:-*
Sterkte :hug: :hug: :-*
@knipoogje1983 wrote:
Ik vond het de eerste keer niet zo erg. leek op een zware mensturatie inclusief de bijbehrende krampen en kwaaltjes. Echter de 2e keer was het gewoon een bevalling imclusief weeen, dus het kan alle kanten op gaan. Wees daar op voorbereid.
En daarna komt vaak de echte emotionele klap, dus geef daar gewoon aan toe. Het is hierna echt definitief natuurllijk, en ineens ben je niet zwanger meer.
en schrijf van je af he, hoeveel je ook wil, wij begrijpen je allemaal zo enorm goed helaas. voor mij betekende dat heel veel… mensen die het niet meegemaakt hebben zijn wel meelevend maar gelukkig voor hun weten ze niet hoe je je hieronder kan voelen…
:hug: :hug: :hug:
sluit me daar bij aan en een dikke :hug: :kaars:
Thanks meiden… Ik begin nu wat vage krampjes te voelen, zo lijkt het…
laten we hopen dat het bij vage krampjes blijft meis!
Lieve Han wanneer je maar 2 kraamverbanden hebt … je hebt vast ook luiers in huis! Die voldoen ook voor het ‘opvangen’ :hug: :-* en probeer idd er blanco in te gaan. Stress werkt je lijf tegen en de pillen dus ook. Hopelijk valt het mee.
Oh ja, duh, dat is een goeie inderdaad, ik heb zat luiers in huis voor Isa! :wall: Thanks Rhi! :-*
@Rhiannon wrote:
Lieve Han wanneer je maar 2 kraamverbanden hebt … je hebt vast ook luiers in huis! Die voldoen ook voor het ‘opvangen’ :hug: :-* en probeer idd er blanco in te gaan. Stress werkt je lijf tegen en de pillen dus ook. Hopelijk valt het mee.
hier zou ik nou dus echt neit opgekomen zijn he :oops: :mrgreen:
luiers was ook het enige wat wij hadden op vakantie vorig jaar in Italië toen het mis ging…
Nee, ik dus duidelijk ook niet! Als Rhiannon toch niet op KOK zat…
hoe voel je je? :-*
Heb net uit voorzorg maar vier keer 200mg ibuprofen genomen. Kreeg wat hoofdpijn, zal de stress wel zijn. En als Rhi dan zegt dat stress het tegen kan houden, moet ik zorgen dat ik kan ontspannen, right?
Ik kijk wat tv, drink mijn sapje met een rietje, zodat ik kan blijven liggen, en probeer te vergeten dat ik een onderlijf heb, of dat ik daar uberhaupt maar gevoel heb. Zal blij zijn als het achter de rug is allemaal…
kan me voorstellen dat je blij bent als het achte de rug is…
laat anders manlief even een kruikje warm maken. hierdoor ontspant je buik ook, wat dus wellicht ook positief kan werken
We hebben alleen van die harde metalen dingen, en om die nou op mijn buik te leggen… :think: Ik ben extreem overgevoelig deze zwangerschap, dus kan maar weinig hebben aan mijn lijf.
ah das niet prettig dan inderdaad…
ook geen pittenzak in huis?
Nee, helaas… En een handdoek in de magnetron, zoals mijn moeder ooit deed, zullen we maar niet doen, want die vliegen dus in de fik… Beetje TE warm! 8)
het is dat ik nu mijn pittenzak neit kan komen brengen, anders had ik het zeker gedaan voor je meis!
Als je Rhi toch niet had! :-*
@HanB wrote:
Nee, helaas… En een handdoek in de magnetron, zoals mijn moeder ooit deed, zullen we maar niet doen, want die vliegen dus in de fik… Beetje TE warm! 8)
:lol: :silenced: :mrgreen:
Gefikte handdoeken veroorzaken extra stress… al helpt het wel wanneer je net als de Chinees ze eerst nat maakt. Maar een colafles met heet water in je rug kan ook helpen.
En tja ik doe rare dingen met luiers…nu ja kwam laatst een pas zindelijk meisje tegen dat al anderhalf uur in de trein zat en zoooo nodig moest plassen. Geen toiletten natuurlijk in de treinen :wall: maar wij waren bijna thuis en ik had nog een luierbroekje in de tas. Kon ze iig plassen. Je wilt niet weten hoe opgelucht dat meiske was. :shifty:
Doe rustig aan en een pijnstiller mag je idd ook preventief innemen. :-* Enneuh als je twijfelt en je bent voor je gevoel het vruchtje verloren (das vooral een gevoelskwestie meestal) en je bloedverlies wordt minder, schroom niet een VK of gyn te bellen voor een eerdere echo dan over 2 weken. Ik kreeg bv tijdens mijn miskramen elke week een echo om te kijken hoe ‘schoon’ ik al was. En heb zo wel eens 3 weken over een miskraam gedaan. Dat was overigens wel zonder pillen en deels heeft mijn lijf opgeruimd zonder veel bloedverlies vandaar dat ik tijdens die miskraam zo twijfelde. :oops:
Lief van je, knipoogje! :-
Chantal: Ja, die moeders van tegenwoordig…
Rhi: Wat ben je ook een heerlijk ding! Heb al zoveel aan je gehad in mijn eigen topic, en nu ga je hier maar door… :- Heb op dit moment niet echt behoefte aan een kruik. Ik lig onder een warme deken. Straks even lapslet weg, en op mijn zij liggen, kijken hoe dat voelt. Komt wel goed… De krampen vallen me erg mee tot nog toe, hoop dat dat zo blijft!