Klinkt zeker goed bianc! :thumbup:
Hoe is het vandaag met jullie??
:-*
hoi goedmorgen wat een nacht en avond gisteraaf zeg.
Ik heb ontzettend lang niet gehuild…maar gisteravond heb ik ontzettend veel overdacht, wat de ha zei… ik heb veel kort opgeschreven dan kan ik het hem laten lezen, mocht ie willen.
Ook heb ik mjn lijstje klaar met positieve en negatieve dingen over mezelf, het verbaasde me dat het wel fifty fifty is zon beetje. De arts dacht dat ik meer of alleen negatieve had en zo opschrijven en geen positieve ha dus wel ihi
Nu ja de nacht noodweer gehad heer, windstoten erge onweersbuien en regen dus, kletterde de hemel uit…dus slechte nacht gehad.
Maar ik voel me opgelucht en blij, zie n u best tegen op om naar de ggz te gaan omdat ik dus moet zeggen niet terug te komen hhii ik heb de neiging gewoon ag te bellen :roll: maar das niet netjes dus
Hoe is het met de rest, hoe is het met de zwangeren hiero, ow meiden ikbenzo blij voor julie he?
Ow wb mijn ha, das een ontzettende schat…zeg ik ook wel es tegen hem, zoals gisteren ook…dat ik blij ben met zijn hulp…
Nou toedeloe en fijned ag verder…
Hoi Meiden!
Ik kom ook weer eens langs…
Wat geweldig zeg, Evelien, gefeliciteerd meid!! Van harte hoor!
Heel grappig eigenlijk, net als je het van je af wil zetten en rust hebt gevonden, ben je zwanger!!!
Bianca, ik ben blij dat je zo’n fijne ha hebt, geweldig zeg! Ik hoop dat het gauw beter met je gaat! :-
Ik heb alles al weer bij gelezen, maar weet niet meer op wie ik nog wilde reageren… :?
Alles goeds voor iedereen natuurlijk! :-
Ineke, ik hoop dat je snel weer wat beter voelt, je komt vast wel weer een keertje meekletsen!
Hier gaat alles goed, een vrij druk weekend gehad, vrijdag een muziekfestival, zaterdag een bruiloft en gisteren een verjaardag…
Ben redelijk kapot, misschien vanavond een beetje op tijd onder de wol…
Ik weet nog, van toen ik zwanger was, had ik ook net zo’n beetje het idee, van "nou als het nu niet lukt, pech, dan gaan we gewoon door voor IVF. en prompt was ik zwanger!! En dat 2 keer!!
Misschien moet ik het ziekenhuis eens bellen om een afspraak te maken om te praten over IVF, misschien helpt het wel!
Liefs,
Diana
hey didi klinkt druk ja, tjongen soms heb je dat hetdat hetin 1 keer komt allemaal.
Hoe voel je je verder?
Ik voel me wel oké eig. Ikheb sinds gisteren werk, start in okober, en vrijdag proefdraaien. Nu ja ze hadden oppas nodig , ik moet er een evenement voor opzeggen maar goed, je moet wat over hebben er voor, hihi
Maar in okt kan ik starten met 2 dgn in de week, oppassen op 2 meiskes vrij wat uren en dus erg leuk.
Bianca je kan in je handen knijpen met zo’n ha…
Goed dat hij je zo steunt,ook goed dat je alles op schrijft en zo aan jezelf werkt…
En OOK nog eens een baantje,meis ik denk dat die afleiding jou heel veel goed zal doen en dat verdien je ook :-*
hey lieve mojo, ik denk ook ineens zal het geluk me nu mee zijn? Ik durf het nog niet te denken en te bevatten denk ik.
Ik heb het straks wel drukker idd
ma oppasgezin
di wendy
woe oppasgezin
do werken in verzorgingshuis vrijwillige basis
vrij wendy
zat speeltuin ( en ook tusendoor wel doordeweeks)
zo vrij :dance: hhi
ms leidt het me af van alle zorgen en stress omtrent zwanger geraken
Kijk Bianca,nu zeg je zelf wat ik al dacht
@MoJo wrote:
Kijk Bianca,nu zeg je zelf wat ik al dacht
hihi ja zo slimben ik ook nog haaaaahahah , nee zo is het ms gewoon ms hebben we dan helemaal geen vpg nodig, laten we hopen, stel dat ik zwangger raak, stel…danis het ene kwestie van blijven
mijn ha heeft voorgesteld dat als ik zwanger ben ik ook om de 2 week bij hem kom voor me zelf…dat stelt me gerust…hij doet nl geen standaard controles voor zwangeren…maar hij zei aangezienje in zkh loopt en dat nogal met afstand is houdt ik je dan ook onder controle…kijk dat klinkt mij goed. ( ik vindt me zelf alleen egoïstisch…de ha zei mag je besteens zijn op zijn tijd…** slik** )
Nou inderdaad bianc soms mag je best wel egoistisch zijn en dan noem ik niet eens egoistisch!!! Lieve huisarts heb je meis en dat verdien je ook! :-
Eveline je gaat ons nou toch niet in de steek laten he Vind het zo jammer als we gelijk minder gaan schrijven…
Dus lieve schatten hoe is het met jullie allemaal?
Nou er is alweer een 4de ex-novembermama zwanger dames! Is is nu ook weer zwanger en is een April mama :mrgreen: Ik vind het zo ontzettend leuk!!! Dus nu Noortje en Michar nog
Meiden duimen jullie voor me morgen Jullie willen niet weten hoe eng ik het vind.
:-
hey ik duim volop meis, succes voor morgen
leuk als er mensen zwanger raken, en misselijk als het misgaat, beetje verdrietig voor annemarie die net hoorde dat de zwangerschap niet goed is gegaan, verdorie toch he?
Nou zeker kl*te voor Anne-Marie…
Hoi!
Nee Ellen, ik laat jullie hier allemaal niet in de steek hoor! Helemaal niet,want jullie zijn te lief daarvoor! :-
Spannend Ellen voor morgen! Ik hoop zo voor je dat het goed zit. Ik “voel aan mijn water” dat je jezelf geen zorgen hoeft te maken, en dat het wel goed zit… Eens kijken of ik het weer juist heb
Ik lees wel eens mee bij de april mama’s want daar zitten jij, Ziggy en Jozie. ( ben ik nu nog iemand vergeten van hier? Nee he? ) en ik zag dat Is ook weer terug zwanger is! Dat was inderdaad ook een nov. mama. Tamara 24 is ook al zwanger ( heeft heel even hier mee geschreven dacht ik? ) dus inderdaad NOOR EN MICHAR…het is jullie beurt hoor! Dat zou ik dus helemaal wonderlijk vinden! Noor, nog 4 dagen en dan is je NOD! Ik ben benieuwd. Voel je jezelf raar, kwaaltjes of helemaal niks?
Bianca, ik zie dat jij het druk gaat krijgen! Ik hoop zo,dat je nu in een positieve spiraal zit…het lijkt er wel op! Lieverd, ik hoop dat je echt snel een beebje zult krijgen. :-
Ik moet echt verder met werken…
Liefs, Eveline.
Ik mag jou water wel En ik hoop dat jou water gelijk heeft :-*
Ja ik kijk ook bij de meimama’s. Moet toch mijn KOKvriendinnetjes in de gaten houden
Ik zie net dat er tussen jou en mijn zwangerschap precies 3 weken en 1 dag zit!
Ja apart he maar ik weet niet zeker of ik precies 7 weken en 4 dagen ben het kan ook ietsje korter zijn. Dat hoop ik morgen te horen. Nee meis we schelen niet veel! Leuk he! :-*
Hallo dames!
He, Ellen! Veel succes morgen!! Je zal vast zien dat je beebje goed z’n best doet! :-*
Bianca, Leuk zeg! nieuwe job! Zo te zien aan je weekprogramma krijg je het lekker druk! Wie weet… :mrgreen:
Hier gaat alles goed, ben alleen snotje verkouden, echt niet normaal meer! :eh:
Mijn hubbie ook, dus we zitten gezellig te snotten, hihihi
Verder weinig te melden, komend weekend gaan we ons best weer doen en van de week maar vast goed oefenen, denk ik! hihi :inlove: :inlove:
Liefs,
Diana
Ha meiden,
Bianca, je bent goed bezig meid!! Fijn dat je ha je zo goed begeleidt.
Ellen, ik kan me heel goed voorstellen hoe zenuwachtig en gespannen bent. Hoe laat heb je de echo morgen? Ik hoop dat je ook zo’n mooi klein mini-mensje mag gaan zien!
Eveline, hoe voel jij je? Nog steeds veel krampen? Ik heb dat ook nog regelmatig hoor. Niet echt krampen, maar zo’n trekkend gevoel.
Diana, voor jou dus weer een belangrijk weekend. Doe je best meid!!!
Meiden, ik duik in mijn bed…
Weltrusten,
Jozie
zo ben ik ook even. Niet veel te melden, wachten duurt lang. Nog 2 weken en 1 dag.
Morgen naar Efteling. Hoop dat weer een beetje meezit
Bianca gaat lekker zeg. Na zo’n schat van een ha nu ook nog een baan. :dance: Ik hoop dat het vanaf nu jouw jaar gaat worden.
Ellen veel succes morgen :-*
Diana veel klusplezier dit week-end.
Noortje duim voor je
psssst meiden, ben ik heeeeeeel even.
Ben maandag bij de gyn geweest en weer hoor ik waarschijnlijk bij 10% van de vrouwen waar iets mee is… mijn rechtereierstok is een keer zo groot dan hij moet zijn waarschijnlijk door ENDOMETRIOSE!!!
Wanneer ik ongi wordt, mogen we de 11e dag daarna komen voor cyclusanalyse en uitslagen van bloed,zaad etc. En dan dus weer een echo om te kijken of het misschien weg is. (dat kon zei de gyn maar ik denk van niet…) het verklaart wel een paar klachten die ik toch wel heb. Vaak ongipijn waarvan ik dan denk dat het misschien zwangerschapspijn is…dat bloedverlies vorige maand. Erger ongi de laatste paar maanden.
Dikke pech dus alweer. Na ja, weten jullie het even. (voor het geval jullie toch wel nieuwsschierig waren). Maar verder ga ik echt even afstand nemen hoor, wilde jullie dit even laten weten.
Ellen suc6 morgen!!
hey ineke, meid wat rot, ik weet zelf wat hetis negatief nieuws te krijgen en dat treft je recht in je ziel, immers je wil door met goede leuke dingen.
Anderszijds heeft het me ook doen beseffen dat het fijn is te weten waar die helse pijnen vandaan komen en ik dus niet idioot ben ,
meid heel veel succes bijde volgende bezoek moge het wel in orde zijn dan
succes