ik ga mijn bed opzoeken…
ik wens je veel succes voor de verdere avond en nacht… hopelijk krijg je niet teveel last meer ervan, en kan je in elk geval een beetje slapen, maar heeft het wel effect…
:hug: :hug:
Slaap lekker! :-*
Han hoop dat je zoals Ellen al aangeeft nog een paar uurtjes de oogjes dicht kunt doen. :-* En duh natuurlijk tik ik hier ook! We steunen elkaar hier daar zitten we voor op het forum, voor de toffe tijden maar ook als het minder leuk is. :-* Ik denk vooral juist als het minder goed gaat want dan heeft iedereen meer hehoefte aan een schouder. Succes meis voor vannacht!
Hoop het ook. Over een half uurtje ga ik maar eens naar boven, poging tot slapen doen.
Tot morgen meiden, en enorm bedankt voor alle steun! :-*
Ik kom net terug van de sportclub maar wilde toch even kijken hoe het met Han is.
Ik hoop ook dat je nog wat slaap kunt pakken vannacht meis. Om de hoeveel uur mag je die tabletten innemen? Ik weet dat niet meer precies van mijn keer toen. Ik begon 's ochtends met inbrengen en de miskraam kwam pas 's avonds op gang. Wel de hele dag krampjes gehad toen.
En nogmaals hou jezelf in de gaten he lieverd!!!
:hug: :-*
Nou, ze doen hun werk hoor! :shifty: :shock:
Half vier werd ik wakker, en ben ik naar de wc gegaan, gelukkig met schone onderbroek in de aanslag, want die had ik wel nodig! Jemig wat een hompen… :o Helaas net niet snel genoeg op de wc gaan zitten, waardoor een deel ervoor terecht kwam. :oops:
Ik heb niet veel last van de krampen, moet ik zeggen. Voor de zekerheid neem ik straks nog wat extra ibuprofen, zodat ik comfi blijf. Maar heb prima kunnen slapen tot ik dus wakker werd. Daarna even in bed liggen lezen, maar kon niet goed mijn houding vinden, en vind het toch wel prettig om een wc in de buurt te hebben, met alles bij de hand. (wij slapen op zolder, dichtstbijzijnde wc is in de badkamer, maar daar heb ik geen maandverband en zo staan). Ik heb nu inderdaad maar een luier van Isa gepakt, want het tweede kraamverband zat ook al vol.
Ben wel opgelucht dat het lijkt te werken, en heb goede hoop dat ik hierna schoon mag zijn… Voel me lichamelijk en psychisch ook best goed, moet ik zeggen, nu ik zie dat het inderdaad werkt…
fijn meis, dat je je lichamelijk en geestelijk goed voelt. :hug:
was zo benieuwd hoe je nacht verlopen is, maar zo te zien dus best wel goed gelukkig!
wat een hompen kan je verliezen he… :hug:
hopelijk nemen de krampen weer wat af en helpt de ibu goed genoeg
:-* Fijn dat ze werken meis! En ja het blijft bagger maar het kan ook zeker opluchten. Ik heb miskramen gehad waarbij ik minder krampen en pijn had dan van een gewone menstruatie. Alsof je lijf snapt dat je al genoeg te verwerken hebt. Hopelijk zijn de pillen genoeg en is het daarna iig lichamelijk klaar.
"fijn"dat het nu op gang gekomen is, pas op jezelf hoor, aan de bel trekken als je het niet vertrouwd!
En sterkte natuurlijk…ik weet nog goed dat ik ook opgelucht was toen het op gang kwam, pas later kwam mijn verdriet enzo, neem je tijd…
Oh man, denk dat ik die hompen verliezen toch wel het allerergste vind! :sick: Ik had verwacht veel meer ‘ongemak’ en ‘last’ te hebben, maar het valt me gelukkig heel erg mee… Inderdaad alsof mijn lijf vindt dat het wel genoeg lijden is geweest de afgelopen weken. :thumbup: Nu hopen dat dat zo mag blijven, de rest van de vloei-periode.
Voel me nog steeds goed. Beetje last van mijn onderrug, maar niets te of zo. En in mijn koppie zit het ook wel goed. Het is gewoon ok zo… Een soort berusting, voel ik, dat het zo heeft moeten zijn… Volgende ronde mogen we hopelijk wel een gezond kindje in ons gezin verwelkomen!
Hoe is het met de meiden met bijna NOD hier? Zijn jullie nu extra zenuwachtig? Laten jullie meer en vroegere echo’s maken en zo? Ik moet nog verzinnen wat ik daar nu eigenlijk mee wil gaan doen… :think:
Oh ja, heb trouwens manlief thuis gehouden vandaag, dus die is nu aan het thuiswerken. Voordeel van ICTer zijn.
Ik merkte vanochtend dat als ik I vast had en een draai moest maken, ik meer ging vloeien, en dat lijkt me geen goed plan, dus gevraagd of hij thuis kon werken, en dat kon gelukkig…
Dus nu word ik voorzien van natjes en droogjes, en hoef ik alleen maar op de bank te hangen, en af en toe naar de wc te lopen.
fijn han dat dat er goed voor je gezord wordt!
hier wel extra echo gehad, met 6.3 om te kijken of alles goed zat ivm eerdere miskramen dus. Ook echo gehad met 5 weken maar was te vroeg. Zag je wel wat zitten maar geen hartje, wel met 6.3 Volgende echo is met 11 weken!
goed geregeld dan han!
wat betreft vroegere controles en dergelijke: ik weet niet hoe ik daar over denk…
afgelopen keer heb ik pas bij 10 weken een afspraak gemaakt bij de vk, gewoon omdat het toen pas goed voelde en ik zoiets had van: nu zijn we de termijn voorbij dat het misging, dus als we nu op de echo een mooi hartje zien heb ik er meer vertrouwen in…
echter bij frutsel hebben we een goede echo gehad, en daarna bij 13 weken een slechte echo, dus nu zou ik eht niet weten… denk dat ik doe wat mijn gevoel op dat moment ingeeft, en als dat betekend dat ik bij 6 weken al bel, tja, dan is dat zo denk ik…
fijn dat je emotioneel er ook berusting in kan vinden… :hug:
Han wat fijn dat het op gang gekomen is. Klinkt altijd zo lullig om te zeggen vind ik :?
Ik zou denk ik toch om een eerdere echo vragen om te zien of alles schoon is.
Ik heb na de miskramen toen ik zwanger van Wessel werd inderdaad vroege echo’s gehad. De eerste was bij de nacontrole na de laatste ma. Ik was toen mogelijk iets van 4-5 weken zwanger. Niet vast te stellen, we zagen alleen een vruchtzakje. De volgende echo was rond 6-7 weken en toen zagen we een hartje. Ik heb meerdere echo’s gehad tijdens de zwangerschap. Ik ken de meneer van het echobureau . Dat is een vk die ik tijdens de zwangerschap van Naat had en hij heeft ook beide miskramen vastgesteld tijdens een echo en begreep mijn angst heel goed. Later moest ik bij hem echo’s laten maken ivm de placentaligging aan de voorkant. In het zh heb ik ook meerdere groeiecho’s gehad ivm beginnende zwangerschapsdiabetes. Ik heb dus behoorlijk wat echo’s gehad :mrgreen:
Hm, denk dat ik hem op over 2 weken laat staan, kunnen ze meteen voor me kijken of mijn cyclus alweer op gang is… 8) Voel me bovendien redelijk zeker, en heb (op dit moment) niet de behoefte om de echo te vervroegen. Kan altijd nog. Eerst maar eens zien hoe het vloeien verloopt. Het lijkt nu al wat minder te worden gelukkig.
@HanB wrote:
Hoe is het met de meiden met bijna NOD hier? Zijn jullie nu extra zenuwachtig? Laten jullie meer en vroegere echo’s maken en zo? Ik moet nog verzinnen wat ik daar nu eigenlijk mee wil gaan doen… :think:
wat fijn dat je man thuis kan werken, dat scheelt een boel, en zo kun je wat meer rust nemen, altijd goed…
Hier een eisprong gehad (neem ik aan, in het weekend had ik twee donkere strepen op de ovulatietesten, bijna even donker als de controle streep. Opvallen, want dat heb ik nog niet eerder gehad, k had elke keer lichte streepjes, en vlak voor mijn NOD heeeeeel lichte streepjes. (ik was toen dus niet zwanger).
Maar goed, gisteren heel licht bloedverlies gehad, echt vrijwel niks, afscheiding ietsje oranje zeg maar, meer niet. En ik was dinsdag en woensdag enorm moe, vorige keer was dat na mijn (vermoedelijke) eisprong ook zo, en bleef dat twee weken zo, irritant.
We wachten af, best spannend.
Mocht ik zwanger zijn dan mogen we met een week of 6/7 een echo laten maken bij de gyn, dat hebben we na de currettage zo afgesproken. Ik riep toen dat ik dat niet wilde, kon wel veel later want met *E hadden we ook goede echo’s, maar toch ging het mis daarna.
Ik weet het dus nog niet zo goed, we bekijken het wel als het zover is, denk ik :lol:
Vandaag is manlief ook nog een dagje thuis aan het werk. Lief hè?
Kon ik uitslapen, totdat om kwart voor tien de buren herrie begonnen te schoppen! :lol: Beetje slaap inhalen na gisternacht…
Hoe is het nu Han? Vloei je nog? Denk je zelf dat je alles verloren bent? :hug:
Annelieske spannend
Mag ik hier even een filmpje van mijn bulleke neerzetten, het is zo’n lekker ding :inlove:
Hey lieffie, wat heb jij toch een heerlijk ventje! :inlove: Dat gekraai is echt zo ongelooflijk cute! :inlove: :inlove: :inlove:
Ja, ik vloei nog, al is het niet bijster veel meer. Tenminste in vergelijking met gister op de belachelijk vroege ochtend. Nu een maandverbandje per vier uur of zo. Goed te doen dus. Of ik alles verloren ben, ik zou het eigenlijk niet weten. Ik denk het haast wel, aan de hoeveelheid klonters van gister te zien. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet, dat zal de echo pas uitwijzen.
han: hou je het wel een beeje in de gaten? dat je neit te lang blijft doorvloeien en je geen koorts krijgt?? ik had frutsel :**: heleamaal intact gezien, inclusief vruchtvlies, en verloor vele stolstels, maar toc was ik niet schoon. Houdt dat dus een beetje in je achterhoofd, dan is de klap niet zo groot als je toch niet helemaal schoon blijkt…
marieke: wat een enorm heerlijk ding heb je toch!! wordt er meteen vrolijk van!! :inlove: :inlove:
annelieske: mijn duimen draaien voor je!