zwanger worden na een ma of mk deel 6

@rebecca zo dat gaat lekker, hopen dat je snel je kleine meid kan vast houden.



@natascha 2eiig of 1eiig maakt niet uit nou ja eigenlijk wel maar is gewoon super k*t wat jullie hebben mee gemaakt. Nu idd maar strenge controle en dan een super goede zwangerschap. hele dikke knuffel voor jou.

vind dat je zo sterk bent, ben er af en toe gewoon jaloers op jou omdat jij zo sterk bent!



met mijn neefje gaat het iets beter wel een erg onrustige nacht gehad maar lijkt inmiddels koorts vrij te zijn…ook mocht hij van de monitor af. vlekjes komen er niet meer bij dus antibiotica lijkt te helpen. wel moet hij zeker tot morgen blijven omdat dan de bloedkweek pas binnen is de uitslag daarvan. maar voor nu lijkt er gelukkig vooruitgang in te zitten. maar de schrik zit er goed in bij iedereen.



Ik heb straks een sollicitatiegesprek en dan hoor ik over ongeveer een week of ik ben aangenomen…

Dreamgirl ~ Fijn dat het wat beter lijkt te gaan met je neefje!! Hoe is je sollicitatie gesprek verlopen?

Hoi meiden,



Mijn neefje is gisteren aan t einde van de middag naar huis gekomen heeft wel nog wat verhoging maar de bloedkweek was negatief dus was een virus wat sterk op hersenvliesontsteking lijkt. antibiotica heeft iig geholpen voor t virus nu aansterken thuis. maar als er iets veranderd moeten ze gelijk bellen.

Sollicitatie gesprek is goed gegaan hoor over ongeveer 1,5 week of ik het geworden ben ja of nee. duimen draaien maar.



@rebecca hoe is t nu? is je kleine meid lekker blijven zitten?

@natascha dikke knuffel voor jou meid. hoe voel je je nu?



@rainbow gefeliciteerd met jullie mooie dochter! Las in het andere topic dat je bevallen bent. maar laat aan jou de eer om haar naam en je verhaal bekend te maken. veel knuffel plezier!

Op 8 november om 20.25 uur (na een turbobevalling van 4 uur) is Ailyn Sophia geboren :inlove:



Ben nog steeds aan het herstellen van de bevalling (was echt verschrikkelijk: vanaf begin 1 grote weeenstorm). Gelukkig is m’n kleine meid de pijn echt waard geweest!

@rainbow wauw echt een snelle bevalling. Nu lekker genieten van jullie kleine meid. Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Ailyn!

:-* Dank je wel!

Hoi allemaal :slight_smile:



als eerste wil ik RB feliciteren met de geboorte van Ailyn! Wat een mooie naam .Ik lees dat je een stort bevalling hebt gehad met een ware weeën storm . Maar je hebt er idd iets ergs moois voor terug :wink: al doet het niet weg dat het natuurlijk 4 uur flink pijn lijden is geweest !



Geniet van je kraamtijd en je kleine uk en de rest van je gezin . :-* :-* :-



DG ik ben blij dat je neefje weer thuis is is niet niks een virus hoor Hoop dat hij snel weer helemaal de oude is . Ik lees over een nieuwe baan :slight_smile: nou ja misschien … weet je al wat meer ? ik duim met je mee.





Hier gaat het goed en niet goed :lol: ja wat is het nou :think: :think: :think: Ik ben vandaag weer ongi geworden dus dat betekend dat er een ei is geweest en mijn lichaam weer van start is gegaan … dat is een zorg minder :wink: 27 november gesprek met de arts ( is verschoven ) en dan erna gaan we verder proberen nou ja na de verhuizing e,d dan … hoe ver het andere nu is weet ik niet zal wel kleiner zijn… ze maken het te weinig mee om daar duidelijk in te kunnen zijn vertelde hij mij . Bloed was goed verder .



gister met Karim naar de Ka geweest en hij heeft aambeien nu al :frowning: hijs pas 6 door de obstipatie waar die niet over praat maar wel vanaf geboorte al heeft gaan die opnieuw aan de laxeer middelen ( heeft die tijd aan gezeten maar is er nu zo een 1.5 jaar vanaf … dus nog meer troep der bij voor hem … zijn oren zijn ook weer bezig ik ben dus niet blij . Morgen in conclaaf met CIZ wegens klacht hoop dat deze gegrond word verklaard want ik heb er gewoon recht op !



nog 2 weken dan de sleutel en verhuizen heb er zo veel zin in !



geestelijk gaat het een stuk beter zo lang ik geen zwangere zie en baby,s :silenced: :silenced: dan is het toch echt weer moeilijk en voel me dan rot en mega schuldig want ik wil zo niet denken en ook niet over anderen… Was vorige week op verjaardag kon de baby van me vriendin ( waarmee ik bij de geboorte aanwezig was) niet vasthouden kon het gewoon niet moest met alle macht me tranen inhouden want janken op een kinder verjaardag kan je niet maken vind ik niet leuk voor het kind .





Hoe gaat het met iedereen ? kijken jullie naar de feestdagen uit ? en wat vinden jullie van rutte II kabinet … en wat ze doen met de crisis en de bezuinigingen gaan jullie het ook merken ? of merken jullie het al ?



liefs gekke tassie :mrgreen: :-

Bedankt voor de felicitaties! :-*



Fijn tas dat je weer ongi bent geworden, binnenkort weer proberen dus?

Wat zielig voor Karim, die heeft sowieso veel op z’n bordje gekregen hè! :hug:



Oh en spannend joh de verhuizing! Ik snap dat je er reikhalzend naar uit ziet!

@natascha leuk verhuizen! veel werk he? :wink: weet er alles van? gaan jullie groter wonen oid? ah je bent ongi geworden tja leuk is t natuurlijk niet maar je weet iig dat alles t nog doet zullen we maar zeggen. nu lekker rustig aan doen voor zover dat kan met de verhuizing in t vooruitzicht. kom op powervrouw ook die verhuizing heb je zo gedaan! you go girl.

beterschap voor Karim t is niet niks wat die kleintjes allemaal meemaken gelukkig staan papa en mama altijd voor m klaar.



hier weer wat gedoe met de feestlocatie alles was in principe rond. we zouden daar eventueel dineren met een klein gezelschap en dan savonds een bescheiden feestje geven. Nu waren wij aan t twijfelen over t diner aangezien t veel geld kost (1100 euro) en ik mijn baan bijna helemaal kwijt ben…(als wij zelf catering inhuren kost t ons trouwens 300 euro.)

in eerste instantie maakte t de eigenaar niet uit of we en diner en feest deden of alleen t feest maar je raad t al hij is van gedachten veranderd en wil nu alleen beide anders daaaaaag locatie! :wall: :wall:

nu dus hard op zoek naar een vervangende locatie voor t feest. morgenavond gaan we op een nieuwe locatie kijken.

ik had al een tijdje een voorgevoel dus had vorige week mijn vader gevraagd om als back-up t zaaltje bij zn werk te reserveren. hoezo goed instinct :wink:





Fijn weekend alvast meiden

Jeetje wat vervelend van die feestlocatie! En ja bruiloften zijn duur! Van het geld dat wij aan de bruiloft + honeymoon hebben uitgegeven kan je ook een gezinsauto kopen :roll: Maar het was het allemaal waard geweest hoor!



Had gisternacht een regelnacht. Ailyn wilde elk uur bij me drinken :zzz: Hopelijk slaapt ze vannacht wat beter door. Ik verwacht dat ze over een half uur weer komt en dan ga ik daarna slapen in de hoop dat ze wat meer uur achtereen slaapt.

Hai dames , hier op de ehbo beland nou ja vrijdag avond was nogal heftig aan bloeden dat het er uit bleef lopen :shock: :shock: :shock: :shock: ging met me dochter voor der enkel en dacht vertel dit ook maar ff gng met een handdoek tussen me benen naar de ehbo … gelijk infuus en ze wilde me opnemen ( bloedgeprikt ) hn 6.8 mwah is te doen en hcg was niet meetbaar meer … een echo gehad kleren uit zaten onder al lekkend op de vloer en stoel de echo Bm slijm erg dik embryo is weg maar de grote bal zit er nog wel kleiner maar nog flink in beeld .

Aangezien me knulletje ziek is ( vrijdag ook geworden ) koorts e.d wilde ik naar huis ze wilde me namelijk opnemen :frowning: maar ja heb beetje genoeg ziekenhuis gezien heb voor een andere oplossng gevraagd aangezien me bloeddruk goed was en me hartslag ook mocht ik weg met pillen om bloeden te stoppen en of verminderen cyklolapron en dan over 2 dagen moet ik weer provera nemen … en dinsdag spoed afspraak poli weer … dus ja gaat lekker goed hahaha ook dat er bij





ben slap geweest hoofdpijn en erg draaierig , gaat nu stuk beter , bloeden is veel minder dus dat gaat wel goed .



deze week mag Lina me ukkie van bijna 4 de hele week naar school dinsdag is ze jarig :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: 4 jaar :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:



Nu genoeg over mij :slight_smile:



Rb graag gedaan :slight_smile: regeldagen niet fijn vermoeiend maar hoort er bij gaat het nu beter ? hoe gaat het verder ?/



DG heel veel werk verhuizen en veel stress … maar ja moeten we maar ff door heen komt wel goed :slight_smile:

Owww dat is ook echt een strop zo met de locatie hoop dat het goed komt enne goed van je instinct hahahaha , en geld ja het kost een gods vermogen allemaal … hoop dat jullie er snel uitkomen :wink:



nou lieverds tot snel morgen heb ik een drukke dag . zitten jullie ook op FB daar ben ik veel te vinden :slight_smile: pb me en ik voeg je toe als je het leuk vind ?? dikke knufff



tassie

Jeetje Natas wat heftig dat bloeden! Gelukkig is het al minder geworden! Alles verder ook goed met je zoontje?

Is Lina je jongste dochter? Vier jaar is ook echt belangrijke leeftijd hè omdat je dan naar school mag!



Gisternacht was het weer elk uur wakker. Overdag slaapt ze voorbeeldig maar 's nachts … :hand: Dus we zetten Ailyn nu overdag voor het raam in de hoop dat ze vannacht niet meer elk uur komt! :pray:

Karim is opgeknapt :slight_smile: gelukkig :)Lina is de jongste en het gaat veels te snel :wink: maar ze is echt aan school toe



Jeetje elk uur pfff vermoeiend ik hoop dat het snel beter gaat want het breekt je echt op , heb je een elektrische kolf ?

Ja heb een elektrische kolf maar houdt absoluut niet van kolven. Het liefst geef ik live bv, maar ja 's nachts begint het op te breken. Sowieso wil ze liever in mijn armen dan in haar wiegje slapen. Dat snap ik best maar goed dat is natuurlijk niet haalbaar!



Fijn dat alles goed gaat met Karim! Ik vind dat het met Sean idd ook snel gaat, hij is al bijna 3!

Godemorgen ,



Ha meis live voeden is ook vele beter alleen kan je na het voeden nog extra de kolf doen dit kreeg ik als tip als ik regel dagen had en zo werd er dus sneller extra melk aan gemaakt :wink:



ik ga zo maar de snelweg op hahaha fijne dag allemaal

@rainbow en natascha dat het duur zou zijn hadden we op zich wel verwacht. alleen vind t gewoon niet netjes dat als je al 3 mnd geleden alles hebt afgesproken dat hij er dan op terug komt. want toen we alles hebben doorgesproken hadden we ook al gezegd dat het niet zeker was om diner erbij te doen omdat ik/wij graag een ‘‘rust’’'moment thuis willen tussen alle drukte door. daarom baal ik er ook enorm van dat hij nu op de gemaakte afspraken terug komt natuurlijk zouden we zijn restaurant aan de gemaakte afspraken kunnen houden zo van afspraak is afspraak maar je wil t ook vooral gezellig en ontspannen hebben die dag. vandaar dat we nu naar een andere locatie uit kijken. gelukkig zijn we er vroeg bij dus dat komt wel goed.

gisteren nog met onze fotografe om de tafel gezeten en zaten heerlijk op 1 lijn wat betreft wat we gefotografeerd willen hebben en hoe etc. zo fijn.

kijk echt er naar uit om te trouwen met alles wat daarbij hoort.



@rainbow jammer van de regelnachten misschien een speentje geven met zo’n spenenhouder? dan blijft de speen op zn plek liggen. heb er vorig jaar 1 gekocht bij die paarse winkel de naam begint met een p. voor mn neefje werkte super.



@natascha jeetje naar de ehbo en bijna opname. gelukkig gaat t nu weer wat beter meid, maar trek gerust aan de bel. niet te lang afwachten al snap ik wel dat je t ziekenhuis niet meer kan zien.

leuk dat je dochter binnenkort 4 word, groot he? al weer naar de basisschool spannend voor jou en haar.

@dg: bedoelde het niet op die manier hoor. :hug: Vind het idd niet netjes hoe de eigenaar opeens van gedachten verandert! :naughty:



Bedoel je een “knuffel-je-speen”? Die heb ik op zich nog van Sean. Maar vind dat ding nog te groot en te zwaar om bij een anderhalf week oude baby te gebruiken. Bovendien ben ik bang voor verstikkingsgevaar bij zulke jonge baby’s. Is prima als je erbij bent, maar ja 's nachts wil ik ook slapen :wink: Ze heeft vannacht af en aan tot 5 uur lopen mekkeren en heeft toen tot 10.30 uur doorgeslapen (en ik dus ook!). Zou fijn zijn als ze die 5 uur slaapt in de nacht plant en niet in de ochtend haha!

@rainbow ja die bedoel ik idd. Wij hebben m gekocht toen mijn neefje zes weken oud was. Mijn zus deed de onderkant vast tussen de slaapzak misschien een tip.



http://www.prenatal.nl/shop/speelgoed-Knuffels/Nijntje-Knuffel-je-speen-multicolor-93870.htm?startValue=&rangeValue=91&prevVisit=true&id=93870

Ja heb dat ding nog van Sean. Maar vindt het best een zwaar ding voor een kleine baby! Vannacht weer in de weer geweest pfff…

hey meiden,

hoe is t met jullie? t is erg stil hier…waarschijnlijk erg druk met de kids…



ik wilde even melden dat ik woensdag een sollicitatiegesprek heb voor postbezorger. :smiley:

en dat vorige sollicitatiegesprek goed gegaan is heb een baan als oproep kracht in een winkel binnen gesleept maar zoek iets voor vast dus vandaar nog verder solliciteren. :wink: