lotte: ik heb nog geen afsrpaak gemaakt bij de vk, dus ook nog geen echo… ik wil eigenlijk wachten tot een week of 10-12. dan is er ten eerste wat meer te zien, en de kans dat het daarna weer mis gaat is dan natuurlijk weer iets minder…
maar nu nog kijken of ik dat volhoud, tot nu toe zit ijn gevoel nog goed, dus is het ook niet zo lastig om nog niet te bellen.
hoe gaat het met jou?
knipoogje hier gaat het weer beter na heeeeeeel erg misselijk te zijn geweest hihi. ik ben nog wel moe en heb nu ook last van mijn bekken. maar daar had ik in de zwangerschap van abigail ook last van dus ik was al een beetje voorbereid. maar verder gaat het heel goed. ik mag niet klagen hihi. morgen dus weer een echo dus ik ben benieuwd of ze het geslacht kunnen zien
ik ben net voor controle geweest. nou ik weet nog niks over het geslacht. ik had nu een verloskundige van het zkh. echt zon ouwe tang. ik ging daar liggen voor die echo. nou 2 minuten kijken en klaar!! ik zei als je het geslacht kunt zien dan mag je het zeggen hoor!! toen zei ze: nou ik kan nu het geslacht niet zien hoor. dit is verouderde apparatuur. moet je met de 20-wekenecho maar vragen. nou het was idd een heeeeeeeeel klein schermpje waar je heeeeeeeeel goed moest kijken wat alles was. de verloskundige zat ook alleen maar tegen de co-assistente te praten. kijk dit is eht hoofdje en dit het buikje. toen vroeg ik na de echo maar of alles goed was en of ik genoeg vruchtwater heb enzo. toen zei ze ja hoor voor zo ver ik kan zien is het goed. het kindje beweegt goed dus. ze heeft nog ff mijn buik gevoeld en zei tegen de co-assistente: hier probeer maar eens. nou ik was echt wel een beetje teleurgesteld hoor. ik wist niet goed meer wat ik moest zeggen. trouwens mijn bloeddruk was heel netjes.
balen lotte dat het zo tegenviel. Maar gelukkig lijkt alles goed met de beeb
@Lotte, Wat wreemd dat ze zo ongeintresseerd doen. Ik ben dat helemaal niet gewend. Als je het vervelend vind en het gebeurd de volgende keer weer kun je dat gewoon aangeven. Je kunt ze vragen om je wat meer uit te leggen wat ze zien. Voor hun is het misschien lopende bandwerk, maar voor jou is het erg spannend en is dit niet gewoon. Je bent niet voor niets onder gyneacologische begeleiding.
@Cariska, Moeilijk hè om met 2 benen op de grond te blijven staan, om niet te zwaar te gaan hopen.
@knipoogje, Dat het nu maar eens mag blijven plakken…
Ik heb gisteren weer naar het ZH gebeld. Ik ben nu al 6 maanden zo heftig ongesteld, sinds de miskraam in september. Het is gewoon nog steeds niet normaal geworden. Ik was het nu zat dus ik denk bellen.
Kan morgen al weer trecht.
Zat gisterenavond met hubbie nog even te bedenken, dat ik na de bevalling van Emma* vorig jaar geen normale ongi meer gehad heb. Eerst 8 weken lopen vloeien (zat een curetage bij). Toen 2 menstruaties gehad, heeft het ook niet echt de tijd om minder te worden. Was toen erg snel zwanger, wat een MA is geworden in september. En nu dus al 6 x zwaar ongi. Tijd om alles dus eens goed uit te laten zoeken.
jans, idd lastig…
heb mn verhaal al helemaal beshreven in een nieuwe topic maar kreeg het advies om hier verder te praten over mijn miskraam, dus bij deze :)<br /> <br /> heb 28 januarie midden in mijn vakantie een miskraam gehad, echt zo elendig pas nu begint de bloeding af te nemen maar begin me toch wel raar te voelen.<br /> de bloeding is nu bijna weg en ik weet gewoon zeker dat het geen menstruatie was. als ik ongi ben dan heb ik hoofdpijn, pijn in m
n schouder en de pijn trekt altijd door naar mijn rug. ook heb ik alleen bloed verloren en bijna geen slijm, geen normale menstruatie dus.
gisteren stond ik onder de douche en zag in het licht blauwe aders over mn borsten lopen en heb het idee dat ze was voller zijn.<br /> blijf moe en lui, en heb last van spierpijn.<br /> ook heb ik echt mega vreetbuien zo erg dat m
n vriend zegt dat ik moet stoppen want het is echt niet normaal.
en ik heb een opgeblazen gevoel alsof er een ballon op knappen staat in mn buik ook heb ik last van maagzuur en moet veel plassen.<br /> ik heb m
n eisprong 14 februarie gevoelt. zou ik dan misschien toch zwanger zijn, zondag er toch maar even een testje doen.
wow dit is echt bizar.
heb toch maar even een testje gedaan, maar zag niks.
toch eigenwijs geweest en goed gezocht en ja hoor ik zie echt 2 streepjes.
het is echt minimaal maar het zijn er echt 2. mmmmm wil nog niet te blij worden maar ga van het weekend nog maar een testje doen
ow propje… :hug: :hug: :hug:
Ik heb je verhaal gelezen. Herken er ook wel het een en ander in, omdat mijn lijf, vooral na mijn eerste ma een hele poos (een half jaar toch wel) behoorlijk van het padje af is geweest. Het ergste vloeien was kort na de ma al wel achter de rug, maar nadat ik een poosje nog heel licht gevloeid heb, begon de ellende weer opnieuw. Inclusief stolsel en buikpijn. Ik dacht echt dat ik knettergek zou worden. Het hield maar niet op. Ook ik heb toen tussentijds (een week of 8 na de ma) nog een keer een testje gedaan, omdat mijn lijf me (valse) signalen gaf. En stom genoeg was dat testje nog vaag positief. Toen wist ik dus nog niks, want was dat nou nog van de ma of toch een prille nieuwe zwangerschap?
Uiteindelijk zette het vloeien toen een week later (en menig testje, wat maar niet donkerder wilde worden) weer goed door en heb ik dat maar weer als een menstruatie gerekend.
Ik ga hier gewoon heeeeeeeeeel hard voor je hopen, dat jouw test nu langzaam aan donkerder gaat worden en je een heerlijke, goede, zwangerschap tegemoet gaat!
Lotte wat balen dat je echo zo tegenviel. Of nou ja, tegenviel is misschien wat raar geformuleerd, maar je had er meer van gehoopt. Gelukkig lijkt vooralsnog alles oke met beebje.
Nog eventjes geduld meis, dan weet je het! Of…je doet wat ik deed en mikt er ergens een pretecho tussendoor :mrgreen:
lotte, vervelend zeg, dat de echo zo liep zoals hij gelopen is! kan me voorstellen dat je er een beetje van baalt…en zo ongeinteresseerd ook nog! hopelijk krijg je snel een mooiere echo! maar fijn te horen dat alles goed is met beebje! :inlove:
ow deb, bij jou schiet het ook al op! gewoon al 23 weken prachtig zwanger. :inlove:
propje: :hug: :hug: voor jou!
Propje helaas welkom hier. Je hebt al wat antwoorden gehad, geen enkel lijf is hetzelfde en reageert hetzelfde. En dan is afwachten zooo frustrerend! Sterkte!
Argh Lotte wat jammer (understatement) van je echo zeg. Gelukkig wel alles APK met beeb en jezelf (zover mogelijk dan) Deb heeft wel goeie ideetjes met een pretecho mocht je jezelf niet kunnen inhouden tot de 20 weken. Die zijn erg leuk en totaaaaal niet te vergelijken met een medische echo natuurlijk. Al zou ik toch ietsjes langer wachten want ik heb gezien dat de pretecho’s echt het mooiste zijn als je rond de 25/26 weken zit en beeb lekker wat mooie spekkies heeft verzameld. :-*
Hier weer een cyclus die weer aardig op de rit lijkt na de MK…ongelofelijk als ik naga hoe vaak dat dus niet zo is. Wel wat meer oud bruin verlies ed, iets heftiger PMS en ik wacht op de ‘grote doorbraak’. Maar dat zal wel niet lang op zich laten wachten sterker nog dat verwacht ik eigenlijk vannacht aangezien ik het de hele dag al onwijs koud heb. :think:
En dan is het nog bijna 2 maandjes wachten tot ik eindelijk mijn portie bloed mag afgeven. En dan hopelijk weer vooruit kijken!
daar duimen we voor rhi, dat je dan wweer vooruit kan kijken!!
ik duim ook mee voor me zelf en voor alle anderen die weer zwanger willen worden. nog 1 weekje wachten en dan heb ik hopelijk ook zekerheid.
nou heb zondag de test gedaan.
maar nu zag ik echt helemaal geen streepje meer,
vind het echt moeilijk.
zag zondag middag m`n pasgeboren nichtje in de box liggen en deed best wel zeer
maar ik hou de moed er in wie weet kan ik in 2012 dan eindelijk mama worden
voor alle anderen ik hoop echt dat jullie snel zwanger mogen worden en dat natuurlijk ook blijven. 2011 word dan hopelijk een jaar met minder miskramen
propje :hug:
Ach proppen wat een verhaal… :hug: het wachten is zwaar maar toch hoop blijven houden
we houden zeker de moed er in:)
morgen naar de dokter hopelijk vinden we dan eindelijk een verklaring waarom ik zo moe ben. misschien toch zwanger of iets anders. ik hou jullie op de hoogte
propje, heb je behalve dat je moe bent nog meer klachten?? Ik was ook erg moe, zwaar gevoel armen en benen, psychisch niet goed in mijn vel en had dus vitamine b12 tekort. Krijg nu injecties en gaat veel beter!
En wat denk je dat al dat bloedverlies met je hb gedaan heeft? Tenminste…dat heeft er bij mij ten tijde van de eerste ma behoorlijk ingehakt hoor.