zwanger worden na een ma of mk deel 5

Wat een zielige streek zeg meid.

Is wel vet bale.

Dikke :hug: :hug: :hug: :hug: van mij

Jeetje kim wat een k*t streek. Juist wij hebben zo veel baat bij dit forum.

Was zo opgefokt door het bericht van kim dat ik de rest helemaal vergeet.

@propje, de moeheid en je lijf helemaal van slag is heel herkenbaar. Een miskraam krijgen wordt nog wel eens onderschat… In de westerse medische wereld kunnen ze met deze vage klachten ook niet zo veel.

Ik ben nu naar een acupunctuur/homeopaat gestapt. Zij zocht mijn probleem (moeheid en heftig menstrueren) toch meer in de neurologische hoek. In het verleden heb ik een aangezichtsverlamming en een stevige burn-out gehad. Zij ziet dit meer als rest punten daar van. Ze had nog meer aanwijzingen hoor… Ik kon me er ook goed vinden. Het leek net of de puzzel stukjes op hun plaats vielen :mrgreen:

Verder zou mijn HA me doorverwijzen. De brief van ZH kwam vrijdag binnen. Ik mag 24 maart naar de Gyn voor een adviesgesprek op het pre-conceptie spreekuur. Ik denk dat ik het als een soort 1e intake moet beschouwen… spannend…

jans: spannend, 24 maart is al snel! Idd echt spannend. :thumbup:

Ik ben hier flink ongesteld geworden weer. Goeie grutjes en weer uit mezelf :dance: . Nu was het de vorige keer niet zo veel, dit keer wel.

We willen nog 1 cyclus zelf afwachten en dan gaan we weer bellen voor de gyn. Ik heb nog twee rondes clomid liggen, maar wil dat natuurlijk wel in overleg gaan slikken.

(zonde om over datum te laten gaan, zijn toch weer twee kansen voor ons)

hoi jans,

de moeheid is naar mijn gevoel wel beter te houden.

heb me zelf een leuk kado gegeven, heb een puppie gekocht.

is wel een beetje als pleister op een hele zere wond.

ondanks alles blijft het natuurlijk pijnlijk. ik had zelf het idee om anders eens naar een ostheopaat (schrijf ik dit nou goed :o) te gaan

misschien kan deze wel helpen. en ik vond ook een accupunturist die vrouwen help bij de volgende zwangerschap als ze al een miskraam gehad hebben, en deze dan te verkleinen.

ik zit er wel over na te denken om dit te doen.

gelukkig hield de bloeding naar het laatste gedeelte van de miskraam op. ik denk dat het toch gewoon een menstruatie is geweest.

verder ben ik nog steeds niet ongestel geworden, moet nu volgende week ongesteld worden als ik m`n cyclus zo bekijk dus dat is afwachten!

kan me voorstellen dat je het spannend vind om naar de gyn te gaan.

vooral als je graag zwanger wilt worden, hopelijk is dit een stapje dichter bij een zwangerschap voor je.

kim wat vervelend dat je niet meer vrijuit kunt praten.

merk zelf dat het toch best lekker is om je ei kwijt te kunnen:S suc6 ermee

:inlove:

:think: :think: Mis ik iets??

Ik heb een mooi sms-je gehad vanavond :smiley:

haha wat ben je toch een lieve gekkerd marieke :-*

wij hebben gisteravond een prachtig mooi frutseltje gezien :slight_smile: met een erg sterke harslag! :inlove:

ben zooo opgelucht! ook al voelde het goed, toch ook erg fijn om adt gewoon bevestigd te zien en te horen. :inlove:

super knipoogje!!!

slaakt zucht van verlichting Ellen, wat super meis! Hopelijk kun je er nu iets meer ontspannen in staan. Dikke kus! :-* :-* :-*

thanks deb! er is idd een pak van mijn hart gevallen, dat ik gewoon kan vertrouwen op mijn gevoel. Ik voel me zwanger, het voelt goed, dus nu kan ik daar ook echt op geloven. Mijn gevoel laat me niet zo snel in de steek blijkbaar, en daar ben ik erg blij om. :-* :inlove:

Ellen :inlove: . Wat super zeg!!

Gefeliciteerd!!! :-*

Ja Ellen, dat stukje intuitie he… Gelukkig blijkt jouw stukje ook heel betrouwbaar!

Ing, hoe is het bij jou? Voel je je goed? Hoe is het met struisvogelen, of valt het wel mee?

Hier ook nog eens, Knipoogje :dance:

Debke, hoe is het met jou? :-*

knipoogje: :inlove: :inlove: :inlove:

Met mij gaat het prima hoor Vicky! Af en toe voel ik me minstens 80 jaar en soms “vergeet” ik gewoon dat ik wat kilo’s extra meesjouw. Gewoon goed dus!

Komend weekend gaan we beginnen aan de babykamer. Afgelopen week een nieuwe (nou ja, voor ons dan :wink: ) kinderwagen op de kop getikt via marktplaats en eergisteren het behang wat ik graag op 1 wand in de babykamer wil gekocht bij de praxis (ik zag het toevallig in de folder staan met 20% korting, dus ben er maar direct heengereden).

Al met al…ga ik er langzaam echt aan wennen dat dit meisje er gaat komen. Werd weleens tijd ook natuurlijk, maar ik heb er kennelijk echt moeite mee om de afgelopen jaren van hoop/teleurstelling/verdriet om ma’s “los” te laten enzo.

deb en icl: ik volg jullie in jullie topics stiekem :oops: en hoop gewoon zo hard dat we ook echt allmeaal en prachtig kindje in onze armen mogen houden!

en natuurlijk hoop ik dat ook voor de overige dames, die nog hard bezig zijn met zwanger worden! mijn duimen blijven draaien!

whahaha! Ellen, wat denk je dan? Dat ik jou niet volg? :wink:

Wat je zegt is een waarheid als een koe trouwens. Ik gun natuurlijk iedereen een kindje en een geweldige zwangerschap, maar de meiden hier misschien nog wel een beetje extra.

Het blijft voor mij een lastig ding om hier dan over mijn zwangerschap te komen kletsen, maar daarom ben ik alle meiden hier nog alles behalve uit het oog verloren hoor.

Ik duim me suf voor iedereen die nog steeds af moet wachten, zelfs als ik dat al een hele poos niet meer getypt heb.

:-* :-* :-*

ik heb dat ook hoor, en dan ben ik natuurlijk pas 10 weken zwanger… ik vind het best lastig om hier dan te komen schrijven, omdt ik weet dat ik dat zelf ook wel lastig vond… niet minder blij dat er iemand wel zwanger was, maar wel lastig om dan de banner te zien en verhalen te horen…

en dat heeft dan niets met niet gunnen te maken, maar misschien wel een beetje met jaloezie waarom het bij een ander wel lukte en bij mij niet…

maar de meiden van hier zijn zeker neit minder in mijn gedachten daardoor, misschien nu wel juist wel meer, aangezien ik zelf het geluk weer mag ervaren dat het toch echt wel goed kan gaan…