zwanger worden na een ma of mk deel 6

Lieve Natascha,



Ik ben er nog hoor… waai niet zo snel weg :D.



Hoop dat de controle goed is en dat alles weg is bij je.



Bij mij gaat het wel goed momenteel. Heb niet zoveel buikkrampen meer en het vloeien is ook stukken minder dan de vorige x na de cytotec.



Het is inderdaad erg rustig hier. Hoe gaat het met de rest van de dames?

Sorry Natas heb je een beetje verwaarloosd. Ik wilde jullie niet vervelen met mijn zwschapsklachten, want ik vind dat jullie het al zwaar genoeg hebben. Ik hoop echt dat alles mooi schoon is van binnen, zodat jullie snel weer kunnen beginnen. :-*

hai dames



RB ben je mal vind juist fijn dat je zwanger bent hoor :-



caretje wanneer heb jij weer controle ? mooi dat alles een stuk minder is :slight_smile:



Hier is bloeden nog aan de gang met af en toe krampen vruchtje met vruchtzak was weg , BM slijm was erg dik nog 20 mm en deze moest natuurlijk ook minder worden . over een week weer terug en dan misschien nog een keer de pillen :frowning:



hoe is het met alle andere dames ??



liefs :-
:-* :-* :-*

hey meiden,



sorry ook ik ben schuldig heb jullie een beetje verwaarloosd sorry



@natascha ik wil niet vervelend doen maar vind alles wel lang duren met die cryotec pillen toen ik mijn ma/mk had heb ik primolut gehad en begon toen de dag erna al flink te bloeden en was vrij snel schoon zoals ze dat noemen misschien primolut vragen…lijkt een beetje of dat cryotec niet sterk genoeg is…Sorry misschien heb ik t mis maar probeer je te helpen.



@carretje hoe gaat t met jou? wanneer moet jij nog op controle?



@Rb hoe is t met jou? gewoon wat van je laten horen hoor, ik vind t ook moeilijk om te reageren maar ben ook super blij als jullie op mij reageren als t wat minder gaat met mij maar ook als t goed gaat zijn jullie er en daar ben ik erg blij mee.



Op dit moment baal ik ervan dat we volgend jaar pas trouwen want manlief wil pas verder met proberen voor een kindje als we getrouwd zijn, begrijp ik ook wel maar de wens is zo groot. De wens word alleen maar aangewakkerd nu mijn zus voor een 3e kindje aan t proberen is. pff ik wil ook! Vanaf gisteren ben ik weer vol aan t werk gegaan , wel nog met wat pijn maar is gelukkig te doen.

daardoor ook wat drukker dus minder tijd voor achter de pc maar ga proberen vaker te komen echt waar.



Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Natas ~ Even een dikke knuffel voor jou!! :hug: Fijn dat het vruchtje met vruchtzakje weg is, maar wat naar dat het slijm nu nog zo dik is. Dat helpt ook niet mee met het verwerken lijkt mij. :-*



Dreamgirl ~ Lijkt me inderdaad moeilijk om jouw wens op een laag pitje te zetten, als je zus aan het proberen is voor een kindje. Dikke knuffel ook voor jou :hug: Voor je het weet is dat jaar voorbij meis en dan zijn jullie getrouwd. :smiley:



Carretje ~ Ook een dikke knuffel voor jou :hug: Moet jij nu nog een keer op controle?

Hai hai dames



Help ik weet ff niet wat te doen :frowning: gister middag avond veel krampen meer bloedverlies was erg emo ook in eens ( verandering hormonen ? ) zit ik op een krukje voor de wasmachine en vloep vloep voel ik … sta op ga naar de wc 2 stappen verder en daar ligt * sorry* een flinke massa in me maandverband …



Ik dacht eerst een stolsel maar keek ff beter en na aanraken is het gewoon een flinke Placenta incl navelstreng HUh ?? zeker een 10 cm groot dacht dat alles weg was dat ze zei … heb er ene foto van gemaakt en beter bekeken me oudste dochter geroepen ( bijna 22 ) en me partner en die hebben ook gekeken je ziet de aders alles lopen en was idd placenta .



word lichtelijk niet goed want nu vraag ik me af wat zit er nog meer in dan er niet hoort … ene ferti die alle echo,s doen ??? maar vruchtje is al weg dan zeker ?? snap er niks van . krampen erna waren weg bloedverlies is er nog helder rood nu weer krampen … moet ik nu ziekenhuis bellen en vragen hoe zit het nu ? zullen wel zeggen ja nu is het er uit ja duhhh

heb een beetje weinig vertrouwen zo …

oooh natascha wat zal jij geschrokken zijn! Ik zou toch het zkh bellen en eisen dat er een ervaren gyn naar gaat kijken, zo’n ferti arts meestal alleen verstand van t stukje zwanger worden… Maar ik zou echt bellen meid en een ervaren gyn eisen en blijven bellen tot dat ze met je eisen akkoord gaan echt waar. Hele hele dikke knuffel meid :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Natas jeetje wat heftig zeg.

ik zou de gyn bellen en een nieuwe echo eisen.

laat ze nu maar eens goed kijken wat er wel of niet meer zit.



sterkte meid :hug:

Jeetje Natas! Ik zou idd ook de gyn bellen! Dat verwacht je toch ook niet! :hug:



Hier heb ik nog steeds slechte nachten. Ik word hierdoor vind ik echt een afschuwelijk mens, want heb nu heel weinig geduld met sean :frowning: Gelukkig is het echt een lieverd en laat mij het ook weer goed maken met hem, maar ik raak supersnel geïrriteerd, terwijl ik normaal heel veel geduld heb. Ik word achteraf vaak een btje verdrietig hierover want Sean heeft hier ook niet om gevraagd. Verder gaat alles wel goed met mij en de baby hoor! Maar goed, dit valt dus in het niets wat jullie ondergaan :hug:



Natas, laat je weten wat de gyn heeft gezegd? :-*

Even mijn verhaal/ervaringen…



Bij mij was het zo dat de gynaecoloog zei dat het vruchtzakje weg was vorige x op vrijdagochtend. Was niks te zien op de echo. Alleen wat weefsel. Vervolgens verloor ik vrijdagavond het vruchtzakje. Ook ik dacht wat is dit in godsnaam?? Het was toch al weg… zaterdagochtend kwam de verloskundige op huisbezoek en heb ik het haar verteld. Ze zei dat dat kon omdat het vruchtwater uit het vruchtzakje was gelopen en het daarom niet meer zichtbaar was op de echo. En dat het daardoor kon dat ze het in het ziekenhuis niet zagen… Hmm vreemd toch. Maar ik was daardoor ik wel in de war. Ben toen s’middags weer begonnen met de cytotec. Ook vanwege de rest van het weefsel etc. En voor de zekerheid om alles schoon te krijgen. Ben nog wel een hoop bloed en stolsels verloren afgelopen week en nu is het bloeden bijna over gelukkig. Hoop dat alles weg is nu. Volgende woensdag een controle echo…



@ Natascha Heb je al gebeld? Hoe is het afgelopen?

Hoi meiden ,



Ik heb gebeld en ze was ook verbaasd ze zei me je ik zag alleen vruchtje niet meer … en hoe vroeg me hoe verder ging als ik veel krampen en veel bleef bloeden gelijk komen en dat ik natuurlijk nog wel de nodige stolsles zou verliezen , nou ze vroeg wel of ik het bewaard had … natuurlijk niet !!! wel een mooie en duidelijke foto !! heb nuw eer krampen en elke keer als ik beweeg of opsta voel ik wat lopen … voel me verder nog wel goed .



maar ze leefde wel mee …

Oh Natas ~ :hug: Wat moet jij geschrokken zijn zeg. Fijn dat je inmiddels wel gebeld hebt, maar echt veel schiet je er niet mee op. Houdt het goed in de gaten meid en als je je niet goed begint te voelen, ga dan aub terug :hug:

@Nathascha wrote:

Hoi meiden ,



Ik heb gebeld en ze was ook verbaasd ze zei me je ik zag alleen vruchtje niet meer … en hoe vroeg me hoe verder ging als ik veel krampen en veel bleef bloeden gelijk komen en dat ik natuurlijk nog wel de nodige stolsles zou verliezen , nou ze vroeg wel of ik het bewaard had … natuurlijk niet !!! wel een mooie en duidelijke foto !! heb nuw eer krampen en elke keer als ik beweeg of opsta voel ik wat lopen … voel me verder nog wel goed .



maar ze leefde wel mee …




Allereerst zo erg dat je dit moet meemaken… en hoe dan nog… dan moet je er nog zo van af zien :frowning: :hug:

Maar heel even







Als een vlindertje zo snel fladderde je weer weg



Wat is mij nu overkomen, heel langzaam besef



Ik spoelde je door de wc, mijn kind, mijn kleine wondertje



Ook al was dat niet zo gepland, en zeker niet op het juiste moment



Ik zou er voor je zijn geweest, ik had je alles gegeven.



Mijn lieve kind, het spijt me, je mocht niet leven



Misschien kon je wel niet leven.



Eenzaam en alleen ben ik met dit verdriet



Hopelijk zal het slijten met de tijd



Maar weet mijn kleine vlindertje ik was er voor je geweest



Ik zou een moeder uit duizenden zijn,



Ik zou van je gehouden hebben.



Op dit moment een gevoel van leegte en verwardheid



Gevoelens ik kan ze niet plaatsen



Dag mijn lieve kleine vlindertje…





Mooi he moest best huilen toen ik het als partner stuurde dit naar mij , en vertelde dat hij dit niet zo verwacht had en was geschrokken na eergisteravond en dat hij er toch heel erg mee zit en probeert vrolijk en lief te zijn voor mij :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Heel erg mooi Natas!

Natasja; Ik lees het nu pas meid :hug:



Daarom zei ik laatst al…dit is dus bij mij ook gebeurd , zeggen dat het weg is en vervolgens zit alles er nog en bij clair dus ook al.



Erg slecht!!



dikke knuffel dames :hug: :hug:



Ik ga de volgende keer gewoon voor curretage, nu ben ik best veel bloed verloren ook ben vreselijk moe en niet goed in mijn vel gewoon, maandag ga ik linea recte naar de huisarts voor een bloedprik formulier!!

wow mooie tekst natascha! raakt me echt. :cry:

voor jou :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Fijn weekend meiden, ik reageer morgen wat langer

Ik wens jullie een Fijne zondag meiden

Thanxs Dreamgirl. Hetzelfde voor jou En voor iedereen een dikke virtuele knuffel :hug:

@carretje ook jij een hele dikke knuffel.



Hoe is t met jullie allemaal meiden???