Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion - 2

Hey Bianca!

Gefeliciteerd met je verjaardag meis!! :-* :-* :-* :-* :-*

Bianca gefeliciteerd en Tilly was gisteren jarig :mrgreen:

dank je wellieve meiden

Hoi meiden,

Ben alweer een tijdje niet geweest, maar heb wel meegelezen hoor!

Bianca, nog gefeliciteerd met je verjaardag. Heb je een leuke dag gehad?

Hier nog één dagje en dan voor de eerste keer naar de gyneacoloog. Ben benieuwd wat we morgen te horen krijgen en vooral wanneer ik de curretage krijg. Zal dat dan nog lang duren denken jullie? Of zal ik er voor het weekend vanaf zijn? :think: Ik hoop het inmiddels wel. Heb er geen zin in ofzo, maar wil er nu wel een keer vanaf. Dit is ook niet leuk :wall:

Affie, weet jij inmiddels al meer? Of heb ik toch per ongeluk iets gemist? :oops:

Alle andere meiden, ik zal proberen het iets beter bij te houden hier. Heb geen idee of het gaat lukken, maar ik zal mijn best doen.

:-*

hey lieve meis, fijn dat je er bent. In de zin van ik maakkte me iets zorgen dacht al zal er iets zijn

Helaas zeg is je lichaam nog nietbezig met het afstoten van het vruchtje, en ms dat het idd uitloopt op een curetage.

Ik vinst het ontzettend knap dat je je zo lang al staande houdt hoor en doorgaat. Compliment.

Wb of je er voor het weeeknd van af bent ? Hier in UMCG ( groningen ) plannen ze zoiets vaka makkelijk in en dus zou hetkunne betekenen dat je vrijwel voor het weeknd de curetage gehad hebt .

Ik hoop het voor je, ik zou als ik jou was die vraag stellen en goed duidelik maken aan de gyn dat het je lang geduurt heeft wb het wachten op uitdrijving.

Ms een tip: mocht je vragen hebben , schrijf deze op en neem mee naar de gyn incl een pen, das heel normaal en vaak kan iets op datmoment zo anders overkomen en vergeet je de helft, ikheb het destijds ook gedaan toen ik in tranen was heb ik maar gewoon mijn briefje met vragen aan de gyn gegeven, das handig

meis sterkte en ik denk ana je morgen :-*

Hee meiden,

Hoe gaat 't met jullie??!!

K moet effe bijlezen hoor - wat wordt er veel geschreven hier!! Leuk!

Ik kon om de een of andere reden niet meer inloggen (heb ruud vier weken geleden een mail gestuurd en daarna lukte 't meteen weer maar ineens ging 't niet meer) Ook de cookies verwijderd (voelde me een echte computer expert hahahahi) maar er gebeurde niets!

Dus; Tilly en Bianca - alsnog gefeliciteerd!!!

Ik ga straks de rest even bijlezen,

Groetjes van Bar

Balen is dat he, als je computer het ineens niet meer doet!

Tilly, ik zou gewoon vragen of ze het zo snel mogelijk in willen plannen, je houdt het nu al zo lang vol! Sterke morgen.

Kom net bij de tandarts vandaagn. Heb weer een preek gekregen dat ik moet gaan flossen en heb een vulling gekregen. Hopen dat het nu over gaat die kiespijn. Blijkt dat ik nog 3 vullingen krijg op mijn controleafspraak…hadden ze een jaar geleden al ontdekt. (kleine gaatjes) Baal ervan, ik heb altijd gaatjes. Snap niet dat er nog kiezen over zijn! Heb gelijk maar flosdraad en mondwater etc. ingeslaan. Wil nog geen kunstgebit!!!

Liefs

INeke

Ineke, hoe herkenbaar jou tandarts verhaal. Hier nog zo’n ‘goede’ klant van de tandarts. De meeste kiezen zijn bij mij meer vulling dan kies :roll: Ik poets genoeg, daar ligt het niet aan. Gewoon een mega slecht gebit. Altijd heb ik wel iets. Ik geloof dat ik al 5 wortelkanaalbehandelingen heb gehad en inmiddels 1 kroon. De tweede zit er aan te komen want die kies zit gewoon los in mijn mond. Soms valt hij eruit en dan doe ik hem als een puzzelstukje weer op de goede plek :oops: :inlove: Heel vervelend dus en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar.

Flossen is inderdaad goed, doe ik ook regelmatig. Hopelijk ben je snel van die gaatjes af en ben je weer even ‘gaat’ vrij.

Tja, heb mijn verzkeringspremie er wel snel uit op deze manier!

Hai hai

Tilly, jij ook nog van harte gefeliciteerd!

Daarnet de uitslag van het bloedprikken gehad. Geen eisprong gehad, dus morgen weer medicijnen nemen om een menstuatie op te wekken. Daarna weer aan de clomid.

Fijne avond!

Liefs, Janine

Balen zeg dat je geen eisprong hebt gehad! Helaas weer even duidelijkheid wat betreft mogelijk zwanger zijn dus. Hoop dat je snel ongi wordt en dan weer een nieuwe ronde in!

even een ego bericht zonder reacties op jullie, maar:

IK BEN ZWANGER :inlove:

(en zo gelukkig, en bang, en dan weer gelukkig, en dan weer bang, maar vooral gelukkig!)

gefeliciteerd affie, lekker genieten voor hoever het kan die onzekerehid zul je nog wel houden

hier een kut klote rot dag , moet ik even weer doorheen

** zucht**.

GEFELICITEERD AFFIE!!! Heel goed berichtje voor jou vandaag!!! Dikke knuf van mij :-*

Lieve Bianca; ik vloek wel met je mee hoor, doen we het samen, jij krijgt een hele grote knuf van mij :hug: :hug: :hug:

ow errug :oops: ik heb echt iets gevloekt, dacht jij vloekt mee? :think:

ow errug zeg ,

k vraag me af wat ik getypt had

Hahahaha, maak je geen zorgen, er stond geen verkeerd woord hoor, het ging om de gedachten dat ik met je mee zou vloeken :wink: (ben ik goed in…)

haah dank je ,

nu ja bij mij stond er net iest van niet met vleeswaren gooien mwaaaaahaha

Affie, gefeliciteerd meid!!!

Bianca, Balen dat je een shit dat heb gehad!! Dikke :hug:

Affie WAT GEWELDIG!!! Heerlijk voor je! :-* Ik hoop echt dat dit kindje goed zal groeien en over een paar maandjes in je armen kan liggen! En dat hoop ik ook zo voor alle andere meiden hier! Wat zal dat geweldig zijn zeg…!!!

(Trouwens die man van je had 't dus mooi goed he???!!!)

Janine; wat naar dat je geen eisprong had - ik had zo op positief nieuws gehoopt… Ben wel blij dat je direct verder wordt geholpen - meteen weer een menstruatie opwekken etc. Heb je erg veel last van de hormonen?

Bianca; heb je verhaal gelezen - kan me trouwens voorstellen dat je er af en toe zat van bent je verhaal op te schrijven omdat je al zoveel schrijft - wat heftig zeg die hartklachten…hopelijk krijg je die nooit meer.

Noortje; bijzonder hoor dat jullie een adoptie aanvraag hebben gedaan…

Mijn man en ik hebben 't er ook wel eens over maar echte stappen hebben we nog niet ondernomen. (Ik hoorde dat 't ook erg veel kost dus dan moeten we maar heel veel gaan sparen…)

Ineke: OOWW wat een gruwel om naar de tandarts te gaan!!! Vooral die uren van te voren, brrrrrrrr :shifty: Heb wel eens geroepen; had ik maar een kunstgebit maar mijn moeder heeft toen uitvoerig uitgelegd waarom ik dat niet zou willen (hihi) En die preken van de tandarts klinken me bekend in de oren…K moet weer een afspraak voor halfjaarlijkse controle, bleeehhh. (Had ik vorige mnd al gedaan - stonden we in de wachtkamer - bleek dat er iets mis was gegaan - konden we weer naar huis) Nou dat vond ik heeeeeeeeeeeeel erg :liar:

Tilly: succes morgen!!! Gewoon aangeven dat je graag zo snel mogelijk geholpen wil worden, dat begrijpen ze wel in 't ziekenhuis! Sterkte…!

Ik ga lekker naar bed, (heb mn eisprong dus…)

Groetjes van Bar

:hug:

Voor Bianca!