Hallo dames!
Sorry dat ik zo laat wat van me laat horen.
Ik ben vanuit het zkh gelijk door gegaan naar m’n werk.
Daarmee zeg ik gelijk ook al genoeg denk ik.
Er was niets raars te zien. Er zit wel vocht in de baarmoeder, dit kan nog bloedverlies zijn.
Mijn lijf is gewoon inderdaad nog wat van streek.
Dus niks om ongerust over te zijn, gelukkig!
Ik vind het wel irritant, maar ja zoals eerder door andere meiden ook geschreven; dit komt vaker voor na een mk/ma.
Ik heb wel nog een menstruatie kaart meegekregen om bij te houden hoe het bloedverlies verloopt.
Dan kunnen we in dec. als we weer een afspraak hebben even bespreken hoe de cyclus er uitziet en of het normaal gaat.
Nu ben je toch gerustgesteld :thumbup: , alleen wat lastig dus, maar niks aan de hand :thumbup:
Fijn dat ze je even helemaal nagekeken hebben. Wel balen dat je lichaam dus nog van streek is. Hopelijk is het snel allemaal rustiger :-*
hey anita,
wat fijn dat ze je zo goed nagekeken hebben!
en natuurlijk ergens erg fijn dat ze niets gevonden hebben en alles schoon is, maar vervelend dat dat wel inhoudt dat je lijf dus behoorlijk ontregelt is…
hoop voor jou dat het bloeden snel stopt en je weer verder kunt!
:hug:
Fijn dat ze even hebben gecontroleerd Anita! Hopelijk kun je gauw verder!!! :hug:
Hier is het bloedverlies vorige week woensdag ongeveer gestopt, zo’n 12 dagen gebloed dus. Geloof dat ik dan niet mag klagen, al was het net op tijd want ik was het maandverband goed zat en dat begon me op dat moment ook al behoorlijk te irriteren!
Wij gaan er weer voor of eigenlijk zijn we sinds ik vloei er meteen weer voor gegaan, want voor mijn gevoel had ik meteen mijn eisprong al. Maar goed, dat is afwachten…
Lindaaa fijn dat het bloeden gestopt is. Je wordt het op een gegeven moment inderdaad spuugzat. Je blijft zo ook met je neus op de feiten gedrukt worden vind ik.
Hopelijk is het snel weer raak bij jullie
Anita fijn dat alles schoon is, toch een geruststelling lijkt me.
Het is november, mijn mannetje wordt deze maand gewoon alweer 1 jaar :shock:
Hallo… Ik ben hier op advies van Marieke…
Het klinkt fout om zo te zeggen, maar ik zou ‘graag’ mee komen schrijven met jullie, als jullie dat goed vinden… Wij hebben afgelopen donderdag definitief te horen gekregen, dat we een ma hebben. Ik heb net cytotec opgehaald bij de apotheek, en die gaan we vanavond inbrengen.
Eerst maar eens lezen wat jullie in dit deel allemaal geschreven hebben…
@HanB wrote:
Hallo… Ik ben hier op advies van Marieke…:-*
Het klinkt fout om zo te zeggen, maar ik zou ‘graag’ mee komen schrijven met jullie, als jullie dat goed vinden… Wij hebben afgelopen donderdag definitief te horen gekregen, dat we een ma hebben. Ik heb net cytotec opgehaald bij de apotheek, en die gaan we vanavond inbrengen.
Hey meis, helaas welkom hier :hug: :-*
Denk aan wat ik gezegd heb he over die tabletten, hou jezelf in de gaten!
Ik weet nog wel dat de cytotec bij mij niet echt goed oploste, kwam er elke keer weer uit zeg maar :sick:
@HanB wrote:
ach meis toch… allereerst een dikke knuffel voor het verlies van jullie kleintje :hug: :hug: en een :kaars: voor je kleintje… mag ik vragen bij hoeveel weken het hartje gestopt is??
succes vanavond met de cytotec… zorg dat er iemand in de buurt is die je wat mee in de gaten kan houden, want bij mij ging het bloedverlies wel heel extreem…
:-*
Hier dus ook heel veel bloedverlies na de cytotec.
Net wakker geschrokken op de bank :oops:
@HanB wrote:
:-* :hug:
Waar zit de ingang van de Freggelgrot? Ik wil ook een steen om onder te kruipen…
@knipoogje1983 wrote:
ach meis toch… allereerst een dikke knuffel voor het verlies van jullie kleintje :hug: :hug: en een :kaars: voor je kleintje… mag ik vragen bij hoeveel weken het hartje gestopt is??
succes vanavond met de cytotec… zorg dat er iemand in de buurt is die je wat mee in de gaten kan houden, want bij mij ging het bloedverlies wel heel extreem…
Manlief is bij me… We hebben bij 7 weken een echo gehad, en bij 8 weken ook, en beide keren zagen we alleen een vruchtzakje. Dus waarschijnlijk is het al heel vroeg mis gegaan, al tijdens de celdeling… Een precieze duur weten we dan ook niet, daarom heb ik 1 oktober maar aangehouden voor mijn banner…
We hebben inmiddels vast een bedzeil op ons bed gelegd voor vannacht, en ik heb nog twee stuks kraamverband gevonden, dat ik maar ga gebruiken… Tampons mogen niet, neem ik aan, toch?
:think: Ben doodzenuwachtig, maar moet me nog even groot houden, want oudste dochter is nog beneden… :shifty:
@HanB wrote:
@knipoogje1983 wrote:ach meis toch… allereerst een dikke knuffel voor het verlies van jullie kleintje :hug: :hug: en een :kaars: voor je kleintje… mag ik vragen bij hoeveel weken het hartje gestopt is??
Manlief is bij me… We hebben bij 7 weken een echo gehad, en bij 8 weken ook, en beide keren zagen we alleen een vruchtzakje. Dus waarschijnlijk is het al heel vroeg mis gegaan, al tijdens de celdeling… Een precieze duur weten we dan ook niet, daarom heb ik 1 oktober maar aangehouden voor mijn banner…
We hebben inmiddels vast een bedzeil op ons bed gelegd voor vannacht, en ik heb nog twee stuks kraamverband gevonden, dat ik maar ga gebruiken… Tampons mogen niet, neem ik aan, toch?
:think: Ben doodzenuwachtig, maar moet me nog even groot houden, want oudste dochter is nog beneden… :shifty:
ik probeer even objectief te reageren, maar vind het lastig, want mijn emoties komen weer helemaal boven…
maar tampons: weet niet of het mag, maar lijkt me niet prettig…
bedzeil en kraamverband heb ik beide keren, maar vooral de laatste keer, enorm hard nodig gehad.
De eerste keer dat ik cytotec gebruikte was het misgegaan bij een zwangerschapsduur van 10 weken en verloor ik veel bloed met stolsels, maar niet extreem. De 2e keer was ik een stuk verder zwanger dus was ook behoorlijk heftig, en heb ik op een gegeven moment zelfs maar gewoon een netbroekje aangedaan met het kraamverband, want bleef doorlekken. Dus dat kraamverband en zeiltje, is slim van je meis!
ook fijn dat je niet alleen bent. Mocht je nou veel bloed verliezen, probeer dan ook wat bouillon ofzo te drinken om in elk geval wat zouten binnen te krijgen.
Denk er niet te licht over meis. Ik vond het de eerste keer niet zo erg. leek op een zware mensturatie inclusief de bijbehrende krampen en kwaaltjes. Echter de 2e keer was het gewoon een bevalling imclusief weeen, dus het kan alle kanten op gaan. Wees daar op voorbereid.
En daarna komt vaak de echte emotionele klap, dus geef daar gewoon aan toe. Het is hierna echt definitief natuurllijk, en ineens ben je niet zwanger meer.
en schrijf van je af he, hoeveel je ook wil, wij begrijpen je allemaal zo enorm goed helaas. voor mij betekende dat heel veel… mensen die het niet meegemaakt hebben zijn wel meelevend maar gelukkig voor hun weten ze niet hoe je je hieronder kan voelen…
:hug: :hug: :hug:
Het lijkt mij ook niet prettig, de tampons, maar ja, als het zo ontzettend hard zou gaan… Ik heb maar twee kraamverbanden. :?
Ik houd overal rekening mee momenteel; met heftige krampen, met flinke bloedingen, met geen enkel effect… Ik heb geen flauw benul hoe mijn lijf op die pillen gaat reageren…
Dank je wel voor je antwoord, ondanks dat het je zo moeilijk valt… :oops:
ik denk dat elk lijf, ook op elk moment anders kan reageren… dat je het over je heen laat komen, is denk ik het verstandigst wat je kan doen…
ik hoop voor jou dat het mee gaat vallen, en je niet teveel lichamelijke last ervan ondervindt meis.
en gewoon kraamverband volstaat misschien ook wel. mijn eerste keer kon ik daar aardig mee door komen, al moest ik wat meer verschonen dan bij een menstruatie.
Nou, heb ze ingebracht, en lig nu plat op de bank, opengeknipte vuilniszak over de bank gespannen, en daar overheen een grote badhanddoek…
succes meis!! ik ga aan je denken! :-* :hug:
sterkte meid!!