Ineke en Danielle, wat spannend voor jullie.
Hoop voor jou Ineke dat het allemaal meevalt en je niet ‘van de leg’ af bent. Dat is zo vervelend. Ik blijf gewoon :thumbup: dat je deze maand met goed nieuws komt.
Danielle, jij dus misschien in je vruchtbare dagen? Zou er dan toch maar goed gebruik van maken, ook al weet je het niet helemaal zeker. Je weet maar nooit!! :mrgreen:
Hier nu een erg zere rug, heup, zij, been etc alleen aan de linkerkant. Wist niet wie ik moest bellen, HA, ziekenhuis of vk. Ik heb de laatste maar gebeld en die belt mij straks weer terug. Wil even weten of dit bij de curretage hoort of ik toch aan iets anders moet denken. Doet echt behoorlijk veel pijn. Kan soms haast niet zitten en lopen.
Gelukkig is mijn schoonmoeder even aan komen waaien en heeft me even met wat schoonmaak werk geholpen. :oops: Heb ik niet om gevraagd en vind het altijd best moeilijk om te accepteren, maar wat is ze lief!! :inlove:
Ga zo nog even plat voor de vk belt en dan ben ik benieuwd wat ze zegt.
:-*
Wat vervelend zeg! Heb je geen koorts erbij? Hopelijk heb je gauw duidelijkheid waar het vandaan komt en dat het naruurlijk snel weer over gaat!
Sterkte ermee.
Ga nu naar mijn werk.
Liefs
Ineke
Nou de vk heeft gebeld en het lijkt er niet op dat het iets te maken heeft met de curretage. Ben ik natuurlijk erg blij om, maar wat is het dan? Zit echt niet te wachten op een nieuw probleem dat zich weer aandient.
Als het morgen nog zo erg is even een afspraak maken met de huisarts. Nu doe ik gewoon maar wat rustiger aan, een warme pittenzak ertegenaan en wie weet wordt het dan vanzelf een beetje beter.
Oh, had trouwens geen koorts hoor, had ik direct gecontroleerd vanmorgen. Dus, zal vast geen ontsteking zijn.
wat beddoel je met ik ben van de leg af :oops: of is dat rare vraag? hihi
wij nog in de vruchtbare periode maar dre en sex, is minimaal hihi , waardeloos jammer hoor eig, als hij 1 x gedaan heeft dan met een week wel weer, vindt je gek dat ik niet zwnager raakt aangezien we dus niet weten wanneer precies mijn periode is :roll:
sorry beetje frustratie, hij is nu een dagje thuis maar zit te compen , compen compen en na een hartig woordje heb ik hem het konijnehok laten schoonmaken :twisted:
tily mocht je lezen ik heb je pb gestuurd ihhi
Ja, Bianca ik heb je berichtje gelezen. Dank je wel.
Maar meen je dat nu echt dat je man/vriend zo weinig met je wil vrijen? Wat voor een soort man heb jij? :shock: :mrgreen: Niet vervelend bedoelt natuurlijk, maar meestal is het de vrouw die de boot af en toe afhoudt.
Zwanger worden is zo inderdaad niet gemakkelijk. Wil je man dan minder graag zwanger worden? Je moet er toch wat voor over hebben??!
Ben er echt heel verbaasd over. Hoop alleen niet dat het vervelend overkomt, zo is het natuurlijk niet bedoeld.
hihi je mag alles zeggen hoor, en hij wil ook wel een kindje maar na 3 en een half jaar geklooi om zwanger raken plannen en om steeds op afspraak te exen wil ie haast helemaal niet meer, daar bal ik wel van ik wil wel doorgaan en idd op de jusite momenten maar hij zegt alleen als we in hebben, tja ik wil nog wel es buiten mijn zin om als ik vruchtbaar ben hij niet meer, ik sna je reactie hoor,
maar tja tis nu eenmaal zo,
Hier in huis ook een vrouw die vaker wil hoor Ik heb hem gezed dat als hij ook een kindje wilde, hij toch vaker zin moest maken zeg maar… zonder hem geen kind
en dat hielp. Maar ja, wij hebben niet zo’n voortraject als jullie :-*
tja heb ik ook al gehad die fase en dat werd ruzie, ik heb de moed opgegeven het nadeel er van is dat ik dus wel daarom vindt dat ik geen recht heb op iui, want immers, ms als we meer sexnen ik wel zwanger raak,
andr;e heeft dat gevoel dus niet, want hij zegt we doen al wel 2 jaar steeds sex op dat tijdstip en raakt niet zwanger dus maakt geen donder uit, zit ook wel iets in maar ik ben geen opgever het maakt me wel kwaad en teleurgesteld maar ja
maar ikmoet zeggen ik heb ook niet altijd zin , het hoeft van mij niet perse sex maar wel om een kindje te kunnen krijgen dus zeg ik , alles ofniets,
op dit moment dus niets, de sex die we hebben is :thumbup: :inlove:
ow ja en ik bennu wel zo, ik wil eig alleen maar wel in de weken dat de kans op vruchtbaarheidshoogst is, :oops: ja ik ben errug he, eigenlijk gemeen maar goed,
Ik ken dat, toen het maar niet lukte, kwam het ook steeds van mij uit, maar hij moet er ook moeite voor doen. Ik heb ook wel eventjes gehad; ik ben moe, maar kom op… we moeten…(mijn intiatief) dus ik snap hem ook wel hoor. Het is gewoon een moeilijke situatie. Je kunt wle zeggen; wij hebben geen recht op iui, maar zo gaat het ook niet, toch? jullie zijn er allebei moe van, van het verplichte klussen en de frustraties als het niet luk. Dus waarom dan niet? Als hij ziet wat jij er allemaal voor moet doen, en wat hij er maar voor hoeft te doen… zou dat niet helpen?
:mrgreen:
sorry meiden is gewoon even frustratie hoor als ik dan lees van weer zwangere op het forum voel ik me even :thumbdown: ero men stikjaloers, dat had ik anders nooit, echt niet,maar nu eig best wel veel :oops: nu ja is gezonde jaloersie in hoeverre het kan, ik ben hetgewoon zo beu , zo zat zo zo , ik il zwanger zijn kindje mogen krijgen, ach julie weten het zelf ook wel.
We zijn nu 5e jaar in met onze kinderwens, na de pilstop ennog geen kindje,
dat lachje was mijn reactie op jouw tussentijds geplaatste sexberichtjes
ik snap het hoor, ik had dat toen ik hoorde dat mijn vriendin zw was van haar 3de kindje nadat ze de hoop hadden opgegeven op een natuurlijke bevruchting en niet meer de mmm in wilde… ik zat nog met mijn mk-gevoelens en de periode daarna dat het niet lukte, en dat was ook zeker geen leuk nieuws… ik heb er ook heel vee lmoeite mee gehad.
Dikke knuf :hug: :hug: :hug:
ch we zien wel, ik vindt dat iui niet voor mij estemd is, maar goed, ms moet ik er naar groeien, ik was voorheen nog zo dat ik niet wilde, nu ben ik zover dat ik dolgraag wel wil die hulp, want wil zo graag zwanger zijn .
Nog 2 maandjes dan kan ik en moet ik definitief beslissen,
dus jij vindt vanuit je eigen mening en gevoel dat ik het "recht"wel heb en het geen gezeur is als ik het anabod van het zkh zou aannemen ?
Ik ben altijd zo bang dat ik me aanstel :oops:
nu ja kindjes zijn wakker hier dus haal de 2 van bed, kanik zo was ophangenen eten koken,
toedeloe en thnx :-*
Je hebt het VOLSTE recht erop. Wee de gebeente wie zegt tegen jou dat je er geen recht op hebt!!! :twisted:
Hoe anders ben jij dan een ander die het wel krijgt? Niets toch? je bent al 5 jaar bezig en al die spanningen onderling steeds om te “moeten”, dat draagt ook niet mee tot een fijn gevoel van een kindje krijgen hoor. Vaak beginnen vrouwen al eerder aan deze behandeling. Om even te vergelijken(wat ik niet mag doen): vaak zijn er al vrouwen die “zeuren” dat het niet lukt als ze nog maar een paar maandjes bezig zijn… dan zijn die 5 jaar van jullie toch wel eventjes anders, toch? (en ja, daar hoor ik ook onder… :oops: )
Ik vind het zeker geen gezeur, zou bijna zeggen, waarom nu pas Nee, even serieus; misschien moet je er inderdaad naar toe groeien, maar aan de andere kant, weten jullie pas sinds kort dat er jullie niets maar dan ook niets in de weg ligt om het te lukken(kromme zin, maar ik kom er zef even niet uit). Je hebt van binnen ms wel gehoopt dat er iets mis was, zodat er iets aan gedaan kon worden, maar nu dat niet zo is… tijd voor de volgende stap. Zo denk ik erover, maar goed, ik ben jou/julie niet.
Ik gun jullie alleen zo ontzettend graag een mooi wondertje, en waarom dan niet via iui, als dat jullie weg moet zijn om het wondertje vast te houden… het zij zo… pas als je de juiste weg bewandeld weet je dat het goed zit, welke weg dat ook is…
:hug: :hug: :hug:
dank je wel dat hadik eventjes nodig :? , ms is het wel zo dat ik wel recht op iui, maar ik gun hetanderen ook zo enorm, ms meer als ons, juist omdat ik dan denk , het ligt ana mezelf dat ik niet zwanger geraak, want er is immersniks geen bstakel gevonden,
maar eig weetik al stiekum dat ik over 2 maand echt wel het zkh bel voor een afspraak wb iui en de inschrijving er van, het gekke is ikkan niet wachten erop
Het ligt niet helemaal aan jezelf, anders was je toch al zwanger? Natuurlijk gun je het anderen zo, maar op dit moment denk ik dat er meerderen zijn die het JOU juist zo gunnen, jullie saampjes. Je zult er nog van schrikken als we er een poll van maken
Neem het recht op geluk in je eigen hand en help het een handje(?)
Ik vind het absoluut GEEN abnormale stap voor jullie en ben blij dat je er stiekum toch aan denkt. Ik gun het je eigenlijk niet, maar dat komt omdat ik weet wat de behandeling in houdt en dat gun je niemand toe. Maar als je zef wilt, jullie samen willen het, dan kom ik desnoods die spuiten zelf wel zetten :lol: (alleen mag dre zelf met zijn potje naar het zkh hoor ) Nee, echt, ik heb er alles voor over om jullie te helpen.
Wees blij dat de behandeling bestaat, dat die mogelijkheid er is, vroeger had je of kids of niet. En nu kun je het zelf bepalen.
Dikke gelukwensknuffel van mij :-* :-* :-*