zwanger worden na een ma of mk deel 6

@Carretje wrote:

Hmm dat is wel raar dan… lees zoveel verschillende verhalen over die cytotec. Snap er niks meer van.



Hij zal er wel verstand van hebben neem ik aan… ik wacht wel gewoon af. Kan er toch verder niks aan doen.






Ik hoop voor jou dat het meevalt :hug:

Maar wat voor fout hebben ze gemaakt dan? Hoe had het dan moeten gaan?

ik dacht de dingen vaginaal ingebracht moesten worden ?? nou een narcose kan ik slecht tegen altijd gehad :frowning: ben mega misselijk erna en dat zie ik niet zitten ze geven wel wat maar helpt nooit .



heb eerder een curretage gehad viel achteraf reuze mee dat wel maar ben zo beroerd geweest duurde uren voor ik naar huis mocht :frowning: jak



nou ja we zien wel vrijdag wat we krijgen

@Carretje wrote:

Maar wat voor fout hebben ze gemaakt dan? Hoe had het dan moeten gaan?

@Nathascha wrote:

ik dacht de dingen vaginaal ingebracht moesten worden ?? nou een narcose kan ik slecht tegen altijd gehad :frowning: ben mega misselijk erna en dat zie ik niet zitten ze geven wel wat maar helpt nooit .



heb eerder een curretage gehad viel achteraf reuze mee dat wel maar ben zo beroerd geweest duurde uren voor ik naar huis mocht :frowning: jak



nou ja we zien wel vrijdag wat we krijgen




Ja de een kan er beter tegen dan de ander, dikke knuf meis :hug:



ja moeten ook vaginaal ingebracht worden

Ik twijfelde ook of ik ze vaginaal of oraal in moest nemen. Bij de apotheker hebben ze geen bijsluiter meegegeven dus dat was ook niet echt handig :? .



Ik heb ze gewoon ingenomen met een glas water. Heb de apotheek later nog maar even gebeld voor wat info.



Hoe gaat het met jou Natascha? Kan je nog het geduld opbrengen om te wachten tot vrijdag?

@Carretje wrote:

Ik twijfelde ook of ik ze vaginaal of oraal in moest nemen. Bij de apotheker hebben ze geen bijsluiter meegegeven dus dat was ook niet echt handig :? .



Ik heb ze gewoon ingenomen met een glas water. Heb de apotheek later nog maar even gebeld voor wat info.



Hoe gaat het met jou Natascha? Kan je nog het geduld opbrengen om te wachten tot vrijdag?




Bij de apotheek is echt heel weinig bekend hierover…maar ik heb echt heel duidelijke brief met uitleg gehad van de gyn :thumbup:

Jemig wat een gedoe zeg Duimelijntje. Als ze zelf al niet eens weten waar ze mee bezig zijn :cry: . Ik heb afgelopen donderdag in het ziekenhuis 2 echo’s gehad een uitwendige en een inwendige echo omdat hij met de uitwendige niet voldoende kon zien omdat het zo klein was allemaal.



En er is meteen een afspraak gemaakt voor as vrijdag om te checken of alles weg is.



Ook fijn dat je weer diezelfde gynacoloog hebt pff. Maar kan je even lekker tegen hem aanmopperen :slight_smile:

@Carretje wrote:

Jemig wat een gedoe zeg Duimelijntje. Als ze zelf al niet eens weten waar ze mee bezig zijn :cry: . Ik heb afgelopen donderdag in het ziekenhuis 2 echo’s gehad een uitwendige en een inwendige echo omdat hij met de uitwendige niet voldoende kon zien omdat het zo klein was allemaal.



En er is meteen een afspraak gemaakt voor as vrijdag om te checken of alles weg is.



Ook fijn dat je weer diezelfde gynacoloog hebt pff. Maar kan je even lekker tegen hem aanmopperen :slight_smile:

Nou ja lekker dan zo’n apotheek. Heb helaas het verhaal van de gynacoloog niet helemaal meegekregen omdat mijn schoonmoeder erbij en van alles vroeg terwijl ik mij aan het uitkleden was voor de echo. Niet zo handig dus… Maar ik bedacht me dus later pas dat ik niet wist hoe ik ze in moest nemen. En de rest had ik volgens mij wel meegekregen allemaal… dacht ik… Maar ik wilde eigenlijk ook gewoon zo snel mogelijk weg omdat het huilen me nader dan het lachen stond :frowning:

@Carretje wrote:

Nou ja lekker dan zo’n apotheek. Heb helaas het verhaal van de gynacoloog niet helemaal meegekregen omdat mijn schoonmoeder erbij en van alles vroeg terwijl ik mij aan het uitkleden was voor de echo. Niet zo handig dus… Maar ik bedacht me dus later pas dat ik niet wist hoe ik ze in moest nemen. En de rest had ik volgens mij wel meegekregen allemaal… dacht ik… Maar ik wilde eigenlijk ook gewoon zo snel mogelijk weg omdat het huilen me nader dan het lachen stond :frowning:

tja had beter ziekenhuis kunnen bellen achteraf… maar ik had gelezen dat beide kon. Vaginaal en oraal.

@Carretje wrote:

tja had beter ziekenhuis kunnen bellen achteraf… maar ik had gelezen dat beide kon. Vaginaal en oraal.




Ja dat is meestal achteraf he :wink:

Ja ben wel iets van stolsels kwijt idd. Maar hoe het eruit zou moeten zien geen idee

@Carretje wrote:

Ja ben wel iets van stolsels kwijt idd. Maar hoe het eruit zou moeten zien geen idee

en toch was er niks verdwenen bij jou… heel vreemd hoor.



Misschien toch maar even langs de verloskundige hier voor een extra echo.

@Carretje wrote:

en toch was er niks verdwenen bij jou… heel vreemd hoor.



Misschien toch maar even langs de verloskundige hier voor een extra echo.










Ik zou toch even naar de vk gaa, dat stelt je gerust :hug:

Wel heel erg irritant dat ik me hier nu zo druk over maak :twisted: Wil het nu gewoon proberen af te sluiten eigenlijk… niet bezig zijn met die K*T medicijnen of ze nu wel of niet werken… sorry :oops:



Wel lief dat je zo meedenkt met me Duimelijntje

Nee nee het is niet dat ik je niet geloof. ik bedoelde dat het vreemd was dat alles er nog zat dan die stolsels enzo…



Bij mij was erg sowieso geen vruchtje meer te zien. Alleen een vruchtzak.

Begrijp dat je me wilt helpen hoor… zit mezelf gewoon behoorlijk in de weg :cry: