ik er heilig in. ( het was me namelijk al 2 keer gelukt om zo vroeg te testen! ) Maar deze keer testte ook ik 4 dagen voor NOD negatief. En op de NOD positief dusā€¦het kan nog alle kanten op zou ik zeggen! En de clearblue digitaal is niet een van de gevoeligste testen geloof ik toch? Ach lieve Noor, ik hoop het zo voor je! Ik denk al de hele dag aan jou!

Maar heb je al wel ongi buikpijn of voel je andere dingen?? Ik ga duimen!

Ik heb ook het gevoel dat het hier een beetje stopt! Er zijn er een aantal zwanger, er zijn er een aantal die even afstand nemen en er zijn er een aantal die gewoon even niet schrijvenā€¦jammer hoor!

Waar is Irene trouwens?

Liefs, Eveline.

Ik heb ook het gevoel dat ik het niet helemaal goed doe met die digi CB.

Heb gisteravond weer getest en weer negatief. Dusā€¦

Ga vanmiddag de gewone maar eens halen. Voel helemaal niets. Alleen last van opgezette buikā€¦

Als ik dan toch niet zwanger ben, laat dan die verd*mde :evil: :evil: ook maar komen! Dan ben ik er weer vanafā€¦!

Hoe is het met jou Eveline? Gaat alles goed? Kun je wennen aan het idee?

Wanneer heb je je eerste echo? Je hebt het wel geschreven, maar ben de datum even kwijt.

Irene schreef 25 augustus voor het laatst en ze zou 26 augustus op vakantie naar Bretagne gaan. Dus ik denk dat ze nog lekker aan het genieten is van een heerlijke vakantie.

Hoe is het met de rest?

Liefs,

Noortje