zwanger worden na een ma of mk deel 6

Helaas weer een nieuw deeltje :frowning: Maar ik hoop dat het wel weer een deeltje wordt waarin iedereen zich goed gesteund zal kunnen voelen in haar verdriet :hug: :hug: :hug: En vooral hoop ik dat er ook veel positief nieuws te melden zal zijn, want daar gaan we toch allemaal voor :pray: :pray:





Dikke :hug: :hug: en veel :pray: :pray:

Meld



Kimmie dank je wel meid … Dat hoop ik ook zeker voor vele die hier nog zijn en zo veel ongeluk hebben :frowning:

@kimmie bedankt voor t openen van t nieuwe deeltje. wat fijn dat t zo goed gaat met jou en je mooie gezinnetje.

“Graag” gedaan meiden :-* :-



En dankjewel DreamGirl1984 :-
:-* :-*

Meld.



Natas ~ Weer niet gelukt? :cry: Maar bruin verlies hoeft nog niet per se te betekenen dat het echt niet gelukt is toch? Ik duim toch nog even verder voor je :thumbup:

Dank je Kimmie! Fijn dat je kleine het goed doet!

Natas, ik blijf ook nog duimen samen met Rebecca!

Ha meiden ongi is goed doorgekomen helaas op naar ronde 22 alweer :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: vandaga eerste prik puregon weer woensdag eerste echo :slight_smile: Hopen op meer geluk deze maand

hoe is t met jullie meiden?



ik wil even een geheimpje met jullie delen maar ssssttt niet door vertellen…de 2e reden dat we even pauzeren met voor een kindje gaan is dat we volgend jaar gaan trouwen :inlove: :silenced: :silenced: dus ssst



hier gaat t wel goed druk met allemaal extra werkhuisjes omdat er veel collega’s op vakantie zijn.

Gefeliciteerd dg! Wat een fantastisch nieuws! Lukt het een beetje met de voorbereidingen?



Natas, balen! :hug: Ik blijf iig hier voor je duimen dat je snel zwanger mag zijn en een plakkertje is :pray:



Ik ga een weekendje weg naar eurodisney. Als zwangere mag ik bijna nergens in (ik ben dol op achtbanen), maar dan kan ik mooi Sean gezelschap houden!

@natas he getver dikke knuffel voor jou. nu snel een plakkertje! knuff



@rainbow wat leuk disney land sean zal zn ogen uit kijken denk ik.



we zijn net begonnen met plannen door overal offertes te vragen, enige wat we al zeker weten is dat we hier in t stadhuis gaan trouwen

Ik had dat jaar wel nodig hoor om mijn bruiloft te plannen! Ik geloof dat toen we eenmaal een datum hadden we gelijk een optie namen voor die datum in het stadhuis. Ik vond het allemaal wel veel geregel (ml keurde dingen goed, maar zag door de bomen het bos niet meer, dus ik legde hem telkens een paar opties voor waaruit hij kon kiezen), maar ik zou de voorbereidingen niet hebben willen missen! Toppunt was natuurlijk het uitkiezen van mijn jurk! :inlove: Succes en houd ons op de hoogte!

Goedemorgen dames



dank je wel maar ik heb er geen geloof meer :(in nu elke maand dat niet lukt voel ik dat het gewoon weg niet meer weg gelegd is voor ons . tja leeftijd speelt nu echt een rol :frowning: Ik geef nog niet op hoor maar zie de realiteit wel helder in , als jullie mijn snappen hahahaha . Ik ga zeker door tot het niet meer kan want zo ben ik wel en stiekem hoop ik natuurlijk elke keer dat een wonder mag geschieden voor ons nog een keer





DG gefeliciteerd spannend allemaal hoe oud ben je eigenlijk ? toen ik ging trouwen das al echt ff terug is al weer een tijd geleden zucht de tijd gaat snel 22 jaar :stuck_out_tongue: hahaha



mijn eerste prik zit er op dus we wachten weer tot woensdag kijken hoe het gaat :stuck_out_tongue:

@natas snappen doe ik je zeker. het is moeilijk maar verlies de hoop niet.



ik ben 28 jr :wink:

Mooie leeftijd om te trouwen! Ik was destijds 29 toen ik ging trouwen. :smiley: Nu 33 met 1 peuter en een zusje op komst :wink:



Natascha heb respect voor jou! Lijkt me moeilijk telkens weer teleurgesteld te zijn. We hopen gewoon met z’n allen op een wondertje! :-*

RB dank je wel ja de teleurstelling is ook elke keer echt niet leuk maar brengt me ook terug naar de realiteit hoe graag ik deze wil ontkennen haha



we zijn inmiddels weer bezig met prikken 75 eenheden morgen voor de 2de FM hopen dat deze maand wat beter zal verlopen dan de vorige :slight_smile:



hoe is met de rest van de dames ??



liefs

Ha meiden morgen heb ik eindelijk mijn 2de IUI spannend dus weer hopen dat er wat gaar gebeuren zo ver ik weet was het maar 1 ei maar goed beter als niks …

Hallo…

ik meld me ook aan, hoop dat ik dan wel goed zit. Ik heb een MK gehad in februari en zijn nu 4 maanden verder. Helaas nog geen zwangerschap.

Ik heb vorig jaar september een koperen spiraal ( laten verwijderen.



De eerst volgende ovulatie is half augustus. als blijkt dat het geen zwangerschap is gaan we naar de gyn. ik weet alleen niet wat ik kan verwachten??



groetjes…

Natas ~ Hoe is het nu met je meid?



Dunya ~ Ik zou je niet kunnen vertellen wat je kan verwachten bij het bezoek aan de gyn, hopelijk komt het gewoon niet zo ver :pray:

hoi meiden,

hoe is t met jullie?

met mij ff wat minder, heb vorige week maandag mn pols gebroken bij een flinke val met de fiets. nu zit ik thuis met gips om mn pols en moet ik 4 september terug naar het zkh. verder probeer ik wat dingen te plannen uit te zoeken voor mn huwelijk zover dat gaat want typen lukt n iet erg goed/snel. :wall:



@dunya welkom! wat je kan verwachten bij de gyn is dat hij/zij waarschijnlijk een echo wil maken en verder veel vragen over jullie zal stellen. hoe lang zijn jullie bezig etc etc

Hai rebecca het gaat wel IUI gehad nu op wacht bankje en minder leuk nieuws gehad ze wilde na 3x stoppen met de iui vind ik not done en ze zeuren maar over mijn leeftijd pffffff ben best boos dus ik ga dit zeker melden en anders een ander ziekenhuis zoeken. zondag -maandag is mijn nod heb nog een paar dagen dus