zwanger worden na een ma of mk deel 6

bedankt meiden voel me gesteund door jullie lieve reacties.



inmiddels heb ik me er maar bij neer gelegd dat ik tijdens de zwangerschap van mn zus aan de zijlijn sta. erg jammer maar is blijkbaar niet anders. Nu maar vooral concentreren op mijn aanstaande huwelijk en mn hernieuwde afvalpoging ik ga 6 februari starten met cambridge heel toepasselijk 1 dag na mijn verjaardag! Dit jaar houd ik mijn verjaardag ook niet omdat ik extra slank mn huwelijksdag in wil gaan en dan hopelijk snel een goede zwangerschap.

ben benieuwd hoe t morgen bij de kno zal gaan. vooralsnog voel ik mij iedere dag ietsjes beter.



ik ben trouwens wel erg benieuwd naar foto’s van jullie kleintjes…hint hint :wink:

wat is t hier stilllllllllllllllllllllll



nou ja dan maar zingen voor mijzelf hihihi



Happy Birthday to you

In de wei staat een koe

En die koe zegt: I love you

Happy birthday to you



Lang zal ze leven, lang zal ze leven

lang zal ze leven in de gloria

in de gloria

in de gloria

Hieperdepiep Hoera

Van harte gefeliciteerd dg!! Ik hoop dat je een leuke verjaardag hebt!! Met allerlei leuke dingen dit jaar in het verschiet! Trouwen en een gezond beebje in je buik! :-*



Foto van Ailyn van vorige maand, vrijdag wordt ze 3 maanden!

thanks rainbow ik hoop dat je gelijk hebt…



en wat een schatje is Ailyn! en alweer bijna 3 maanden gaat snel zeg. super mooie meid!

meiden,

wat is het hier stil…



hoe is t met jullie???

Met mij gaat alles goed! Met jou ook? Druk bezig met de laatste voorbereidingen?

met mij gaat ook alles goed. laatste dingetjes aan t regelen voor de bruiloft. nog 6 weekjes en dan is t zover :smiley:



Gistermiddag opnieuw tante geworden, Mijn zus is bevallen van een mooie zoon Silvijn Maurice, 3980gram en 53cm.



Hoe gaat t met Sean en Ailyn?

Gefeliciteerd! Zo dat is een flinke baby! Mooie namen!



Ailyn is een erg vrolijke baby, altijd maar lachen!

Sean is nu heel ondeugend (hij had net honing over de vloer van mijn slaapkamer gesmeerd :evil: Grrrrrr). Maar voor de rest is hij echt superlief voor zijn zusje. Hij is heel beschermend richting haar, zo lief om te zien! Helaas slaapt Ailyn nog niet door dus is het nog ff bikkelen. Volgende maand alweer werken en dan gaat Ailyn naar Kdv. Gelukkig komt ze bij Sean op de groep, dus is niet alles voor haar vreemd. Hij kan er niet tegen als ze huilt. (Niet huilen Ailyn! Stil maar. Kusje? Knuffel? Seanie is al bij je meiseke) :inlove:

aaagh wat een lieve grote broer! wel een beetje ondeugend soms maar ja dat zijn ze allemaal toch? :wink:

Gaan jullie na de bruiloft gelijk weer proberen zwanger te worden (en te blijven)?

@rainbow is wel de bedoeling ja. inmiddels lekker bezig met afvallen is al flink wat af. dus hoop dat als we nu zwanger worden dat t lekker blijft zitten tot de bevalling

Was dat de reden waarom je telkens een mk had? Ik dacht dat de gyn had gezegd dat het “domme pech” was?



Ik hoop idd dat je volgende zwschap tot een mooi einde kan brengen en daarna een mooi lief beebje in je armen houdt.

@rainbow de gyn vind t ook domme pech, is t ook maar heeft ook met mijn pcos te maken en ik mede daardoor te zwaar ben, ik ben al ver voorbij t streefgewicht wat de gyn voor mij had bepaald om mij eventueel te helpen dus hoop dat t nu zonder hulp goed blijft gaan. zo niet kunnen we altijd nog hulp vragen. hoop dat er geen vlindertjes meer bij komen. :pray:

een voordeel van t afvallen is wel dat iig t laatste half jaar mn cyclus heel regelmatig is, telkens 29/30 dagen. hoop dat dat ook helpt.

Wat knap dat je al voorbij je streefgewicht zit! Fijn dat je cyclus nu ook regelmatig is. Aan je vruchtbaarheid zal het niet liggen :wink: Dus wie weet krijg je een mooi huwelijksnachtkindje :mrgreen:

wie weet :oops:

jij nog een wens voor een derde kindje of dat niet?

Ik zou het niet erg vinden om een derde kindje te krijgen maar mijn man wilt er alleen twee. Ik vind twee ook prima hoor. Dus wrsch houden we het bij twee, tenzij we een ongelukje krijgen, dan is het gewoon van harte welkom.

Hoi lieve dames



wat een tijd geleden inmiddels sorry sorry maar ben ook zo achterlijk druk met alles



Heb het erg druk na de verhuizing ziek geweest en zoals gewoonlijk allemaal kommer en kwijl op mijn pad … Met mijn EDS word ik nu goed beleid :slight_smile: mijn huisje is echt lekker :slight_smile: centrum autisme loopt goed en Lina mijn jongste gaat ook gescreend worden … Het is best zwaar allemaal eds en 2 autisten moet ik zeggen , Ik zelf heb de screening adhd gehad de uitslag hoor ik woensdag spannend.



Hier niet meer aan de clomid wel een eisprong elke maand maar deze maand te laat zal er toch weer aan moeten geloven niet meer zwanger geworden :frowning: zijn nu jaar verder na de ellende en alweer 3 jaar verder met alles best had in aug weer terug naar de gyno we gaan weer de IUI beginnen en dan erna stoppen alle hormonen troep en dan moet het gewoon zo zijn . best hard als je nog een wens hebt maar accepteren moeten we ook doen



Mijn oudste dochter is getrouwd en ook bezig voor een kindje dus hoe dan ook we hopen snel op een familie uitbreiding en dan word ik OMA !! waaaaaaa . Kan ik daar heerlijk mee gaan tutten hahahah



Hoe is het met iedereen ? ik zit veel op facebook :wink: misschien kunnen we daar een gropeje oprichten een idee ?



Lieverds dikke knuffel :oops:

hey meid,

fijn weer wat van je te lezen. jammer dat t nog niet gelukt is meid maar misschien was t wel voorbestemd dat de iui t gaat regelen dat je oma en mama tegelijk word :wink: zou leuk zijn.

Hier naderen de trouwkriebels. nog minder als 2 weken te gaan. erg leuk. gisteren de laatste pas sessie gehad met mn jurk en deze moet worden ingenomen Yes! niet voor niks zo goed aan t lijnen :wink: smiddags mijn bruidskapsel op proef en ben helemaal happy. kom maar op met 26 juli :smiley:



:hug: :hug: :hug: voor iedereen.



Fijne zondag allemaal



xx

Has meis wat leuk om te lezen spannend hoor :slight_smile: je zal vast een dag krijgen om niet te vergeten en waar je op kan terug kijken !!



Ja wie weet slaat de iui deze keer ook aan hahahaha afwachten meer kan ik niet doen



liefs :-*

Zou wel grappig zijn om “tegelijk” oma en mama te worden!



Dg ik ben 1 dag voor jou trouwdatum getrouwd. Dit jaar alweer 5 jaar!

Ik hoop dat je net zo’n fijne dag als ik heb gehad zal hebben!