zwanger worden na een ma of mk deel 6

@natascha schandalig dat ze zo snel willen stoppen idd melden en evt, een ander zkh zoeken. ik duim voor een positieve test maandag! dan kunnen ze die iui steken waar de zon nooit schijnt ;-0

hey Dg heb je bericht niet gezien :oops: :oops: :oops: :oops: een gebroken pols :frowning: he bah zeg lijkt mij erg pijnlijk :frowning: hoe lang moet ke het gips in ?



Ja erg he ik ben niet te spreken over ze ik ga ook een gesprek aan met mijn gyno want dit vind ik niet kunnen desnoods dat hij dingen gaat vragen . maar ze zijn nog niet van me af hoor zo makkelijk laat ik niet over me heen lopen ik heb recht op 6x maar omdat ik oud ben kan dat in eens niet en omdat zaad slechter is nou ja het is niet zo slecht hij komt met gemak aan de aantallen alleen de bewegelijkheid is de ene keer 40 % andere keer 50% en na opwassing is het alleen maar beter en hoger … elke keer als ik daar ben zeuren ze over mijn leeftijd en dan komt echt me strot uit bah bah !! ik ben toch geen bejaarde dan had ze dit vorige jaar moeten doen en niet uitstellen en dan weer dit en dan weer dat . baal hier erg van 2 jaar bijna naar de klote en toen was ik toch echt 38 :S

Hier eerste bruinverlies al weer met ongi pijnen fijn :S 10 dagen na de iui deze ronde is ook al niet gelukt :cry: :cry:

ik hoop zo voor je dat het innestelingsbloed is en zwangerschapskrampen. ik duim duim duim voor die zo gewenste positieve test! :pray: :pray: :pray: dikke knuff!

DG lief van je echt waar maar ik heb daar geen geloof van in echt niet volgens de ferti is dit nog geen ongi maar pas als bloed is oke is wel wat vroeg maar kan gebeuren zegt ze



haar woorden 3x is scheepsrecht met de iui … wie weet

Dg wat vervelend van je pols! Lijkt me heel pijnlijk! Lukt het een beetje met het plannen van je bruiloft?



Natascha, wat stom dat ze alleen 3x willen doen terwijl je recht hebt op 6! Zou wel vroeg zijn voor ongi, doorgaans is innestelingsbloeding ongeveer 1 week voor ongi. Bij mij viel het tegelijk met mijn nod, dus dacht dat ik ongi was. Dus het kan echt nog!



Dunya welkom!

ja stom he nou ja ik laat niet bij zitten hoor .



rood verlies komt er nu bij dus deze ronde is def over op naar ronde 23 alweer nog 1 maand erna en zijn we al weer 2 jaar bezig :frowning:

ach meissie toch zit je ook echt niet mee he :frowning: :frowning: :frowning:

hele hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: :hug:

Jeetje tas, wat enorm balen weer :hug:

Overmorgen zou ik zijn uitgerekend van :**: dus ook nog ff slikken. Gelukkig heb ik nu een klein wondertje in mijn buik en ik gun het jullie ook zo erg! Ik heb alleen erg last van slapeloosheid. Slaap slechts paar uur per nacht, in het weekend is dat niet zo erg, maar doordeweek als ik moet werken :zzz:

Hai lieve meiden dank je wel.



Echter is het niet verder gegaan en was rood maar en afveeg … ik heb nu al 5 dagen bruin verlies eerst wat donkerder toen weer lichter slijm met stukjes zeg maar en nu word weer wateriger en wat donkerder … ik snap er geen ruk meer van mijn nod was gister - vandaag ik ga er ook vanuit dat het in de loop van de dag alsnog komt ??? Me lichaam speelt echt een spelletje met me deze maand denk ik heb nog geen test gedaan … die ga ik woensdag doen als het niet doorzet



voel verder niks speciaals namelijk terwijl ik alijd vroeg symptomen heb mocht het raak zijn …



heb nu dus scjt gemixte gevoelens en ben hier niet echt blij mee :frowning: ik heb zo iets of stop of zet door …

Natas ~ Jeetje zeg, wat een onzekerheid. Ik kan me voorstellen dat je nergens op wilt hopen, maar dat je wel hele gemixte gevoelens hebt nu. Inderdaad, zet dan gewoon door, of (liever nog) blijf dan lekker weg!! Ik blijf duimen voor je lieve meid :-*

Rebecca idd dat vind ik nog geen verandering met vanmorgen 5 dagen heb ik nog nooit gehad

En heeft het al doorgezet of nog niet? Anders toch maar een testje tegenaan gooien? :pray:

** breekt even in



Tassie :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hoe staat het er voor vandaag :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Je weet wat ik je toewens,… laat het aub zo zijn!



:-
:-
:-* :-* :-* :-* :-* :-* MM



**breekt weer uit **

Goedemorgen dames nee is rustig nu is zo goed als weg wel heb ik buikpijn gekregen ??? ik vind dit eng :frowning: verder geen echte symptomen sinds gister avond dan die krampen ( nacht ) en nu weer onderbuik rug en heb zere boops maar ja als ik ongi word dan heb ik dat ook .



wel had ik na slapen gisteravond misselijk wakker kreeg met moeite me bord leeg … daarna zakte weg …





Uploaded with ImageShack.us

Natascha ik zie een 2e streepje! meid wat geweldig! :inlove: eindelijk! nu proberen te genieten he…:-*

ik had je vraag nog niet beantwoord over mn gips :oops: oepsie

ik moet iig 5 a 6 weken in t gips. moet 4 september terug om te kijken hoe of wat.



@rainbow plannen van de bruiloft lukt aardig, we weten ongeveer wat we willen, getuigen zijn gevraagd,trouwlocatie gereserveerd, feestlocatie staat in optie en hebben al een soort van draaiboek voor de dag gemaakt, dus we vorderen gestaag hihhi momenteel ben ik verslaafd aan t kijken naar t programma ‘‘say yes to the dress’’ van de zender TLC, gaat alleen maar over trouwjurken uitzoeken. kan ik mooi afkijken en een beetje onderzoeken wat ik mooi vind.



Voor jou stuur ik nu een hele dikke knuffel jou kant op, is echt knudde he als je uitgerekende datum van :**: dichterbij komt/is (understatement ik weet t) sterkte lieverd en probeer te genieten van t kleintje in je buik en alle lieve mensen om je heen

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



@rebecca hoe is t met jou?

Natascha ik zie een streepje!!! :inlove:

gefeliciteerd!!!

het is je zo gegund!

dank je wel dames ik ben zo blij kan niet geloven zo zonder camre is het duidelijk te zien :slight_smile: maar ja had ook veel thee op hihihihi



heb wel krampen maar die zullen normaal zijn ik wete het maar toch ook weer eng … mijn dag kan niet meer stuk

hier duidelijkere foto :slight_smile:







Uploaded with ImageShack.us







Uploaded with ImageShack.us