zwanger worden na een ma of mk deel 6

Wauw!!! Gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze plakken! :pray:

@rainbow dankjewel. Hoop dat je gelijk hebt. :thumbup: :thumbdown: duimen maar

Loop je onder begeleiding van een gyn of vk?

Duimen draaien hier voor een plakkertje! :thumbup: :thumbdown: :pray:

nee loop niet bij de gyn, verwijskaart is verlopen dus moet ik binnenkort weer aanvragen. vanwege mijn pco loop ik altijd bij een gyn en niet bij de vk. maar voorlopig eerst even afwachten of t een plakker is. hoop zo van wel. ben iig wel enorm moe. :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



is je man al weer terug? of ben je nog vliegende kiep thuis. hoe is t met sean en ailyn ?

@mamavanayden wrote:

sorry dat ik even inbreek…



dreamgirl…ik vind persoonlijk je b12 waarden wel aan de lage kant. Zeker wanneer je zwanger wilt worden en een zwangerschap goed wil uitdragen is deze waarde belangrijk,

Ik had na mijn zwangerschap een waarde van 132. Ik heb toen eerst pillen gekregen om het te proberen op te krikken echter kwam ik na 3 maanden maar tot 214. De internist vond dit nog behoorlijk te laag en heeft toen spuiten voorgeschreven en hij gaf aan dat mijn waardes eerst tot boven de 600 moesten komen voordat hij wilde proberen de waardes met pillen stabiel te houden. ( omdat ik toch nog enige opname heb van b12)

Nu is het voor iedereen anders. Ik had erg veel klachten zoals extreem moe, slechte concentratie/niet op woorden kunnen komen, krampen in mijn spieren en nog een aantal.

ik weet dat er heel sterk uiteenlopende ideeën zijn over dit onderwerp. Ook onder artsen. Veel onderzoeken spreken elkaar tegen. Maar ik zou persoonlijk toch een doorverwijzing vragen naar de internist om te vragen wat deze van jouw waardes vind zeker in combinatie met je kinderwens.

ik wens je heel veel succes en hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat.



breekt weer uit




DreamGirl gefeliciteerd! Hopelijk dit keer een plakker. Ik sluit mij wel aan bij hierboven…Zelf ook B12 tekort :wink: Zou toch even goed inlezen omtrent B12 en zwangerschap. Nu zit je gelukkig nog niet extreem laag hoor en in het grijze gebied maar zeker nog een keer laten prikken dus bij de gyn dus niet alleen Hb en ijzer. Zo nodig extra bij slikken of spuiten tijdens de zwangerschap. Je verbruikt dan nl meer.

Nee, ik sta er helaas nog steeds alleen voor thuis. Nog anderhalve week voordat hij thuis komt.



Hoe gaat het met je?

dreamgirl gefeliciteerd!!

ik duim mee voor een plakkertje!

Hoi meiden,



sorry dat ik zo lang op me heb laten wachten, zat erg in mn eigen wereldje.

Sinds ik weet dat ik zwanger ben, ben ik bang dat t weer mis gaat tuurlijk zijn er veel dingen anders dan de vorige keer maar toch vind ik t eng. Vorige week dacht ik even dat het mis ging want had 2 dagen wat roze/oranje bloedverlies maar zeer minimaal en geen krampen oid dus hopelijk zit ‘‘Klaver’’ er nog gewoon want ben nog steeds misselijk,moe en vaak naar de wc. Hopelijk zien we 26 november een heel mooi knipperend lichtje… duimen jullie mee? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:



Hoe is t met jullie allemaal? Rainbow, Natascha,Snips???

Al weer kunnen knuffelen met manlief Rainbow?

Natuurlijk duim ik voor je! Wat moet je lang wachten zeg!

Ml is gelukkig weer terug!

dreamgirl ik duim voor je hoor. dat roze verlies had ik ook bij mijn laatste zwangerschap.

mijn wonder wordt alweer bijna 1.

hier gaat alles prima

hoi meiden,



Voor alsnog voel ik me nog op en top zwanger en ben ik verder als ooit dus we duimen door en tellen af naar een mooie echo volgende week dinsdag. inmiddels zijn we 8w3d :pray: voorheen kwamen we niet voorbij de 6w2d dus :smiley:



@snips wat fijn om te horen dat alles goed gaat en dat je dat verlies herkent maar je lieverdje alweer bijna 1 word geeft me moed.



@meiden hoe is t met jullie?

Hoe was de echo dg? :pray:

helaas was de echo niet goed. niks meer te zien van een zwangerschap. blijkbaar toch verloren bij dat iniminie beetje bloedverlies rond 6 weken. snif. We gaan weer terug naar de gyn want dit is zwaar telkens zwanger raken en het net zo vlug weer verliezen. over 2 weken een afspraak.

het enige goede dat uit de echo is gekomen is dat ik vlak voor mijn eisprong zit. deze verwachtte ze binnen 3 dagen zei ze. dus we wachten af.

:hug: :hug: :hug: jeetje dg :cry: wat verdrietig nou weer.

Heeft de gyn een idee waarom je telkens een mk krijgt? Hopelijk kan de gyn jullie helpen. :-*

:frowning:

nee geen idee. uit alle onderzoeken is niks gebleken gewoon beide goed vruchtbaar en gezond. maar ga nu hulp vragen plus een verwijzing naar de internist als zij geen bloedonderzoek wil doen.

dreamgirl :frowning: wanneer mag het nu eens goed gaan.

wat moet dit ongelofelijk zwaar zijn voor jullie.

hoop dat de gyn jullie kan helpen…er moet toch een oorzaak zijn

@DreamGirl1984 wrote:

nee geen idee. uit alle onderzoeken is niks gebleken gewoon beide goed vruchtbaar en gezond. maar ga nu hulp vragen plus een verwijzing naar de internist als zij geen bloedonderzoek wil doen.






waarschijnlijk wel, maar heb je al een bloedstolllingsonderzoek gehad?

@vicky, ja we hebben dat onderzoek idd al gehad. bedankt voor de tip. hoe is t met jou?



Onze eigen gyn weet nu ook niet meer waar t aan kan liggen dus heeft ze ons doorgestuurd naar een collega die er nog meer vanaf weet. enige positieve is iig wel dat mn pcos verminderd is en ik de 29e een eisprong heb gehad. Als mijn cyclus klopt mag ik dit weekend een testje wagen als ongi zich niet meld. duimen jullie mee?



hoe is t met jullie meiden?

Uiteraard duim ik mee! Hopelijk weer een positieve test en een plakkertje.



Hier verder alles goed, alhoewel ik met 2 zieke kindjes thuis zit.