zwanger worden na een ma of mk deel 6

Er wordt hier flink wat afgeknuffeld! :smiley:



Hier nog steeds moe en last van m’n rug en bekken. :?

Toch probeer ik wel van deze zwschap te genieten omdat dit mijn laatste zwschap zal zijn.



Hoe gaat het met de voorbereidingen van je bruiloft dg?



Hoe gaat het met de rest vd meiden?

Goedemorgen allemaal



Hoe gaat het met iedereen ??

carretje en met jouw ?



duimelijntje ?? en met jouw ?



vandaag weer controle bloeden is minder nu maar nog niet weg dus ik ben erg benieuwd :slight_smile: kijken wat ze me te melden heeft … voeo me verder redelijk goed soms zit ik wel vandaag had ik 10 weken geweest bijvoorbeeld dat soort dingen maar dat zal wel slijten denk ik ??



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: tot snel :-* :-*

Nathascha; Bloeden nog niet over? dat duurt wel erg lang zeg :hug:

ha meid



hier niet goed :frowning: moest nu bloedprikken en dan gaat ze met me gyno overleggen voor curretage en in mijn eistok zit gele lichaam 2 cm met een bloedpropje er in ??? nog nooit van gehoord :frowning:



word straks gebeld voor plannen wat ze gaan doen pfffffff wat een gezeik zeg bah

@duimelijntje als je je niet prettig voelt bij diegene die de vorige keer de fout heeft gemaakt zou ik gewoon om een andere arts vragen hoor. dikke knuff.



@natascha he getsie dat bloeden duurt ook lang zeg. ik dacht/hoopte dat t nu eindelijk over zou zijn voor je, hoop dat ze nu snel actie ondernemen want dit is ook slopend. dikke knuffel meid.



@Rainbow idd goed genieten hoor voor je t weet heb je je kleintje in je armen.



ja bruiloft planning gaat goed, feestlocatie en trouwlocatie geregeld, eten bijna geregeld, zaterdag ga ik voor een jurk kijken (wel zenuwachtig ervoor…maar dat zal wel horen denk ik) , einde vd maand naar een trouwbeurs en dan ook even naar trouwringen kijken…heb al min of meer een kapper en visagiste voor de trouwdag, ook een goede deal gemaakt met de Italiaanse ijsverkoper hier verder op om op onze trouwdag met de daggasten en lekker ijsje te smikkelen, bruidstaart krijgen we kado van mijn aanstaande man zn beste vriend die is bakker, De bloemen worden verzorgd door een vriendin van mij die een eigen bloemenzaak heeft. gisteren een afspraak gemaakt voor de ondertrouw. dus schiet allemaal lekker op.



@carretje hoe is t met jou?



hoe is t met de andere meiden?

Duimelijntje ik ben het met dg eens hoor :slight_smile:



DG lekker druk met alles wanneer was nu ook alweer de dag ?? :oops: :oops:



Hier gebeld inmiddels hoor morgen weer bloedprikken op zw hormoon en dan hoor ik meer moest rekening houden met curettage :frowning: en me eierstok was niet ites om me zorgen te maken zei mijn gyn … ik mag het hopen anders breekt de hel los geloof me .

@natascha onze trouwdag staat gepland voor 26-7-2013 :inlove: :smiley:



hmmz zit je ook niet echt mee he, vraag anders n andere arts vind t wel erg lang duren hoor natascha… :hug:

wat een mooie datum :slight_smile: :inlove: :inlove: :inlove:



ja duurt lang he ik weet ga ook klacht zetten bij me gyno over de ferti afdeling ik had allang gezegt zet me bij me gyno neer maar neeeeeeee :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: nu kom ik er alsnog :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

dankje natascha, onze ondertrouw datum is al net zo mooi 20-12-2012 :inlove: :inlove: :inlove:



ik zou ook zeker een klacht indienen hoor een flinke klacht nog wel ook. schandalig hoe ze met je om gaan. daar in dat ziekenhuis…

@DreamGirl1984 wrote:

ja bruiloft planning gaat goed, feestlocatie en trouwlocatie geregeld, eten bijna geregeld, zaterdag ga ik voor een jurk kijken (wel zenuwachtig ervoor…maar dat zal wel horen denk ik) , einde vd maand naar een trouwbeurs en dan ook even naar trouwringen kijken…heb al min of meer een kapper en visagiste voor de trouwdag, ook een goede deal gemaakt met de Italiaanse ijsverkoper hier verder op om op onze trouwdag met de daggasten en lekker ijsje te smikkelen, bruidstaart krijgen we kado van mijn aanstaande man zn beste vriend die is bakker, De bloemen worden verzorgd door een vriendin van mij die een eigen bloemenzaak heeft. gisteren een afspraak gemaakt voor de ondertrouw. dus schiet allemaal lekker op.




Zo dat heb je al goed geregel, handig zulke vrienden! :wink: Ik vond trouwjurken passen heel erg leuk! Ik ben naar ik weet niet hoeveel bruidswinkels geweest voordat ik mijn jurk tegenkwam!

ben gebeld was geen leuk gesprek bloed was niet goed en mag niet verder meer zo lopen was niet verantwoord meer en tot na weekend wachten al helemaal niet :frowning:



Morgen dus een spoed OK moet om 8.00 nuchter komen en dan wachten tot ik aan de beurt ben



ik ben zo zenuwachtig straks word ik niet wakker … en dat soort dingen pffffff maak me zelf gek ik moet sterk zijn hierna is het als het goed is alles voorbij en kan er weer met een nieuwe ronde gestart worden na een trammelant 4 weken

Natas :hug: Heel veel sterkte morgen! Ik zal aan je denken. :-*

@ Natascha heel veel sterkte morgen !!!

@natascha met een beetje mazzel lig je nu lekker al bij te komen. jeetje een spoed ok dat is echt schrikken. hopelijk heb je bijna geen pijn.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: denk aan je.



@rb thanks meid.

Hoe is het gegaan Natas?

@natascha hoe is t gegaan? hoe voel je je nu?

:thumbup:

Goedemorgen dames



Ik ben pas gister avond thuis gekomen :frowning:

word een lang verhaal dus hier komt die !



4 oktober melden nuchter om 8.00 op de verpleeg afdeling nuchter vanaf 20.30 avond er voor .



Op van de zenuwen en aan de dunne ( door de zenuwen ) werd ik opgenomen mocht ik weer bloed prikken en 2 uur later naar pre OK voor controle anesthesist daar vroeg ik een Kamerlings tablet voor de OK want die geven ze op de afdeling niet meer en werd voorgeschreven uur voor de OK dubbele dosis nog wel hihi



Verder werd me dus verteld dat ik op het side board stond ( spoed ok board) daar komen alle spoedgevallen binnen en worden naar ernst afgehandeld op de OK Ow dat wisten we dus niet dat had ze me niet verteld de tijd kroop voor bij en om 3 uur was ik het spuug zat ! moe dorst hongerig ja zit je dan toch al ruim 18 uur zonder vocht … ben naar de poli gegaan van de gyno en ben boos geworden waarom er geen gyno aanwezig was die mij kon opereren !



terug op de afdeling kwam de zaal arts naar me toe en heb ik er alles uitgegooid ook dat ik een autistisch kind heb thuis en dat ik hoorde dat ik na een bepaalde tijd als ik op de OK zou komen erna niet maar neer huis zou mogen gaan :frowning: en wat er in gods naam nu allemaal aan de hand is wat er zo spoed wat is er niet goed dat ik zo in het diepe ben gegooid zonder duidelijke antwoorden !! gelukkig waren ze lief en hebben ze me alles uitgelegd wat ze konden .



het was zo dat mijn alg bloedbeeld oke was maar mijn HCG veels te hoog stond 3000 dus en dat kan niet na een miskraam daarbij hoort hij met grote eenheden te zakken het zakte wel met 300 en das te weinig vandaar de spoed curettage . hij zat die morgen dus op 2700 :frowning: en daarbij heb ik een cyste op mijn eierstok die maar bleef groeien waar wat inzit en daar was ook nog gene echte duidelijkheid over :frowning:



na dat kreeg ik mijn pil en zou ik om 16.00 op de OK liggen echter werd dit op het laatste monent weer veranderd door spoed gevallen . Ik ben in slaap gevallen en nadat ik wakker werd voelde ik me met de minuut zwakker en zieker worden . hoofdpijn , migraine , misselijk, zwak kon amper recht zitten inmiddels was het 19.30 savonds 22.5 uur al nuchter storte ik letterlijk in ben in huilen uitgebarste ik wilde naar huis ik moest drinken ik voelde me zo ziek :(gelijk kwam er een zuster ( ik lag vlak bij de bali gelukkig ) en ging gelijk bellen de spoed OK was afgelopen ik zou geholpen worden eerst volgend telefoontje zou voor mij zijn .



tel gaat ze gaan de OK schoonmaken en even eten … pffff ook dat nog ondertusen lag ik gestrekt 10 minuten later ik moet naar de OK hup Ok kleding aan en naar beneden inmiddels 19.50 bijna 23.5 uur zonder vloeistof afscheid nemen van me moeder en hubbie die de hele dag mee hebben gewacht Op de voor OK 2 lieve dames alles uit gelegd en schrokken zich kapot 1 zag er mega slecht uit bloedruk was veels te laag en infuus werd gezet en 1ste zak van 500 ml werd gelijk in een rap tempo er in gespoten voelde me zo beroerd . Daarna gelijk naar de OK



De anesthesist aardig man vroeg vragen ik zei de dingen en vertelde ook alles hij zei dit mag niet ze hadden je een infuus uren geleden op de afdeling moeten geven . , moest overstappen naar Ok tafel vertdelde dat ik zo,n hoofdpijn had migraine en misselijk er van en of hij iet voor tijdens en na de oke gelijk voor de misselijkheid wat gaf , er ging gelijk een flesje paracetamol aan en een dicloflnac voor de hoofdpijn . werd aan de praat gehouden 20.05 kijk op de klok en voel me weg zakken hebben ze slim aangepakt hihihi 20.30 eerste keer wakker cal gelijk in slaap heb koud …20.45 weer wakker ik heb dorst !! mag ik aub wat drinken … uhhhhhh 2 slokjes dan heb je pijn ? nee !1! misselijk ?? omg nee waaaaaaa de 1ste keer niet misselijk na een OK wil je een ijsje JAAAAAAAA graag :slight_smile: heb ik lekker opgesmult en was weer om 21.15 op zaal :slight_smile: was suf en viel elke keer weg . de arts kwam mocht helaas niet meer naar huis omdat er niet zo mega veel uitkwam en ze toch bang zijn voor een buitenbaarmoedelijke zwangerschap ( ik denk had je dan daar niet gelijk naar kunnen kijken ) maar ja met eds ga je niet gelijk snijden … ik was wel benauwd na de OK en kreeg extra zuurstof al was de zuurstof genoeg in bloed



ik was te moe om wat in te brengen ben in slaap gavallen na 3 mini hapjes beschuit en 2 bekers drinken zuurstof is hele nacht aangebleven en heb redelijk geslapen … volgende ochtend bloed prikken en wachten op de echo en uitslag pateloog …



wachten en wachten en wachten … tijd gaat weer langzaam voorbij maar ik mag lekker eten en drinken . dan komt er een arts … ken die beste man niet eens



uhhh ja uw HCG is nog steeds erg hoog ! ow het zakt wel maar nog niet hard genoeg stond nu op 2000 dus 700 gezakt :slight_smile:

en was je wel zwanger in je buik ?? had mijn dossier dus niet … ik wilde dus zeggen nee in me Oor nou goed wil je daar ff kijken maar ik schoot in de lach door mijn eigen gedachten en zei nee we hebben alles in me buik gezien heb ook placenta verloren … etc nou Zondag dus weer bloedprikken en ik mocht naar huis .Eindelijk



kleine kwartier later zag ik mijn eigen gyno aan de bali dus liep op hem af op dat moment draai ik me om zegt hij ik zocht jouw :slight_smile: lief he



heb hem alles gezegd hij heeft vele uitgelegd en ook gezegd dat een fout is van infuus en hij neemt alles over niks geen ferti afdeling een andere gyno ik heb het helemaal gehad de afgelopen maand en dat begreep hij wel

ik kan hem alles zeggen !! ik ken hem ook meer als 20 jaar :slight_smile: natuurlijk





Nou ik ben thuis dus bloeden is er amper heb een inleg kruisje in geen pijn geen krampen dus gaat goed :slight_smile: geestelijk wat minder moet alles ff verwerken dinsdag naar mijn gyno en dan een goed gesprek zo hebben :slight_smile: komt allemaal wel goed :slight_smile:



zo sorry voor het lange verhaal :slight_smile: nu hopen dat ik geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb ( er zit wel een cyste ) en dat we het allemaal nu snel kunnen afsluiten







:-*

Jeetje wat een verhaal Natas! Schandalig dat ze jou zo lang hebben laten wachten zonder infuus oid! Gaan ze de cyste nog weghalen?

Ohhh Nastas wat een verhaal meis :frowning:

hopenlijk knap je snel een beetje op :hug:





Nu ben ik wel erg nieuwschierig welk ziekenhuis dit was :oops: