Zwanger worden na een miskraam en/of missed abortion - 2

@JanineB wrote:

Heey meiden,

ben ik een paar dagen aan het werk… kom ik kijken, gewoon 3,5 pagina’s volgeschreven :shock: niet doen hoor moet ik zoveel lezen!

Schoonmoeders ligt nog steeds in het zh, geen idee hoe het gaat aflopen.

Afgelopen donderdag bloedgeprikt, dinsdag hoor ik de uitslag. Ik begin alleen wel weer van alles te voelen, misselijk, jeuk, slecht slapen en ga zo maar door…

Wat kan een mens zich toch voor de gek houden heh?

Meiden, alvast een fijn weekend!

Sterkte met je schoonmoeder.

Ik duim voor je dat je zwanger bent.

Janine sterkte met je schoonmoeder.

Femmie==========schat dankje en lief dat je ons een beetje volgt.

Bar is gebruik een clomid ik werd eigenlijk heel snel en onverwacht zwanger. Wat wel een beetje wrang is is dat mijn omgeving standaard reageeert met. Jee nou dan zijn jullie wel vruchtbaar zo snel al raak, nou dat is dan positief. POSITIEF??? mensen kunnen gek reageren ik snap de achterliggende bedoelingen wel, maar mogen we ook even stil staan bij het verlies heel even maar of moet ik gewoon blij zijn :think:

en dat brengt me ook bij Tilly.

Meid of je nu wel of niet naar het ziekenhuis gaat, het veranderd niet je keuze om het wel of niet te vertellen. Doe wat goed voelt. Ik heb sinds gisteren de keus gemaakt dat mijn collega’s het wel mogen weten alleen als ze oprecht geintresseerd zijn in me. Ik ga er dan niet om liegen omdat ik dat gewoon niet kan. Mensen die nergens naar vragen krijgen ook niets te horen. Die mensen horen het via via, maar hebben nooit het lef om te reageren dus daar schenk ik ook geen aandacht aan.

Ik moest donderdag naar vk en dus eerder weg van werk, ik zeg nog dat ik naar het ziekenhuis moest, maar niemand durfde het aan om er naar te vragen typisch he.

Affie, balen joh die negatieve test, ik wil je toch een beetje hoop geven of is dat verkeerd? Ik teste op mijn NOD negatief althans de eerste periode na ruim een half uur tuurde ik en zag een heel licht streepje die zowaar de volgende dag duidelijker was. Na twee dagen testte ik weer en was ie nog steeds heel vaag maar verscheen wel na 10 minuten maar ook heel vaag. Totaal kostte het me vijf testen en de laatste zes dagen later was met een dikke streep. dus ik draai mijn duimen en ik heb goede hoop dat het raak is.

liefs jane

He meiden,

Daar ben ik ook even weer. Problemen met de computer en veel gewerkt…

Zit momenteel in de klusdagen, voel steeds steekjes LINKS!!! Hoop, hoop, hoop.

Kom wel het weekend door met ibuprofen, kiespijn…had gisteren gewoon naar de tandarts moeten gaan maar hoopte (tegen beter weten in) dat het gewoon over zou gaan.

Ibuprofen is toch niet meteen schadelijk voor een eitje??? Vast niet. In de bijsluiter staat dat over zwangerschap enzo te weinig onderzoek is gedaan.

Ziet er toch wel positief uit hoor Affie!! Hoe kan er anders een 2e streep komen???

Janine, tja, de mensen zeggen vaak maar iets en denken ook vaak niet goed na of weten niet wat ze moeten zeggen. Of hebben het zelf nog nooit meegemaakt…

Toch put ik er wel hoop uit dat ik 2x zwanger ben geweest en de kans toch groot is dat het weer zal lukken. Maar ja, dan moet het nog goed gaan natuurlijk!

He meiden,

Tot later.

Liefs

Ineke

Ineke ik hoop dat je een eitje heb! Volgens mij maakt het niet uit hoor als je ibrobrufen gebruikt…

Zit nu lekker beneden te internetten!! Op mijn werk was er een donatie van laptops. Oke, hij is al 4 jaar oud, maar hij doet het wel! ik heb daarnet alles geinstalleerd en hij doet ut gewoon!! Hopelijk snel draadloos internet, dat is nog lekkerder!

Janine

Wij hebben de computer ook in de kamer staan. Wel zo makkelijk hoor, hij staat dan ook bijna de hele dag aan. We draaien ook onze muziek vanaf de computer enzo.

Gisteren deed het toetsenbord het niet, dan mis ik die computer meteen zeg! We hadden ook laminaat gekocht voor de kamers boven dus moest ik echt internetbankieren. Het wordt zo mooi!!! Zat net toch even op marktplaats te kijken voor wiegjes etc. ben er maar gauw weer mee gestopt. Wat is er veel te krijgen zeg!

Geloof dat ik de namen wat doorelkaar haal hierzo…sorry.

Ik bedoelde net dus Jane i.p.v. Janine. Nu, lijkt ook wel op elkaar he?

:wink: geeft niet hoor,

Ik hoop dat je een gesprongen eitje voelt en dat je lekker aan het klussen bent geslagen. Spannend hoor.

liefs jane

Ineke, paracetamol kun je beter nemen dan Ibruprofen. Sterkte trouwens met je pijn. Enne klus ze.

Janine, leuk hoor zo’n laptop.

Jane, heb jij al het gevoel dat je ene eisprong hebt gehad?

Jemig wat wordt hier veel gekletst! :shock: … Goed zeg!

Hier ben ik al de hele dag aan het piekeren… pff ik word er niet goed van. Ik voel vanalles in mijn lichaam maar het kan ook gewoon een naderende ongi zijn… Bah wat is wachten toch vervelend!

Jane misschien waren je collega’s bang om je te kwetsen en hebben ze daarom niet gevraagd hoe het was bij de vk/ziekenhuis (?) en mensen kunnen inderdaad bot reageren, helaas

Ineke Veel klusplezier! :thumbup: Hopelijk een bevrucht eitje voor jou deze maand! hihi

Ik ga zo weer, lekker Xfactor kijken, vind ik zo leuk! Kijken jullie ook?

@Affie wrote:

Ik ga zo weer, lekker Xfactor kijken, vind ik zo leuk! Kijken jullie ook?

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, leuk he?

He meiden,

Hoe was X factor??? Ik heb alleen de 1e afleveringen gezien; ERG gelachen…!

Ik had net een goeie vriendin op bezoek met een dikke buik; we hadden 't erover wat hormonen allemaal met je kunnen doen - het is echt bizar hoeveel invloed die dingen op je gevoel kunnen hebben, tenminste da’s bij ons zo…Ineke; je vertelde dat je wiegjes keek op internet - ik moet me echt inhouden om dat niet te doen; bovenstaand vriendinnetje is nu ook bezig met de kinderkamer en vanochtend heeft mn man de buren geholpen met 't naar boven sjouwen van de commode voor hun 1e kindje… Oooh wat heb ik dan een zin om ook van die spulletjes te kopen!!!

Affie; je weet maar nooit - misschien test je over een paar dagen wel positief! Hebben jullie trouwens wel eens last (gehad) van geobsedeerd testen? Ik heb n keer van die Matcare testen gekocht in de aanbieding, 10 voor 10 euro ofzo maar ik heb me daarna suf getest…(k had ze toch in de kast liggen) Uiteindelijk bleek dat ik niet reageer op die testen dus…lekker handig…Ik heb nu bewust maar 1 test in huis die ik twee weken na mn eisprong wil gebruiken…Hoop dat t lukt! Sterkte Affie met afwachten!!!

Ineke; hier ook klusweekend - veel plezier en ik hoop dat we over twee weken goed bericht hebben!!! Wel raar bij mij want ik zit maandag pas op dag 14 maar ik dacht mn eisprong gister al te voelen…Zal de clomid wel zijn…(?)

Jane; je bent wel handig zeg dat je alles voor de laptop zo kan installeren…Ik ga me er ook maar eens goed in verdiepen want als er ook maar iets mis is met die van mij gaatie meteen naar de werkkamer van mn man; aaaaaahhh wil jij er naar kijken? (verder ben ik zeer zelfstandig hoor hihihihi :slight_smile: )

Janine; ik weet niet meer precies wat er is met je schoonmoeder maar ik hoop dat 't beter zal gaan - sterkte!!!

Ik ga ook eens even kijken of er iets leuks op tv is, heerlijk even een avondje lui tv kijken en geen afspraken; wat kan dat toch LEKKER zijn he?!

Dooeeeggg

Haha Bar doordat ik de voorgaande keren een testobsessie had heb ik nu inderdaad bewust 1 test per keer in huis :shifty: anders word het te gek!

Xfactor was cool! Vind Sharon zooo leuk… en X6!

hey meiden , dus x factor was leuk ? ikkijk altijd smaandags in 1 keer.

Gistreraaf mijn feestjuh gevierd, gezellig maar laat geworden en zo ook weer op verjaardag.

Ik ben nog steeds aan het bloeden begrijp er nauwelijks iets van.

Was al een week overtijd toen hevig bloeden en buikpijn, dubbele dosids medicijnen en nu nog bloeden , niet zon ramp maar meestal maar 3 dgn en dan over nu een week dus, jakkie.

Verder weinig byzonders hier te melden.

@Affie wrote:

Haha Bar doordat ik de voorgaande keren een testobsessie had heb ik nu inderdaad bewust 1 test per keer in huis :shifty: anders word het te gek!

Ik heb juist nu een lading testen via internet besteld. Mocht ik ene positieve test hebben dan kan ik na een paar dagen nogmaals testen.

Nou Wawa ik heb ook alweer besteld hoor van Matcare :oops: … is toch beter, dan heb ik voor mijn gevoel meer duidelijkheid (als ik vaker positief test bedoel ik)

Bianca Wat rottig dat je zo lang blijft bloeden, jakkes! Ik ben wel eens 9 weken ongi geweest toen ik nog een stuk jonger was, en mijn hormoontjes aan het stuiteren waren…t is geen pretje!

@Affie wrote:

Nou Wawa ik heb ook alweer besteld hoor van Matcare :oops: … is toch beter, dan heb ik voor mijn gevoel meer duidelijkheid (als ik vaker positief test bedoel ik)

:mrgreen: Ben ik dus niet de enige. Ik baalde zo toen ik voelde dat het een miskraam werd dat ik geen test meer in huis had. Ik weet dat testen geen zin heeft, maar mijn gevoel zegt dat de test ook lichter was geweest.
Ik heb wel wat verschillende soorten testen besteld.

Hai hai

Bar, ik ben je helemaal vergeten te verwelkomen!! sorry

Ook ik heb de xfactor gekeken tussen alle bedrijfen door. Ik vind Ruben zo leuk!!

Fijne zondag!

Liefs Janine

He meiden,

De x-factor…heb gisteren een stukje gezien (voor het klussen :oops: ). Ik weet dus niet goed wie wie is maar heb een aantal gehoord waarvan ik echt niet onder de indruk was en waarvan de jury tranen in de ogen kreeg???

Ik heb nog 1 test in huis. Heb ook vaak via matcare besteld, veel ovulatie-testen en daar maakte ik mijzelf ook helemaal gek mee!

Baal zo dat ik gisteren geen paracetamol heb gehaald. Leef al een dag op ibuprofen en ook vanochtend alweer gehad. Net even gegoogeld maar het wordt toch echt afgeraden wanneer je zwanger wilt worden.

Waarom moeten we met zoveel dingen rekening houden. Dan dus een dag pijn en zul je zien dat het deze maand weer niet gelukt is dus dan ook nog weer pijn voor niets!!! zucht, zucht.

Zal es even rondbellen of er nog familie paracetamol in huis heeft!

Heb morgen een belangrijke cursus waar ik echt heen wil, kan dus dinsdag pas naar de tandarts (hoezo ontwijken??).

Liefs

Ineke

Hee meiden,

Janine; geen probleem hoor; 't was me niet eens opgevallen maar 't is lief dat je eraan denkt! (Dit soort dingen vergeet ik namelijk zelf vaak…hihi)

Ik heb ook weer eens X factor gekeken; die meiden zijn leuk zeg! (Weet effe niet meer hoe ze heten…)

Bianca; gefeliciteerd met je verjaardag!!!

OOOhh ik moet eerlijk zeggen dat ik me in moet houden om niet even naar de site van Matcare te gaan maar…ik doe 't nog niet! Ik reageerde trouwens pas heel laat op die testen; clear blue digitaal werkt bij mij 't beste…Ik kon vergelijken de vorige keer omdat een paar vriendinnen een lading testen in huis hadden en ze waren zwanger geworden; ik kreeg ze dus allemaal! Ik heb dus op een rij bijna alle merken getest (even een prive consumenten onderzoekje hahaaha) en alleen de digi cb deed 't precies twee weken na mn eisprong…Dus voor mij alleen die en vanwege die BELACHELIJK hoge prijzen hou ik me effe in… :roll:

Ik ga nog even nr een verjaardag; geniet van de zondag allemaal!

Dooeeeggg

dankje wel ik ben morgen jarig hihi ,

bloeden is nu minder, maar wat een weekje zeg.

Wb testen ik heb ze nooit in huis, deze afgelopen week was ik dus 5 dgn overtijd en geen test in huis nou ik baalde dus, een dag erna heb ik erg veel pijn en bloeding gehad dus toen dacht ik nog tja wat zou het zijn geweest ? Maar goed nu niks iig.

Ik heb overigens nu een week erna nog bijkpijnen krampen. Steeds alsof ik ongi moet worden en das wel lastig.

Het is hier maar erg vies weer regen regen regen , hopelijk snel weer lekker weer en droog kan ik met de kindjes naar de speeltuin dat is nu al weken niks geworden

nou toedels