Wauwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww Affie, super super super. ik duim voor je.
Tilly, veel sterkte morgen. :hug:
tilly sterkte vandaag hel veel moed en kracht gewenst :thumbup:
eenneuh gewoon aangeven wat je graag wilt hoor meis :-*
Tilly, sterkte vandaag…
Bianca, ik dacht dat je dat zelf had geschreven, hahhaha!
Affie, gefeliciteerd!!!
Want een ontzettend leuk nieuws om hier te horen. Zo zien we maar weer dat er ook wel weer leuke dingen gebeuren na de minder leuke.
Meid, ik hoop dat je ondanks de onzekerheid toch kan genieten van deze zwangerschap!!
Dank jullie wel allemaal voor de lieve berichtjes. Zie er best wel een beetje tegenop. Zal wel weer een inwendige echo moeten en zul je zien dat ik een mannelijke gyneacoloog heb :wall: :shock: Dat veroorzaakt bij mij alleen maar meer zenuwen. Vind dat echt zo erg!!! Ik weet best dat zij dit zo vaak doen en het hun werk is, maar dat maakt de schaamte en angst bij mij niet minder.
Ik moet om 14.30 en hoop dat ik er snel mee klaar ben en direct een afspraak heb voor morgen of vrijdag. Het liefst al voor morgen.
Bianca, ook van mij krijg je een hele dikke :hug: en :-* Hoop voor je dat je vandaag een betere dag hebt.
Janine, wat jammer dat je geen eisprong hebt gehad. Zou zo fijn zijn geweest. Hoop dat je alles nu snel op gang hebt en de menstruatie zich aankondigt.
Bar, heb je goed geklust en gebruik gemaakt van je eitje? :dance: :mrgreen: Hoop dat jij ook binnenkort met goed nieuws mag komen.
Ineke, ik heb een uitgebreide tandarts verzekering want de rekeningen stegen hier anders ook de pan uit. Nu is het nog te doen.
Is je mond nu weer okè? Doet de kies niet veel pijn meer?
Wawa, hoe is het nu met jou meid? Je dacht dat je laatst de eisprong had? Is de klusperiode nu dan voorbij en moet je wachten??? Ik gan alvast een klein beetje voor je :thumbup:
Ook voor jou Jane, want ook jullie zijn weer begonnen hè meid!!
Voor alle andere meiden, een dikke :-*
Nou Affie, ook van mij gefeliciteerd hoor. Wist het al wel natuurlijk na je vage test in de prullebak!!! Hoop dat je snel voor 1e echo mag en wat geruststelling krijgt daarmee en daarna kunt gaan genieten! Mag nu ook zeker al natuurlijk maar kan me zo voorstellen dat dat errug moeilijk is. Fijn ook dat het al zo snel weer raak bij je is (ben wel jaloers eigenlijk maar het is je van harte gegund hoor!!).
Heb nog steeds wat last van mijn tanden, het is meer mijn tandvlees eigenlijk. zucht.
Moest vandaag op mijn werk een vrouw begeleiden die een postpartum psychose heeft. Heftig hoor! Zoontje is nu 12 dagen oud en ze is nu zel f 3 dagen opgenomen, erg in de war, angstig etc. Veel begleiding nodig. Zo sneu! Moet het nog even van me afzetten. Normaal heb ik daar niet veel moeite mee maar dit grijpt me wel aan hoor.
Vanavond maar effies lekker in bad en dan dat vervolg van die tsunami op rtl4 kijken. Vorig week ook gezien, ook heftig.
Tilly, hoop nog iets van je te horen hoe het gegaan is.
Liefs
Ineke
hey lieve ineke dat lijkt mij ook moeilijk hoor, wat een verdriet moet het die vrouw doen, en het zal jou raken als hulpverlenenr maar ook als persoon zelf denkik ,
:-* en :hug: voor jou.
Tilly hoe is het met je, was je naar de gyn geweest, ik denk aan je, kus van hier :hug: :-*
Jeetje Ineke, lijkt mij ook moeilijk om zoiemand te begeleiden, terwijl je er zelf (al is het op een positieve manier) ook zo mee bezig bent…
Tilly :hug: hoe was het bij de gyn?
Wawa hoe is het met jou, je bent wat minder aanwezig lijkt het… of ligt het aan mij?
@Danja wrote:
Bianca, ik dacht dat je dat zelf had geschreven, hahhaha!
ihhi nee dus,
vandaag gaat het prima hoor weer, ik heb soms moeite te relativeren en iets positiefs te zien, als er iets gebeurt wat je uit je hum maakt , dan heb ik even heel erg verdriet.
Dan heeft mijn gevloek toch geholpen
Ik begrijp wat je bedoeld hoor, zekers. En het geeft niet, wees blij dat je ook die dagen hebt, die heb je nodig om door te kunnen gaan. Anders kun je het op andere dagen niet relativeren en verwerken voor jezelf. En wees blij dat je het kwijt kunt hier :-* :-* :-*
Hoi meiden,
Vanmiddag dus naar de gyn geweest. Het bleek een vrouw te zijn en dat was al een hele opluchting. Ze vroeg eerst een aantal dingetjes over mijn situatie en begon toen al vrij snel over de curretage. Best hard eigenlijk vond ik, maar ja zij hebben echt wel in de gaten dat het niet goed zit.
Toen we klaar waren met praten, duurde maar heel even, moest ik weer een inwendige echo. Deze keer zag is veel meer dan bij de vk. Wel kleiner, maar toch ook alles erop en eraan.
Ze heeft dit plaatje afgedrukt voor de arts die curretage gaat doen.
Ik heb aangegeven dat ik het nu wel snel achter de rug wilde hebben. Dat heeft ze opgeschreven en doorgegeven aan de planner. Toen was het alweer klaar. Ze wenste me niet eens sterkte met wat komen ging :naughty: jammer vond ik dat. Verder was ze wel vriendelijk hoor, maar het is zo routine volgens mij. :wall:
De planner heeft een gaatje gevonden voor morgen. Om 10 uur moet ik er zijn, eerst naar de narcotiseur (hoe schrijf je dat?) dan om 10.30 naar de opname balie en om 12.30 word ik geholpen.
Het gaat nu dus allemaal heel snel en moet toch stiekem weer even slikken. Alles gaat nu zo snel…ben nu ook ineens erg moe en toch weer verdrietig. Maar, na morgen kunnen we eindelijk rustig verder gaan denken over de toekomst.
Dit was wel even een echo berichtje :oops: maar ik moet zo weg dus heb geen tijd om op jullie te reageren. Misschien lukt het me later op de avond nog even.
:-*
Lieve Tilly, ik ben net zo verdrietig als jij, ik zit hier met tranen in mijn ogen voor jou en je kleintje. Ik denk aan je morgen, heel veel sterkte voor jou en je partner morgen…
:hug: :hug: :hug:
Lieve Tilly,
Sterkte morgen, ik zal aan je denken.
Toch jammer dat zo’n gyn dit als routine ziet he. Voor jou is het juist geen routine. Zouden ze toch eens wat meer rekening mee mogen houden. grrr
Petra
hey tilly daar is dan een bericht van je. EN nik niet ego hoor, ach en anders maar wel , mag toch het draait even om jou en niet de rest. ( vboor jou dan) wees maar even met je zelf je lichaam en geest bezig en de moeilijke tijde die is en volgt.
jammer dat de gyn tovh niet echt suer was, , dat had ze best allemaal liever kunnen doen is ook ene kleine moeite.
Voor morgen sterkte, en succes hopelijk verloopt de curetage goed.
Liefs bianca :-*
Tilly, veel sterkte morgen!
Hoeveel dagen zit er nou tussen je miskraam en de curettage?
Ik denk aan je morgen! Hopelijk valt de behandeling mee!
Dikke :hug: .
Liefs, Janine
Lieve Tilly, ik wens je heel erg veel sterkte voor morgen! :hug: Ik zal aan je denken hoor! :-*
Tilly, knuffie van mij voor jou :hug: .
Bianca, ik ben weer aan het werk na mijn vakantie. Heb maandag en dinsdag van half 8 tot half 6 en van half 8 tot half 11 gewerkt. Na eten thuis natuurlijk. Vandaag ook hele avond gewerkt en net een paar minuten klaar. Ik heb gewoonweg geen tijd
geeft niks meis , in die zin , het valt op als iemand er minder komt en dan hopen wenatuurlijk dat er nisk verdrietigs of vervelends is snappie?
Maar werken klinkt posiitef, toch heb ik idee dat het je niet positief dtoedoet ? Hoe kan dat zo ,nogsteeds verdrieitg toch en heb jehet moeilijk?
Als er iets probeer het dan als je er behoeft ana hebt hier kwitj te typen hé?
:hug: :-*
Normaal op woensdagmiddag vrij en lekker met dreumes. Vandaag hele studiedag, dus dreumes moest hele dag naar kdv en dat komt bijna nooit voor. Dus daarom beetje verdrietig. morgen nog één dag werken en dan vrij.
Mijn mannetje is op dinsdag en donderdag vrij. Dan kom ik dus thuis en staat het eten klaar en is het huis schoon. Op woensdag is dat mijn taak. Dus erg druk.
Dus het is dan even overbrugen van vreemde tijden van werk en kindje, das slikken dan hé als je zo gewent ben t kwa planning hem/haar bij je te heben.
Even doorzetten en hopelijk weer snel in het normalere ritme.
@bianca81 wrote:
Dus het is dan even overbrugen van vreemde tijden van werk en kindje, das slikken dan hé als je zo gewent ben t kwa planning hem/haar bij je te heben.
Even doorzetten en hopelijk weer snel in het normalere ritme.
Ik ben een ritmemeisje :oops: en in een ander ritme ben ik uit mijn doen. Volgende week nog een woensdagmiddag werken endan een maand in ieder geval weer vrij op de woensdagmiddag volgens mij.