zwanger worden na een ma of mk deel 5

Schuldig voelen? Doe niet zo raar! Ik denk dat wij hier met zijn allen echt wel weten hoe dat werkt :hug: :hug: :hug:

Maar je hebt gelijk hoor. Ik heb ook weleens geprobeerd het hele verloop van mijn cyclus voor me te houden voor iedereen hier op kok, maar het is gewoon zo fijn dat we hier met zijn allen in hetzelfde schuitje zitten of gezeten hebben…het begrip hier onderling…echt bijzonder!

Geniet wat er te genieten valt! Iedere dag is er eentje meis! Het is spannend, het blijft spannend, maar we gaan je er gewoon doorheen slepen hoor! :-* :-* :-*

thanks…

al bracht mijn lieve neefje (van 19) net wel wat hoop.

aangezien ik gister jarig was, hebben we het de naaste familie meteen verteld. Aangezien ze altijd elke keer met ons meeleefden, en het meteen opviel als ik geen wijntje zou drinken op mijn verjaardag :mrgreen:

dus nu kreeg ik vanmorgen een smsje van mijn schoonzus, dat e het verteld had tegen hun zoon, en dat hij meteen zei te weten of het een jongen of meisje wordt.

Tot nu toe heeft hij dat altijd, bij alle zwangere in zijn omg., goed gehad, en hij gaf aan dat hij dat alle keren dat het misgegaan is (en ze het wisten) dat gevoel niet gehad heeft.

Dus hoe stom misschien ook, voor mij is het een strohalm die me de hele verdere dag al energie gegeven heeft om de klusjes te doen die ik nog moest doen zonder me druk te maken over het verloop van de zwangerschap :slight_smile: (nu nog even de komende 8 weken zo volhouden, dan hoef ik me zelfs niet druk te maken over het ontbreken van de kwaaltjes :wink: )

Potverdikkeme Ellen niet schuldig voelen hoor :naughty: :naughty: :-*

Joh Ellen niet schuldig voelen hoor! We hebben allemaal wel eens een break nodig en je weet het, het mooie weer komt er (straks) weer aan dan gaan we massaal naar het strand ed. :wink: dan wordt er niet gekokt :mrgreen: . Fijn dat je neefje je gerust heeft kunnen stellen en hopelijk kun je toch sneller dan gedacht genieten. :-*

Hier super getherapie-shopt. Kindlief heeft 3 paar nieuwe schoenen, 2 wat steviger gympen en 1 heul net paar Hush Puppies (kosten wel 15 euro 8) ) hij kan er weer tegen! En heeft echt keurig gepast in de winkel. Mijn moeder belde net ook nog, die was voor ons terug geweest met onze pan. De bodem was gaan wijken… :shifty: en aangezien Sola altijd zegt; levenslang garantie. Dat hebben ze waar gemaakt want mams kreeg direct een nieuwe pan mee en de oude gaat weer naar de fabriek terug. :thumbup: Best een goeie dag dacht ik zo. :mrgreen:

Oh Rhiannon, niks zo heerlijk als therapeutisch shoppen :angel: :mrgreen:

knipoogje: :dance: :dance: :dance: gefeliciteerd! Wat een onwijs gaaf verjaardagskado.

Mama marije: gefeliciteerd met Kasper :inlove: een vierde zoon, wauw!! :inlove: :inlove:

Marieke: :hug: :hug: :hug:

@Rhiannon wrote:

Joh Ellen niet schuldig voelen hoor! We hebben allemaal wel eens een break nodig en je weet het, het mooie weer komt er (straks) weer aan dan gaan we massaal naar het strand ed. :wink: dan wordt er niet gekokt :mrgreen: . Fijn dat je neefje je gerust heeft kunnen stellen en hopelijk kun je toch sneller dan gedacht genieten. :-*

Hier super getherapie-shopt. Kindlief heeft 3 paar nieuwe schoenen, 2 wat steviger gympen en 1 heul net paar Hush Puppies (kosten wel 15 euro 8) ) hij kan er weer tegen! En heeft echt keurig gepast in de winkel. Mijn moeder belde net ook nog, die was voor ons terug geweest met onze pan. De bodem was gaan wijken… :shifty: en aangezien Sola altijd zegt; levenslang garantie. Dat hebben ze waar gemaakt want mams kreeg direct een nieuwe pan mee en de oude gaat weer naar de fabriek terug. :thumbup: Best een goeie dag dacht ik zo. :mrgreen:

het klinkt misschien heel stom, maar hoe negatief/zorgelijk mijn gevoel de andere keren steeds was, is er nu een rust dat het helemaal goed zit. Had ik de andere keer diverse testen nodig om me te overtuigen, voelt het nu na 1 test gewoon goed :slight_smile:

lekker geshopt zeg! altijd fijn als je zo goed geslaagd bent op een shopmiddagje! ik zeg: showen :smiley:

En intuitie zegt vaak zo veel… :inlove: :pray: :thumbup:

ellen niet schuldig voelen hoor!! Gewoon lekker proberen te genieten! Wij volgen wel!!! :pray: :inlove:

Jaaaaaa!!! Ellen, van harte meid! Ooooo mijn duimen gaan echt op volle toeren dat deze pruts de komende maanden lekker bij je blijft zitten!

Marieke, zo te lezen kun jij ook wel weer een extra knuf gebruiken. ´t is dat je zo´n beetje niet verder van me vandaan kunt wonen :angel: , dus ´t is een virtuele… :hug:

Jeetje meiden…het is gewoon echt waar! Het is echt echt echt echt echt zonder twijfel een meisje! :shock: :smiley:

Klinkt gek hoor, maar dat maakt het deze keer toch weer een beetje extra bijzonder. Alsof er toch nog iets “echt nieuw” is aan deze laatste keer zwanger zijn/laatste babytijd enz.

Ik moet nu een taart in elkaar gaan bouwen, dus ik heb nu niet uitgebreid tijd, maar ik kom later nog even plaatjes showen hoor! En bijkletsen verder natuurlijk!

Kus!

ow wat leuk deb!! een meisje… heerlijk!

geniet van het “nieuwe” en ga vooral lekker los op alle meisjesspulletjes en (leuke!!!) meisjes kleren!

ooowoooowooooow Deb…daar gaan je centjes :mrgreen: . Er is zoveel ontzettend leuk meisjesspul 8) :mrgreen: . Ga vooral niet in het shopperstopic loeren hoor :angel:

'n mèske :inlove: :inlove: :inlove:

zo leuk!! :-*

MM, van harte gefeliciteerd met je zoon meis :inlove: :inlove: :-* :-* En als het idd klopt, leuke naam Kasper :inlove: (ik ben ook heerlijk bevooroordeeld hoor :lol: Het is Valentijn zijn 2e naam :wink: ).

Deb, ook hier gefeliciteerd meid :inlove: :inlove: :-* Ik begrijp je gevoel van iets nieuws helemaal :-* Alles gaat nu goed, alles is anders :inlove:

Ellen, niet schuldig voelen, je verdient het toch gewoon kom op zeg :hug: :-* :-* :-*

ach lieverd toch…

ik voel het verdriet, de onmacht, het zo graag willen… zit hier gewoon met tranen in mijn ogen je spoiler te lezen…

wie weet werkt het bij jou net als bij mij: besluiten om de stap te zetten, en ineens is het niet meer nodig :slight_smile: ik hoop zo hard voor je dat het gewoon raak is deze maand, en dat je de afspraak bij de gyn kan annuleren…

denk je dat tim het erg zal vinden dat je de afspraak al gemaakt hebt?

lieverd, nog een extra knuffel hoor!

:hug: :hug:

:evil:

Ow Kim…ow meis…ik voel je pijn, ik voel je verdriet en je onmacht…Ik heb in jouw schoenen gestaan alleen nooit het “lef” gehad om de stap te zetten die jij nu gezet hebt.

Ik weet dat er niks is wat ik kan zeggen wat die grote grijze deken van je af gaat halen. Het enige wat helpt is die positieve test of op zijn minst de garantie dat die echt echt echt gaat komen.

Maar lieffie…ik wou zo dat ik meer kon doen…

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

meidennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!! ik dacht dat het topic van zw worden na mk en ma aan het doodbloeden was want ik kreeg geen berichten meer. nu blijkt dat er al weer een nieuw deeltje is geopend hahahha.

kimmie meis ooooooooh ik begrijp je gevoel zooooooooooo goed. het had zo mijn verhaal kunnen zijn. ik ben in totaal bijna anderhalf jaar bezig geweest terwijl ik elke keer heeeeeeeeel snel zw werd. behalve dus na mijn curretage. toen heeft eht ook een half jaar geduurd en ik dacht werkelijk dat ik mijn droom maar moest opgeven. ik was er zoooooo mee bezig en het werd haast een obsessie voor me. ik ging er echt bijna aan onderdoor totdat ik opeens weer zw bleek. in het begin was ik zooooo negatief en dacht nu gaat het circus weer van voor af aan beginnen. ik ging om de dag testen om te kijken of mijn hcg toenam enzo. ik was zo nerveus niet normaal meer. en toch boven verwachting blijft dit beebje toch zitten. alhoewel ik het pas kon geloven na mijn 4de echo :oops: . waarom ik je dit vertel is dat ik je zo begrijp. je gevoelens en je emoties. en dat ik het min of meer ook aan het opgeven was en er blijkbaar toch een engeltje op mijn schouder zat. meis geef het niet op lieffie. al is dat makkelijk gezegd. desnoods sleuren wij je er hier door heen. en als jij vind dat je een gesprek moet aangaan met de gynacoloog dan moet je dat zeker weten doen. dus doen waar jij je goed bij voelt. lieve schat het derde wondertje komt er ook voor jou. daar ben ik van overtuigd. :hug: ik steek iig een kaarsje voor je aan. :kaars:

knipoogje ooooooooooooooh meis gefeliciteerd.

en debke voor jou een meid. oooooooooooooooooooooooooooooh echt cool. en nu maar shoppen he? en ja het is heel anders dan een jongen maar het went snel hoor!! hahhaha

pffffff mijn misselijkheid is nu eindelijk aan het afnemen. werd wel tijd want ik was echt niks waard hihi.

debke, hier ook nog een keer. SUper meid!! Een meid!!! Nu lekker shoppen!!

Kim :hug: :hug: :hug:

Meiden, jullie zijn superlief :inlove: :inlove: :cry: :-* :-* :-* :-* :-*