zwanger worden na een ma of mk deel 6

RB dat zal ik of morgen horen of dinsdag maar ik wil dat mijn eigen gyno alles afhandeld als er geen erge spoed is



duimeltijntje in den haag meid xxxx



het gaat wel weer dacht ga ff naar ikea ( we gaan verhuizen daarom ) daar lopen maar dat ging niet storte bijna in werd duizdelig draaierig benauwd heb ff gezeten wat gedronken Koffie en wat gegeten erna ging het snel beter :slight_smile: rustig door gelopen en naar huis :slight_smile: nu gaat het prima zeker een dip in bloed en suiker …



hoe is het met iedereen ? xxxx

Rustig aandoen Natas!



Wat wil je eigenlijk zelf? Dat ze de cyste weghalen of laten zitten? Wel gek van je hcg dat die zo hoog blijft!

Daar bennen we weer :slight_smile: zoals beloofd meer … HCG staat nu op 1875 en was dus 2000 vrijdag het moet met grote hoeveelheden zakken en dat gebeurd nu dus nog steeds niet , ze denken of toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is zeldzaam een 2ling zwangerschap op deze manier of er is nog weefsel toch achter gebleven patholoog is nog niet klaar met zijn onderzoek …



Nu wachten tot dinsdag mo

cht ik tussen tijd erge buikpijn krijgen gelijk komen spoed

Nu zomaar opensnijden en gaan zoeken is gene optie en kan niet en littekenweefsel wil hij juist voorkomen ( ivm met eds )



3 opties dus



1 afwachten tot dinsdag en dan kijken hoe en wat

2 het gaat verkeerd en moet alsnog onder mes

3 dinsdag als ik gene klachten heb weer bloedprikken en dan krijg ik misschien als optie een chemo om alle zwangerchap weefsel in me lichaam kapot te maken zonder snijwerk mooi maar wel met bijwerkingen ziek misselijk overgeven …



nog ff afwachten weer :frowning:



als de cyste de oorzaak is mag die weg natuurlijk het is nu afwachten

ik voel me goed :slight_smile: bloedverlies is weg :slight_smile: geen pijn niks dus dat op zich wel een goed teken toch ?



:-* :-* :-*

Jemig Natascha wat heb jij een hoop meegemaakt de laatste paar dagen. Hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen en dat je morgen meer weet.



Ik ben afgelopen woensdag voor controle geweest. De gynaecoloog kwam erachter dat nog niet alles weg was en gaf mij 2 keuzes. Of nog 2 weken wachten of een curretage. Heb voor curretage gekozen omdat ik al lang genoefgheb gewacht…



Afgelopen vrijdag ben ik opgenomen in het ziekenhuis. Zou om 14:50 geopereerd worden, maar werd pas tegen 17:00 opgehaald voor de OK. Operatie is goed gegaan en ik heb gelukkig weinig last gehad. Moest wel een nachtje blijven omdat het anders zo laat werd dat ik naar huis kon.



Ik vloei gelukkig helemaal niet meer. Zaterdag ging hartstikke goed. Weinig gedaan… En gisteren op verjaardag geweest toen kreeg ik echt mega erge krampen. Wist niet waar ik het zoeken moest. Voelde als weeen ofzo. Maar het bleken achteraf mijn darmen te zijn geweest. Pfff hoop maar dat ik dat niet weer krijg. Voel me wel opgelucht dat nu alles achter de rug is. Nog even controle over paar weekjes en dan op naar een nieuwe zwangerschap.

Jeetje Natas! Chemo schijnt heel heftig te zijn! Maar zou je bij een bbz niet meer last moeten hebben? Hopelijk is het gewoon de cyste en ben je er als ze het weghalen van af!



Carretje, fijn dat curretage goed is gegaan! Nu op naar een goede zwangerschap!

jeetje natascha wat ongelofelijk heftig meid…hopelijk is t ‘‘maar’’ een cyste :pray: en ben je er zo van af en kun je alles een plekje gaan geven en dan misschien later op naar een goede zwangerschap.

maar wat een knudde ziekenhuis zeg zo lang zonder infuus :wall: :wall: :wall: :wall:

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



@carretje gelukkig is de curretage goed gegaan nu alles een plekje geven en op naar een goede zwangerschap.

Voor jullie allemaal een dikke knuffel. Ik lees wel mee, maar weet even niet hoe te reageren… Jullie krijgen wel veel voor de kiezen zeg! :hug:

Goedemorgen allemaal :slight_smile:

Gister op controle geweest gyno :slight_smile: Heb eindelijk goed nieuws HCG gezakt naar 1275 nog hoog maar is gehalveerd het moet per week halveren minimaal :slight_smile:



Uitslag patholoog goed geen zwangerschap weefsel meer gevonden en ook geen verkeerde cellen :slight_smile:



Echo Baarmoeder goed wel nog wat bloed en een kleine cyste die gaat vanzelf weg :slight_smile: cyste op mijn eierstok is weg :slight_smile: eierstokken rustig en schoon , buikholte schoon geen bloed etc .



Alle directe gevaar is nu geweken wel elke week bloed prikken voor het zakken van de HCG Dus vooralsnog nu geen operatie meert of een chemo pillen !!!





carretje hoe is bij jouw ??



rebecca geeft niet hoor :wink:



RB hoe is bij jouw ? en alle andere dames ?? :-*

Wat een goed nieuws Natas! Ik had gister al een paar keer gespiekt of er al nieuws was :wink:



Hier weer waardeloze nacht gehad, dit keer door buikgriep. Uiteindelijk uitgeput in slaap gevallen. Vandaag maar weer veel bijslapen!

Met mij gaat het wel redelijk. Probeer de draad weer beetje bij beetje op te pakken. Merk dat ik wel zin heb maar dat het me wel zwaar valt om uit mijn dip te komen… Maar komt vast wel goed. Mijn vriend steunt me erg goed daarbij en helpt me sowieso waar hij kan. Afgelopen weken heb ik nog meer ondervonden wat een geweldige vent het eigenlijk is. Op naar betere tijden.



@ Rainbow Heel veel beterschap. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt. Echt vervelend zo’n buikgriepje.



@ Natascha Gelukkig ook eindelijk voor jou es goed nieuws :slight_smile: . Je hebt heel wat meegemaakt de laatste tijd. Nou wachten tot HCG gaat zakken. Waarom is dat eigenlijk nog zo hoog dan?

@natascha eindelijk eens goed nieuws he meid. ben echt blij.



@carretje goed vasthouden hoor die wereldvent! :wink:



@rainbow beterschap meid.



Ik wilde er van t weekend niks over zeggen om dat jullie t allemaal zo zwaar hebben nu, zelfs nu twijfel ik of ik t zal zeggen weetje wat ik maak er een spoiler van en dan moeten jullie zelf maar beslissen of je t wil lezen of niet…



Afgelopen zaterdag met mn zus,moeder en schoonmoeder op jacht geweest voor mijn trouwjurk en ik heb er 1 gevonden helemaal gaaf hij is ivoorkleurig en heeft een bescheiden sleep… t is jammer dat t huwelijk pas in juli is…Ik wil m aan! :wink: Sorry wil niemand kwetsen maar ben zoooo blij ermee moest t toch ff kwijt



Tot vanmiddag meiden.

@ Dreamgirl



Dat is toch geweldig dat je je trouwjurk gevonden hebt. Ben zo benieuwd… en juli duurt nog lang maar met de voorbereidingen heb je ook wel even werk tenslotte. Het uitzien en regelen van een huwelijk is toch hartsikke leuk. Geniet er lekker van meid !!! Show je nog een foto als je er 1 hebt?

Oh wat heerlijk dg dat je je droomjurk hebt gevonden! :inlove:



Jammer dat je zo lang moet wachten hè! Had ik ook toen, ik was ook zo benieuwd wat mijn man ervan zou vinden (die was op de dag sprakeloos). Nog even geduld, voor je het weet is het zo ver!

jaa ben echt helemaal blij met mn jurk. kan idd niet wachten tot dat mn vriend m gaat zien op de dag. een foto laat nog even op zich wachten want die heeft mn zus in haar bezit maar zij is ziek. griepje.



hoe is t met jullie meiden?



Fijn weekend alvast!

ff ego



Helaas geen goed nieuws mocht eigenlijk niet meer naar huis maar er zit toch een buitenbaarmoederlijke zwangerschap in de eileider rechts dinsdag over hoofd gezien ? is van 2 naar 4 cm gegaan en er zit echt wat in . Morgen spoed OK weer op side board ivm met Karim mag ik naar huis . Bij buikpijn of niet lekker worden gelijk komen Morgen na de OK waarschijnlijk blijven :frowning:

Hoe ik me voel ??? zal ik maar niet neer zetten :frowning:

Jee wat een slecht zkh dat ze dat over het hoofd hebben gezien! Arme Natas het zit jou ook niet mee! :hug: Dat verklaart dus ook het hoge hcg. Maar was er dan dus sprake van een tweelingzwschap? Iig heel veel sterkte morgen! :-* :-* :-*

Jeetje natascha dus toch een bbz heel veel sterkte morgen. Dikke Knuff

Het was een 2 ling zwangerschap op 2 plaatsen erg zeldzaam dus :frowning:

ik ben zo bang weet niet hoe lang het duurd de OK hoop snel …



jullie horen snel meer van me xxxxx

Okay nu snap ik wel waarom je HCG zo hoog was. Wat een drama allemaal. Maar zijn beide vruchtjes dan niet goed geweest? Jemig wat heftig allemaal weer. Kan me voorstellen dat je nu geen enkele gynacoloog meer gelooft. Ongelooflijk zeg hoe het allemaal gaat. Hoop dat het nu eindelijk es beter zal gaan met je… Heel veel sterkte voor vandaag en een dikke knuffel voor jou :hug: :hug:

Natas, hopelijk is alles goed gegaan gister.