zwanger worden na een ma of mk deel 6

Dg dat lijkt me idd ingewikkeld om een drumstick te eten terwijl je in het gips zit :hug: Nog heel even en dan mag het gips eraf.

Wat fijn dat het zo goed gaat Natas!

vandaag MvM geweest de test met nacht urine echter heeft die geen uren in me blaas gezeten urine was ook echt licht nou ja toch een mooie test toch ?

:thumbup: Duidelijk zwanger!

Ik ben nu al klaar met werken! Best raar hoor om een halve dag te werken. Eind volgende week ga ik met verlof nu nog projecten overdragen en tot mijn verlof slechts 4 uur per dag werken (ipv 9 uur).

Als ik thuis ben ga ik lekker m’n bedje opzoeken! :zzz:

hele mooie duidelijke test natascha!

rb geniet van je extra rust momenten en gebruik die ook lekker om idd bij te slapen etc

Rb zal zeker even raar zijn maar went snel denk ik wel … wat doe je nu met de andere helft van de dag ?/

DG hoe is het met je hand meid ? gaat het eten al wat beter ??

nog 5 dagen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier gisteravond migraine gehad en de nacht door tegen de ochtend was gezakt ben hele dag moe en onzeker en bang bah bah weinig kwaaltjes vandaag beetje bleh gevoel en moe moe maar niet slaap moe …

wel pijnlijke boobs … ga lekker vroeg me bedje in :-*

Hihi de andere helft van de dag ga ik slapen!

Vervelend Natas migraine en al helemaal omdat je niks mag slikken!

Hoop dat je er snel vanaf bent!

Hoi Rebecca

Ik heb zojuist mijn eerste menstruatiedag achter de rug. Ondanks het feit we ons best hebben gedaan op de vruchtbare dagen was het echt een schok omdat ik al mijn hoop erop had gevestigd.

Ik heb gelijk de gynaecologie afdeling gebeld in het ziekenhuis en we hebben op 11 september een gesprek met een fertiliteitsarts. We beginnen met een intakegesprek en verder moeten we het overlaten aan de arts.

Ook mijn man had zijn hoop gevestigd en was er stuk van toen ik hem vertelde dat ik niet zwanger ben.

Ik probeer mezelf niet gek te lezen over wat er allemaal aan de hand kan zijn maar dit blijft vrij moeilijk.

Wordt vervolgt …

:hug: Dunya, is altijd toch weer teleurstelling wanneer :twisted: :evil: zich aandienen vooral als je het zo graag wil! Hopelijk kan de ferti arts jullie verder helpen.

Zucht, ik heb weer last van een slapeloze nacht :? Dit is dus de reden van mijn vervroegde zwverlof…

RB he balen zeg :frowning: hier ook een slechte nacht karim lag tussen ons in was bang pfffffff word van me zelf al veel wakker nu helemaal ben best brak en me hoofdpijn was weg en nu is die weer terug …

vandaag druk daggie naar de kno en hoop nog ergens wat boodschappen te doen …

en dan aftellen naar volgende week bibber de bibber :pray: :pray: :pray:

hoi meiden,

hoe is t met jullie?

ik heb een leuk maar druk weekend achter de rug zaterdag heeft mn vriend bij mn zus een stuk dicht bestraat en zondag vierde mn neefje zn 2e verjaardag want hij is vandaag 2 geworden!

@natascha nog 1 dag!!! hoe laat moet jij morgen? ik om 09.00uur.

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hai hai meid hier gaat het wel :slight_smile: lees dat je leuke dagen hebt gehad :slight_smile:

morgen middag pas 14.20 dus mag nog lang in spanning zitten :wink:

Gefeliciteerd met je neefje dg!

Spannende dag morgen voor jullie beide!

Hier een ziek kindje thuis. Heel erg zielig vogeltje, wil niks eten maar des te meer drinken. Het liefst slaapt hij (wat echt niks voor hem is). Gelukkig kan ik nu wel bijslapen want van zaterdag op zondag ben ik er 4x uitgegaan omdat hij zo huilde en om mij riep. Ik had me opgeofferd omdat ik 's nachts toch amper slaap. Maar poeh wat was dat zwaar! Heb hem uiteindelijk in m’n bed genomen, dus lekker koortsig mannetje tegen me aan. Gisteravond heb ik zetpil gegeven zodat hij ook een rustige nacht heeft.

RB he bah :frowning: beterschap met je ukkie vind altijd zo zielig als kids ziek zijn hopenlijk knapt ie snel weer op :-*

beterschap voor sean!

bedankt voor de felicitatie rb

lekker lang uitslapen natascha dan is t zo 14.20 hihi

DG hahahaha ik moet er vroeg uit … ben nu echt wel zenuwachtig hoor …

mogguh :slight_smile:

was al vroeg wakker en aan de dunne van stress zenuwen haha kan der niks aan doen maar in eens voel ik niks meer … zal allemaal wel los lopen toch … maak me zelf gek hoop zo op een goede echo :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

Succes met gips en echo!

Dg je gips is die er af ? En hoe voelt het :-*

hey meiden,

ik ben inmiddels idd gipsvrij, wel nog pijn maar dat komt omdat alles stijf is en de spierkracht weer moet groeien omdat ik 5 weken bij niks er mee heb kunnen doen. Nu dus gipsvrij maar wel met pijnstilling. Mag nog niet werken of sporten komende 2 weken. daarna heb ik een week vakantie gepland staan en na mn vakantie ga ik alles weer rustig opbouwen met ondersteuning van een collega. Dus gaat vooruit maar ben er nog niet. :wink: wel ben ik helemaal vervelt waar t gips zat jeetje… leek wel een vis allemaal ‘‘schubben’’ velletjes hahhaha nu lekker ingesmeerd met bodylotion en weer rustig verder gaan.

@natascha nog 1 uur en 15 min :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

enne dat van de spanning naar de wc moeten heb ik ook vaak hoor… probeer te relaxen en voor je t weet kun je zwaaien naar je kleintje. dikke knuff

@rb hoe is t met jou meid? al een beetje bij geslapen?