Ja, ik houd het goed in de gaten. Er staat 5-10 dagen vloeien voor, geloof ik. Op dit moment alleen wat last van hoofdpijn, dus maar ibu genomen. Zo te voelen is het gewoon een stress-hoofdpijn, dus maak me er (vooralsnog) niet zorgen om. Verder geen koorts of zo.
Ik houd er ook zeker rekening mee dat het straks toch nog niet schoon blijkt te zijn. En dan zal ik opnieuw om cytotec vragen, had ik al bedacht…
Ik was daarstraks bij de Blokker, en vond een vanille-geurkaarsje, met een engeltje. Heb ik gekocht, en die staat nu in de vensterbank, met de echo van 7 weken erbij… We hebben afgesproken dat we het de kids gaan vertellen, als ze vragen waarom dat daar zo staat. Tot nu toe weten ze niet eens dat we zwanger waren…
hoi allemaal…
ik wilde jullie wat vragen, ik weet niet of jullie dat een probleem vinden?
ik ken gewoon niemand die een miskraam heeft gehad aan wie ik dit soort dingen zou kunnen/willen vragen…
ik heb 19 sept. een miskraam gehad met 7 weken…tenminste 19 sept. is de eerste dag dat het bloeden heftiger werd. het is uit zichzelf gebeurd…
het duurde ong. 1 week van licht verlies naar midden in de week 2 dagen veel/groot tot aan weer aan het einde licht verlies… met de vk gesproken klonk alsof alles goed was gegaan en ze zei dat het niet nodig was om echo te maken als het zo bleef…
nu heb ik 3 weken lang een dag of 3 elke keer hele erg lage rugpijn gehad en daarbij steekjes in mn buik…ik d8 misschien nieuwe cyclus ofzo…precies 1 maand later dan de mk had ik bloedverlies een paar druppels, dus ik d8 yes ongesteld…maar nee ik ben nu 6.5 week verder en nog steeds geen ongesteldheid…niet zwanger maar wel al 2 weken constante ongesteldheidsrugpijn zo onderin mijn rug…ook mijn lijft voelt een beetje in de war en ik voel me ook echt constant rot…dat zou ook te verklaren kunnen zijn met de mk zelf natuurlijk… ik wilde deze week naar de dokter gaan, maar ik ben bang dat die alleen gaat zeggen afwachten…
hebben jullie enig idee of dit “normaal” is?
sorry als dit niet de geschikte plek is voor deze vragen, maar ik begin er ondertussen echt genoeg van te krijgen erover te piekeren in mn eentje
groetjes
Tja, dit is ook mijn eerste ma, maar wat jij beschrijft lijkt mij toch niet helemaal ok hoor! :think: Als ik jou was zou ik morgen toch nog eens met de vk bellen, en alsnog een echo opeisen, dan weet je tenminste zeker hoe het daar binnen in je buikje is… :hug: :-*
Weer even een vraagje:
Wie van jullie weet of je meteen de eerste cyclus na gebruik van cytotec weer zwanger mag worden? Er zijn nogal wisselende antwoorden te vinden op het web… :?
Teun helaas welkom :hug:
Persoonlijk zou ik met jouw klachten toch wel om een echo vragen, zo niet erop staan!!
Het kan best zijn dat er nog weefsel in je baarmoeder zit en je daardoor die klachten hebt.
Han in principe mag het wel maar misschien is het beter om even 1 ronde over te slaan, even je lijf je lijf laten.
@Teun ik heb na mijn miskraam in mei een week bloedverlies gehad.
2 weken later nog wat bruinverlies.
ik werd 56 dagen daarna pas weer voor de eerste keer ongi.
ieder lichaam reageert anders.
sterkte met dit verlies
Ik ben weer terug van mijn weekend weg met mijn moeder. Even lekker uitgewaaid en bijgekletst, in zeeland. Zaterdag ben ik weer wat meer gaan vloeien, zelfs door gelekt (wie doet dan ook een witte broek aan als ze vloeit???)!!! Maar sinds gister neemt het vloeien gelukkig weer af. Hoop dat het deze week over gaat… Volgende week donderdag controle-echo.
Hallo Dames.
HanB
Fijn dat het vloeien nu eindelijk wat afneemt.
Ik hoop voor je dat je lijf weer snel doet wat ie moet doen.
Net om 17:15u werd ik gebeld door de gynaecoloog.
Totaal onverwachts eigenlijk; ik dacht namelijk dat wij alle uitslagen in één keer zouden krijgen in December.
Maar hij belde nu om ons te laten weten dat het chromosomen onderzoek (man en ik bloed onderzoek) niets uitwijst.
Nou dit is enerzijds positief! Nu hopen dat we in December ook positieve uitslagen krijgen.
@Anita: dat is positief nieuws, fijn! En nu afwachten wat ze in december te vertellen hebben, komt al wat dichterbij nu…
@HanB wrote:
Ik ben weer terug van mijn weekend weg met mijn moeder. Even lekker uitgewaaid en bijgekletst, in zeeland. Zaterdag ben ik weer wat meer gaan vloeien, zelfs door gelekt (wie doet dan ook een witte broek aan als ze vloeit???)!!! Maar sinds gister neemt het vloeien gelukkig weer af. Hoop dat het deze week over gaat… Volgende week donderdag controle-echo.
Fijn dat je even kon uitwaaien! Nu hopen dat de echo laat zien dat het "klaar"is, dat zou fijn zijn voor je…
Hier geen nieuws, maandag is mijn NOD, tot nu toe geen noemenswaardige klachten, we zullen zien, kan alle kanten op
@Marieke_5000 wrote:
Teun helaas welkom :hug:
Persoonlijk zou ik met jouw klachten toch wel om een echo vragen, zo niet erop staan!!
Het kan best zijn dat er nog weefsel in je baarmoeder zit en je daardoor die klachten hebt.
Han in principe mag het wel maar misschien is het beter om even 1 ronde over te slaan, even je lijf je lijf laten.
hier sluit ik me bij aan.
en teun, je hoeft geen sorry te zeggen hoor, je kunt alles vragen!
dat je je constant rot voelt kan natuurlijk goed door de mk komen, daar heb ik ook wel last van gehad. het is toch iets wat je een plekje moet geven.
dat je je lichamelijk ook niet goed voelt helpt daar natuurlijk niet echt bij…
kun je niet een verloskundigenpraktijk in de buurt bellen voor een echo?
bij mij zei ze toen dat je tot 6 weken na de mk kon blijven vloeien. als het dan nog niet over was moest ik terugkomen voor een echo om te kijken of alles wel goed weg is.
ik zou echt even bellen meis, of anders je huisarts.
ermee blijven zitten is ook niet goed. :hug:
ik kom iedereen even een dikke knuffel geven :hug: :hug:
momenteel weer wat minder actief op kok, maar lees in elk geval altijd alles me…
thanks esther!
ik heb gister een afspraak gemaakt bij de dokter voor morgenochtend…
vanochtend ongesteld geworden :?
ben wel blij…ergens voelt het als een nieuw begin… het voelt alleen niet hetzelfde als een “gewone” ongesteldheid…herkennen jullie dit? tis allemaal wat rustiger maar ik kan we opzich wel op vertrouwen dat als dit een paar dagen zo doorgaat er weer een nieuwe eisprong komt toch?
ik denk dat ik de afspraak met de dokter maar afzeg, want ik zou niet weten wat ik hem nu nog moet vragen…
Hoi Teun, op zich “fijn” dat je toch ongesteld bent geworden, ik vond dat toen wel tenminste, dan weet je weer een beetje waar je aan toe bent.
en dan kun je er inderdaad wel een beetje van uit gaan dat je dan 14 dagen laten weer een eisprong krijgt.
ik ben zelf alleen sinds de mk wat onregelmatiger, terwijl ik normaal altijd een cyclus van 29 dagen had.
nu is het: 28, 32, 27, 28
en vandaag zit ik op dag 31.
stiekem wel een beetje spannend natuurlijk al ga ik nergens van uit want van’t zomer op vakantie dacht ik ook dat ik zwanger was en toen werd ik op dag 32 ineens toch nog ongesteld.
dus dat kan nu ook nog gebeuren natuurlijk.
maar wel spannend :shifty:
spannend Esther! Hoop voor je dat het wegblijft en dat je een positieve test ziet binnenkort!
Hier heel licht bloedverlies, dat heb ik altijd een dag of 6 voordat ik ongesteld wordt, ook toen ik wel zwanger bleek (wat een MA werd), dus ik kan er nog geen peil op trekken. Verder geen klachten (behalve iets gevoelige borsten, maar ook dat heb ik elke maand wel).
Wauw Esther, spannend zeg!
Hier gisteravond voor het eerst weer geklust sinds de laatste echo… :oops:
ooh spannend esther… Wanneer ben je van plan te gaan testen?
Heb jij nu een ander gevoel bij een eventuele zwangerschap? Ik bedoel zou je het nu minder snel vertellen aan de omgeving bijvb.?
Ik ga voor je duimen dat het raak is!
ik heb vanmiddag wel een test gehaald maar ik wacht nog tot vrijdag
moet morgen werken dus dat is niet handig en omdat ik in aug. ook op de 32e dag nog ongesteld werd wil ik die dag eerst voorbij zijn, dan voelt het voor mij pas als overtijd zeg maar.
wij hebben het de vorige x ook niet snel verteld, alleen onze ouders rond 7 weken. en een goede vriendin van mij, die vertel ik ht wel gelijk. De rest zouden we pas rond 12 weken hebben gedaan of eerder als je het al eerder goed kunt zien.
ik denk dat we dat nu weer zo zouden doen
als het wel raak is wil ik wel vragen of ik wat eerder een echo mag.
ik denk dat het een stuk onzekerder is/voelt als je eenmaal een x een mk hebt gehad…
als ik eerst maar die 9 weken voorbij ben.
maar goed, eerst de komende dagen nog maar eens afwachten :shifty:
en Esther, nog steeds geen :evil: ?? Ik hoop het!
Hier heeft de PMS toegeslagen, dus ik denk niet dat het nog wat wordt deze maand, balen…(alleen al die stomme PMS, bah, daar wordt ik dus echt niet blij van…)
nee nog niks hier :shifty:
he balen annelieske van die PMS…
heb er zelf ook altijd erg last van, de helft van de maand ongeveer, want het begint bij mij altijd precies een week voordat ik ongesteld moet worden… echt niks aan :thumbdown: