zwanger worden na een ma of mk deel 5

Lieve meiden, helaas alweer een deel 5 van een deel dat er eigenlijk nooit had moeten komen :cry: Maar we gaan voor een mooi 2011 met weinig nieuwe meeschrijvers (niet dat jullie niet welkom zijn, maar we hopen dat het niet nodig is :pray: ).

Ha deel 5 idd alweer, sowieso teveel MK-en maar volgens mij beppen we ook veul. 8)

Dat 2011 maar een mooi jaar met goeie zwangerschappen mag worden! :thumbup: (trap jij dat stukje af? :angel: )

Ja gelukkig kunnen we ook heel gezellig kletsen met zijn allen :thumbup: :-* :-* En ik hoop heel hard dat ik hem af mag trappen :pray: Maar ja we shall seeā€¦

Wat duren die laatste paar dagen dan lang heā€¦lijkt het soms langer dan de week ervoor. :-*

Wij gaan ons zo denk ik maar eens opmaken voor een kleine wandeling naar de kinderboerderij. Ze hebben daar een dotje van een kalfje die op 1e kerstdag is geboren. En Casper had er geloof ik ook wel zin aan. Verdrijft de tijd ook weer. :thumbup:

Meld! :-*



Kimmie, heb jij nog steeds niet getest joh? :shock:

meld :slight_smile:



@Rhianon, Ik vond het wel prettig om die tabelten cytotec in huis te hebben. Ik mocht zelf beslissen wanneer ik ze zou gebruiken. Ik wilde ook eerst afwachten, maar toen ik toch een klein beetje bloedverlies kreeg, heb ik de pillen ook gelijk gebruikt. Toen wilde ik dat het ook gelijk zou doorzetten.



@kimm, nog een paar dagen ik hoop dat jij de eerste bent. :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Ik weet dat het niet hoort als je zwanger probeert te worden, maar ik ben begonnen met afvallen.

Ik ben na dat ik gestopt ben met de borstvoeding van Lotte 2 jaar geleden 10 kg aangekomen en dat is er nooit meer afgegaan. Mijn lijf bleef nog wel eten vragen, maar ik gebruikte het niet meer voor de borstvoeding. Voor ik er erg in had zat die 10 kg er aan.

Ik had er inmiddels zo de balen van. Ik kan niet meer in de gewone winkels kleren kopen. Zag ik wat leuks hangen, dan paste ik het niet. Het zat me ook echt in de weg met bewegen. Begon ook geregeld last te krijgen van mijn knieƃĀ«n.

En ik ben in middels een 1,5 jaar verder en ik was het zo zat. Nu geeft het me ook eens wat anders om me op te richten.

Ik probeer het dus wel verantwoord te doen, meer bewegen en vooral gezonder en niet ā€œte veelā€ eten. Niet zoā€™n crashdieet dus, gewoon bewust met voedsel bezig zijn.

En als ik weet dat ik zwanger ben, dan stop ik gelijk. Ten minste dan pas ik de hoeveelheden aan naar normale hoeveelheden :lol:

Groot gelijk Jans, als er iets zou beginnen hier zou ik ook zeker niet twijfelen tabletten te gebruiken. Al wacht ik ws dan alsnog op het weekend zodat mijn man in de buurt is. Heb niet echt een groot netwerk aan bekenden die anytime kunnen komen voor de opvang van mijn zoontje en geloof me mijn SM wil ik echt niet vragen. :shifty:



Afvallen kan echt geen kwaad hoor als je bezig bent met zwanger worden. Zolang je geen vitaminen tekort krijgt maar met bewuster eten en juist gezond zal dat vast geen probleem zijn. :-* Succes!

Ik volg en duim nog steeds mee voor mooie wondertjes :pray:

MELD!!



Kim, al getest???



Jans, hier ook iemand die aan het afvallen is hoor! Ik had afgelopen maand zoiets van, niet zwanger dan gaan we afvallen! Heb meteen abbo genomen op sportschool!

blijf hier ook zeker meelezen en afentoe schrijven hoor.



Hoop dat er maar veel zw.schappen en gezonde kindjes bij mogen komen dit jaar :thumbup:

Afgelopen jaar veel toch goeie zw.schappen ontstaan, kindjes geboren, er komen er nog een paar aanā€¦ maar daar kunnen er veeeeel meer bij :pray:

Meld :smiley:



Vandeweek even uitgebreider hoor schattekes :-*

Dan meld ik me ook maar weer eens. Door drukte op een heleboel fronten ben ik veel te weinig (naar mijn zin :wink: ) aanwezig, maar ik lees wel veel hoor. Van reageren komt het veel te weinig (want wil mezelf er ook niet makkelijk vanaf maken door een veel te korte reactie), maar ik ben jullie geen van allen vergeten!



Kimā€¦voor jou vandaag even een extra dikke knuf. Las net even vluchtig je eigen topic :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:



Rhi, ook voor jouā€¦de duimen draaien hier nog altijd heel hard al is het in stilte :wink:



:-* :-* :-*

Jeetje debke alweer 17 weken!! Gaat snel hƃĀ©??

TE snelā€¦ En ook weer niet. Heel dubbel. Ik hoop dat het straks na de 20 weken echo lichamelijk, emotioneel enzo wat ā€œrustigerā€ wordt, zodat ik me echt kan/wil/durf over te geven aan gewoon genieten. Ofzoā€¦



Klinkt vaag denk ik :roll: :lol:

Debke :thumbup: :smiley:

klinkt misschien vaag, maar snap hem wel :lol:

@Debke wrote:

TE snelā€¦ En ook weer niet. Heel dubbel. Ik hoop dat het straks na de 20 weken echo lichamelijk, emotioneel enzo wat ā€œrustigerā€ wordt, zodat ik me echt kan/wil/durf over te geven aan gewoon genieten. Ofzoā€¦



Klinkt vaag denk ik :roll: :lol:




helemaal niet vaag en heel goed te begrijpen :-*

Logisch Deb, zoveel mijlpaaltjes en toch zo weinig tijdā€¦superdubbel maar ik duim dat je straks nog heerlijk mag en kunt genieten meis. :-*

Meld!!



Kim: las dat je ongesteld bent geworden :hug: :hug: Balen ook omdat het eerder was dan gepland. :hug: :hug: Gaat het alweer wat beter?



Rhi: hoe gaat het met jou? En met de kleine man op de psz?



Cariska en knipoogje: hoe staat het bij jullie?



Jans: goed van je dat je wilt afvallen. Hier wil ik ook weer afvallen. Nu ging het de laatste week vanzelf wel, maar wil er meer vanaf. Weeg me 2 keer in de week, eet minder en beweeg meer. Dat is mijn ā€˜dieetā€™ :wink: :lol: Succes!



Hier gaat het goed. Oorontsteking gaat beter. Wat een pijn heb ik gehad besef ik nu. Slaap nu al nachten heerlijk en dat voelt zo fijn :thumbup:

Deze week druk met werken en drie taarten en cupcakes :inlove: :dance: voel me goed deze week!



en als ik het goed gevoeld heb, heb ik afgelopen weekend een eisprong gehad. Maar dat zou eigenlijk niet kunnen, want had hormonen nodig voor een eisprong :o Dus twijfel aan de ene kant ook wel, we zullen het zien over twee weken. :pray: Ik wil zo graag een goede cyclus uit mezelf! Zonder hormonen! :pray:

ik ga 21-1 naar de gyn. Heb dit erdoor gekregen bij de ha. Moest er niet teveel van verwachten maar ben het wachten zat en wil iets doen! Dus wachten het ff af wat ze daar zeggenā€¦