zwanger worden na een ma of mk deel 6

Carretje :hug:

Carretje dat is precies mijn verhaal. Ik dacht ook dat ik ca 11 weken zwanger was en ook al die tijd kwaaltjes gehad en met de echo bleek het ook maar 5 weken te zijn. Bij mij is het bloeden gelijk doorgebroken na de echo maar had al 3 dagen een beetje last van wat bruinige afscheiding bij het afvegen. Ik ben na de miskraam nog een keer ongesteld geweest en ten was het alweer raak. Hopelijk ben je ook zo snel weer zwanger en dat dan alles wel goed gaat. Heel veel sterkte voor nu :hug:

Goedemorgen ,

Carretje he bah zeg :frowning: hoop dat je snel weer zwanger mag zijn .

hier ook weer even een woord van mij :slight_smile: het gaat goed voel me eigenlijk goed . geen bloed en geen krampen dus baal daar wel van dat de natuur zijn werking daarin nog laat varen :twisted: :twisted:

als je de pillen neemt he mag je dan gelijk erna weer zwanger worden ? weet iemand dat ?

symptomen zijn zo goed als weg tot snel lieve meiden

:-* :-* :-* :-*

@natascha Als je de pillen neemt is het verstandig om daarna 1 eigen menstruatie te hebben oftewel 1 cyclus afwachten. dat raadde de huisarts mij aan. omdat t anders erg moeilijk te bepalen is wanneer je eisprong is. maar in principe kun je gewoon je volgende ei benutten is gewoon wat jij t prettigst vind.

@iedereen ik ben er vanaf morgen een weekje wat minder want gaan op bezoek bij mn schoonouders en helpen met klussen. maar ik probeer af en toe te komen lezen/reageren

dikke knuffel voor iedereen en alvast een fijn weekend!

Natas, ik hoop dat je lichaam uiteindelijk wel haar werk doet. Is denk ik fijner dan wanneer je het moet opwekken of curetteren. Iig veel sterkte!

Dg, veel succes met klussen! Doe je voorzichtig met je pols?

Hier druk weekend, morgen bbq bij vrienden en zaterdag komen vrienden lunchen/avondeten bij ons. Hub weet nog niet wat hij liever wil en ik wil gewoon dat hij een beslissing neemt, zodat ik voorbereidingen kan treffen.

Straks mss ff naar de kapper (als het ooit stopt met regenen). Vragen of zij ideeën hebben voor een ander kapsel. Ik heb al jaren hetzelfde kapsel (tot mijn schouders en in laagjes). Nu ff andere kapper uitproberen :wink:

rainbow: ja ik doe heel voorzichtig met mn pols hoor. mn vriend gaat klussen bij zn ouders maar ik wil geen 1,5 week zonder m zijn dus ga ik gezellig mee eventueel wat plinten verven dat soort lichte dingen kan ik wel en voor de rest de klussers van eten/drinken voorzien. hihi

ben benieuwd naar je nieuwe kapsel hoor. wel gedurfd ineens iets anders.

Nou, altijd als ik tegen kappers roep: leef je maar uit! Worden ze schijnbaar bang! :? Zelfs nieuwe kapper heeft er weer laagjes in geknipt en ze vond het zonde om te veel te knippen achter, dus achter is het nog lang en heb nu 2 lokken langs mijn gezicht. Het ziet er iig wat vlotter uit :thumbup:

Hier erge buikkrampen en rugpijn. Ben gistermiddag begonnen met de cytotec. Begon na 1,5 uur al met bloeden. Zo gek dat ik nu blij ben om bloed te zien… Hoop dat het allemaal weg gaat zodat ik vrijdag een goed bericht krijg in het ziekenhuis bij de echo.

Gisteren verjaardag van mijn zoontje gevierd. Die werd 6 jaar. Zo raar die tegenstellingen in het leven :?

Carretje en Natascha een heel dikke knuf :hug:

t, heeft best tijd nodig…

goedemorgen dames

DG heb je ook therapie voor je pols ?

RB veel klus plezier :slight_smile: hoe voel je je nu verder nu je thuis bent ?

Carretje alles losgekomen ? hier nog geen pillen moet pas vrijdag terug zal ze dan wel krijgen :frowning:

Duimelijntje ook al slecht nieuws :frowning: he bah gemeen is het he … het blijft erg hoor .

Hier is er nog niks op gang wel voel ik me de oude dus het hormaan zal wel laag zijn nu hopen dat het eens gaat doorzetten dan …

Hihi natas, ik ga niet klussen maar vriend van dg! Scheelt wel dat ik thuis ben want kan zo lekker mijn rust nemen! Heb ik ook hard nodig want ben telkens zo moe. Kan me moeilijk ergens toe zetten en m’n lijf doet pijn. Maar goed ik heb het er graag voor over. Sean vertelt ook maar al te graag aan iedereen: mama is moe, mama hebben baby in buik, zusjes! En ik maar verbeteren: nee Sean het is maar 1, 1 zusje. Sean houdt vol dat het meervoud is haha

Helaas welkom hier Dl!

Hopelijk zet het door natas en carretje

owwwww lezen is ook een kunst voor mij soms hahahaha sorry :oops: :oops: :oops: :oops:

Rb heerlijk kids :slight_smile:

ik hoop het ook dat los kom t maar denk van niet voel niks merk niks alsof er niks is gebeurd hoe raar :frowning:

@Nathascha wrote:

owwwww lezen is ook een kunst voor mij soms hahahaha sorry :oops: :oops: :oops: :oops:

Rb heerlijk kids :slight_smile:

ik hoop het ook dat los kom t maar denk van niet voel niks merk niks alsof er niks is gebeurd hoe raar :frowning:

Je bedoelt krampen op de cytotec?

had ik ook niet, ik moest alsnog curretage, als jet het mij vraagt, nu ik allebei heb gehad, zou ik gelijk voor curretage gegaan zijn…

maar dat is voor iedereen verschillend… :hug:

goedemorgen :0

Duimelijntje de krampen vind ik niet erg als maar los komt pfff curettage en dan weer onder narcose ik kan zo slecht tegen die troep bah ben altijd kots misselijk der van en niks helpt van medicatie :frowning: en wakker zijn en doen lijkt me ook niet echt ene optie … ik hoop echt dat die cytotec zijn werk doet dan maar

hoe is het verder met je ?

:thumbup:

Iedereen bedankt voor de lieve reacties…

Hier nog steeds buikrampen. En ik vloei ook nog. Of alles is losgekomen weet ik niet. Vind het bloedverlies niet veel. Maar normaal gesproken bij mijn menstruatie vloei ik ook niet erg veel.

Ben blij met de goeie zorg van de verloskundigen hier. Ze bellen me om de 2/3 dagen hoe het met me gaat. En of ik nog vragen heb. Als ik wil kan ik eerder langskomen voor een echo (als ik niet meer vloei) om te checken of alles is losgekomen. Dan hoef ik niet tot vrijdag te wachten tot ik weer naar het ziekenhuis moet. Vrijdag een afspraak om 09:00 uur

Ik heb trouwens 5 cytotec pilletjes ingenomen. Elke 4 uur 1 vanaf zaterdagmiddag.

@Carretje wrote:

Iedereen bedankt voor de lieve reacties…

Hier nog steeds buikrampen. En ik vloei ook nog. Of alles is losgekomen weet ik niet. Vind het bloedverlies niet veel. Maar normaal gesproken bij mijn menstruatie vloei ik ook niet erg veel.

Ben blij met de goeie zorg van de verloskundigen hier. Ze bellen me om de 2/3 dagen hoe het met me gaat. En of ik nog vragen heb. Als ik wil kan ik eerder langskomen voor een echo (als ik niet meer vloei) om te checken of alles is losgekomen. Dan hoef ik niet tot vrijdag te wachten tot ik weer naar het ziekenhuis moet. Vrijdag een afspraak om 09:00 uur

Ik heb trouwens 5 cytotec pilletjes ingenomen. Elke 4 uur 1 vanaf zaterdagmiddag.

Oh dat is wel meer dan idd. Maar mijn vruchtzakje was vrij klein zeiden ze in het ziekenhuis. Er was geen vruchtje meer te zien en de grootte van de vruchtzak zou rondom de 7 weken zijn ofzo. Hoever was jij Duimelijntje?

@Carretje wrote:

Oh dat is wel meer dan idd. Maar mijn vruchtzakje was vrij klein zeiden ze in het ziekenhuis. Er was geen vruchtje meer te zien en de grootte van de vruchtzak zou rondom de 7 weken zijn ofzo. Hoever was jij Duimelijntje?

Hmm dat is wel raar dan… lees zoveel verschillende verhalen over die cytotec. Snap er niks meer van.

Hij zal er wel verstand van hebben neem ik aan… ik wacht wel gewoon af. Kan er toch verder niks aan doen.