haha ritme meisje ikben oko zon wil alles onder controle hebben persoon, kan wel veel tussendoor doen enzo maar liefst houdt ik de normale terugkomende dingen in zijn ritme idd ik herken het dus wel wat
ben jij na je mk nog in de ziektewet geweest of ben je gewoon door wezen werken ?
hopelijk gen emoeilijke vraag want antwoorden hoeft natuurlijk niet he meis
Nee, ik ben anderhalve dag ziek gemeld door mijn baas. Ik wilde gewoon werken, maar ben naar huis gestuurd. Daarna 2 dagen moeten werken en toen twee weken vakantie gehad. Emotioneel gezien gaat het goed. Lichamelijk beter sinds de gravitamontabletten,
ja gravitamontabletten sterk je even mee aan hé? gelukkig gaat het je wel oke af das wel belnagrijk fijn dat je zo goed gerust hebt en dat die mogelijkheid je werd gegeven alleen denk ik dat je liever je vakantie had anders ingevult
Hoi meiden,
Bedankt voor al jullie lieve woorden. Het komt nu toch wel steeds dichterbij hoor!! Ben even lekker aan het bunkeren, want na 6.30 morgenvroeg mag ik niets meer eten tot 12.30. Dat zie ik niet zo zitten :shock: Volgens mij val ik dan spontaan weg en heb ik geen narcose meer nodig :mrgreen:
Janine, tussen de negatieve echo en de curretage zitten 13 dagen. Maar, het kindje leeft al ruim 3 weken niet meer. Genoeg tijd dus voor mijn lichaam om het zelf uit te drijven, maar dat lukt dus gewoon niet.
Meiden, allemaal dikke :-*
Nog even een paar vraagjes voor degene die het misschien (helaas) weten.
Ik hoef morgen toch geen pyama mee? Het is maar een dag opname, toch?
Moet ik zelf maandverband meenemen voor na die tijd? Of hoe gaat zoiets?
Sorry voor de vragen, maar ben ze vergeten te stellen in het ziekenhuis :wall:
:-*
lieverd zeg toch eens geen sorry, meis ik zei toch al vragen mag altijd,
ik zal ze beantwoorden …
Ik hoef morgen toch geen pyama mee?nee isniet nodig je krijg speciaal zkh-kleding aan. Lijkt hel charmant.
Ms een tiip trek ruime lekker zittende kleding aan voor natijds soms is je buik wat opgezet en gevoelig een strak zittende broek dragen kan vervelend zijn na die tijd/
Moet ik zelf maandverband meenemen voor na die tijd?
In principe hebben ze in elk zkh wel verband voor na die tijd , meestal is het kraamverband omdat dikker is, zit niet lekker en ik kreeg een netbroekje aan die er over heen kwam, dit kan in elk zkh afwijkend zijn en dus raad ik aan toch wel zelf een maandverbandje mee te nemen.
( ws dusniet nodig)
Nog meer vragen meis ?
Als wat is stel maar hoor ik moet morgen in de ochtend werken maar als jenog iets te binnen schiet ikben tot 8 uur op KOK morgenvroeg om pb te lezen ,
liefs vna hier hopelijk duidelijk be antwoord zo :-*
Bianca,
Wat ben ik blij met jou antwoorden!! Dank je wel. Dat neemt weer een heel stuk spanning weg. Als ik iets niet precies weet word ik daar reuze zenuwachtig door. Meid, wat een opluchting om zo snel een antwoord te krijgen.
Dank je wel :-* :-* :-* :-* :-* :-
Heb volgens mij verder geen vragen.
Oh ja, heb jij volledige narcose gehad of ruggenprik? Ik hoorde de planner het laatste noemen en kreeg het helemaal benauwd. Ik hoop toch echt dat ik volledige narcose krijg.
:-
ik heb je een pb gestuurd hoop dat je leest alsnog met persoonlijke info :-*
Ik heb zelf beide keren volledige narcose gehad dit kwam omdat ik beide keren met spoed ben opgenomen en met complicaties, mijn ukje is thuis uit gedreven.
Als jij géén ruugeprik wil aub sta er op ze mogen niet zeggen dat hetmoet want dat is niet zo, als jij volledig wil aangeven hoor op je strepen staan duidelijk zijn wat jij wilt jij bent de "klant"en die is koning,
in die zin laat je niet afschepen ze doen het nl liever met ruggenprik, maar ik weet ook dat dat een heel vervelend iets kan zijn
wb pb, gelukkig ben je er blij mee hopelijk doen ze datgene wat jij graag wilt en ook hier mee, laat niet zeggen dat het niet kan in het umcg kan het nl ook , het is alleen wel iets wat weinig gebeurt mensen die het ondergaan denken er niet aan zijn in een roes het gaat snel en denken dat het "afval"is maar het is toch écht jullie kindje !!!
Bianca, heb je pb gelezen, dank je wel!!
Ga er inderdaad morgen over beginnen.
:-* :-
hopelijk mag je gewooon onder verdoving meis ik lees morgenmiddag of aaf bij als ik op kok ben :-
Sterkte morgen Tilly!
Tilly, sterkte vandaag;
ik denk aan je!
:hug: :hug: :hug:
Bar
Hoi meiden,
Mag nu nog snel wat eten dus ben er speciaal voor uit m’n bed gekomen!!
Hopp dat zoonlief mij zometeen nog heel even verder laat slapen, want die was vannacht ook al zo aabn het spoken.
Bedankt voor al jullie lieve berichtjes, dat doet me goed!
ow das fijn dat je mag etennog, ik mocht hetnieten werd pas dooor een ergere spoed later geholpen dus zat er bijna 12 uur tussen nouwwwwwww toen rammelde mijn buikje wel hoor hihi
hopelijk krijg je nu nog wat rust voor je naar zkh moet.
Gaat je partner mee zodat je niet alleen hoeft ? Wel zo fijn iemandbij je tehebben.
liefs van hier ennogmaals sterkte
Heel veel sterkte vandaag Tilly…
Tilly veel sterkte vandaag… :-*
Ik heb niet alles gevolgd, maar ik kreeg twee vragen mee die je stelde.
Ik moest de ene keer wel een pyama meenemen (in Hengelo) was een geplande dagopname en de keer daarop mocht ik geen eigen pyama aan. Die had ik wel meegenomen. Dit was in Almelo. Daar hadden ze de stelling dat iedereen die de OK ingaat een OK shirt aan moet… (Zo’n blauwe…) De allereerste keer kwam ik midden in de nacht via de spoedeisende hulp, dus niets mee en kreeg dus alles van het ziekenhuis.
Verder had ik voor thuis na de curr. speciaal Tena Lady maandverband gekocht. Dat is dikker, en voelde prettiger aan. Dit is ook het verband wat je vaak in ziekenhuizen krijgt, na dit soort ingrepen…
Veel liefs,
Noortje
:kaars:
Affie gefeliciteerd!
Ik hoop dat alles goed gaat…