Vanmorgen getest, maar hij gaf niet zwanger aan. Baal echt enorm en wil dan nu ook maar meteen ongesteld worden. Ben echt verdrietig.
Eveline, ben blij dat je je rust hebt gevonden. Jij bent de enige die dat jezelf kan geven en alleen jij kan het aangeven. Dikke knuf.
Jammer Jorien, Ik hoop ook voor je dat je het snel word, dan ben je van het "gezeur"van je lijf af. Ook jij een dikke knuf.
Ook Henri en ik hebben het gehad over adopteren en ik sta er helemaal voor open, mocht het de eerst volgende keer weer misgaan, dan gaan wij(lees: ik 100% Henri moet nog even denken) voor adoptie. Ik heb ook liefde genoeg voor een ander kindje dat geen ouders meer heeft. Het enige nadeel is dat het zolang duurt voor je door de procedure heen bent(dat is alleen maar goed!!!) en dat het zo duur kan zijn(ook wel goed). Maar zover zijn we nog niet, dus de tijd moet het uitwijzen…
Ik heb sinds een week af en toe last van een soort “ijzersmaak” in mijn mond, een soort brok in de keel, een speciale, die ik alleen tijdens zw. heb gehad. Nu heb ik gisteren een klein klompje bloed gehad bij mijn ongi en vanochtend had ik die smaak weer. Ik weet niet of ik nog even moet testen om zeker te weten of ik zw was of niet… Aan de ene kant wel, omdat ik dan altijd in twijfel blijf, aan de andere kant niet… dan is het voor de 3de keer misgegaan… wat zouden jullie doen? Ik ben woensdag ongi geworden, kan ik maandag dan nog testen???
Goedemorgen…
Ik weet niet of ik het al moet vertellen want ik ben er zelf nog van ondersteboven en ik geloof het niet…
Ik heb vanmorgen positief getest!
Ik denk zelf steeds dat die testen niet goed werken, en dat het niet waar is.( denk ik doordat de test 7 dagen voor NOD pas na 10 pos. aangaf, de testen daarna (3) negatief waren, en ik er ook nog een 4 dgn. voor NOD heb gedaan die eerst negatief, toen licht positief, en daar na weer neg. was!)
Maar goed, vandaag is dus mijn NOD. Ik heb nog steeds al die symptomen en ik heb al heel de morgen last van zuur in mijn keel. Ik dacht dus “ach, laat ik die laatste test die ik heb er tegen aan gooien…” Dus een half uur geleden samen met hubbie getest. Na 1 1/2 min. kwam er een tweede streepje…
Mijn man helemaal blij, helemaal zeker dat ik zwanger ben. Ik huilerig en ik wil het niet geloven. Ben bang dat die test niet klopt of zo…
Daarnaast heb ik de afgelopen week erge krampen, ik heb zelfs hier vorige week geschreven dat ze me aan de missed abortion deden denken, of aan een hele stevige menstruatie. Mocht die test wel juist zijn, dan ben ik dus heel bang dat het fout zit of zo door die pijnen.
Ik wilde het hier nog helemaal niet schrijven, want ik wil eerst naar de apotheek om een tweede test te doen. Ik denk zelf nog steeds dat die test niet juist is. Maar ik moet het kwijt aan iemand! En daarnaast zijn jullie mijn kok vriendinnetjes in dik en dun. Mocht het dus niet zo zijn, dan maakt hiet niet uit, dat ik dit hier heb geschreven toch?
Jullie horen straks wel wat de tweede test uit heeft gewezen…ik durf en kan het niet geloven.
Liefs, Eveline :-*
eveline gefeliciteerd meid, een heel fijne zwangerschap gewenst moge alles goed gaan
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Eveline is zit helemaal te stuiteren op mijn stoel met tranen in mijn ogen!!!
O meissie wat ontzettend heerlijk! We gaan ervan uit dat je zwanger bent he!! twee streepjes zijn twee streepjes!!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: Ik ga even een vreugdedansje maken hier in de kamer
Meid en die pijnen heb ik dus ook. Mijn baarmoeder is echt aan het rekken en het strekken. Die ongi pijnen zijn dus heel herkenbaar…
Maar ik zal me nog even rustig houden…je weet in ieder geval hoe erg ik met je meeleef :-*
Jorien ik vind het van jou ook hardstikke spannend!
Nou meissies hier gaat alles goed! Lekker weekend en ik voel me lekker rustig van binnen. Ja of het allemaal goed gaat daarbinnen weet ik natuurlijk niet maar ik ben rustig en vrolijk en dat zegt een hele hoop bij mij :thumbup: Dus ik voel me toppie en ik begin er een klein beetje aan te wennen maar ik kijk wel uit naar die echo…Ik zit bijvoorbeeld nog niet met mijn hoofd bij april. Elke maand die erbij komt is top! Dus eerst donderdag en als dat goed is gaan we uitkijken naar 1 oktober want dan ben ik 12 weken als het goed is…steeds stapje voor stapje.
Eveline jou verhaal over er klaar voor zijn herken ik heel goed! De eerste keer dat ik zwanger was was ik eigenlijk zo ontzettend bang en daardoor was ik ook zo down. Het leek wel of dat kleintje tegen mij zei"mama ga jij eerst maar eens aan het idee wennen dat je zwanger kan worden en dat er toch echt een dag komt dat ik bij je ben" Zo voelt het in ieder geval.
Vervolgens ben 10 kilo gaan afvallen en heb mijn examens gehaald en ben gewoon echt aan het idee gaan wennen dat het allemaal kan en zo langzamerhand was ik meer en meer klaar voor. Zo voelt dat nu dus ook en vandaar ook die rust. Ik ben er klaar voor en ik hoop ons kleintje ook
Lieve noortje hoe is het met je? Mijn collega en zijn vrouw hebben 4 miskramen gehad toen ze erachter kwamen dat ze hetzelfde hebben als jij. Zij zijn toen geholpen met bepaalde medicijnen en ze hebben nu twee prachtige kindjes van 1 en 3. Meisje ik ben ervan overtuigd dat jullie gewoon kindjes kunnen krijgen maar jullie moeten geholpen worden en het maakt me nog steeds een beetje boos dat ze daar zo lax in zijn…
Mijn collega zei gister tegen mij ik ben blij dat we dat allemaal mee hebben mogen maken want onze kindjes zijn alles voor ons en we zijn zo dankbaar :shock: :shock: Ik zeg jeetje wat een wijze woorden. En dat voor z’n klerenkast van een vent die bij de commando’s heeft gezeten :mrgreen: Ik vind dat prachtig dat soort mannen :mrgreen:
Maar goed meissie ik moest gelijk aan jou denken toen hij zijn verhaal vertelde…het komt goed dat vertrouwen heb ik er echt in :thumbup: :thumbup:
Eveline!! Ik las net de pagina van boven af, en toen je schreef dat je rust had gevonden dacht ik: “dan is ze ook zo zwanger”.
EN KIJK NOU!!
Van harte gefeliciteerd meid!! Wat ben ik ontzettend blij voor je!!! En die rust… Dat is een goed teken hoor!
Ik lees wel dat je je toch ongerust maakt, maar die krampen kunnen erbij horen in de eerste dagen/weken. Haal die test maar, maar ik kan niet geloven dat die ineens een andere uitslag geeft!
Ik hoop dat je je straks toch over kunt geven aan een blij gevoel…
:-*
Lieve meiden!
Ik heb de tweede test gedaan, en die was ook meteen positief!!!
Ik ga er nu dus van uit dat ik echt zwanger ben!! Ik durf het een beetje te geloven! Ik had dit dus echt niet gedacht deze maand! Ja, die hoop blijft altijd tot je ongesteld word, en zeker weet dat het niet zo is, maar ik had echt maar heel weinig hoop!
Goh…ik ben gewoon zwanger :inlove: :inlove:
Ellen, ik kom jou altijd achterna he! Jij zwanger in november, ik ook. Jij een missed abortion in april, ik ook. Jij zwanger…ik 3 weken later ook!! Noor, jij volgt ook altijd, dus ik hoop maar dat het in Scheveningen goed gegaan is
Oh meiden, ik ben zoooo blij! Maar ook zoooo bang…Wel fijn te lezen dat jij die krampen ook hebt gehad of nog steeds hebt Ellen! Had jij die trouwens ook Kay?
Ik geloof dat we nu al 4 of 5 JA’S op het lijstje hebben he? Nog even en dan zijn we allemaal zwanger, dat weet ik zeker!
Heb net even gekeken, mocht alles goed gaan dan komt dit kindje op 6 mei.
Liefs, Eveline.
@eveline wrote:
Lieve meiden!
Ik heb de tweede test gedaan, en die was ook meteen positief!!!
Ik geloof dat we nu al 4 of 5 JA’S op het lijstje hebben he?
Heb net even gekeken, mocht alles goed gaan dan komt dit kindje op 6 mei.
Liefs, Eveline.
Tuurlijk ben je zwanger.
Ja lekker veel op het lijstje met ja zwanger
6 mei zijn andre en ik 4 jaar getrouwd hihi
Nog even en dan zijn we allemaal zwanger, dat weet ik zeker!
Owkee ik ga even cynisch doen ..niet als spel breker maar ik heb inmiddels al zovee llijstjes voorbij zien gaan dat ik voor mij er niet meer in geloof, mijn geloof voor een ander gaat door :thumbup:
( ik heb al aug lijstjes gehad nod lijstjes en weet ik veel wat, hiihhi )
Bianca, ook jij zult ooit weer zwanger zijn! Daar moet je wel in blijven geloven, hoe moeilijk dat op dit moment ook is voor je!
Ooit ( en ik hoop heel snel! ) zul je echt een kindje van jezelf in je handen mogen houden hoor.
Heel veel liefs, voor jou lieve Bianca!
Eveline. :-*
ik weet ook wel dat het ms ooit gebeurt, ik ben ook niet triest, ik heb inmiddels wel de werkelijke inzicht voor ogen, me niet bij ene lijst te moeten houden…ik heb al meerdere gehad waarbij ik overbleef, das niet erg,…maar je moet wel realistisch blijven,. buiten het feit om natuurlijk dat ik echt besef dat het ooit zal zij dat ik ook zwanger ben.
Maar de zwangere hier onder ons gun ik het beste.
vandaag vertelde onze kapster ( kunnen we goed mee overweg) dat ze zwanger was 15 week heerlijk te horen, zelf heeft ze bij de 1e zwangerschap 3 jaar moeten wachten , dus ze weet wat voor wonder het is, )
Evelien,GEFELI!!
Ben je dan zeker een meimama toch?
Bianca,ik gun het jou ook zo graag,Doordat wij toen samen in hetzelfde schuitje zaten voelde ik me vorig jaar eerst een beetje schuldig dat ik wel weer zwanger was en jij niet :oops:
Ik blijf voor je duimen meid,evenals voor de anderen :thumbup:
ach malloot mojo das nu weer niet nodig haha , lieverd ik gun het je zo hoor, en het heeft niks met eerlijk of oneerlijkheid te maken,
niks met pech of geluk,…net wat iemand op zijn pad treft en bij ons is dat gewoonnog geen zwangerschap
Eveline, super gefeliciteerd!!!
Ik ga weer afscheid van jullie nemen. Ben er teveel mee bezig en ook mijn vriend vind het niet echt prettig dat jullie steeds eerder op de hoogte zijn over mijn cyclus dan hij…
Ben op mijn werk dus hou het kort.
Laat vast nog wel es wat van mij horen.
Liefs
Ineke
haha wedden dat je over een week of 2 trug bent?
hihi meid doe wat je zelf lekker vindt hoor, en we lezen je vast wel eens…
ps ik lees en schrijf soms ook tijden weinig hier hoor net hoe ik me voel
Hahaha inderdaad In jij bent binnenkort gewoon weer terug! :mrgreen: :mrgreen:
Eveline :inlove: :inlove: :inlove: Meisje ik ben zo ontzettend blij voor je!
Ik zit echt met een big smile achter de computer!! Ik vind het wel jammer dat we net niet in dezelfde maand gaan bevallen (we gaan van het positieve uit he ) Ik kom zo nu en dan wel even bij de meimama’s spieken. Nou Noortje inderdaad ik ben heel benieuwd naar jou NOD Het zo wel heel bijzonder zijn he…
Nou ik ben helemaal blij!!! Go Eefie!!!
:-* :-* :-*
Hier een berichtje van Eefie!
Ik ben ook echt zo blij Ellen. En ik vind het ergens ook wel jammer hoor, dat we niet in de zelfde maand zwanger zijn, maar dit kleine verschil neem ik voor lief Verder ben ik heel blij dat ik in mei een kindje krijg. Dat is een hele speciale maand voor mij.
Ineke, Ik hoop dat het je lukt er minder mee bezig te zijn :-*
Weten jullie eigenlijk allemaal dat jullie allemaal, stuk voor stuk hele lieve mensen zijn! Echt waar! Ik vind jullie allemaal top. Ik vind het een beetje moeilijk om "blij " te doen, omdat ik eigenlijk het liefste zou willen dat iedereen hier zwanger zou zijn…
Mojo, bedankt voor je lieve berichtje. Ben inderdaad een mei mama. Was jij ook he met Noa Faye?
Liefs, Eveline.
Ik zit even snel bij te lezen en ik zie gelijk zo’n fantastisch bericht!
Eveline, super gefelicteerd meid!!! Geweldig! Had je toch gelijk met al die voortekentjes de afgelopen dagen.
Ineke, ik hoop dat het jou lukt om wat meer afstand te nemen van het zwanger worden. En natuurlijk hoop ik zo dat je ook vlug een ja! achter je naam hebt.
Bianca, voor jou een dikke :-* !
Ik ga weer naar mijn bankje. Lekker onder een fleecedeken. :dance:
Groetjes Jozie
Eveline, gefeliciteerd, super joh. En dat nu je net had besloten om er minder mee bezig te zijn.
Bian, ook ik geloof dat jij over een tijd met een kleine rond loopt, het is gewoon een kwestie van tijd.Kan me wel voorstellen, dat het moeilijk is als er allerlei lijstjes zijn waar langzaam achter elke naam zwanger komt te staan en bij jouw naam nog zo’n leeg plekje.
Ineke, neem eventjes de tijd samen met je man, en als je er weer aan toebent kom je lekker weer meekletsen.
Hier nog steeds niks, ben nu al 4 dagen overtijd. Had gisteren echt verwacht dat er zwanger zou komen staan. Toen ik ging testen van Robbert, voelde ik me nl. net zo beroerd als nu. Ik had toen ook enorme buikpijn , diaree en was misselijk. Nu heb ik daar ook al een paar dagen last van. Als ik woensdag nog niet ongesteld ben, ga ik pas weer testen. Door de buikloop kan mijn ongesteldheid ook een paar dagen wegblijven toch?
Jorien, ik blijf doorduimen hoor voor je! Misschien ben je toch gewoon zwanger. Het zou kunnen.
Verder ben ik neurotischer als ooit tevoren! Ik heb namelijk echt al een week lang last van ongesteldheids krampen in de buik en in de rug. Dat had ik ook met de missed abortion. ( Ik meen me te herinneren dat ik dat bij mijn zoontje ook had, maar dat weet ik niet zeker! ) Nu denk ik eingelijk steeds dat het fout gaat of al is gegaan, maar dat mijn lichaam dat weer niet merkt of zo, net als met de missed abortion. Toen waren die krampen ook een voorbode op…ach meiden…zo is het altijd wat!
Fijne zondag voor iedereen!
Eveline.
Tjeetje dat gaat allemaal snel… Eveline meis van harte gefeliciteerd !!! Wat een ontzettend goed nieuws… Meis wens je een heerlijk zwangerschap toe…
Enne ik sluit me bij Bianca aan !! Ik heb ookal zoveel lijstjes mijn neus voor bij zien gaan en steeds was het achter mijn naam leeg… tuurlijk hoop ik dat we allemaal snel zwanger zullen zijn, maar laten we het per cyclus bekijken
Vanmorgen ben ik EINDELIJK ongesteld geworden… Heb precies 1 cyclus overgeslagen… Dus we kunnen weer verder… Dinsdag weer beginnen met het slikken van de clomid… Nu dubbele dosis… Hopelijk slaat het aan !!
Meiden ook hier even een paar stapjes achter uit… Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat het hier even niet zo… Het slechte nieuws is hard aan gekomen…
Maar lees nog regelmatig mee…