zwanger worden na een ma of mk deel 5

depke, wat voor behang wordt het???

Spijker op zijn kop Ellen!

Cariska, de wand achter de commode gaat er zo uitzien:

Ik ben er helemaal verliefd op! :inlove:

vreselijk vind ik echt niet mooi :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar: :liar:

nu al benieuwd naar de rest!!

ff mn fustraties kwijt.<br /> gisteren een zwangerschapstestje gedaan, deze was negatief.<br /> keek ik later nog een keer dacht ik toch echt 2 streepjes te zien. dus ik helemaal blij naar beneden toe aan het aan mn man laten zien. was die stomme kruitvat (piep) test gewoon verkleurd :cry: ik baalde echt als een stekker en keek al op tegen vandaag want moest ongesteld worden.

nou ja 3 keer raden, normaal word ik al wakker met buikpijn lig ik de hele dag op bed omdat ik zo beroerd ben. kom ik een kilo aan, is mn buik opgezet, heb ik hoofdpijn en pijn in mn schouder en nu helemaal niets.

ben dus eigelijk overtijd, maar m`n zwangerschapstest is negatief.

ben altijd op dag 29 ongesteld en nu dus niet.

ook totaal nog geen voortekens, echt dit is zo fustrerend.

nu maar even afwachten en anders vrijdag nog een testje doen. :pray:

heb ik ook gehad met die test … balen hoor! Je kan idd niets anders doen dan afwachten helaas…

idd afwachten dusss. nou ja stiekem hoop ik natuurlijk van wel maar ja we zien het wel.

nog 3 dagen te gaan tot ik echt off overtijd ben, aangezien een cyclus max 32 dagen is. voel wel het 1 en ander maar ja kan ook van de menstruatie zijn.

wel geknuffeld vandaag en nergens last van en normaal voor de nod best pijnlijk zo`n knuffel :angel:

nog niks :frowning: vandaag inmiddels 3 dagen overtijd, zwangerschapstest zegt niks.

heb de verloskundige gebeld en die zegt dinsdag nog maar eens proberen

we wachten dus maar weer af.

word gek van die onzekerheid dat ik niet van m`n eigen lichaam op aan kanb :frowning:

:hug:

Balen propje… Maar je mk is nog maar zo kort geleden…ik gok dat je cyclus gewoon echt nog niet de oude is. Hopelijk snel duidelijkheid, zodat je, op wat voor manier dan ook, verder kunt.

klopt de mk is niet zo lang geleden. misschien is m`n cyclus wel wat verstoort.

heb in elk geval wel mijn eisprong dus dat is een goed teken.

we houden de moed er gewoon in, denk dat ik morgen wel ongesteld word, voel het al aankomen.

Da’s mooi! Kun je in ieder geval “verder” zonder nog lang in spanning te hoeven zitten.

:hug:

hallo ik ben een poosje niet geweest ,moest ff een time out

Afgelopen vrijdag ging ik naar de gyn voor een echo omdat ik weer zwanger was

Maar er was geen hartje :cry: zo onwerkelijk omdat alles erop en eraan zat

En in mn prive sfeer is het kl.te omdat mn ex steeds met iets nieuws komt en nu mn oudste dochter probeerd te kraken ,dus 2 weken geleden stress en een bloeddruk die zeer gevaarlijk is/was ,en ik denk dat dit wederom de reden is voor het afstoten ,ik kan woensdag waarschijnlijk medicatie krijgen voor mn bloeddruk (zit ook in de familie ) en voel me best schuldig dat ik niet eerder mn bloeddruk ben wezen meten .

Nu heb ik vanuit het ziekenhuis abortus tabletten gekregen die ik vaginaal moest inbrengen ,een vrijdag avond 3 ,waarbij ik krampen en bloedingen kreeg,en zaterdag nogmaals,maar toen niks … :think:

Ik weet uit ervaring dat het heftiger moet zijn en veel meer bloedingen maar het komt dus niet ,iemand hier ervaring mee?

As vrijdag moet ik terug maar die avond gaan we een weekend weg zucht en weet dus ff niet wat ik moet doen

Ben nu enorm aan het oppassen ,drink cafeine vrije koffie en gezond eten om me een beetje voor te bereiden op de volgende onderzoeken over een maand

:-* ursula

Hee Ursula,

Wat naar allemaal zeg… :hug:

Ik heb ook die tabletten gehad en bij mij deden ze ook niks. Dus als ik jou was zou ik even bellen met het ziekenhuis en overleggen. Misschien krijg je nog een serie pillen. En ik zou proberen eerder deze week een afspraak te krijgen, zodat je eventueel vóór je weekend weg nog gecuretteerd kunt worden…

jeetje ursela :hug: :hug: :hug: hier geen ervaring met tabletten…

dank je wel Tierr en gefeliciteerd met de kleine super :smiley:

Ik heb net gebeld en tja idd ziet het er dan niet naar uit dat het spontaan komt ,dus kon enkel mn afspraak voor controle verzetten naar woensdag en daarna hopen op een snelle afspraak voor een curritage :?

En debke gefeliciteerd met je zwangerschap :smiley:

groetjes ursula

dank je wel Cariska

ja is nog steeds een plek geven ,en dan weer nuchter reageren ,mn meiden weten niks ,ja ik was emotioneel vrijdag en kon zeggen dat mn bloeddruk te hoog was .

Vanmiddag zon vrouw over de vloer omdat mn ex moeite heeft met opvoeden zucht ,zit me weer op te vreten :wall: ,heb wel gisteren de knoop door gehakt met hem ,nu komt hij mn dochter maar voor een daagje halen ,zij kan hier lekker dr zelf zijn en bij hem dus niet ,en ach te veeeeeeeeeel om op te noemen maar meneer heeft letterlijk gezegt:mn nieuwe gezin gaat voor !!,en dus mijn dochter kan niet met zn nieuwe vriendins dochter overweg ,en dat ligt volgens hem enkel aan mn dochter :naughty:

moest ff kwijt hoor :wink:

ursula

Hallo dames, Hopelijk is het oke als ik bij jullie inhaak. Ik ben Bianca en ben 30 jaar en getrouwd met Ruud. Ik heb met 8 weken een miskraam/ missed abortion gehad, nadat we de week ervoor een kloppend hartje hadden gezien. Dit was rond 3 maart, en na 22 maanden proberen om zwanger te raken. Ik had vanaf 28-2 bloedverlies, 2-3 had ik een extra echo gehad ivm het bloedverlies, toen was alles nog goed. Zelf vermoed ik dat ik op 3-3 het vruchtje ben verloren, door iets wat ik in de wc zag. 11-3 hadden we weer een echo, en toen was er niets meer te zien. In die week heb ik nog een test van moeders voor moeders gedaan, en daar was al geen hcg streep meer op te zien.

We zijn toe 12-3 op vakantie gegaan, dit stond al gepland. We zijn 2 weken naar Dubai en Abu Dhabi geweest. En ik vermoed dat ik toen alweer een eisprong heb gehad, door de vaginale afscheiding die ik had. Voor de mk had ik een cyclus van gemiddeld 25 dagen, vanaf welke datum ik ook tel, daar zit ik in ieder geval overheen. Al weet ik dat dat niets zegt. Maar ik voel van alles, vooral aan bv mijn borsten, maar ik weet niet wat ik er mee aan moet. Of dat het echt symptomen zijn, of dat ik het wil voelen. Dus testen of toch nog niet testen? Wat denken jullie?

helaas welkom hier! En testen kan natuurlijk altijd!

Ursula ik heb die tabletten bij mijn eerste ma gehad. Bij mij werkten ze wel in die zin dat ik het vruchtje verloren ben en ontzettend veel bloedverlies heb gehad zodat ik toch de vk heb gebeld en bijna in het zh ben opgenomen toen, gelukkig zakte de koorts toen de vk er was.

Helaas ben ik toen niet al het weefsel verloren en heb ik later alsnog een curretage ondergaan.

Sterkte meis :hug:

Bianca helaas welkom hier :hug:

Testen kan inderdaad altijd, het schijnt dat je na een mk vruchtbaarder bent. Ik ben vlak na mijn tweede ma zwanger geraakt van Wessel.

Bianca, wat rot meis :hug:

Maar…ik zou in jouw geval nu gewoon gaan testen. Je hebt al een negatieve test gehad eerder, dus het lijkt mij dat, als hij nu positief is, je met zekerheid kunt zeggen dat dat van een nieuwe zwangerschap komt.

Ik duim!

Ursula, hier geen ervaring met die pillen. Die worden hier nooit voorgeschreven.