zwanger worden na een ma of mk deel 6

Geweldig Natas! Gefeliciteerd! Nu wel blijven plakken hè kleintje! Er wordt met smacht naar je uitgekeken!

RB dank je wel meis dank je wel xxxx

Wauw wat een geweldig duidelijke streep! nogmaals gefeliciteerd natascha

nu op naar een mooie echo van dit zo gewenste wondertje

Oh Natas ~ Kom net aan op werk en dat was het eerste dat ik wilde checken!!! :dance: Hartelijk gefeliciteerd meid, ik ga heel hard duimen voor je dat kleintje mag blijven plakken!!! :pray:



Misschien een kleine geruststelling, bij zowel Skyler als bij deze zwangerschap heb ik in het begin best veel last gehad van krampen. :wink:

dank je wel rebecca vanmorgen bij opstaan na toilet gang rose bij afvegen :frowning: maakt me erg onzeker en dat het toch mis gaat , ik heb er geen grip op ik weet het ,



klentje kom op blijf plakken :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

:shock: Tassie :naughty: :snooty: :snooty: :naughty:



Deze blijft gewoon zitten waar die zit en groeit uit tot een prachtbeebje voor jou :inlove:



:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Kom op kleintje, blijf lekker zitten en maak ons Tassie een gelukkig mams :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

dank je wel meis heb wel nieuwe test gedaan niet met ochtend urine maar we de 2de :slight_smile: hij is donkerder wel geworden dus dat is goed toch … het is niet veel hoor eerder doorzichtig rose van kleur … ik word daar zo onzeker van , ik heb het ook gehad bij de andere zwangerschappen maar toch …het blijft wel in je achterhoofd …



hier foto met verschil :slight_smile:









Ziet er helemaal goed uit :dance: :dance: :dance:



beebje heeft het gesnopen, denk ik :mrgreen: :inlove: :mrgreen:



:-* :-* :-*

Oh Natas, duidelijk verschil te zien hoor meis!! :dance: :inlove:

Oh Natas, gefeliciteerd :inlove: :inlove:!!! En ik zie ook duidelijk dat de 2e donkerder is hoor :dance: :dance: Nu gaan we allemaal in heel harde duimstand dat dit kindje lekker bij je blijft plakken :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Genieten zal nu nog van geen kanten gaan natuurlijk, maar ik wens het je wel toe :-* Het is alweer spannend genoeg met dat roze bij het afvegen en alles van de voorgaande week :? :hug: :hug: :-*

hai lieve dames dank je wel ik heb niks meer gezien nu nog en beetje beige verlies dat was het … laat het aub blijven zitten en lekker groeien :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

blijven zitten kleintje! je bent zo ontzettend welkom!

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hier ook nog ff spammen :slight_smile: het gaat de goede kant op :0



lieve dames dank je wel voor jullie lieve antwoorden doet me erg goed :slight_smile:

:thumbup: :thumbdown: :pray:

Mooie banner!

mooie testen natascha! ziet er echt goed uit. nu blijven plakken kleintje :pray: :pray: :pray:

Oh Natas ~ wat gaaf om zo de testen naast elkaar te zien en ze steeds donkerder zien worden!! :smiley:

hai dames.

hier flink aan de duim :slight_smile: symptomen wisselen wel per dag maar als dat dat normaal is … dit soort dingen vergeet ik dus :frowning: ga nu me bedje opzoeken was moe maar raak zo over me moedheid heen hihi

@natascha je hormonen schommelen constant en de symptomen dus ook.

hoe voel je je vandaag?

:pray: :pray:

DG oke dat is dus normaal , weet je wat ik nu zo stom vind van me zelf dat soort dingen onthou ik niet dus … vandaag minder misselijk wel vlagen en vooral na eten vieze smaak in me mond-keel af en toe moe en een short temper is ook best warm heb slecht geslapen .meer banden baarmoederpijn gehad is anders dan ongi pijn nu .



had gister nog een test gedaan en deze was nog donkerder dus gaat goed :slight_smile:



heb nu zo iets kom maar op met de kwaaltjes ik heb het er graag voor over :lol: :lol: :lol: :lol: