zwanger worden na een ma of mk deel 5

Ow Ellen! Ik zit met kippenvel meis! Dubbel gefeliciteerd!!! Mijn duimen gaan op standje turbo voor je. Het MOET nu gewoon…het MOET!!! :-* :-* :-*

thanks deb… en met de hormonen zit het volgens mij wel goed, want ik zit gewoon te huilen van jou berichtje… :oops:

Wauw meis, ik wilde je net gaan feliciteren met je verjaardag, maar dubbel gefelciteerd dus :inlove: :inlove: :inlove: :dance: :dance: :-* :-* :-* Ik begrijp je angst maar al te goed helaas :hug: :hug: En ik kan heel hard zeggen dat je moet proberen te genieten, maar we weten allemaal dat dat niet zo werkt :? Dus leef bij de dag en dan trekken we je de komende 8 maanden wel door oké :inlove: :-* :-* :-* Ik hoop snel mee te mogen doen, maar ik kan er geen zinnig woord over zeggen helaas :?

bedankt liefie! mijn duimen blijven voor jou ook gewoon hard door draaien hoor! weer samen zwanger mogen zijn zou best bijzonder zijn natuurlijk :slight_smile: en helemaal als we het deze keer dan ook beide mogen blijven!! :-* :-* :-*

Dat is wel de insteek he, het zwanger blijven nu! Wordt wel eens freaking tijd :pray: :pray: :pray: Ik ben er zo ontzettend klaar mee :oops: En jank :cry: :cry: :cry: zucht

:-* :-* :hug: :hug: :hug: :pray: :pray: :pray: :-*

Ow Kim…ik weet zo hoe je je voelt… :hug: :hug: :hug: Inderdaad, het gewoon echt “klaar” ermee zijn. Klaar zijn met iedere maand weer leven tussen hoop en vrees, klaar met allerlei angsten en een stukje tijdsdruk wat er voor je gevoel op zijn minst achter zit. Klaar met gewoon alle stress en gedoe wat er bij komt kijken…

Ik hoop toch zo dat jullie nu lekker samen mogen zwangeren. De volle 9 maanden (of in ieder geval bijna :wink: ).

Ook hier druk helaas met minder leuke zaken.

Maar lieve Ellen, gisteren heb ik je met je verjaardag gefeliciteerd en nu ga ik je met je zwangerschap toch voorzichtig feliciteren. Wat de anderen ook al zeggen pop, het MOET nu gewoon goed gaan!!!

En je angst, meid die kennen we allemaal helaas maar al te goed, genieten komt nog wel, eerst je angst overwinnen en daar gaan wij je bij helpen!!! :-* :-*

Whaaaaa Ellûh wat kewl een mooier verjaardagskadootje bestaat er geloof ik niet. :inlove: En 8 maanden zijn lang zeker met stress en spanning erbij maar je komt erdoor hoor. :-*

Marieke, :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: en dat dan keer heeeeeeeel veel… Volgens mij kun je ze wel gebruiken. :-* :-* :-*

Deb dankjewel meis, ik kan ze zeker gebruiken op dit moment :-* :-*

Marieke :-* :hug:

En ook een aantal voor Kim :-* :pray:

Ik hops zo even de stad in met kindlief eens zien of ze nog wat schoenen voor hem hebben. Is toch ook een soort shoptherapie nietwaar?

Ellen, gefeliciteerd!

Hier gaan de duimen ook heel hard voor je draaien :thumbup:

Marije nog gefeliciteerd met je kersverse knulletje! :inlove: En ik las geloof ik wel een kewle naam Kasper is het geworden toch? Ben zwaar bevooroordeeld natuurlijk maar hij is gaaf. :lol:

Ellen, super meis!!! Beebie lekker blijven zitten nu hoor!!

jullie zijn lief…

:-* :-*

Jaaaaaa Ellen, ik zit hier gewoon te stuiteren van blijdschap voor je! Wat goed, wat een heerlijk verjaardagscadeau… gefeliciteerd meid!! Nu begint het grote duimen weer… en ik doe heel hard met je mee!! :-*

En ik duim ook voor Kimmie trouwens.

En MM: gefeliciteerd, zie ik!! :mrgreen:

Breekt even in

Ellen, hier ook gefeliciteerd lieve meis!

MamaMarije gefeliciteerd met je kleine mannetje! :inlove:

Een dikke :hug: voor de rest!

breekt weer uit

Knipoogje :inlove:

:pray:

:-*

meiden, die lieve woorden, die duimen, die felicitaties…

dat maakt weer dat ik weet dat ik blij ben met kok en al die lieve meiden…

maakt ook dat ik me schuldig voel dat ik me de laatste tijd in mijn eigen cocon heb afgesloten en te weinig op iedereen gereageerd heb…

:oops:

jullie zijn echt toppers! en hoewel ik het deze keer eigenlijk voor me wilde houden voor het geval adt het weer mis zou gaan, ben ik nu al blij dat ik me daar niet aan kon houden. jullie berichtjes maken me blij, vrolijk, gelukkig en de banners van een aantal lieverds maakt me hoopvol.

en tevens blijf ik duimen voor alle dames die zo graag willen en niets anders kunnen dan proberen en wachten… :pray: :hug: