hoi cariska en debke.
ik heb nog wel meer klachten, voel me echt zwanger heb de vage ongesteldheidskrampen maar niet constant. mn melkklieren zijn erg gevoelig en ben erg prikkelbaar maar dat kan natuurlijk ook door de vermoeidheid komen. verder moet ik echt heel vaak plassen voel constant dat er druk op m
n blaas staat.
heb last van steken in mn buik, in het ziekenhuis hebben ze gekeken of ik geen ontsteking had en dat zag er allemaal goed uit.<br /> morgen ga ik even m
n hb laten prikken misschien is dat het.
ook vraag ik of ze mn hcg willen prikken dan heb ik in elk geval zekerheid. en verder gaan ze maar binnen ste buiten keren als het moet, sinds ik gestopt ben met de pil ben ik sneller moe, en heb ik last van steken in m
n buik. dat schijnt dus vocht te zijn, misschien is het toeval dat het gebeurd is toen ik stopte met de pil misschien niet. maar op deze manier trek ik het echt niet meer. ik ben zo moe ik kan helemaal niets hebben en m`n dagelijkse leven lijd er echt onder pffff hopelijk weet ik morgen meer.
:think:
lastig idd. hopenlijk willen ze je prikken weet je het zeker. Maar weet dat je lichaam je echt gigantisch voor de gek kan houden wat de zwangerschap betreft … kan er helaas vooral afgelopen 2 maanden heel goed over meepraten…
Hallo dames,
Ten eerste een hele dikke :hug: voor propje.
Ben een hele tijd hier niet geweest omdat ik het wou laten rusten enz.
Maar helaas weer een mk gehad en gister naar de vk geweest en alles zag er weer goed uit en me cyclus is weer volop aan de gang.
Dat is zo mooi en goed nieuws.
Sta er allemaal posetief tegen aan en heb ook groen licht voor gekregen.
Wel word ik dan strikt door de vk in de gaten gehouden.
Krijg van haar en de gyn. nog 1 kans en dan willen ze me onderzoeken.
Vind het eigenlijk wel spannend allemaal en ik weet ook nu niet vanaf welke dag ik nu moet gaan rekenen.
De vk zei wel dat ik volgende week me ei zal hebben, dus hmmm???
Een week heeft bij mij echt 7 dagen hahaha.
Moet ik dan van de dag van me mk kijken of ???
hoi ikaa :hug: terug voor jou.
een miskraam blijft gewoon (piep) en onzeker.
het lijkt me ook erg moeilijk om te genieten van de volgende zwangerschap, je blijft altijd onzeker.
cariska, ze moeten wel ik ga niet weg voordat ze geprikt hebben.
het belemmerd mijn dagelijkse bezigheden er is gewoon iets mis met me maar wat. ik heb zelfs al zitten denken om naar een osteopaat te gaan wil gewoon weer lekker in mn lichaam zitten me lekker kunnen voelen. en weer vrolijk kunnen zijn, mijn vriend zegt ik wil m
n vrouw terug je lacht veel minder. dat deed best pijn:(
ikaa, het is nu even heel onduidelijk vanaf wanneer je moet rekenen ( ik kom trouwens weer even langs, lees af en toe nog mee, blijft een beetje gevoelig maar wil me er ook niet teveel toe zetten… moet ook even hopen dat het nu goed blijft gaan maar niets wijst gelukkig op slecht nieuws)
Ik zou denk ik even beginnen met ovu-testen een weekje, dan weet je wanneer precies je eisprong is… en als 2 weken daarna je een positieve test heb kan je dat bij je Vk aangeven… maar kan ook goed dat je lichaam nog aan het reguleren is helaas en dan word je gewoon ongesteld en kan je vanaf dan gaan rekenen.
Ik duim voor een ieder hier!!! Het is jullie zo gegund en ondanks dat ik ( gelukkig!) maar 1 MA heb gehad, kan ik me ook wel een beetje voorstellen hoe het voelt…
een voor jullie allemaal!
liefs,
Louise
nou ben vanmorgen naar de dokter geweest.
heb echt een K dokter :evil:
zat me een beetje uit te lachen en beweerde dat de pijn en moeheid van de miskraam zou zijn :S dat ik volgende week wel ongesteld zou moeten worden terwijl dat vandaag is. ze luisterde totaal niet naar me, de steken in mn buik zouden wel PS zijn en dat vocht kon niet kwaad.<br /> ik ben al bijna m
n hele leven al snel moe, maar nu is het extra erg.
de steken in mn buik heb ik al van af het moment dat ik gestopt ben met de pil. maar ze reageerde daar niet eens op :shock:<br /> moest maar gewoon gezond gaan leven, en toen ik er over door ging zat ze me gewoon uit te lachen.<br /> Ik ben nu dus nog niets wijzer :cry:<br /> zou willen dat ik gewoon ongesteld zou worden dan kan ik een maandje aan de pil ff m
n cyclus op orde brengen.
propje is dit je huisarts? ik zou dan nl. zo een andere huisarts gaan zoeken :evil: als deze je uitlacht, dat is toch niet normaal! :twisted:
nee dat vind ik ook niet normaal maar we hebben hier in het dorp maar 1 praktijk:S maar kan waarschijnlijk wel terrecht bij het naastgelegen dorp.
want dit was toch echt de druppel :evil:
propje, balen dat je huisarts niet meeleeft zeg!! Idd kijken of je een andere kan krijgen!
Propje, ik vind het bepaald niet netjes van je huisarts dat je zo behandelt bent…maar…en ik wil geen knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok gooien hoor, maar er zit ook wel een kern van waarheid in het verhaal wat ze je verteld heeft (al was dat dan op de foute manier).
Pijn en vermoeidheid kunnen inderdaad nog nasleep zijn van je mk. Dat is in ieder geval wel mijn ervaring. Ik weet ook hoe moeilijk en frustrerend het is dat je lijf zo van de leg is als je zo graag goed zwanger wilt worden en vooral wat een druk dat op je dagelijks leven kan leggen. Ik wil je verdriet en pijn dan ook helemaal niet bagatelliseren. Hopelijk vat je dat ook niet zo op. Ik denk echt dat je je lijf even wat tijd moet gunnen om weer op orde te komen. Wat je cyclus betreft zou je daarvoor teunisbloemoliecapsules kunnen proberen. Die hebben mij toen enorm geholpen.
:hug: :hug: :hug:
Ikaa… :hug: :hug: :hug: Bah meis…had je zo anders gegund. Maar de tip van Louise over ovulatietesten lijkt me geen verkeerde. Sterkte!
Louise, je bent de 12 weken weer voorbij meis! Mijlpaal genomen. Op naar de volgende! :-*
Propje das minder hoe je ha heeft gereageerd.
Maar je lichaam heeft inderdaad tijd nodig om weer zichzelf te zijn.
Een hele dikke :hug: :hug:
Debke ik ga eens kijken, want weet niet hoe dat werkt allemaal.
Ga zo even kijken dan.
Voor de rest voel ik me kip lekker en ga er helemaal weer voor.
ik weet ook wel dat er waarheid in zit maar de manier waarop klopt gewoon niet. ook heb ik al jaren lang last van moeheid nu is het alleen erger. maar ja ik wacht wel gewoon af. m`n cyclus is naar mijn gevoel wel weer goed. als het goed is moet ik dan over ander halve week ongesteld worden dus we zullen wel zien.
bedankt voor de steun
Nee, die moeheid, zeker als die al zo lang duurt, is absoluut iets waar naar gekeken moet worden. Daar heb je natuurlijk gelijk in.
Ik hoop voor je dat je cyclus doet wat jij verwacht. :-*
Lieve meiden, ik ga stoppen met hier te schrijven en ik heb ook mijn berichten verwijderd/aangepast :? Ik zou nog heel lief willen vragen aan jullie of jullie even jullie berichten willen nakijken op quotes van mij en deze verwijderen :shifty: Het is heel vervelend, maar anders staan bepaalde zaken er nog :thumbdown: Ik heb namelijk last van een meelezer en daar zit ik absoluut NIET op te wachten!!! Ik heb niks te verbergen, maar dingen worden verkeerd opgepakt/uitgelegd en ik heb geen trek om verantwoording af te leggen voor mijn/ons leven en beslissingen!!! Jammer dat dit zo moet en deels mijn eigen “schuld” omdat ik dus kennelijk te open ben, maar ging er niet van uit dat dit zo zou gebeuren :thumbdown:
Als jullie wat willen weten van/over mij dan kun je me een pb’tje sturen en ik ga nog even kijken en overleggen met mod. wat ik hieraan kan doen, want mijn plezier hier op KoK is aardig vergald op deze manier :thumbdown:
Dikke :-* :-* :-* En graag niks meer quoten van wat ik eventueel nog schrijf :-*
lieve kim: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
kim: :hug: :hug: tjonge zeg, ik snap dat meelezen nooit. En als iemand meeleest, eigen ding maar bemoei je er dan niet mee. Jammer dat je zo geremd word.
Ik quote eigenlijk zelden iemand, dus ik verwacht niet dat ik jou geqout hebt.
:hug:
kim :hug: :hug: :hug:
He jakkes kim, wat ontzettend vervelend zeg… kan me voorstellen dat je daar echt giga van baalt… Jammer zeg dat je nu word gedwongen te stoppen… zal je missen!
(Ben zelf ook wel een beetje bang voor dit soort dingen nu ik steeds opener word… misschien toch ook maar weer wat opletten met foto’s plaatsen enzo… :think: )
Oh enne, wat quotes betreft: ik heb hier zóveel gepost, ik heb eigenlijk op het moment echt niet de tijd/fut om al die berichten door te zoeken op quotes… maar als jij quotes van jou in een bericht van mij vindt, hoef je het maar door te geven en ik pas het natuurlijk aan… :-*
Hier staat ook niet zoveel van mij geqoute Maar heb dit zelfde bericht ook elders gepost waar wel veel geqoute werd vandaar
Ook daar geldt mijn bericht…