Jullie hebben me overtuigd. :lol: Ik ga morgenochtend testen. Ik hoop maar dat mijn lijf me niet voor de gek houdt.
Ik ben vandaag weer voor het eerst gaan werken na de mk en onze vakantie. Een aantal collega’s wist het al, een aantal nog niet. En die kwamen natuurlijk vragen hoe het met “ons” was. Wat is dat ontzettend pijnlijk, ik met mijn grote mond. Ik kon het niet voor me houden toen ik wist dat ik zwanger was. Ik heb 22 maanden lopen mauwen dat het niet lukte, en nu was ik eindelijk zwanger, en ik hoefde niets te zeggen, ze zagen het zo. pff
Bianca, even een :hug: voor jou… moeilijk hoor, een mk… en zeker als je dan ook nog eens zo lang moest wachten tot je zwanger was… :hug:
Ik hoop dat je morgenochtend gewoon weer een positieve test hebt!
Dank je Tierr, het is echt heftig allemaal. Over het algemeen gaat het erg goed, maar met vlagen weet ik het allemaal ff niet meer.
Helaas welkom missnorris en Bianca. Toch is het fijn dat we hier een plekje hebben om ons te kunnen uiten.
@missnorris. Ik heb ook cytotec gehad (2x). Ik reageer er heel goed op. Maar ik heb wel van de Gyn begrepen dat als je niet reageerd op de gegeven dosis, dat ze die nog wel mogen verhogen of verlengen. Dus even bellen.
Ik heb al ffies niet gereageerd zag ik :oops: Ik lees wel steeds mee, maar ik heb niet zo veel te melden.
Ik ben vorige week bij de Gyn geweest, maar die konden mij nog niet echt iets bieden. Tot op heden heb ik laten zien dat ik makkelijker zwanger wordt dan via de MMM dus dat heeft nog geen zin. Meerdere miskramen heb ik nog niet gehad dus ook die onderzoeken kunnen ze nog niet inzetten. Verder zou ik naar aanleiding van de zs van Emma* nog chomosoomonderzoek kunnen krijgen maar die heb ik allemaal al gehad.
Ik moet dus nog geduld hebben. Dit was wel het antwoord wat ik verwacht had. De Gyn vond het wel positief dat mijn cyclus zo regelmatig was, zodat we goed konden mikken… We hebben nog 1 kans om in 2011 een beebje te krijgen, ben dan op precies op 31-12-2011 uitgerekend…
Goede morgen dames
Helaas welkom Bianca en Missnorris
Ik heb net als Jans wel meegelezen
Tjee Jans spannend meid en wat een gedoe zeg.
Nou ik heb gister avond een test gedaan omdat ik niet kon wachten.
Een heel licht streepje en vanochten meteen uit bed weer en die was wat donkerder
Dus ik ben weer zwanger.
Ik wist het dit keer wel, maar wist niet dat het zo snel kon.
Ben wel erg blij mee en wil proberen om zo nuchter mogenlijk om te gaan.
Vind het wel weer spannend en heb al 2 nachten naar gedroomd.
Dat ik als nog ongi werd of mk kreeg
Pffff dat was even minder, maar goed nu duimen dat me kleintje nu blijft plakken
Ik duim en :hug: :hug: voor alle dames
@ Jans dank je wel. Het helpt in ieder geval om er over te schrijven/ praten hier inderdaad.
Ik heb vanmorgen maar weer is een test gedaan. Natuurlijk hardstikke negatief. Dus of ik was te vroeg of mijn lijf houdt me echt mega voor de gek. Ik voel me echt weer zwanger namelijk. :? Ik ben zoooo ongeduldig, was ik na 22 maanden eindelijk zwanger en nu moet ik alweer wachten. Soms word ik er echt niet goed van!!!
Ikaa, gefeliciteerd!! Dat deze beeb lekker blijft plakken!!!
Bianca :hug: :hug: :hug:
O meid toch.
Dat is minder en dan kom ik met het goede nieuws.
Voel me nu wel me een beetje schuldig.
Ik hoop dat je snel zwanger word en zeker blijf voor 9 maanden
Een hele dikke :hug: :hug: :hug:
Ikaa super gefeliciteerd!!! Voel je niet schuldig naar mij toe. Soms is life gewoon een b*tch. En misschien was ik gewoon te vroeg. Aan de hoeveelheid klussen heeft het in ieder geval niet gelegen.
Geniet van je zwangerschap en hopelijk gaat dit keer alles goed!!!
Volgens mij ben ik ongi aan het worden. Mijn wc-papiertje was net een beetje roze. Voordeeltje is wel dat ik dan helemaal schoon ben.
Al was ik natuurlijk liever opnieuw zwanger. Hopelijk hoef ik er nu niet weer 22 maanden op te wachten. :eh:
@Bianca-k wrote:
@ Jans dank je wel. Het helpt in ieder geval om er over te schrijven/ praten hier inderdaad.
Ik heb vanmorgen maar weer is een test gedaan. Natuurlijk hardstikke negatief. Dus of ik was te vroeg of mijn lijf houdt me echt mega voor de gek. Ik voel me echt weer zwanger namelijk. :? Ik ben zoooo ongeduldig, was ik na 22 maanden eindelijk zwanger en nu moet ik alweer wachten. Soms word ik er echt niet goed van!!!
hier het zelfde probleem. gelukkig is naar mijn gevoel mijn cyclus ook goed maar blijf kwaaltjes houden die is ook had voor mijn miskraam.
dus je lichaam kan je inderdaad voor de gek houden. nu maar hopen dat het snel goed komt
:hug:
Ik ben inderdaad weer ongi geworden. En hoe pffff Maar ja, we hebben weer een startpunt, zal ik maar zeggen.
Bianca-K ik duim heel erg hard voor je dat je niet nog eens zo lang moet wachten meid.
eenhele dikke :hug:
Dank je wel Ikaa. Ik hoop dat mijn lijf heeft onthouden hoe het moet zwanger raken, en dat het snel weer lukt.
Zag net dat je een dag na mij een mk heb gehad, tjee zeg.
Wel veel de laatste rijd heleaas.
Maar ze zeggen dat je na je mk het vruchtsbaars ben, dus ik hoop echt voor je meid.
Je weet het maar nooit.
Kijk nu naar mij.
2 maart een mk en nu al weer zwanger
Daar had ik ook op gehoopt, we hebben er op vakantie in ieder geval alles aan gedaan. Maar dat heeft niet mogen baten. Misschien volgende ronde, we hopen het maar.
Hoe lang is je cylus?
Wel bale zeg meid.
Ik hoop alsnog voor je dat je snel zwanger mag wezen meid
Duim heel hard voor je.
Hai meiden,
Ik heb na lang wikken en wegen toch besloten om mee te willen schrijven. vind het moeilijk omdat ik bang ben om teveel bezig te zijn met het zw worden en dat het daarom dus niet lijkt te lukken momenteel. Aan de andere kant is er ook de behoefte om af en toe eens flink te kunnen mopperen en dat het liefst te doen bij meiden die weten wat het is…
Ik ben in juni 2008 gestopt met de pil. Duurde lang voordat ik een cyclus had omdat ik aan de prikpil was. December 2009 zw geworden maar na 6 wk al een mk. Daarna meteen weer zw geworden en dit leek prima te gaan. Met 11wk naar het echo bureau met goede hoop omdat ik me super goed voelde en op en top zw. Bij de echo werd eerst uitleg gegeven van kijk hier zit het hoofd en daar zit enz dus wij dachten dat het goed was. Toen zei ze dat ze het hartje ging zoeken maar dat was er dus niet. Uit de meting bleek dat het bij 9wk 5 dagen overleden was. Ik heb pillen gekregen om het uit te drijven.
Daarna nog een keer zw geworden en weer rond de 6 wk een mk.
Nu inmiddels weer een aantal maanden verder, ben binnnenste buiten gekeerd in het amc, bloedtesten, waterecho, kweken enz maar er is niks afwijkends te vinden. Conclusie dus dat het ‘gewoon’ pech was. Nu met veel ongeduld weer aan de klus. Ik vind het loslaten zo moeilijk…
@ Ikaa mijn cyclus is normaal rond de 25 dagen.
@ Bloempje helaas welkom hier. Wat een heftig verhaal steeds weer een mk. Ik zelf heb na 22 maanden proberen zwanger te raken, na bijna 8 weken een mk gehad. Nu 3,5 week geleden. Het lucht echt op om er hier over te praten met meiden die het ook hebben meegemaakt.
Hopelijk is het voor ons snel raak en blijft het nu wel goed zitten.
@bianca Wat vreselijk als je er zo lang op hebt moeten wachten zeg
Het is natuurlijk altijd vreselijk maar je snapt vast wat ik bedoel…