Ik vind het nou wel erg lang duren.
Zit al de hele dag te checken.
Sorry meiden,
Had nog geen puf om te reageren. :oops:
Het gaat best redelijk. Momenteel wel weer buikpijn en rugpijn maar heb net weer wat ingenomen, hoop dat het snel werkt.
De nacht ben ik heel goed doorgekomen. Heb heerlijk kunnen slapen. Ben wel af en toe wakker geweest, maar kon daarna gelukkig zo weer verder slapen. Vanmiddag ben ik zo weer verder gaan slapen, ben dus nog best wel moe. Dat zal vanzelf wel minder worden.
Het bloedverlies valt heel erg mee, heb er bijna geen last van. Daar ben ik heel erg blij mee. Om nu ook nog helemaal leeg te lopen, daar zit ik niet op te wachten, heb zo wel genoeg om te verwerken.
Had een mailtje gestuurd naar mijn directeur dat hij nog wel van mij zou horen of ik maandag en dinsdag weer zou werken. Kreeg ik een mailtje van hem terug dat hij de keus al voor mij had gemaakt. Maandag en dinsdag ben ik dus gewoon thuis. Woensdag is niet mijn werkdag maar vieren we met alle leerkrachten van de onderbouw onze verjaardag. Ik ga hard mijn best doen om daar bij te zijn.
Zo, nu zijn jullie wel weer een beetje op de hoogte toch?
Ik reageer een andere keer, als ik het zie zitten, wel weer op de andere berichtjes :oops:
Dikke :-* van mij en bedankt voor jullie meeleven :-*
He Tilly, fijn dat het je lichamelijk meevalt. Neem wel de tijd voor alles meid!
Oh Wawa. maak me niet gek met die suggesties (is natuurlijk al wel door mijn hoofd gegaan…)denk toch dat het een verlate eisprong is ofzo. Was ook wel 10 dagen ongesteld dus zal wel van de leg af zijn zeg maar
Ben ook niet terug van mijn werk. Druk gehad. Marcel haalt een chineesje dus kan ik even met jullie kletsen. Strakjes weer lekker mijn lelijke huispakje aan en niets doen!!! Yes heerlijk!!
Morgen nog werken, zondag vrij, dan nog 2 daagjes werken en dan ca. 6 dagen vrij. Genieten!
Liefs
Ineke
Tilly :hug: Gelukkig heb je goed kunnen rusten, blijf dat vooral doen en zorg maar goed voor jezelf
Meiden, ik blijf hier actief meelezen, alleen zal ik niet zo vaak meer posten. Ik vind het niet eerlijk omdat ik onwijs op een roze wolk zit, terwijl jullie allemaal nog bezig zijn alle narigheid te verwerken, of er nog midden in zitten. Ik heb alweer een wondertje om naar uit te kijken, jullie moeten nog even wachten (maar het gebeurt vast :thumbup: ).
Ik blijf voor jullie hopen en duimen hoor!!
Ineke, tja, ik wil toch af en toe ook het positieve zien :mrgreen: . Zelf heb ik last van gespannen borsten en lichte ongi buikpijn. Over 5 dagen zou ik mijn eerste NOD dag na MK kunnen hebben. Toch wil ik nog niet hopen.
Tilly, goede keus van je directeur. Denk eerst maar even aan jezelf.
Hopelijk vannacht een goede nacht
Ja, het blijft altijd zo verschrikkelijk spannend die dagen voor je NOD. hoop en vrees, hoop en vrees etc. etc. Duim voor je!!
Hou het effies kort, ben aan het werk (zoals jullie zien :oops: :oops: )
tilly knap van jebaas hoor fijn voor je die rust die je wordt gegeven hopelijk neem je hem ook , en kom je even bij van de laatste paar weken van verdriet en wachten. Zet em op girl!! :thumbup:
Dikke :hug: vanmij
hier geennieuws
Hoi meiden!
Hoop dat 't met jullie allemaal, naar omstandigheden, goed gaat!!!
Wawa; wat spannend zeg - erop hopen is eng he? Ik probeer me ook altijd een beetje te laten afleiden door hard te werken en dingen te doen maar…dan ineens zit ik weer met mn agenda in mn handen te kijken…hmmm als ik dan en dan noet ongesteld ben dan ben ik vanaf die en die dag zwanger en dan ben ik op die datum uitgerekend…ERG HE??? :oops: :oops: :oops: Zooooo geobsedeerd!!! Dus…ik ben een bezig bijtje op 't moment en vlgd week…Maar toch - een beetje stiekem dromen blijft wel leuk…toch?
Affie; ik kan 't me helemaal voorstellen maar - als je tijd hebt - laat wel weten hoe 't met jullie(!!!) gaat!
Tilly; denk even aan jezelf op 't moment…! De kinderen op school zullen je missen als je er woensdag niet bent maar ze zullen waarschijnlijk ondanks dat toch wel een leuke dag hebben…Bedoel ik niet naar hoor!!! Ik had zelf ook een juffenverjaardag in mijn miskraam week en de verjaardag is doorgegaan. Vonden ze jammer maar ze hebben wel een gezellige dag gehad! Ik heb mn verjaardag gewoon nog een keer gevierd…En als dat niet kan bij jou op school; volgend jaar hebben ze weer een juffenverjaardag dus…Het is nl best wel belangrijk dat je goed aansterkt; ik ben één keer te snel gaan werken en ben toen weken’een soort van ‘moe’ geweest…K zeg niet dat dat bij jou ook zo is maar … neem je tijd!
Danielle - is 't bloeden al gestopt?
Janine en Jane, hoe ist met jullie?!
Ze zijn hier aan 't klussen, in november ging de badkamer eruit en nu de wc beneden dus ik ga effe koffie brengen…lekker traditionele rolverdeling hiero hihihi Ben trouwens érg pittig op’t moment vanwege de clomid, mijn man en vriend van ons (loodgieter) hier staan verbaasd over mijn assertiviteit!!! Ik reageer er deze keer wel heftiger op dan de vorige keer…bleeeeehhhhhhh Ben veel chagerijnig :x en dat zijn ze niet van me gewend dus…is wel wennen voor mn omgeving!!!
In ieder geval fijn weekend allemaal!!!
Groetjes van Bar
Hoi hoi,
Bar dat herken ik ook het is in vlagen ook een obsessie voor mij, maar ik word daar wel weer wat vrolijker door. Ik vind het namelijk ook leuk dat we er mee bezig zijn, alleen zit daar nu een schaduw overheen.
Ineke wij doen het ook om de dag nu want ik vermoed rond mijn vruchtbare peridode te zitten 17 dagen na mijn mk. Maar vriend lief vind het allemaal nog wel leuk en spannend. Zou het langer duren dan zouden we moeten zoeken naar een manier om het leuk te houden, maar vooralsnog geen klachten
Daniele wat een heftige maanden heb je gehad zeg. Twee keer de emotionele schommelingen van blijdschap en verlies. Ik kreeg een mk bij 7 weken 17 dagen geleden en ik ben nog steeds vermoeid en had vorige week last van duizelingen. Op advies van oa wawa heb ik extra vitaminen genomen en of het daardoor komt of door het verstrijken van de dagen lijkt het iets beter te gaan. Geen duizelingen en hoofdpijn meer, maar wel nog erg moe.
Wij waren ook nog maar pas bezig en ook wij houden ons voor dat het positief is dat we snel zwanger raken, maar daarbij heb ik ook de zorgen of alles wel goed is met mij. Dubbel he?
Tilly hoe is het met je en wat fijn dat Bianca je zulke goede adviezen heeft kunnen geven. Ik hoop dat je een beetje steun hier haalt. Ik denk aan je en :-*
Liefs jane
Liefs jane
ik denk ook meiden dat het best eng is de hoop op zwangerschap is ontzettend groot, maar je geest is ook eenbeetje aangetast. Angst dat het weer mis gaat. Heb ik wel. Ik wilzo graag zwnager raken maar weet dat die bangheid er is, straks gaat het nogmaals fout.
Ik zei altijd als de echo maar goed is,mmaar nu dit zelfsniks betekende is het toch…als ik ons kindje vasthoud levend en wel is de gerustheid er pas.
Bar, ik ben ook altijd veel bezig met testen hoor. Mijn eerste dag van de laatste ongesteldheid is de dag dat ik het vruchtje verloor. Heel gek idee dus. Stom, maar misschien gooi ik er morgen een testje tegenaan. Ik weet het nog niet. Ik kijk even hoe ik me voel. Ik test liever in het weekend dan door de week.
@Affie wrote:
Tilly :hug: Gelukkig heb je goed kunnen rusten, blijf dat vooral doen en zorg maar goed voor jezelf
Meiden, ik blijf hier actief meelezen, alleen zal ik niet zo vaak meer posten. Ik vind het niet eerlijk omdat ik onwijs op een roze wolk zit, terwijl jullie allemaal nog bezig zijn alle narigheid te verwerken, of er nog midden in zitten. Ik heb alweer een wondertje om naar uit te kijken, jullie moeten nog even wachten (maar het gebeurt vast :thumbup: ).
Meid, dat vind ik heel positief, want dan heb je vertrouwen in de toekomst. Sluit je maar mooi aan bij de groep zwanger zijn na een miskraam en de september mama’s. Wij hopen je allemaal daar snel weer tegen te komen :-* .
@Wawa wrote:
@Affie wrote:Tilly :hug: Gelukkig heb je goed kunnen rusten, blijf dat vooral doen en zorg maar goed voor jezelf
Meid, dat vind ik heel positief, want dan heb je vertrouwen in de toekomst. Sluit je maar mooi aan bij de groep zwanger zijn na een miskraam en de september mama’s. Wij hopen je allemaal daar snel weer tegen te komen :-* .
ikkan me alleen maar bij de woorden van wawa aansluiten mooi gezegt en gemeend en zo vindt ik het ook.
Alle goeds liefs van hier :-*
Ook ik wens je daar veel plezier natuurlijk. Kun je heerlijk vrijuit praten over je kwaaltjes etc.! Kom af en toe nog maar effies lezen en/of een berichtje plaatsen hoor!
Tot gauw!!
Liefs
Ineke
Affie, ook ik begrijp je precies hoor meid. Doe maar lekker waar jij je goed bij voelt. En…je hoort nu toch echt bij de septembermama’s dus ga daar lekker meeschrijven meid. Geniet ervan. We merken vanzelf wel weer wanneer je hier weer eens een keer langskomt om te vertellen hoe het met je gaat.
:-*
Gaat het een beetje Tilly?
Ineke, lief dat je naar me vraagt.
Ja, het gaat best wel goed. Heb steeds minder pijn, al blijft m’n rug wel echt zeuren. Dat zal binnenkort ook wel overgaan.
Ik vloei echt bijna niks en kan het dus wel af met een gewoon inlegkruisje. Daar ben ik echt wel heel blij om.
In m’n koppie is nog niet alles rustig, niet dat ik loop te malen of de hele tijd verdrietig ben ofzo maar merk wel echt dat ik nu aan het verwerken ben. Daar ben ik dan ook best wel een beetje moe van. Regelmatig dwalen m’n gedachten naar de dag in het ziekenhuis en bedenk ik weer van alles wat er die dag is gebeurd. Ook denk ik nog steeds aan leuke namen en de paar kleine cadeautjes die ik voor de kleine had gekregen. Snap je het een beetje.
Het komt er denk ik gewoon op neer dat het best wel goed gaat, maar ik druk bezig ben met verwerken en alles een plekje geven.
Hoe gaat het verder met jou? Geen bloedverlies mee gehad? Hoop toch ook voor je dat het misschien iets positiefs mag betekenen. Zou zo mooi zijn!!!
:-*
Snap je heel goed. Weet nog hoe ik me voelde toen ik het vruchtje verloor en ik wist al een paar dagen dat het niet goed was en wilde het graag uit mijn lichaam. Verder toen ik op nacontrole moest komen en ik definitief hoorde dat mijn lichaam ‘leeg’, was kwam dat weer even hart aan en kon ik inderdaad ook echt gaan verwerken. Alsof ik het nog niet kon geloven tot het mijn lichaam had verlaten zeg maar.
Hier gaat het wel goed hoor, zit denk ik op dag 22 van mijn cyclus maar heb dus onduidelijkheid over tijdstip van mijn eisprong of het was rond dag 15 of dus pas rond dag 20. We wachten maar af.
hey tilly, fijn dat het redelijk oké gaat.
Ik herken hetzelfde zoals ineke het beschrijft.
Net of je inneens wakker bent zo van oke nu is het weg, volledig gebeurt en zit het alleen nog in je ziel, heel onwerkelijk.
Sterkte meis. En als er iets is klesten kan en mag altijd hier. :-*
He lieve meiden,
Ga nu echt achter de pc vandaan. Ben vanavond alleen en had een stapel tijdschriften en boeken klaarliggen maar heb er nog amper in gelezen. Zit al de hele avond te typen!
Dus tot morgen ofzo.
Liefs
Ineke