Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion - 2

hey leuke foto hoe kom je er aan 8) :mrgreen:

leuke foto meis

fijne aaf nog en lees ze, tot gauw

@Danielle wrote:

Ik hou het gewoon even in de gaten. Het bloeden is na maandag gestopt en had dinsdag en een beetje woensdag nog bruinverlies.

Ik kijk wel of het blijft anders bel ik misschien morgen de HA ff.

Het is trouwens voornamenlijk s’avonds.

liefs Danielle

Hoi Ja het bloeden/bruinverlies was woensdag voor het laatst.

Het duizelen, daar zou ik voor kijken of het bleeft, maar dat is wel al minder geworden.

Ik ga ook gelijk die vitamines slikken, misschien dat het idd helpt.

Ik voel me verer wel goed.

Had gister ineens slijm (dat waar je draden van kan trekken :mrgreen: ).

Dat heb ik dus nog nooit gehad!!! Ik lette daar namenlijk wel altijd op in het verleden, toen ik las dat dat een kenmerk kon zijn wat samenhangt met vruchtbaarheid en eisprong.

Maar dus nog nooit eerder gehad,maar ineens gister :think:

Dat zal dan toch wel niks betekenen?

Ik bedoel het was gister 8 dagen nadat de miskraam begon. :eh:

Maar goed ga ff verder lezen.

Liefs Danielle

Nou meid, zou best kunnen natuurlijk. Je lichaam is toch wat van slag na een miskraam (meestal) heb je hem wel benut voor de zekerheid of ging dat nog niet?

Ja, bianca, leuke foto he? Ben er echt trots op! :thumbup:

Nou, ga effies bij mijn omaatje op bezoek, is alweer te lang geleden!

Later…

Veel plezier bij oma Ineke :smiley:

Ja ik heb hem maar wel benut. Kon het toch niet laten.

Donderdag ook al en gister (zaterdag) :oops: :oops: ga zo weer denk ik (het is toch weekend):shock: … sorry voor de details hihihi :oops:

je weet maar nooit.

Nou suc6!!

Hier heb ik opeens wat bruinverlies…heb ik wel vaker in het midden van mijn cyslus gehad dus zegt niet zoveel denk ik. Zit denk ik op dag 23…pffff. spannend weer hoor!

Danielle, ik had ook gelijk na stoppen van het bloeden na MK slijmdraden. Dat heeft 7 dagen geduurd! :roll: Wij zijn toen gelijk gaan klussen :oops:

lekker toch als je je er goee bij voelt, eer mijn cyclus op gang was eer ik mocht en kon sexen na de ms waren we 2 maand verder, na de missed abortion was het 5 maand verder, door de compliciaties erbij

@bianca81 wrote:

lekker toch als je je er goee bij voelt, eer mijn cyclus op gang was eer ik mocht en kon sexen na de ms waren we 2 maand verder, na de missed abortion was het 5 maand verder, door de compliciaties erbij

Na bevalling van dreumes ben ik zonder borstvoeding te geven ook 5 maanden niet ongi geweest, dus ik hoop nu echt dat het wel snel op gang komt. :roll:

ik had welmijnmenstruaties op de tijdstip zoals anders, maar heftiger pijnlijker en door b12 tekort en ernstige bloedarmoede gene puf, maar op dat moment vonft ik hetniet erg nu denk ik wel verloren tijd was het nu zijn we 2 jr verder en weer niks

Ja wawa, echt appart, ik vind het wel leuk dat je dat dan herkend aan je lichaam (als het echt is wat ik denk).

Ik had het vandaag weer.

Ik had een mooi stukje hierover gelezen, nou als dat waar is, dan hb ik in ieder geval op de goede momenten geklust.

Hoi meiden,

Jullie hebben het over de cyclus en hoe die weer op gang komt. Ik ben daar zo enorm benieuwd naar. Wanneer zou ik nu mijn menstruatie weer kunnen verwachten en zou ik dan toch over een poosje weer gewoon een eisprong krijgen?

Ik heb namelijk niet veel zin om te wachten met ‘echt’ klussen tot ik mijn eerste menstruatie weer heb gehad. Nu hoeft dit ook niet, maar heb werkelijk geen idee wat ik verwachten kan. Iemand enig idee?

Ineke, wat spannend meid. Lastig hoor dat je zo door je lichaam onzeker gemaakt wordt. Hoop heel hard voor je dat jullie geklus een positief resultaat mag hebben.

Weet verder eigenlijk niet zoveel te reageren :oops: Niet onaardig bedoelt natuurlijk, volgende keer beter.

:-*

meis denk lekker om jezelf hoor ik heb je even terug ene pb gestuurd,

wb je cyclus die komt op gang 4 - 8 week na de curetage. ( soms eerder soms later)

mijn gyn zei destijds als ie na 12 weken niet op gang is ( menstruatie te bespeuren of eisprong) dan aan de bel trekken de daarliggende tijd hoef je je geen zorgen te maken.

Vaak is de 1e menstrautie anders, soms kwa pijn, kwa hoeveelheid krampen of bloedverlies, soms kan erger zijn soms zelfs minder.

Ook afscheiding kan de komende maand wat anders zijn , kan geen kwaad op zich, hetlichaammoet zijnritme weer terug vinden.

Succes meis, :-*

k heb je pb ontvangen!

Goed zo meis, komt wel goed en ik help graag hoor het doet mij geen verdriet meer er over te praten…met een ander gevoel geef ik advies waar kan.

Liefs van mij :-*

Bianca,

Dank je wel voor je antwoord. Heb je net een pb teruggestuurd.

Ik baal zo van dat lange wachten tot mijn cyclus weer op gang is. Nog iets wat ik eerst weer even moet verwerken en me bij neer moet leggen.

Eerst wil ik mijn temperatuur weer eens in de gaten gaan houden om te kijken of hij weer zakt naar de temp voor de zwangerschap. Dan weet ik iig een beetje wat mijn lichaam aan het doen is. Vanaf dan gaan we gewoon positief denken en vrolijk aan de klus. Ach daarvoor natuurlijk ook wel hoor, hou echt veel van m’n mannetje dus…maar, je snapt me wel.

ik snap et wel,

let wel, je temp kan nu nog anders zijn hoor net als je cyclus… klinkt gek,maar zo werkt een lichaam.

Maar kwaad kan het niet tempen, als je maar in je achterhoofd beetje houdt dat het kan wisselen en nog niet helemaal top is,

Hoi Tilly,

Heel veel succes gewenst met alles weer een beetje op orde krijgen.

Doe gewoon wat je lichaam het meest prettig vind.

Ik hoop dat het snel weer ee beetje normaal voor je is, en wie weet wel meer…

Liefs Danielle

Hoi meiden,

Mijn cyclus was na 10 jaar pil gebruik meteen weer oke, in de 2e ronde zwanger geraakt. Ging mis met 6 weken. Daarna netjes weer na ca. 31 dagen ongi. Toen dus 8 maanden later weer zwanger. Bij de 6 weken echo (mocht ik ‘ter geruststelling’) bleek dat er weer een te klein vruchtzakje was, zoals de gyn het kon zien. Weer een week later was ik nog niets verloren en kwam ik weer bij de gyn. Toen heeft hij me doorgestuurd en bleek het vruchtje in mijn rechtereileider te zitten. Volgende dag geopereerd en daarna na ca. 31 dagen weer ongesteld.

Alles meteen weer op orde dus. Ik kon ook niet wachten tot we weer konden klussen, wilde meteen dat ‘zwanger zijn’, gevoel weer terug!

Helemaal toen mijn zus een maand later onverwacht alweer zwanger bleek te zijn. Inmiddels is ze bevallen en staat mijn andere zus op het punt van bevallen (40 week). Nu ben ik aan de beurt!

Maar dat voelt wel goed. Denk echt dat het dit jaar wel weer gaat lukken!

Hoi Ineke,

Ik hoop zeker voor je dat het dit jaar gaat lukken.

Ik snap dat gevoel wel, van dat “zwangere gevoel weer terug willen hebben”.

Ik zeg tegen mijn vriend ook: “als we weer zwanger zijn, ben ik voor mijn gevoel al meer als drie maanden zwanger, helaas ben ik het dan pas 4 weken” :eh:

Zo naast je, dat iedereen zwanger wordt, dat is dan nog moeilijker.

Ik hoop voor je dat het allemaal goed komt.

Liefs Danielle

Gaan we toch vanuit! Heb vandaag weer bruinverlies, voelt alsof ik al ongi ga worden. Ben dus deze maand wel ‘van de leg af’, denk ik. Zal natuurlijk van de operatie komen. Vind het erg vervelend dat je dan weer meteen in zoveel onzkerheid zit zo op dag 24 met op dag 20 opeens duidelijk slijm… en op dag 15 ook al een beetje. Ongi zou dus echt te vroeg zijn. Maar ja, we wachten maar af.

ja, joh maar als je weer zwanger bent is dat gevoel het sterkst! Als het eerst maar weer zover is.

Ja zeker,

Ik hoop voor je dat het toch een innesteling is.

Maar je schreef eerder,dat je dat vorige maand ook had :think: misschien kan je daar dan geen oordeel aan vast leggen.

Toch hoop ik het heel erg voor je… :pray:

Ik zelf heb trouwens vandaag weer die pijn onderin, net als dat ik vorige maand (voor het eerst in m’n leven) precies op dag 13 en 14 dit voelde.

De dokter zei toen dat dit heel goed de eisprong kon zijn.

Nu heb ik dat vandaag weer en verrek nog na die twee dagen slijm ook :dance: het zou mooi zijn als ik het nu, “volgens het boekje” kan voelen en merken.

Maar ja nu zit ik op dag 10, maar dat kan natuurlijk weer samenhagen met de mk.

liefs Danielle