zwanger worden na een ma of mk deel 6

Fijn dat je iig iets achter de hand hebt! Ik zal woensdag voor je duimen! Hier erg druk met 2 kids! 's Nachts eist Ailyn alle aandacht op en overdag Sean! Gelukkig is Sean erg lief voor z’n zusje! :inlove:

Hoi meiden,



hoe is t met jullie?



met mij wel goed nu even 2 weken 10 uur per week werken ipv 4 uur per week. PostNL heeft mij afgewezen althans mij sollicitatie omdat ze meer kandidaten hadden als dat ze kunnen plaatsen. jammer maar helaas.

Morgenavond gaan we onze trouwringen ophalen, deze hebben we vorige week gepast en goed gekeurd maar zijn nu ook gegraveerd. ben erg benieuwd hoe t er uit is komen te zien. weer een stap dichterbij t ja woord!

over 15 dagen in ondertrouw en lekker uit eten. heb er zin in! maar eerst is mannetje nog jarig over 10 dagen dus nog even een leuke verrassing bedenken want hij viert t pas de 22e. maar de dag zelf wil ik niet overslaan dus nog tips om hem te verrassen???



hopelijk hebben jullie een leuke pakjesavond gehad.

Om 1 of andere reden word ik telkens verrast door hub :wink: Zo had hij ooit een boot gehuurd en bij de appie allerlei lekkere dingen gekocht en mij dus verrast door op m’n verjaardag op het water te brunchen en 's avonds had hij een surprise party georganiseerd (ik werd toen 30). Maar ik ben in mei jarig, dus is meestal wel mooi weer). Geen idee hoe dat moet met slecht weer… Ik heb mijn ouders ooit verrast met een candlelight cruise in Amsterdam. Dus al rondvarend een tour gekregen terwijl ze een 3-gangendiner kregen. Of je kan ergens gaan high teaën?



Hier slaapt madam 's nachts nog steeds slecht. Volgens arts van cb heeft ze een omgedraaid dag-en nachtritme en dat denk ik eigenlijk ook. Overdag slaapt ze als een roos, maar 's nachts is het drama! Ik ga nu slapen, ff m’n rust pakken :wink:

Dg, heb je al een leuke verrassing bedacht voor je hubbie-to-be?

Hier in huis is het nu heerlijk rustig: 2 slapende kids. Zalig die rust!! :smiley:

@rainbow lekker genieten van die rust!

Ik ga vriendlief met een uitgebreid ontbijt verrassen en daarna gezellig samen naar de kerstmarkt want dat wil hij zo graag maar meestal gaan we niet omdat ik een koudkleum ben heb t heel snel heel koud en word dan moeilijk weer warmer al ga ik op de verwarming zitten duurt echt heel lang voor die kou eruit is. maar dit jaar gaan we toch speciaal voor hem! als dat geen liefde is… :wink: en daarna lekker uit eten denk ik…



jullie nog plannen voor t weekend meiden? en hoe gaat t met jullie?

Klinkt hartstikke leuk! Zal hij denk ik zeker waarderen! :thumbup:



Mijn plannen voor het weekend:

Vrijdag: kraamvisite

Zaterdag: auto’s bekijken en proefrijden (onze huidige auto begint kuren te vertonen)

Zondag: kraamvisite



Ailyn is erg populair, alle weekenden in december zitten vol en op 1 na ook januari. Opeens wil iedereen langs komen! Druk, druk, druk!

Klinkt hartstikke leuk! Zal hij denk ik zeker waarderen! :thumbup:



Mijn plannen voor het weekend:

Vrijdag: kraamvisite

Zaterdag: auto’s bekijken en proefrijden (onze huidige auto begint kuren te vertonen)

Zondag: kraamvisite



Ailyn is erg populair, alle weekenden in december zitten vol en op 1 na ook januari. Opeens wil iedereen langs komen! Druk, druk, druk!

@RainbowR1 wrote:

Klinkt hartstikke leuk! Zal hij denk ik zeker waarderen! :thumbup:



Mijn plannen voor het weekend:

Vrijdag: kraamvisite

Zaterdag: auto’s bekijken en proefrijden (onze huidige auto begint kuren te vertonen)

Zondag: kraamvisite



Ailyn is erg populair, alle weekenden in december zitten vol en op 1 na ook januari. Opeens wil iedereen langs komen! Druk, druk, druk!




Leuk toch dat ze zo populair is, weet je iig dat ze om jullie geven ik zou t iig een erg fijn gevoel vinden zou anders zijn als er niemand langs wil komen.

lekker genieten hoor maar probeer wel jullie rust te bewaken, want die heb je echt nodig.

veel plezier iig in dit drukke weekend!



liefs

Zo ben ik ook weer ff ,

Ik zit veel op FB eigenlijk :slight_smile:



Ik ben mega druk geweest ik ben inmiddels verhuisd [aar x ziek geweest heb veel pijn gehad en ben nu gewoon moe . er moeten nog wel dingen gedaan worden in huis maaja zit er nu bijnna 2 weken in :slight_smile:



verder tja gaat wel een ei gehad niet echt benut en netjes op tijd ongi geworden :slight_smile: gesprek gehad met artsen is goed gegaan en heb besloten om met mijn eigen gyno verder te gaan eventueel met clomid zoals vroeger :slight_smile:



er is me uitgelegd wat ik heb mee gemaakt gebeurd 1x per jaar in NL en is gewoon vette pech natuurlijk een 1 eiige 2ling wat zo moet eindigen en op due manier :frowning: omdat er zo weinig over bekend is kunnen ze niet veel doen . ze verwachten dat de eileider weer schoon komt … en er verder geen problemen op zal leveren gebeurd dit op die plek nog een keer dan gaan we die kan gelijk dicht laten maken en of die eileider verwijderen .



dus we hopen dat we snel zwanger mogen worden en het deze keer mogen houden …





hoe is het met de andere dames ??? dikke knuff

@natascha hopelijk brengt 2013 ons beide een goede zwangerschap en mooie baby’s. dikke knuffel voor nu. en je eigen gyn is t fijnste hoor althans vind ik wel.



Hier momenteel druk met inval werkzaamheden en straks vanaf 24-12 t/m 1-1-2013 lekker vrij. en a.s. donderdag vrij ivm ondertrouw jaja eindelijk.

als het goed is komen mijn schoonouders van 24 tm 28 december logeren dus erg gezellig en a.s. zaterdag de verjaardag van mn mannetje nog vieren want die is afgelopen zaterdag jarig geweest. dus druk druk druk maar wel veel leuke dingen. heeft iemand nog tips voor een leuk en lekker kerstdiner wat niet het dagelijkse aardappels groente vlees is dus wel iets speciaals maar niet te modern zeg maar. mijn schoonouders zijn echt mensen van t motto ‘’ wat de boer niet kent eet i niet… ‘’



@ andere meiden hoe is t met jullie?



ik wens iedereen alvast fijne feestdagen en een super mooi 2013!

(mocht ik niet meer eraan toe komen om langs te komen om te typen…)



dikke kus van mij

hoi hoi,



Ben weer ongi geworden… nou ja jammer dat het niet gelukt is. Maar het werkt wel weer allemaal :D. Op naar de volgende ronde.

Hi meiden,



Ik kwam even snel hallo zeggen. Alles gaat hier goed, Khloé doet het erg goed. We hebben het alleen heel druk zo met 3 kinderen en mijn vader op bezoek. Heb dus niet al te veel tijd om bij te schrijven, maar denk wel veel aan jullie!



:-*

ik heb nog niet bij gelezen maar kom even langs om jullie allemaal een super mooi 2013 te wensen dus bij deze ik wens jullie een geweldig mooi en liefdevol 2013!

Hai meiden ,



Hier een drukte van jewelste gehad met verhuizing daarna flink ziek geweest allemaal eigenlijk :frowning: met kertst ziek oud en nieuw ook best balen :frowning:



ik heb inmiddels al weer 2 ongi gehad en wacht nu op me 3de en dan beginnen met clomid ondanks de regelmaat toch de clomid blijf bij ons eigen gyno en hopen dat het toch mag gaan werken alles :slight_smile:

he jakkes jullie ook al ziek geweest. Nu op naar een mooie zwangerschap begeleid door je eigen gyno.



Hier is mijn mannetje 1 dag flink beroerd geweest en nu nog steeds niet helemaal fit. Zelf bezit ik een flinke keelontsteking en oorpijn dus maar weer aan de antibiotica. Inmiddels ook aangemeld om het cambridge dieet te gaan volgen. wil zo graag slank mn trouwjurk in.

Verder moet me iets van t hart en hoop niet dat ik iemand kwets maar hoop dat jullie t herkennen…

mijn zus is inmiddels 17 weken zwanger van haar 3e kindje en houd mij er buiten omdat het te confronterend zou zijn, ze vertelde ook pas dat ze zwanger is toen ik door bleef vragen. maar het hele zwanger worden proces mocht ik wel weten…nu is binnenkort de negenmaandenbeurs weer en had mij verheugd om daar samen met haar rond te snuffelen. maar je raad t al ze heeft onze moeder mee gevraagd want ja dat is te confronterend voor jou. jeetje zeg mag ik zelf niet meer beslissen of ik iets wel of niet aan kan… en dit alles terwijl we hebben afgesproken dat ik aan zou geven wanneer t mij teveel word…voel mij zo buitengesloten en gekwetst en ook wel boos… jakkes. weet heus wel dat ze het goed bedoeld maar ik kan zelf prima beslissen hoe ik mij voel en of ik t te confronterend vind.

ik weet dat ik het er met haar over moet hebben maar hoe doe je zoiets zonder elkaar te kwetsen???



zooooo mijn gedoe ligt op tafel sorry voor mn geklaag.

Hey Dreamgirl,

ik zou gewoon zeggen dat je het lief vindt dat ze zo bezorgd is om je en ze probeert om je niet te kwetsen … maar dat het je ook net verdrietig maakt, dat je je op die manier niet betrokken voelt… en dat je haar zus bent en je voor haar WEL blij kan zijn…

zoiets?

dan kwets je haar niet denk ik :think:





herkenbaar helaas :cry:



:hug:

Lieve DG



wat een dillema he :frowning: ik zou toch met der praten en je hart luchten dat je dit niet fijn vind en dat jij graag dingen anders had gezien en bepaalde voorstelleningen had hierbij . is niks kwetsend aan toch ? en dat jij niet leuk vind dat ze je overal buiten houden ook al bedoelen ze het goed , dat dit ook erg kwetsend voor jouw is . nodig haar uit voor een bakkie of ga ff winkelen en ergens dringen lekker ontspannen en begin dan dat er iets van je hart moet wat je verdrietig maakt en dat je niemand wilt kwetsen , maar dit toch kwijt moet .



heel veel succes meid ik snap heel goed hoe jij je moet voelen een dikke knuff :-* :-* :-* :-*



ja 3 weken ziek geweest :frowning: lang he bleef maar aan houden de kinderen ook moest zelfs naar de HAP lina had koorts stuipen en al



nou ja ben inmiddels ook al weer verjaardag hahaha mijn dochter ook tjonge zeg wat vliegt de tijd

zoals ik al verwachtte werd ze min of meer boos.

Ik vertelde haar dat ik ergens mee zat…namelijk die 9mndbeurs dat ik graag mee had gewild en t jammer vind dat ze mij niet de keuze heeft gegeven of ik dit wel of niet aan kon. haar reactie: ik vind dat ik niks fout gedaan heb. maar je kan alsnog mee hoor… en vervolgens hangt ze op… kon dus geen eens meer reageren of de rest bespreken. zucht…

vervolgens bespreek ik het met mn moeder en die zegt doodleuk ja je mag van mij gewoon mee hoor maar dan is t wel minder speciaal. ik dacht met je zus moeder/dochter tijd te hebben. oftewel ik zeg wel dat je mee mag maar eigenlijk bedoel ik rot op… Inmiddels wil ik geen eens meer mee.

Doet gewoon zeer dat iedereen denkt te weten wat ik voel. grr.



momenteel zit ik ook al 3 weken in de lappenmand en dat doet mijn humeur geen goed moet ik zeggen. zit aan mn derde zware antibiotica kuur sinds ik op 2 januauri begon met keel en voorhoofd en bijholte ontstekingen en een flinke verkoudheid,en oren die zeer doen en dicht zaten inmiddels dus antibioticakuur 3 bezig + neusdruppels. vorige week sneetjes in mn trommelvliezen gemaakt zodat ook daar de ontstekingen weg konden. ct scan gehad en nu volgende week gehoor test en terug naar de arts. voel mij al een stukje beter maar ben nog steeds erg moe en hoofdpijn en misselijk,gisteren geprobeerd te werken maar dat ging niet dus weer terug in de ziektewet…blegh!



Inmiddels zijn we geslaagd voor een gave feestlocatie nu alleen nog een trouwpak voor manlief en een trouwauto en alles is geregeld!



maar genoeg over mij! Hoe is t met jullie meiden???

Dg dat is ook niet leuk! :hug: Ook onaardig van je moeder door te zeggen dat het minder speciaal is als jij meegaat! Kan me goed voorstellen dat je je dan buitengesloten voelt.



Vervelend dat je al zo lang ziek bent! Hopelijk knap je snel op!



Fijn dat bijna alles al geregeld is. Wij hadden geen speciale trouwsten geregeld, we vonden onze gewone auto al mooi. Mijn zwager vond dat echt niet kunnen en heeft voor ons een luxe auto geregeld (hij werkt bij sixt), dus was erg leuke verrassing!



Hier gaat alles goed. Niet echt bijzonderheden. :slight_smile:

DG ~ Wat vervelend dat je zulke reacties kreeg van je zus en je moeder. Kan me voorstellen dat je nu ook niet meer wilt :? Spannend meid, gewoon bijna alles geregeld!! Gaaf hoor!!