zwanger worden na een ma of mk deel 6

gewoon blijven testen hoor laat maar lekker donkerder worden die test dat zien we graag! heb je al een echo gepland? liefs

meiden,



@natascha waar ben je meid?



hoe is t met jullie?



Ik ben iig blij dat t wat minder warm is nu, want gips hebben met dat hete weer is echt een ramp…zal jullie de details besparen maar prettig is anders. Enige voordeel van thuis zitten is dat er qua trouwdag plannen wel meer vorderingen in zitten. hebben een trouwlocatie en een optie op feestlocaties maar we zijn er al uit waar we t gaan houden moeten alleen nog even alles vastleggen. Fotografe is ook gevraagd,vriendin gevraagd die de bloemen gaat verzorgen, getuigen gevraagd,ceremoniemeester gevraagd,gedeelte van de bedankjes al gekocht. en in oktober gaan we jurk/pak shoppen dus gaat hard :wink:

Oh dat lijkt me idd verschrikkelijk met die hitte in het gis zitten! Fijn dat de voorbereidingen vlot gaan! Als je nog een adresje nodig hebt voor je trouwjurk… Ik heb destijds mijn trouwjurk in een winkel gekocht waar de jurken max 999 euro waren (incl. vermaakkosten +sluier/haarstuk) en wel merkjurken, betekent ook mooiere stof enzo. Laat maar weten dan stuur ik je pb!



Hier heel erg moe :zzz: Vk maakte zich zorgen. Bij Sean had ik het ook en moest toen eerder met verlof, dus hoop dat ik het nog even kan volhouden!

goedemorgen dames,



DG owww ik kan me wel een voorstelling maken en weet ook hoe het is :frowning: :hug: :hug: :hug:



Hier gaat alles goed :slight_smile: heb geen testen meer gedaan laatste was 19 augustus en die was weer iets donkerder . heb besloten om niet meer te testen .



Kwaaltjes zijn wisselend 2 dagen weinig gehad gister weer veel misselijk voel wel me BM elke dag zijn geen krampen maar en ander soort gevoel en me boops voel ik ook elke dag .nou ja me tepels dan:)



echo is 4 sept dan moet ik 7 weken ruim zijn vind het best eng normaal heb ik altijd eerder gehad … zal echt met lood in me schoenen gaan denk .





RB hoe komt het dat je zo moe bent ? is je HB te laag ??

Nee mn hb is prima. Ik slaap niet of heel slecht. Had ik bij zwschap van sean ook. Echt heel vervelend en er valt niks aan te doen. Ha heeft wel medicijnen, maar die krijgt de baby ook binnen en dat wil ik echt niet! Dus het is even doorbikkelen…

RB :hug: :hug: :hug: ik herken het had ook toen slaappillen en wilde die niet in nemen werk je nog ? kan je overdag wat rust pakken ? hoop dat het snel wat beter gaat :-* :-* :-*

Ja werk nog fulltime :?

kan je niet voor een deel de zw in dan is dat niet bespreekbaar ?

Op m’n werk hebben we in sept een harde deadline voor nieuw op te starten projecten. Al m’n collega’s zijn heel druk en ik vind dat ik het niet kan maken om hun werkdruk nog meer te verhogen. Als het aan vk lag zou ik nu al met verlof gaan, maar zou me er zelf dus niet prettig onder voelen.

Meid ik snap je dilemma best maar als je morgen ziek zou worden zouden ze de hele dag zonder je moeten en dan is de werkdruk nog hoger

kan je geen halve dagen werken dan straks je zit je thuis of in ziekenhuis ?? en dan pfffff maak me beetje zorgen om je meid :hug: :hug: :-* :-* :-* :-*

Heb ik ook aan gedacht, maar anders haal ik de deadline niet…

Volgende week is mijn leidinggevende weer terug van vakantie en zal het dan wel aankaarten. Zo, ga weer aan de slag.



Ps Natas, je hoeft je geen zorgen te maken :-* Komt allemaal uiteindelijk wel goed. Baby lijkt er overigens niet onder te lijden zei de vk.

ow gelukkig maar maar mama moet zich ook wel goed voelen he :wink: ik hoop dat je er uit kan komen met je werk .

@rainbow die pb ontvang ik graag van je.

Doe je wel een beetje rustig aan je bent zwanger meid je moet genieten van je zwangerschap niet topsport leveren op t werk en dan helemaal gesloopt zijn. :naughty: jij en de baby zijn t belangrijkst en je man en sean ook veel verder daarna hoort t werk te komen. dus echt meid denk aan jezelf en je gezinnetje. :hug: :hug: :hug:



@natascha wat fijn dat t zo goed gaat! en 4 september schiet al op. maar dat lood in de schoenen gevoel ken ik wel. misschien toch eerder een echo vragen. dan weet je t iig. —> We kunnen samen aftellen want ik moet 4 sept. terug met mn pols kijken of t gips eraf kan en hopelijk eraf blijft.

ook voor jou: :hug: :hug: :hug:

DG eerder niet hoor denk ik of er moet wat zijn das nu niet geval op zich gaat het lekker maak me zelf denk gek :mrgreen: ben ik erug goed in

gister was ik zo misselijk vandaag niet zo wel een bleg gevoel maar verder … de ene dag weinig klachten andere dag meer waarom omthou ik dat soort dingen niet van de andere zwangerschappen :S pffffffff



we gaan samen lekker aftellen vind ik een goed idee :-* :-*

samen aftellen is t dan! nog 13,5 dagen te gaan! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

ja gaat lekker :slight_smile: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbup: :thumbdown: :inlove: :inlove:

Ff update: heb leidinggevende gesproken en verteld dat vk had gezegd dat ik direct op verlof moest en ze reageerde gelukkig erg lief. Was uit vermoeidheid in tranen uitgebarsten toen ik het vertelde. Morgen gaan we bespreken hoe en wat en wie mijn projecten gaan overnemen. Hele opluchting voor mij.

Goedemorgen allemaal :slight_smile:



gisteravond kreeg ik een mailtje van MvM ze komen morgen langs en of ik urine wil bewaren … ik gelijk eng worden en meteen weer een test doen ( was net er voor 15 min naar de wc geweest ) gelukkig een mooie test denk als ik met ochtend urine doe knalt die er af :slight_smile:



dus heb hier wat foto,s vannacht erg misselijk geweest vanmorgen was het weer weg :slight_smile: komt echt op gekke tijden hahaha











FB kijk eens aan dat is goed zeg ben echt blij te lezen dat je nu gaat rusten komt allemaal goed en de spanning op je werk om te vertellen kan ik helemaal begrijpen .



DG hoe is het met jouw ? nog 7 dagen te gaan :slight_smile: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

hey meiden,



Rb goed te lezen dat je baas zo begripvol was (zo hoort t ook natuurlijk :wink: )

doe maar lekker rustig aan meid.



@natascha ja nog 7 dagen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: hoop zo dat mn gips er dan af mag/blijft. en hoop op een mega mooie echo voor jou!



gisteren een baaldag gehad want kon zondag amper eten voelde me net een kleuter kreeg zelfs met 2 vorken de drumsticks niet goed kaalgeplukt om op te eten, mn vriend bood wel aan om te helpen maar dat wilde ik niet. dan voel ik me helemaal een kluns als ik geholpen moet worden…

uiteindelijk nog maar een extra portie schijfjes voor mezelf gebakken. maar jeetje wat baal ik van dat gips. kan niet normaal eten of brood smeren,schrijven etc pff zo blij als t eraf mag en hopelijk niet terug hoeft.

sorry voor mn klaagzang…sorry

Natas ~ Gaat goed meis!!! :inlove: :thumbup: