zwanger worden na een ma of mk deel 6

HOi lieve dames !!!



Hier gister weer op controle geweest en bloed geprikt



HCG staat nu op 27 zakt mega goed !!



bloed was verder goed alleen afweer heeft bijna op 0 gestaan … vind niet gek eigenlijk was een al ontsteking … door die troep .



echo gehad brusje zit er nog mooi in beeld heb ene foto nu . de OK foto ga ik ook krijgen . het is al wel iets kleiner geworden het hele gebied zeg maar die flinke bal … dinsdag mag ik weer en dan hoop ik dat hij onder de 5 is !



als op 0 staat is het niet meer actief maar klappings gevaar is er nog steeds :frowning:



zodra dit goed geslonken is dan pas ben ik veilig Paniek status is nog steeds aan in het ziekenhuis als ik ben stat iedereen in de start blokken … ze zei me dit blijft tot je veilig bent …



Hoe is het met jullie en met onze zwangere dames ?? gaat het goed en met de beeps ook ??



en de trouwerij ? wil dat een beetje vlotten al ?



fijn weekend allemaal liefs :-*

Wat fijn dat je HCG zo goed aan het zakken is Natas! Hoe gaat dat nu verder met brusje? (misschien dat je dat gemeld hebt, maar dat ik dat gemist heb) Moet dat vanzelf los komen, of is daar juist de chemo voor?



:-*

brusje is er nog heb een echo zal binnen kort plaatsen ook .



deze moet vanzelf oplossen er uit komen zeg maar andere brusje ben ik al kwijt . :frowning: dinsdag weer prikken en dan weten we meer …

Jeetje wat een nasleep ook allemaal zo heh? Lijkt me zo ontzettend moeilijk om dat allemaal een plaatsje te kunnen geven. Nogmaals een hele dikke knuffel voor jou!! :hug: :hug:

Fijn dat hcg nu wat sneller daalt! Hopelijk is deze snel op 0. Voel je je al iets beter of heb je nog veel pijn van de ontstekingen? Chemo is gelukkig voorbij dus nu kan je lichaam weer aansterken. Ik hoop dat je alles een plaatsje kan geven, je hebt natuurlijk een heftige tijd achter de rug!



Ik mag inmiddels al bibben. Ik heb al een tijd last van harde buiken gepaard met rugpijn. Vk dacht aan blaasontsteking. Maar urinekweek was niet overtuigend (ze zeiden letterlijk: twijfelachtig positief), maar ze dachten ook iets anders te zien dus is m’n urine naar ander lab gestuurd en krijg ik vandaag of morgen de uitslag. Hopelijk niets ernstigs en kan ik gewoon bevallen zonder me ergens druk om te maken.

wat is t hier stil!!!



hoe is t met iedereen?



met mij iets minder op t moment, net een flinke belasting aanslag binnen gehad en daar boven op komt nog dat 1 van de 2 contracten van mij niet verlengt is dus ipv 20 uur werk ik er nog paar 4 per week zucht. druk met solliciteren en mij zorgen maken om alles.



@natascha fijn dat t hcg zo goed daalt kun je dalijk met een schone lei beginnen en deze flinke tegenslag een plekje gaan geven. knuff



@rainbow nog steeds bib?

Yep nog steeds bib.



Voel me eigenlijk niet zo goed (durf het hier bijna niet te zeggen omdat ik zwanger ben en jullie dat ook zo gun). Ik slaap al maanden slecht en ben nu echt uitgeput. Vk stelde voor om me in zkh te laten opnemen met slaapmedicatie, maar dat wil ik liever niet want de baby kan daar versuft van raken. Hub is voor want hij vindt dat hoe ik me nu voel ook niet gezond kan zijn voor de baby, dus is kiezen tussen twee kwaden :frowning: Ik kijk het nog even aan, het is bijna weekend en dan kan hub mij met Sean helpen.



Dg, wat balen van je contract! Het is nu echt een moeilijke tijd wat betreft werk vinden! Wat voor werk zoek je eigenlijk?



Nou truste! Hopelijk slaap ik vannacht wat bij.

Goedemorgen dames



DG das niet best , kan je niks regelen met de belasting dienst ? En je contract niet verlengt weet je ook waarom ? kan me je situatie goed voorstellen :hug:



RB he meis je mag klagen hoor waarom niet ? ik zou me denk ik laten opnemen een bevalling is zwaar werk en dan heb je al kracht nodig en moet je ook fit zijn de medicatie valt wel mee ik heb slaap pillen gehad en was gewoon thuis … heb ze niet vaak gebruikt maar had wel zo iets van in weekend neem ik ze in .



Rebecca hoe is het met jouw ?



al laat je maar paar dagen opnemen … al vind ik wel raar dat ze je niet inleiden dan nu kan allang namelijk . mijn gyno was wel zo gaat het niet en dan ziet die dat dan is het inleiden .





Hier eindelijk goed nieuws meiden HCG stond op 4.7 en dat is onder de 5 dus de zwangerschap is niet meer actief :dance: gek he om dat nu zo neer te zetten terwijl je het liefst andersom moet zijn dan nu .



het hele gebied was no wel 58 mm maar de inhoud is aan vervagen en verschrompelen en dan zal de rest snel minder worden .



bm slijm was weer aan het opbouwen en er zat weer een ei te groeien ( links ) hoop dat die springt en ik snel me 1ste ongi kan verwelkomen …



Ik mag nog niet zwager worden helaas moet een pauze in lassen, maar dat zouden we zo ie zo doen ivm verhuizing …in Januari gaan we weer van start met alleen de pillen en me eigen gyno . Kans op een herhaling is nu groter en willen dan wel vanaf begin gelijk bij zijn .



of het nog lukt ?? kansen nemen af ben weer dan een jaartje ouder … wie weet … mag ik nog een keer van geluk spreken … al zou ik het erg eng vinden allemaal …



geestelijk heb ik het regelmatig moeilijk verwerken heeft tijd nodig en alles moet zijn plekje krijgen de rest had ik al eerder geschreven .



fijne dag allemaal



liefs Tas

@RainbowR1 wrote:

Yep nog steeds bib.



Voel me eigenlijk niet zo goed (durf het hier bijna niet te zeggen omdat ik zwanger ben en jullie dat ook zo gun). Ik slaap al maanden slecht en ben nu echt uitgeput. Vk stelde voor om me in zkh te laten opnemen met slaapmedicatie, maar dat wil ik liever niet want de baby kan daar versuft van raken. Hub is voor want hij vindt dat hoe ik me nu voel ook niet gezond kan zijn voor de baby, dus is kiezen tussen twee kwaden :frowning: Ik kijk het nog even aan, het is bijna weekend en dan kan hub mij met Sean helpen.



Dg, wat balen van je contract! Het is nu echt een moeilijke tijd wat betreft werk vinden! Wat voor werk zoek je eigenlijk?



Nou truste! Hopelijk slaap ik vannacht wat bij.




@rainbow als wij uiteindelijk ook zwanger zijn zullen we jouw ook veel vertellen over hoe we ons voelen etc dus kom op deel t met ons…voordeel van dit forum is als t ons te veel word we gewoon de computer uit kunnen zetten :wink: dus voel je vooral niet bezwaard en vertel ons hoe je je voelt. wat betreft de opname met slaapmedicatie ik zou t toch overwegen als ik jou was want zoals natascha ook al zei een bevalling is slopend en daar moet je wel enigzins fit aan beginnen. dus neem t aanbod van de vk aan en kom lekker tot rust in t zkh waar alles binnen bereik is.



qua werk zoek ik of werk in een bloemenwinkel (ben ik voor afgestudeerd) of een andere winkel maar desnoods ga ik gewoon weer verder in de schoonmaak zoals ik nu ook doe maar dan wil ik t liefst natuurlijk meer uren. totaal zou ik 24 tot 32 uur per week willen werken… druk op zoek dus…

@Nathascha wrote:

Goedemorgen dames



DG das niet best , kan je niks regelen met de belasting dienst ? En je contract niet verlengt weet je ook waarom ? kan me je situatie goed voorstellen :hug:



RB he meis je mag klagen hoor waarom niet ? ik zou me denk ik laten opnemen een bevalling is zwaar werk en dan heb je al kracht nodig en moet je ook fit zijn de medicatie valt wel mee ik heb slaap pillen gehad en was gewoon thuis … heb ze niet vaak gebruikt maar had wel zo iets van in weekend neem ik ze in .



Rebecca hoe is het met jouw ?



al laat je maar paar dagen opnemen … al vind ik wel raar dat ze je niet inleiden dan nu kan allang namelijk . mijn gyno was wel zo gaat het niet en dan ziet die dat dan is het inleiden .





Hier eindelijk goed nieuws meiden HCG stond op 4.7 en dat is onder de 5 dus de zwangerschap is niet meer actief :dance: gek he om dat nu zo neer te zetten terwijl je het liefst andersom moet zijn dan nu .



het hele gebied was no wel 58 mm maar de inhoud is aan vervagen en verschrompelen en dan zal de rest snel minder worden .



bm slijm was weer aan het opbouwen en er zat weer een ei te groeien ( links ) hoop dat die springt en ik snel me 1ste ongi kan verwelkomen …



Ik mag nog niet zwager worden helaas moet een pauze in lassen, maar dat zouden we zo ie zo doen ivm verhuizing …in Januari gaan we weer van start met alleen de pillen en me eigen gyno . Kans op een herhaling is nu groter en willen dan wel vanaf begin gelijk bij zijn .



of het nog lukt ?? kansen nemen af ben weer dan een jaartje ouder … wie weet … mag ik nog een keer van geluk spreken … al zou ik het erg eng vinden allemaal …



geestelijk heb ik het regelmatig moeilijk verwerken heeft tijd nodig en alles moet zijn plekje krijgen de rest had ik al eerder geschreven .



fijne dag allemaal



liefs Tas




@natascha contract is niet verlengd omdat er panden waren die op hadden gezegd en de medewerkers die daar werkten moesten een andere plek krijgen dit omdat zij een vast contract hebben heeft t bedrijf besloten om alle contract vanaf 2 mnd contract tot 1,5 contract niet te verlengen of zelfs op te zeggen. oftewel helaas pindakaas. je deed je werk goed maar toch tot ziens! oja mochten we in de toekomst iets hebben bellen we je… hoe bedoel je een mini pleister op de gapende wond… bovenop t feit dat t contract niet werd verlengd kreeg ik dit ook pas 4 dgn van te voren te horen AUW!

daarboven op de mega belastingaanslag auw auw auw pfff gaat lekker zo… gelukkig is er met de belastingdienst wel een regeling te treffen maar leuk is anders.

genoeg gezeur van mij nu even reageren op jou…



wat goed dat je hcg zo ver is gedaald… jammer van de pauze die je moet inlassen maar t is ook niet niks hoor chemo etc etc

Als jullie besluiten na de pauze nog een poging te doen dan moet dat gewoon super in de gaten gehouden worden en eigenlijk om alle pijn te vergeten een drieling worden die goed groeit in je baarmoeder :wink:



@rebecca hoe is t met jou??? is erg stil…



ik wens jullie allemaal een fijn weekend toe!

Thnx meiden. Ik heb tijdens kraamtijd van Sean ook in het zkh gelegen omdat hij werd opgenomen en vond het echt verschrikkelijk! Met 5 andere vrouwen op een kamer, een vreemd bed en hub niet bij me! Daarnaast ben ik bang dat baby straks verkeerd reageert op pethidine. Dat gaat nl door de placenta en baby’s kunnen daar versuft door raken of een te lage hartslag krijgen. Daarnaast zou ik Sean enorm missen. Maar heb nu echt giga slaaptekort en wat jullie zeggen heb m’n krachten straks hard nodig! Dinsdag weer naar vk en dan toch maar even overleggen (tenzij ik eerder beval).

Dg je zeurt helemaal niet hoor . Vind het erg klote dat dit gebeurd en vooral in deze tijd :frowning:



Ha ha een 3 ling bewaar me :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: zou denk mega geschokeerd zijn hihi maar wel lief dat je het zegt.



Ik hoop dat we het nog een keer mogen mee maken .



RB loop je bij een verlos ? owww ja dan is anders die zijn nogal laks … sorry maar vind ik echt zo . Ik zou er op staan om doorgestuurd te worden naar de gyno en me zelf laten inleiden . Het suf worden van de baby valt wel mee . pijn medicatie bij de bevalling worden ze ook suf van … Ik snap dat je niet graag op zaal wilt liggen hebben ze gene kamer apart dan ? misschien een optie om 2 dagen te liggen en dan inleiden en lekker je man en kind de hele dag bij je … moet kunnen dacht ik zo zeker in deze siuatie bij mij hebben ze nooit moeilijk gedaan maar ja wel een ander ziekenhuis … Zet hem op meis je bent er bijna



fijn weekend dikke



:-*

Ja loop bij verloskundige. Ben wel heel tevreden over ze hoor!



Vannacht redelijke nacht gehad van ongeveer half 2 t/m 6 uur geslapen en dat is echt stukken meer slaap dan ik de voorgaande nachten heb gehad! Dus nu hopen op nog een paar van zulke nachten!



Ik hoop dat ik binnen een week beval zonder kunstingrepen. Ben er meer voor dat de natuur zijn gang laat gaan. Als mijn meisje er klaar voor is dan komt ze vanzelf wel. Aangezien ik klein en tenger ben zal ze wrsch wel voor de 40 wkn komen :wink:



Iig bedankt voor het meedenken!

Hai meiden hoe gaat het ?



RB ben je al bevallen ? hoop voor je snel je bent er bijna spannend !!!

gaat het slapen al wat beter ?

Nee de planning is dat ik morgen ga bevallen. Ben vanochtend om half 5 naar het zkh gegaan vanwege te hoge bloeddruk. Dus willen ze me vanavond gaan inleiden en me dan slaapmedicatie geven zodat ik morgenochtend superfit aan de bevalling kan beginnen.

wow spannend meid . Ik hoop snel te lezen dat alles goed is gegaan . wens jullie heel veel succes toe meid xxx

@rainbow spannend meid…nog maar ongeveer 24 uur te gaan en dan heb je hopelijk je kleintje in je armen succes lieverd. hoop dat je uitgerust aan de bevalling kan beginnen en dat alles goed mag gaan. we snel kunnen lezen dat t super gegaan is en misschien een mooie foto mogen bewonderen. Nogmaals heel veel succes lieverd!



@natascha en rebecca hoe is t met jullie???



Met mij en mijn mannetje gaat t goed. ik ben druk aan t solliciteren en hij is druk aan t werk. Helaas is vannacht het zoontje van mn zus opgenomen in t ziekenhuis met vermoedelijk een hersenvliesontsteking heftig dus. haar dochtertje is nu bij oma. Ik ga zo maar even een knuffelbeer voor ze kopen. kan helaas weinig anders doen. en de telefoon in de gaten houden.



:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor iedereen

Dreamgirl ~ Jeetje, dat is heftig! Heb je inmiddels al wat gehoord? :hug:



Natas ~ Hoe is het met jou meis? :hug:



Hier gaat alles goed. We zijn aan het aftellen :smiley: Ben zo ontzettend nieuwsgierig naar ons meisje. Vorige week bij controle bleek ik overigens al 2 cm ontsluiting te hebben. Weet niet meer of ik dat hier nog gemeld had. Vanmiddag weer op controle en dan kijken of er iets veranderd is :wink:

Ha meiden ,



RB zet hem op he meid denk aan je xx



DG ow wat een slecht nieuws hoe is het nu met zoontje van je zus je neefje dus ? hoop dat alles goed gaat , en dat je ook snel suc6 zal hebben met het vinden van een leuke en goede baan .



Rebecca ook al aan het aftellen spannend :slight_smile: leef echt met jullie mee :slight_smile: 2 cm al weer das mooi meegenomen :slight_smile: hoe is je controle gegaan ?





Hier gaat het wel redelijk ben ff ziek geweest 2 dagen flink ziek afgelopen zaterdag avond begonnen en zondag en maandag flink spugen en diaree kon niet meer stoppen wat een pijn dat spugen :frowning: maar ja we zijn er weer overheen dinsdag bloed laten prikken en de auto apk gedaan lijk wel gek was net nog niet eens beter hahaha . en vandaag derma geweest voor me plekken van me huid van de MTX heb een zelf gehad en me haren komt idd door de PCOS , ontsteking van de huid door de MTX al komt dat weinig voor …



Verder de 20ste dus een gesprek met de gyno en de ferto over alles . al zag ik hem wel afgelopen dinsdag heb hem kort gesproken en alles word nog wel iets speciale mijn zwangerschap was geen 2 eiig maar 1 eiig :frowning: , verder geen rede om niet zwanger te worden wel nu strakke controle … we gaan dus wel verder met de gyno en niet de ferti en gewoon met clomid … hopen dat het voldoende zal zijn …



geestelijk gaat het iets beter maar het blijft soms erg moeilijk . de verhuizing komt er aan en volgend jaar moet gewoon ons jaar worden :wink:



lieve dames tot snel xxx

Natas ~ Ik wil je nog even een dikke knuffel geven meid. Ik vind je zo sterk overkomen!! :hug: :-*



Hier nog steeds 2cm ontsluiting, maar mijn baarmoedermond is wel al 40% verweekt. :dance: Ach, alle beetjes helpen.