Hier wordt ook gedacht aan Tilly :kaars:
Hoi meiden,
Ik hoop dat ik hier met jullie mee mag schrijven?
Ik heb alles even snel doorgelezen, maar het zal vanzelf allemaal wel duidelijker worden, wie wie is enzo.
Tilly succes :kaars:
Ik heb een paar dagen geleden een miskraam gehad.
Dit was de tweede.
Moet wel heel eerlijk zeggen dat dit ook pas de tweede maand klussen was voor ons :oops:
Van Jamie was ik gestopt met de pil (na al die jaren) en direct zwanger!
:dance:
Toen we vorig jaar verhuisden was de pil op. Toen besloot ik om maar geen pil meer te slikken, zodat het er alvast uit was, als we besloten weer voor een tweede te gaan. :think:
We hebben bewust gekozen om er wel wat tussen te laten zitten, zodat Jamie dan ook al op school zou zitten en ik Jamie wel al mijn aandacht kan geven, aangezien hij dit hard nodig heeft.
Ben een half jaar geleden m’n cyclus gaan bijhouden en die was iedere keer weer 27 dagen. Dat was dan wel fijn.
Drie maanden geleden besloten we evoor te gaan.
Is was weer gelijk zwanger :dance: ! Maar op mijn NOD was de test maar heel licht positief.
Ik dacht dan test ik over een paar dagen weer, dan is deze vast wel donkerder. Dat was helaas niet het geval en een paar dagen na NOD begon in met bloeden en dus een hele vroege miskraam.
Ik kreeg daarna voor het eerst van mijn leven na ongeveer 2 weken pijn in mijn onderbuik. Het leek heel sterk op m’n eisprong, nou die had ik nog nooit gevoeld, dus dat was leuk.
En ja hoor, na goed klussen, deed ik op mijn NOD een digitale test van CB en deze was zwanger. :dance:
Heb nog meer testen gedaan en deze waren allemaal vet positief.
Helaas kreeg ik met 5 weken en 2/3 dagen weer bloedingen en dat heb ik 3 dagen gehad.
Het is gister afgezwakt naar bruinverlies en vandaag niks meer.
Ik zou een echo krijgen volgende week om te kijken hoe en wat. Ik had namenlijk ook gelijk contact met de VK.
Toch kon ik niet meer wachten en heb ik een test gehaald en deze was gister avond vet negatief!
Ik ben aan de ene kant wel blij dat ik dus makkelijk zwanger werd, maar het is zo dubbel.
Ik mag misschien ook niet klagen :naughty: , want ik was desnoods gelijk zwanger en heb al een kindje rondlopen, maar toch doet het pijn.
Wat heel lief was, is dat de VK net zelf heeft gebeld hoe het gaat.
Ik heb haar alles verteld en dat heeft mij ook goed gedaan.
Ik vroeg haar ook of het kwaad kan als je gelijk weer doorgaat.
Zij zegt van niet. Dat het alleen een persoonlijk aspect kan zijn en geen lichamelijk om even te wachten.
Nou dit was mijn verhaal :oops: .ppffff… ben ik het lekker kwijt.
Liefs Danielle
hallo daniëlle, helaas ook miskramen spijtig is dat als het iemand overkomt.
Welkom hier om mee te kletsen te rwageren en je verhaal te doen, dat mag hoor en zeuren ook hihi kan opluchten en schaam jeniet doen we allemaal hier.
Sterkte met herstellen en succes met het evt weer zwanger willan raken
liefss bianca
He meiden,
Danielle welkom (helaas…). Heftig hoor, in zo’n korte tijd 2x zwanger en 2x een miskraam!
Tilly, jij hebt het nu achter de rug meid. Kan het me voorstellen dat je het nu even weer extra moeilijk hebt, nu het echt over is. Tenminste dat is wel mijn ervaring geweest.
Typ maar van je af hoor. En ook weet je dat je nu weer verder kunt gaan wanneer je daar aan toe bent.
Ik had vandaag opeens duidelijk ‘vruchtbaar slijm’, snap het niet want heb echt het idee mijn eisprong al 5 dagen geleden gehad te hebben, had toen ook wat vruchtbaar slijm…maar ja, zou kunnen dat ik het mis heb natuurlijk.
Vandaag dag 20…wordt dan een lange cyclus.
Heb mijn vriend in ieder geval al ingelicht dat hij niet te hard moest werken vandaag om energie voor mij over te houden :lol: :oops: :lol: :oops:
Misschien een beetje intiem maar eh…hebben jullie partners altijd zin in een 'verplicht nummertje, zeg maar?Wij proberen het wel altijd leuk te houden maar soms heeft mijn vriend dat zoiets van ‘het kan morgen ook wel’, en dan schiet ik al in de stress. Terwijl ik me zo voorneem dat niet te doen. zucht. zucht. zucht.
het verplichte doen we niet meer na 5 jaar kijk 1e aantal jaren is het leuk en zonder gedoe en gewoon sex nu is het sex met hoop op ene leuke kadootje ,maar door alle teleurstellingen doen we niet meer sex als ik ik vruchtbaar ben,
meestal asl ik begin schat zullen we weet iehoelaat het is en dan is de zin al minder heel gek,
nee we doen als we zin heben en nu is zelf zo dat het vaak niet eens gebeurt in de vruchtbare periode ook omdat ik dus niet weet wanneer ik die heb
maar gezelligen leuk is de sex wel en ik vindt het fijn zoals het nu is, zonder dwang zonder hoop op, gewoon de sex de sex laten :inlove:
Goed van je dat je dat kunt bianca, ik ben er niet echt bewust mee bezig met mijn eisprong maar dan ontdek ik vruchtbaarslijm en dan moet ik deze toch echt benutten!
Hoop dat het voor jou ook opgaat dat wanneer je het even los laat je opeens zwanger blijkt te worden doordat de stress daaromheen afneemt.
dank je ja zwanger raken en sex , we zijn er ik denk de laatste half jaar niet meer mee bezig let weinig op mijn slijm en de buikklachten noteer geen menstruaties meeer, geen datums geen temp helemaal niks we zien wel of ik zwanger raak en zo niet ? dan niet dan is het mij niet gegunt en leen ik lekker wendy meer :mrgreen:
Danielle, sterkte meid. MK is altijd lastig. verdrietig ook al raak je vrij vlot zwanger.
Tilly, hoe is het met je?
Ineke, is het niet ander slijm??? Dusse, dat het raak zou kunnen zijn?
ik ben ook benieuwd naar tilly hopelijk knapt ze snel op zonder complicaties,
:-*
Hoi lieve meiden,
Ben net een half uurtje thuis. Alles is goed gegaan.
Nu heb ik hoofdpijn van de spanning en heb inmiddels ook al verscheidene keren alles eruit gespuugd. Wel ben ik iets minder duizelig en draaierig.
Heb gelukkig niet zo heel veel pijn. Tegen de ergste pijn heb ik morfine gehad en dat hielp goed.
Nu maar even rustig aan doen, kan ook eigenlijk niet anders.
Onze kleine slaapt bij opa en oma dus daar hoeven we ons niet druk om te maken. Lekker idee is dat.
Dat was het voor nu even.
:-*
lieverd tilly meis,sterkte en beterschap,
een goede nachtrust voor zo ver kan,
liefs van hier bianca :-*
Ook al bij oktobermama’s gereageerd Tilly. Ik hoop dat je vannacht een goede nacht draait :hug:
Tilly, veel sterkte meid!!! :-*
Ik hoop dat je snel weer opknapt!!
Slik wat extra vitaminen, dan voel je
je misschien sneller weer lichamelijk wat
sterker…
Danielle; leuk dat je meeschrijft! Het is niet niks zeg,
twee miskramen achter elkaar…Hoe ben je er lichamelijk
onder; ik bedoel - trekt je lichaam dit wel? En daarbij -
het lijkt me ook heel heftig om mee om te gaan…
Ik wens je in ieder geval veel sterkte toe!!!
Ineke; wij hebben dus idd ‘verplichte nummertjes’ maar
we lachen er gewoon maar om…de ene keer is 't meer
een verplicht nummertje en de andere keer juist helemaal niet
maar ja, ze zitten er wel tussen als je 't om de dag doet en
je bent allebei moe…hihihi Maarja - ik slik niet voor niets die hormonen
dus; actie!!! Ik merk wel dat er meer verplichte nummertjes zijn als
we het allbei druk hebben gehad dus daar probeer ik een beetje
rekening mee te houden…
Meiden, ik stop want ik heb een beetje veel gewerkt deze week en
morgen moet ik nog de hele dag voor m’n (drukke) groep 7…
Ik geef thuis ook bijlessen en heb er een hoop gehad deze week,
dus ik ben zeg maar best wel moe en…heb last van mn hormonen…
Haar dat vet is na 1 dag, pijn in mn buik en rug (nog steeds…)
bllleeehhhhhh dus ik ga lekker pitten!!!
Groetjes van Bar
Hoi,
Tilly veel succes met het “herstel”. Ik hoop dat je je snel weer helemaal lekker voelt.
Hoi Bar, ja lichamelijk gaat het best wel met me. Ik heb niet echt veel last gehad. Nu is het over en voel ik alleen nog een beetje een soort onbestemd gevoel in m’n buik. Kan het eigenlijk niet zo goed omschrijven, maar ja, misschien let ik nu ondertussen op alles.
Ik voel me wel een beetje dizzy soms en licht in m’n hoofd, herkent iemand dit misschien? Ik heb toch niet echt heel veel bloed verloren ofso en dat was van het weekend.
Maar goed, de rest van de meiden ook allemaal welterusten.
Liefs Danielle
danielle met ene mk en tijdens een uidrijving kun je best nog wat bloed verliezen wel zonder dat je echt opmerkt hoe veel het is,
als het lang aan blijft houdenmoet je wel ms over denken even bloed tr prikken op bloedarmoede ,
sterkte meis :-*
Ik hou het gewoon even in de gaten. Het bloeden is na maandag gestopt en had dinsdag en een beetje woensdag nog bruinverlies.
Ik kijk wel of het blijft anders bel ik misschien morgen de HA ff.
Het is trouwens voornamenlijk s’avonds.
liefs Danielle
ja herkenbaar in de avond dan heeft je lichaam heel de dag door beig geweest en savonds komt het danwer los, tis wel een wond waar je het over hebt in de bl en dat moet helen, maar mag niet te leang duren fijn dat het bloeden minderd en overgaat op bruinvelries
Tilly hoe is je nacht gegaan Beetje kunnen bijslapen , hoe is het gegaan met na bloeden nog pijnklachten
k ben benieuwd ,
groetjes bianca :-*
Ik zit ook op een bericht van Tilly te wachten
ik ook