zwanger worden na een ma of mk deel 6

Gefeliciteerd dg! Hopelijk hebben jullie een prachtige dag gehad!!

Hoi DG gefeliciteerd met je trouwdag je zal vast nog slapen ? ik hoop dat je een mooie dag hebt gehad eentje om nooit meer te vergeten .







Hier gaat alles het zelfde half aug gaan we weer naar de gyno , heb pas nog een 2de kijk in de baarmoeder gehad en alles was goed :slight_smile: ( ivm met te dik bm slijm) Vakantie is begonnen en ja zoals gewoonlijk kids ziek hahaha nou ja komt ook wel weer goed :wink:



RB hoe is het met jouw ??

Goed hoor! Net mijn eerste werkweek achter de rug en alles ging gelukkig goed. Sean is dolgelukkig dat zijn zusje bij hem op kdv zit en let heel goed op haar. Bij elke kik die ze geeft staat hij al naast haar met een knuffel, speeltje of speentje. :inlove:

Hoi meiden,



Heb een geweldige trouwdag gehad en wil jullie even mee laten genieten :wink:

@natascha fijn dat de kijkoperatie goed is gegaan en dat je bm slijm goed was. Spannend weer naar de gyn.



@RB aaahh wat schattig dat Sean zo beschermend en liefdevol is naar zijn zusje toe.

Wat een prachtige foto’s! Fijn dat alles goed is gegaan en jullie zo genoten hebben! Gaan jullie het nu weer proberen?

hai hai dames :slight_smile:



DG wat een mooie fotos !! en wat zie je er mooi uit :inlove: :inlove: je kindjes ook en je man :inlove: :inlove: :inlove:



RB weer aan het werk :slight_smile: wat lief om te lezen dat Seam zo lief is hahaha echt te schattig hoor.



hier geen byzonderheden dan de gewone dingen :slight_smile: Karim heeft een erge oorontsteking dubbel aan elk ook :frowning: omdat zijn pijn prikkels niet goed doorkomen merk je soms dingen te laat en is al iets in volle gang :frowning:



eerst oordruppels gekregen werkte niet hij kreeg koorts en werd echt ziek ene oor bleek beter te gaan andere niet mocht niet eens aan oor komen dan gilde die het al uit dus weer terug naar de KNO 3x per dag dicloflenac en 3x pd paracetamol andere oordruppels voor het ene oor en andere oor de oude druppels + een antibiotica kuurtje gaat nu de goede kant op :wink: er was een kweek afgenomen dus we zullen zien …



hebben jullie ook zo last gehad van het noodweer ?? tot snel :-* :-* :-*

thanks meiden.



die kindjes zijn van mijn zus maar waren onze bruidsmeisje/jongen.



ik ga weer even mn zwembadje in. zo op mn vrije dag.

spreek jullie snel weer. xxx

@Rb ja we willen t weer proberen maar net alsof t lot er mee speelt is mn cyclus juist nu weer een zooitje na ruim 10 mnd regelmatig te zijn.

ligt aan de primolut dat t overhoop want heb met primolut mijn ongesteldheid opgewekt (omdat deze al op 18-7 had moeten beginnen) zodat ik 26-7 niet ongesteld zou zijn, dat is ook helemaal gelukt was ongesteld van 20-7 t/m24-7 maar sinds 27-7 weer ongesteld met af en toe een '‘vrije’'dag…

maar leuk is anders op een paar dagen rond mn trouwdag na ben ik al vanaf 20-7 t/m 12-8 ongesteld geweest, nu weer even weg maar ben nu ook weer met primolut begonnen op aanraden van de ha om te kijken of we alles weer op orde kunnen krijgen. dus tja afwachten maar weer…



hoe is t met jullie meiden?

Jeetje zeg dat is ook niet leuk!

Sean is continu grenzen aan het opzoeken wat wel en niet mag, best vermoeiend! Ailyn is echt superlief, altijd vrolijk en lachen! Maar verder niet echt geïnteresseerd in kruipen ofzo. Op kdv zijn ze ook dol op haar.



Verder ben ik 3 wkn geleden weer begonnen met werken na 9 mnd ouderschapsverlof te hebben genoten. Het voelde alsof ik nooit was weggeweest.

Hoi Meiden,

Hoe is het nu met jullie?



Wij gaan weer aan onze kinderwens werken wel nog een lange cyclus ben nu pas ongesteld en dat op cd 42… zucht. maar ja we gaan gewoon door. wat ik wel vreemd vind is dat ongi wel telkens na 11 tot 14 dagen na ei komt maar ei komt soms pas 4 weken na ongi. herkent iemand dit?

kan t kwaad?



wel heb ik een bloedonderzoek aangevraagd om mijn vitamines en schildklier na te laten kijken en vraag mij af of jullie nog tips hebben waar ze nog meer naar moeten kijken???

Dg, ik heb daar echt geen verstand van. Mss even aan de gyn of ha vragen. Ik ben gezegend met een regelmatige cyclus. Voor de rest is het nogal druk bij mij thuis. Ml is voor een paar weken in het buitenland, dus sta momenteel alleen voor de zorg van twee kleintjes.

Ha dg ,



ik heb zelf denk ik nu ook een lange cyclus :slight_smile: wij beginnen weer met de iui nog 4 x vanaf aankomende ongi. zaad controlle was uitstekend :slight_smile:



liefje je rekent verkeerd aangaande je ei althans je hebt altijd rond de 14 dagen voor je nieuwe ongi een eisprong en nooit erna erna kan idd verschillen dus :slight_smile: eis sprong en dan 11 tot 16 dagen kan verschillen per vrouw word je ongi en heb je weer een nieuwe cyclus dag 1 :wink:



spannend voor meis ik duim mee



RB hoe is met jouw ?



en alle andere zijn wij de enige nog hier ?

oja je andere vraag laat nar je stolling kijken daar kunnen ook problemen zijn heb je al een kijkje in de BM gehad ? liefs xxx

hoi meiden,



de uitslagen zijn binnen stolling schildklier nieren lever allemaal in orde rest ook. cholesterol en glucose waren zelfs keurig 4,6 en 4,5 dus ha helemaal blij hahaha. de vitamines waren ook in orde wel lijk ik een klein ijzer te kort te hebben mijn waarde was 79 en moet minimaal 82 zijn maar de ha vond m in orde. mn LH is erg hoog maar dat komt door pcos zegt hij. en mn b12 was 211 en moet boven 150 zitten maar las ergens anders dat t voor een goede innesteling/zwangerschap boven de 300 moet zitten maar de ha vind alles dus gewoon in orde… is dit ook zo of zoek ik naar antwoorden/oorzaken die er niet zijn.

ben zo zenuwachtig he. weet dat t zo weer een mk kan zijn als ik zwanger raak maar aan de andere kant heb ik ook zoiets heb mijn portie wel gehad.

Ook mijn man is zenuwachtig die had eerst zoiets van moeten we t wel proberen straks gaat t weer mis…

maar we zijn weer aan t proberen en zien wel wat er gebeurt ben iig een stuk lichter dan de vorige keren dus hopelijk helpt t.



@natascha wat bedoel je met kijkje in de bm? echo?

@rb geeft niks dat je t antwoord niet weet op mijn vraag. google doet een hoop hahaha



Rustig aan Rb niet te veel hooi op je vork probeer lekker te genieten van je kids. huishouden komt goed hoor loopt niet weg :wink:



Ooh natascha spannend ook weer voor jou. ik duim met je mee.

Ik lees ook af en toe nog met jullie mee.



Ik ben inmiddels 20 weken zwanger en heb morgen mijn 20 weken echo. Zo enorm spannend allemaal.



Wens iedereen die nog graag een kindje wil een hele vruchtbare tijd en hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn en dat dan alles goed gaat.



Ik was in het begin zo bang dat het weer mis zou gaan. Kreeg gelukkig extra controles en elke x een echo zodat ik kon zien dat het goed was. Maar pff wat vreselijk die 1e 3 maanden… Ben zo blij dat alles nu goed is.



Hoop dat jullie dat ook nog een zwangerschap mee mogen maken.

Gefeliciteerd Carretje! Ja die eerste 3 maanden zijn vreselijk! Spannend hoor morgen! Heel veel succes met je echo!

sorry dat ik even inbreek…



dreamgirl…ik vind persoonlijk je b12 waarden wel aan de lage kant. Zeker wanneer je zwanger wilt worden en een zwangerschap goed wil uitdragen is deze waarde belangrijk,

Ik had na mijn zwangerschap een waarde van 132. Ik heb toen eerst pillen gekregen om het te proberen op te krikken echter kwam ik na 3 maanden maar tot 214. De internist vond dit nog behoorlijk te laag en heeft toen spuiten voorgeschreven en hij gaf aan dat mijn waardes eerst tot boven de 600 moesten komen voordat hij wilde proberen de waardes met pillen stabiel te houden. ( omdat ik toch nog enige opname heb van b12)

Nu is het voor iedereen anders. Ik had erg veel klachten zoals extreem moe, slechte concentratie/niet op woorden kunnen komen, krampen in mijn spieren en nog een aantal.

ik weet dat er heel sterk uiteenlopende ideeën zijn over dit onderwerp. Ook onder artsen. Veel onderzoeken spreken elkaar tegen. Maar ik zou persoonlijk toch een doorverwijzing vragen naar de internist om te vragen wat deze van jouw waardes vind zeker in combinatie met je kinderwens.

ik wens je heel veel succes en hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat.



breekt weer uit

Ha DG



Met de waardes kan ik je niet helpen :slight_smile: mijn vit b12 moet eens geprikt worden :slight_smile: ga dat volgende maand eens extra bij vragen :slight_smile:



IK bedoel met kijken een camera in je baarmoeder :slight_smile: Hysteroscopie dus :slight_smile:



misschien dat ze alles zo kunnen uitsluiten.IK heb er pas nog een gehad .



Mijn 1ste IUI is alweer een feit zit nu in de wacht ronde :slight_smile: heb 4 iui te gaan en dan houd alles op kwa ziekenhuizen … Veel hoop heb ik niet echt meer we zijn ruim een jaar verder en er is niks veranderd :frowning:

wel dacht ik dat ik zwanger was 2 maanden terug mijn ei gevoeld en erd niet na 14 dagen ongi maar pas na de 18 en dat heb ik nooit heb toen ook 10 dagen een ongi gehad…



verder is de iui op een eigen cyclus :slight_smile: en met mijn PCO is dat echt toppie de metformine doet zijn werk daar in echt goed :slight_smile:



verder hier razend druk met veel bezoeken van ziekenhuizen e,d :slight_smile: en met die van de kids .



liefs

@carretje gefeliciteerd meid! hoe was je echo?



@natascha hoe gaat t met je? wanneer is je nod…



@mamavanayden wat lief dat je even reageert, Ha vind de internist niet nodig. en volgens assistente gyn en de ha is alles gewoon in orde.



@ iedereen ik heb vanmiddag (1dag voor nod) licht positief getest met kv 2 v 5 euro zou t dan toch zo zijn dat onze wens in vervulling mag gaan… ?