ik kwam even spieken of natascha al terug was… maar je bent er nog niet.
ik kom straks nog wel even kijken. of er al nieuws is te lezen/zien
Ik kwam ook ff spieken! Fijn dat het gips er nu af is dg! Wel vervelend dat het nog pijn doet en je nog niks mag doen.
Hopelijk ben je aan het genieten van een mooie echo Natas!
Slapen is 's nachts nog steeds prut. Gelukkig kan ik overdag bijslapen.
Meiden moet over een week terug maar het zag er niet goed uit meting te klein 6 weken 4 dagen nog geen hartje te zien alles was mega moeilijk te zien heb 2 echo apparaten gehad
ik moet alles ff laten bezinken sorry .
Jeetje Natas :hug: Ik hoop dat het een late innesteling is geweest (ik heb ovusticks gebruikt dus wist wanneer ei kwam en bevruchting plaatsvond, maar volgens echo 5 dagen minder lang zwanger dan ik dacht.) Wat betreft hartactiviteit moet dat geloof ik tussen 6 en 7 weken plaatsvinden. Meid ik hoop zo dat alles goed is
ik baal zo heb al wat traantjes gelaten hoor
we dachten wat dat we zagen bewegen maar echt duidelijk was het niet het was gewoon erg moeilijk in beeld te krijgen dus ze kon niks met zeker heid zeggen wel dat de vrucht heel erg tegen de baarmoederwand aanzat 50 % kans had ze het over . ik heb er zelf geen goed gevoel over omdat klachten minderen … op en neergaan … over een week terug en dan weten we het 100% zeker .
ben al zo lang bezig en dan weer dit lijkt wel of het niet gegund is
natascha,
er was dus wel een kindje te zien! Je zou idd korter zwanger kunnen zijn omdat die wat langer rond heeft gedobbert voor t innestelen. mijn zus zag ook pas een hartje met 7weken4dagen maar dacht toen 8weken6dagen te zijn zij was dus ook terug gezet. komt dus vaak voor laat innestelen probeer te genieten dat er een kindje in je buik zit. je testen zijn ook super positief dus hou vertrouwen en ja ik weet hoe moeilijk dat is maar hou vol! ben je wel in t zkh geweest voor een echo of een verloskundige? dat maakt meestal ook nog verschil qua apparatuur.
hele dikke knuffel van mij
@rb gelukkig kun je overdag wat bij slapen.
DG ik heb in het ziekenhuis geweest 2 echo aparaten gehad
ik durf geen hoop meer te hebben eigenlijk ik voel me nu niet eens zwanger meer nog erger mijn testen waren goed maar ja dat zegt niks laatste test was een week geleden,
was dat je zus haar eerste echo en had ze daar voor ook echo,s gehad ??
Heb net een tukkie gedaan. Stomme is overdag kan ik uitstekend slapen! Alleen 's nachts lukt het niet!
Oh Natas, ik hoop echt dat het nog goed zit! Testen heeft volgens mij geen zin, bij mijn mk testte ik tot het laatste moment positief. Er zit niks anders op dan wachten helaas.
Oh Natas ~ Wat verschrikkelijk nog een week in onzekerheid zitten. Ik ga heel erg hard duimen dat het gewoon een late innesteling is geweest. Ik heb nu ook een vriendinnetje dat inmiddels 23 weken in verwachting is en bij haar was het precies hetzelfde verhaal. Ik weet dat ik niets kan zeggen dat je op het moment gerust steld, maar ik denk aan je lieve meid. :hug:
hadden ze toen ook geen klopend hartje ?? want ze kon dit niet goed zien gaf ze wel toe lag te dicht op de baarmoeder en gekke is boven in de vruchtzak zagen we nog wat me ma en ik keek ze niet eens naar …
Ja, zij had ook nog geen kloppend hartje en een week later klopte het als een treintje
@rebecca hoe ver was ze toen ? toen ze niks zag en later wel …
heb hier een lange nacht gehad ben nog moe kwaaltjes heb ik niet echt meer dus zelf denk ik dat het niet goed zit … vind gewoon onwijs klote dat ik een week in onzekerheid mag zitten heb liever gelijk dat ik weet goed of niet …
kan slecht tegen onzekerheid helaas
week duurt erg lang ga vandaag wel mijn gyno bellen vragen of hij me verder kan zien en dan ook binnen een week zeg maar .of over een week . heb liever dat hij de echo,s doet enzo …
Ik denk dat Rebec mij bedoeld :-*
Wat een spanning Natascha
Ik was precies 7weken en er was niets/weinig te zien
Alleen een dooierzakje en verder niets moesten na een week terug
En toen was er een mooi kindje met hartslag en alles goed gegroeid
En toch precies 8wkn terwijl de gyn dacht dat ik die week ervoor
Minder ver was.
Ik duim voor je dat je volg week net zulk mooi beeld krijg als mijn 2de echo
Sterkte met deze verschrikkelijke wachtweek
:hug:
Natascha ik duim voor je.
Ik heb mijn eerste echo met 6 weken en 4 dagen gehad,helemaal niets te zien alleen een kleine holte.
2 weken later een mooi beebje op schema met een kloppend hartje.
vk vertelde mijn toen dat ze dat wel vaker zien,ook bij ivf/iui kindjes.
ze groeien in een eigen tempo.
Hallo dames jullie zijn lief dank je wel XXX
hier was alles wel te zien ook de vrucht al dan wel moeizaam ze kon die staaf niet eens echt stilhouden zo bizar … en ik dacht boven in de vrucht zak nog een rondje te zien me moeder ook maar ze keken alleen maar naar de onderste eigenlijk boven in was helemaal amper in beeld te krijgen leeg wel een banaan vorm haha wij zagen wat kloppen maar ze zei dat het de baarmoeder wand ook kon zijn ze was echt best negatief eigenlijk hoor
geen gyni maar feri arts ( nurce nog wat heet het ) Dus alles is aanwezig alleen nog geen (duidelijk) hartje en ik voel me in eens niet echt zwanger meer … zal ik het nu onderdrukken ???
een week in onzekerheid kan ik echt slecht tegen
javascript:emoticon(’:-’)
:- :-*
Natas, gelukkig nog goede verhalen die hopelijk de moed er een btje inhouden! Kan me voorstellen dat een week lang onzekerheid niets is en wat betreft de kwaaltjes, die komen en gaan. Ik zou daar niet blind op varen! Dag voor mijn mk was ik bijv nog erg misselijk, maar het mocht helaas niet zo zijn. Ik heb ook wel eens paar dagen geen kwaaltjes gehad. Eerste trimester van zwschap is echt :thumbdown: , continu die onzekerheid of het wel goed zit. Pas wanneer baby begint te bewegen voel je je iets zekerder (tenminste ik).
Babs ~ Ik bedoelde inderdaad jou ja :-*
Natas ~ Inderdaad een hoop goede berichtjes nog. Ik kan me voorstellen dat je nog niet durft te hopen , maar net als wat Rainbow al zegt, probeer je niet te druk te maken over de kwaaltjes. Zeker met alles wat jij tot nu toe hebt meegemaakt, kan ik me voorstellen dat je het een en ander onderdrukt. Ik duim voor je meis!!
dank je wel meiden. :-* Ik voel me echt raar heb eetbuien pfffff
ik heb me er wel bij neer gelegd als niet goed is wil ik snel door voor verder proberen gister wel veel gehuild dat luchte op ! heeft ook geholpen denk ik
ook al schrijf ik niet meer actief mee hier, ik blijf hier meelezen :oops:
Natasha: :hug: :hug:
Vicky dank je wel :-* :-* :-* :-*
Hier verder weinig klachten wel nog pijnlijke tepels wat weeeg en bleh na het eten meer niet … hoop doet leven maar maakt je ook dol van onzekerheid .
nog 5 dagen te gaan .