de natuur keihard en misschien soms maar beter ook , ik moet er eerlijk niet aan denken met een verdere echo 20 weken ofzo te horen krijgen dat het allemaal niet goed is en niet levensvatbaar e.d . dan is dit een beter stadium maar het blijft erg . Ik probeer daar vrede in te vinden .
liefs
:-
dat het op 20w niet goed is is erger, ik kan het wetenā¦ maar het verdriet van de mk blijftā¦ en je eigen rotgevoel ook :hug:
echt erg jeetje hoe ben je daar overheen gekomen ?? :-
Natascha: bij M.aud* was het goed dat ik M.ea al hadā¦ echtā¦
Ik ben dan na twee maandan terug gaan werkenā¦ en mijn 3 mk gebeurde in 2009: jan-mei-novā¦
Na de derde stelden ze voor om testen te doenā¦ ik ben dan ff heel boos geweest, want dat voorstel doen ze pas na 3mkā¦ en toen had ik al een hartje zien kloppen bij de derde
Ligging van de baarmoeder was ok, alleen nu nog de test van de bloedstolling, een week later bleek dit positief te zijn, niet goed dusā¦ maar mocht nog niet zwanger worden, want de test moest een maand later bevestigd wordenā¦ een maand later terugā¦ binnen een week had ik opnieuw de resultatenā¦ maar ik wou elke maand benutten, had net mijn maandstonden gehadā¦ dus tot de pos test moest ik aspirine nemen. En toen was het meteen raak, dus heb ik tot week 36 spuitjes in mijn buik moeten zettenā¦
Tot de resultaat van die bloedstolling wist ik niet of we er nog voor durfden gaan, maar als het āeenvoudigā op te lossen wasā¦ zoveel pech zouden we toch ook niet kunnen hebben he
En bij Maud* echo op 12w en 20wā¦ op 12w alles ok, 20w niet meer okā¦ En bij L.othar dacht ze me ook te laten wachten vanaf de 12de w tot de 20ste wā¦ ik heb echt nog op een extra echo gestaan!
En blij dat ik nu mijn jongen hebā¦ dikke :hug:
jeetje zit met kippen vel alles te lezen grote respect voor je :-* :-* :-*
mijn situatie kan niet tippen aan de jouwe , ja het is wel erg maar niet zo erg vind ik klinkt stom misschien maar zou dan liever vroeg hebben als verder ā¦
Tuurlijk heb ik wel last van verdriet en ben boos en kwaad waarom waarom waarom na zo lang en dan beng weer misschien niet ā¦
Morgen de echo en heb nu al de zenuwen ā¦ nou aj denk echt dat het over is hoor waarom ik dat denk ? weinig kwaaltjes wel last van me borsten en iets meer moe terwijl ik bij me andere zwangerschappen meer misselijk was ā¦ volgens mijn partner kwam dit pas na 8-9 weken ā¦ ben benieuwd
zal morgen wel vroeg wakker zijn net als vandaag ā¦
aaah nee toch ik had zo gehoopt dat t gewoon goed zat natascha maar jij natuurlijk ook. dikke knuffel meid. :**: :kaars: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: sterkte lieverd
zo lekker geslapen vannacht een last is van me afgevallen een week onzekerheid sloopt je . Ben er nu erg rustig onder soms komen de waterlanders wel naar boven maar is normaal.
Heb de echo en testen bij elkaar gedaan en in de kluis gelegd deed pijn en moest huilen even afscheid nemen van een :: :: :**:
We hebben besloten even een pauze in te lassen dit omdat ik ga verhuizen en de miskraam is nog niet op gang gekomen . in het nieuwe jaar willen we graag weer beginnen met hormonen en de IUI , wel zullen we aankomende maanden onze ei proberen te spotten als deze komt en dan natuurlijk benutten .
Nu eerst dit sterren wondertje verliezen en dan verder .
heb lekker me huisje gedaan me allergie pillen ingenomen want dat was echt te erg en nu lekker achter de pc met een bakkie koffie en muziekje aan terwijl de kids lekker aan spelen zijn .
Ook hier helaas slecht nieuws. Er was niks te zien. Dus hier ook missed abortion. Kindje is waarschijnlijk gestopt met groeien rond de 5 weken. Zou morgen 11 weken zwanger zijnā¦ Er zijn nog geen bloedingen geweest. Tot aan gisteravond voelde ik nog steeds gerommel in mijn buik. Gevoeligheid in mijn borsten in wel minder geworden. Voelt nu weer normaal aan (denk ik).
Mijn verloskundige gaat afspraak met ziekenhuis maken om te kijken wat er verder kan/moet gebeuren. Wil niet meer afwachten. Loop al 11 weken zwanger rond terwijl er niks zit. Voelt niet goed meer. Wil dat het nu weg is en dat ik opnieuw zwanger kan worden. Wil het gewoon zo snel mogelijk afsluiten.
Er is ook opluchting omdat ik nu gewoon weet dat het niet goed was. Het hartje heeft nooit geklopt. Er is niet veel geweest. Dat scheelt in de verwerking hoop ikā¦
Natas ~ Nogmaals een dikke knuffel meis :hug: Kan me wel indenken dat jullie inderdaad even een pauze inlassen. Ik hoop ook dat alles vanzelf snel los komt zodat je niet door een curretage heen hoeft. :hug:
Carretje ~ :hug: Voor jou ook een dikke knuffel meis. Ik had nog zo gehoopt, maar helaas kan het allemaal zo oneerlijk zijn heh?