zwanger worden na een ma of mk deel 6

:inlove:

@Carretje wrote:

Begrijp dat je me wilt helpen hoor… zit mezelf gewoon behoorlijk in de weg :cry:




Dat begrijp ik, ik weet hoe je je eigen moet voelen :hug:



t, is best een heftige tijd, bij mij was het de week nadat ik gecurreteerd werd zelfs nog zo, veel huilen/praten met mijn man…





ik zou echt even bellen voor je eigen gevoel :hug:

Tja ga me eerst maar weer es op de kinderen storten. Die zijn zo vrij van school. Daarna kijk ik wel even. Misschien even het ziekenhuis bellen vanmiddag. Thanxs Duimelijntje. Wel fijn dat je hier mee kletst :slight_smile:

@Carretje wrote:

Tja ga me eerst maar weer es op de kinderen storten. Die zijn zo vrij van school. Daarna kijk ik wel even. Misschien even het ziekenhuis bellen vanmiddag. Thanxs Duimelijntje. Wel fijn dat je hier mee kletst :slight_smile:




Graag gedaan meid :-*



als je wat wil vragen mag je me ook altijd een pb sturen :hug:

Bij Cytotec is het inderdaad vaak zo dat het niet goed genoeg aanslaat en dat je alsnog gecurreteerd moet worden. Er volgt dus altijd een controle om te kijken of alles weg is.



Ik heb 3,5 jaar geleden een missed abortion gehad. De eerste echo was helemaal perfect, tijdens de tweede echo met 11 weken kwamen we erachter dat het kindje niet meer leefde. Het was de dag van/na de eerste echo gestopt met groeien, rond de 8 weken. :frowning: Ik moest eerst een week wachten, om te kijken of het vanzelf op gang kwam. Dit werden twee weken, omdat het Paasweekend er tussen zat. Er gebeurde niks: geen bloedverlies, geen krampen.



Weer een afspraak bij de gyn gehad plus een echo. Ik mocht kiezen tussen Cytotec en een curretage. Ik ben meteen voor een curretage gegaan, omdat ik niet eerst de ellende met de pillen wilde en vervolgens alsnog onder het mes moeten. En ik wilde de miskraam ook niet zo bewust meemaken, als dat niet hoefde. De curretage op zich viel heel erg mee: maar 20 minuten onder narcose geweest, achteraf niet veel pijn gehad. Mentaal vond ik het wel heftig.



Sterkte allemaal!

Oh meiden ~ ik wil jullie toch allemaal even een knuffel geven. Zo moeilijk heh dit? :hug:

@Rebecca* wrote:

Oh meiden ~ ik wil jullie toch allemaal even een knuffel geven. Zo moeilijk heh dit? :hug:




Bedankt voor je knuffel. Kan hem goed gebruiken :smiley:

@Jippie wrote:

Bij Cytotec is het inderdaad vaak zo dat het niet goed genoeg aanslaat en dat je alsnog gecurreteerd moet worden. Er volgt dus altijd een controle om te kijken of alles weg is.



Ik heb 3,5 jaar geleden een missed abortion gehad. De eerste echo was helemaal perfect, tijdens de tweede echo met 11 weken kwamen we erachter dat het kindje niet meer leefde. Het was de dag van/na de eerste echo gestopt met groeien, rond de 8 weken. :frowning: Ik moest eerst een week wachten, om te kijken of het vanzelf op gang kwam. Dit werden twee weken, omdat het Paasweekend er tussen zat. Er gebeurde niks: geen bloedverlies, geen krampen.



Weer een afspraak bij de gyn gehad plus een echo. Ik mocht kiezen tussen Cytotec en een curretage. Ik ben meteen voor een curretage gegaan, omdat ik niet eerst de ellende met de pillen wilde en vervolgens alsnog onder het mes moeten. En ik wilde de miskraam ook niet zo bewust meemaken, als dat niet hoefde. De curretage op zich viel heel erg mee: maar 20 minuten onder narcose geweest, achteraf niet veel pijn gehad. Mentaal vond ik het wel heftig.



Sterkte allemaal!




Bedankt voor je uitleg !!! Hoe gaat het nu met je?

meiden wat tiken jullie veel :slight_smile:



Ik snap gevoelens echt hoor .



een knuffel lief :slight_smile:



carretje de emoties alles herken ik maar al te goed :frowning:



IK ben boos , teleurgesteld , verdrietig en bang en nog meer



boos omdat ik lang heb mogen wachten heel vele heb moeten doen er voor en dan dit :frowning: beng de teleurstelling … en bang ja dat ik hierna niet meer zwanger zal worden want klokje tikt nu aardig opweg naar eindpunt …



eerst vrijdag maar afwachten wat er gezegd en voorgesteld gaat worden …

Meiden,

Wat heftig allemaal. Een hele hele dikke knuffel voor jullie allemaal.



Dikke kus

Ook van mij een dikke :hug:

Sterkte allemaal!

ik kom hier weer eens even een knuffel uitdelen.

weet hoe jullie je voelen.



:-* :hug: :hug: :hug:

Vanmorgen weer voor na-controle naar ziekenhuis geweest. Vruchtzak is weg. Er was nog wel wat weefsel in de baarmoeder te zien. Maar omdat ik nog vloei denkt hij dat dat ook nog wel verdwijnt. Heb nog voor de zekerheid een paar pilletjes meegekregen zodat het er over 2 weken gewoon weer normaal moet uitzien. Over 2 weken dus weer een afspraak in ziekenhuis. Dan hopelijk de laatste. Curretage was volgens hem niet nodig. Ben blij en opgelucht :). Alhoewel het gevoel nog steeds dubbel is natuurlijk.



Ben benieuwd hoe het met Natascha is gegaan vanmorgen…



Iedereen bedankt voor jullie virtuele knuffels :hug: . Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel :hug: . Ook als je hem niet nodig hebt trouwens

@Carretje wrote:

Vanmorgen weer voor na-controle naar ziekenhuis geweest. Vruchtzak is weg. Er was nog wel wat weefsel in de baarmoeder te zien. Maar omdat ik nog vloei denkt hij dat dat ook nog wel verdwijnt. Heb nog voor de zekerheid een paar pilletjes meegekregen zodat het er over 2 weken gewoon weer normaal moet uitzien. Over 2 weken dus weer een afspraak in ziekenhuis. Dan hopelijk de laatste. Curretage was volgens hem niet nodig. Ben blij en opgelucht :). Alhoewel het gevoel nog steeds dubbel is natuurlijk.



Ben benieuwd hoe het met Natascha is gegaan vanmorgen…



Iedereen bedankt voor jullie virtuele knuffels :hug: . Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel :hug: . Ook als je hem niet nodig hebt trouwens




Ahh fijn meid! :thumbup: :hug:



Hebben ze wel inwendig gekeken :shifty:

Fijn om te horen, hopelijk gaat dat laatste stukje weefsel ook weg. Ik neem aan dat ze een echo hebben gemaakt? Goed dat ze zorgvuldig checken.

Ha meiden

gister ochtend weer geweest en van me zelf bruin verlies daarna iets rood maar zet nog niet door :frowning: Echo vruchtzak zo goed als niet zochtbaar de rest zit er nog heb 4 pillen cyotec gehad en deze inbrengen morgen maar ik ga vanmiddag al doen …



moest laagdrempelig bellen ivm met bloeden na de bevalling wat niet stopt zonder medicatie …dus het word spannend …



voel me verder goed lichaam werkt toch mee ben ik blij mee en als na de pillen niet goed werkt volgt er nog een dosis :slight_smile:



fijne dag allemaal



en carreteje :hug: :hug: :hug: wij hebben elkaar prive gesproken hou je taai :-*

carretje en natascha ik weet hoe jullie je nu voelen. geef toe aan je gevoel en ik hoop dat alles goed verloopt. Dikke knuffel van mij



@rainbow en andere meiden hoe is t met jullie???



hier alles goed, weer terug van de klus week en alles is goed gegaan pijn in mn pols viel erg mee. Ben wel blij om weer thuis te zijn. vanaf maandag weer vol aan t werk. ff afwachten hoe dat gaat en dan die week erna sporten weer oppakken naast t werk en 6 oktober op jurk jacht :wink:

ga nu nog even wat HH taken doen.



Tot snel meiden.

een dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft… :hug:

GOEDEMORGEN ik ben weer een beetje bij de levende .



gister avond de 4 pillen cyotec ingebracht half uur later begonnen de krampen nog licht kreeg het koud en werd misselijk :frowning:



daarna werd het erger echte weeën niet normaal meer heeft tot een uurtje of 6 vanmorgen geduurd ik bloed wel maar of het weg is ??? merk ik dinsdag weg dan weer een echo voel me erg moe en helemaal verrot . ben ook een klein uurtje geleden me bed uit xxx

iedereen weg geblazen door de wind ? heb geen reactie meer gehad :cry:

vandaag controle bloed nog steeds lijkt nu op een gewone menstruatie …

hoop dat het schoon is :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



fijne dag allemaal :-*