Oh die lijven ook he…soms verrassen ze ons positief en soms zou je ze achter het behang willen stoppen… :silenced:
Succes en sterkte meiden! :-
Wauw Mutsie idd wel goed dat je lijf nu iig dit stukje tof aanpakt. :-
Klinkt mss gek maar ik vond het op gang komen van mijn MK ook een beetje als een opluchting. :oops: Dat afwachten brrrr dat vond ik echt ellendig, niet te weten wanneer het begint en hoe erg ed. blijkbaar kan ik beter tegen weten dan tegen niet weten. :shifty: Ik duim iig voor een kersverse eisprong voor je komende maand!
rhi: op woensdag kregen wij de echo en ik was nog aan het ‘bijkomen’ van de slechte echo toen op donderdag al het bloeden begon. Ik had het zo in mijn hoofd dat ik die dag daarna pas zou gaan bloeden. Ik was er nog niet ‘klaar’ voor. Maar kan me best begrijpen dat als je al dagen, soms zelfs weken, al weet dat het mis is en je zit erop te ‘wachten’. Dan zou ik het denk ik ook als een opluchting zien.
Nu voelde het wel als een opluchting :lol: Dacht echt van: YES ik kan het wel ZELLUF :lol:
Hoe gaat het met de kleine man en de psz? En met jezelf?
Hallo,
Heb vorige week hier ook een reactie geplaatst (maar zat op het verkeerde forum - kreeg wel lieve reacties, dank jullie wel).
Ik heb in november een curretage ondergaan en wilde eigenlijk graag snel weer zwanger worden. Helaas is dat tot op heden niet het geval. M’n ongesteldheid kwam pas na 8 weken iets op gang (stelde niet veel voor, maar kort en geen helder bloed). Had 14 dagen daarna wel een positieve ovu-test (maar kan zo’n test je ook voor de gek houden? - misschien een vreemde vraag…). Nu ben ik 11 dagen na mijn positieve ovu-test en heb vanochtend een zw.test gedaan. Negatief. Had het ook niet zo snel moeten doen, maar kon m’n geduld niet bedwingen. Moet gewoon afwachten tot woe of donderdag. Heb niet echt symptomen om zwanger te zijn. Een week terug regelmatig steken in m’n buik en nu nog af en toe. Geen pijnlijke borsten of zo. Gister wel heel licht (bruin) bloedverlies.
Ik hoop het zo een keertje weer (het is ons 1e kindje - ik ben de 35 al gepasseerd). Was er vanochtend toch wel even verdrietig over. Wat zijn jullie ervaringen?
Oh ja Mutsie bij jou begon het eigenlijk ‘een dagje te vroeg’. Je gevoel moet er ook wel klaar voor zijn en dat had je dus niet. Maar ik juich iig wel voor weer een goeie eisprong! :thumbup: Wat zou het toch heerlijk zijn als je lekker zonder extra toegevoegde hormonsters zwanger zou raken. :inlove: Hier overigens aan het bijkomen van de griep, Casper was superfit al lijkt hij nu verkouden. :think: Even aankijken maar.
Ploon, je cyclus kan na een curettage tot wel een maand of 5/6 onregelmatig zijn. En gek genoeg kan daar ook een ‘gewone’ cyclus zoals je van jezelf gewend bent tussen zitten. En tja een eisprong is een goed teken, maar geen garantie natuurlijk voor een bevruchting. 11 dagen na je ei testen is aan de vroege kant, ik zou zeker wachten tot na je verwachtte menstruatie om weer te testen. Als je iets extra voor je cyclus wilt doen is tarwekiemolie of monnikspeper een optie. Dit ondersteunt de regelmaat. :thumbup:
@Kimmie1976 wrote:
Ja bij mij was het ook maar 3 dagen te vroeg zeg maar, maar ik ben dat dus hélemaal niet gewend :shifty: Ovulatietesten vind ik nog steeds niet nodig, ik heb verder altijd een hele regelmatige cyclus en zie dus niet in wat het voor mij voor meerwaarde zou hebben :think: Maar dat is voor mij he Vanaf dag 8 tot het einde (hopelijk een positieve test!) in elk geval om de dag of om de 2 dagen klussen, dan heb je de meeste kans :thumbup: En het blijft toch een grote gok elke maand weer :shifty: Ik bedoel als ik naar mezelf kijk, 12,5 jaar terug met de pil gestopt en gelijk was ik zwanger (ma met 7 wkn) toen Valentijn half/half door de pil heen, bij Joon hebben we 2 maanden niet ons best gedaan en de 3e maand gingen we op vakantie en deden we ons best en toen kwamen we met extra bagage thuis zeg maar In september 2008 hebben we nog door de minipil heen geklust :oops: en toen was het ook heel erg snel alweer mis Toen we het 1x deden op 19-01-2010 was ik gelijk zwanger (ma met 12 wkn), daarna toen we groen licht kregen in mei/juni was het ook gelijk weer raak (ma met 8 wkn), vervolgens 1x zonder cd en weer gelijk raak en gelijk met 4 wkn ook weer mis… En sindsdien helemaal niks meer Maar we blijven hoop houden, meer kunnen we niet doen Oh ja en wel sex hebben natuurlijk :lol: :lol: :-* :-*
Maar ik hoop dat je er met ovutesten uitkomt :thumbup:
Oef…en als ik dat dan zo op een rijtje zie staan… :hug: :hug: :hug:
Ik kom jullie ook nog even melden dat ik vandaag de 20 weken echo gehad heb! En dat die helemaal goed was! Of in ieder geval leek te zijn, want ja…garanties heb je immers nooit. Maar ik ben nu wel gerustgesteld. Alles wat het moet doen, doet het. Alles lijkt prima in orde. Beebje is heerlijk beweeglijk en nu al lekker eigenwijs (nee hoor, niet van mij! ).
Het geslacht…tsja, daar zit dus het eigenwijze…Dat wilde nog niet heel duidelijk worden. De echoscopiste zij het heel mooi “Ik heb nog niks overtuigends mannelijks kunnen ontdekken, dus ik zeg nu dat het een meisje is, maar ik zet het niet op papier hoor!” Dus… eigenlijk weten we nog niks zeker!
Ik heb dus voor aankomende vrijdagochtend een pretecho gepland en ik ga daar niet de deur uit voor ik weet of de echoscopiste van vandaag gelijk had! :mrgreen:
Ik lees nog veel met jullie mee hoor, maar ik voel me hier even niet zo “thuis”. Niet zozeer voor mezelf hoor, maar meer omdat ik jullie niet wil kwetsen met mijn banner en mijn blije verhalen. Ik weet dat dat soms erg moeilijk kan zijn.
Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
Debke, maar dat vind ik in ieder geval wel super verhalen om te lezen hoor! Super dat alles goed lijkt! Enne … hebben we al een buikfoto gezien?
Nee… :oops: ik heb er al tig keer 1 beloofd, maar ik vergeet het steeds… Ik heb het nu op mijn lijstje voor morgen staan!
Debke, wat een super goed nieuws, zeg!! :dance:
Ik heb natuurlijk makkelijk praten, met mijn kleine ventje naast me in de wipstoel, maar ik ben juist heel erg blij met alle positieve verhalen die hier verteld worden! Natuurlijk kan het soms ook confronterend enzo zijn, maargoed… Het is je in ieder geval echt heel erg gegund!! :-*
Veel plezier met de pretecho!!
Oh, en buikfoto: leukk!!
Deb kewl meis enneuh ik schuif je een bakkie van de welbekende koffie toe. Plof op de bank. Je hebt hier ook al ‘te lang’ geschreven zonder succesverhaal. :-* Heerlijk te lezen dat alles nu iig qua groei en gezondheid volgens het boekje gaat.
Enneuh vrijdag zit ik natuurlijk regelmatig ingelogt. :lol:
hey lieverds…ben ik ook weer eens :-*
Ben jullie niet vergeten hoor, ben alleen een beetje druk geweest de laatste 8 weken 8) . Het lijkt nu een beetje rustiger te worden hier, dus ik ga jullie weer volgen.
Doet me pijn om een aantal meiden hier nog steeds zonder banner te zien . hopelijk is 2011 echt jullie jaar :hug:
morgen ga ik je stalken Deb :mrgreen:
later meer, er gaat een soort luchtalarm af in de wipstoel :mrgreen:
@mayo28 wrote:
Ben jullie niet vergeten hoor, ben alleen een beetje druk geweest de laatste 8 weken 8)
Goh echt? Waarmee dan? :roll: :mrgreen: :-*
Deb: fijn dat de 20 weken echo goed is!! Wat gaat het allemaal hard zeg. Je bent al op de helft :dance:
Hier even vaag in de war. Ik dacht ongesteld geworden te zijn, na twee dagen was het alweer opgehouden. Het was niet eens veel zoals ik normaal heb. :think: ik wacht maar af hoe het nu verder gaat. Of ik anders volgende week wel ongesteld ga worden zoals de gyn voorspelt had. Maar wat het dan vorige week was, phff wat kan een lichaam soms raar doen :lol:
mutsie, had ik ook afgelopen ronde … 1 dag bloedverlies, heel licht, daarna 1 dag niets en toen ongi. Zit nu al op dag 9 van de ongi :twisted:
Ook bij mij is het na mijn beide ma’s best een tijdje een puinhoop geweest met de ongi Mutsie… Dat vond ik misschien nog wel de meest verrotte periode van alles. Gewoon omdat je graag verder wilt en je niet meer van de signalen van je lijf uit kunt gaan dan. De eerste keer heeft uiteindelijk het slikken van teunisbloemoliecapsules mijn cyclus weer op de regel gekregen. De tweede keer heeft mijn lijf het sneller weer zelf opgepakt.
Ook heb ik (bij de zwangerschap van de middelste) gedacht ongesteld te zijn (anderhalve dag zoiets), maar dat bleek achteraf gezien een innestellingsbloeding geweest te zijn.
Nou ja…ik realiseer me dat je hier niet heel veel aan hebt, maar ik vertel het toch maar. Gewoon omdat je er misschien toch een stukje herkenning uit haalt :-*
Mayo, jij? Afgeleid geweest de afgelopen weken? Kan het me niet voorstellen! :mrgreen:
Enne…je mag me morgen stalken zoveel je wilt hoor, maar echt zin heeft dat nog niet Tis morgen pas donderdag he…Vrijdagochtend echo!
Mutsie bij mij wordt de ongi nu ook pas weer normaler en ik ben nu 5 maanden verder…
Het heeft even tijd nodig maar het komt weer goed.
Oh Debke ik vergeet jou helemaal…
Heerlijk dat je een goede echo hebt gehad.
Ik begrijp wel dat je het lastig vind om hier te posten en bang bent dat je iemand kwetst.
Soms vind ik het ook wel moeilijk om al die positieve verhalen te lezen als ik in een enorme dip zit, maar toch heb ik hier ook positieve verhalen nodig om uit zo’n enorme dip te komen…
Dus misschien is genuaceerd positief iets… :mrgreen:
Ik bedoel dus gewoon ook positieve verhalen blijven plaatsen… :-*
:lol: genuanceerd positief… Sounds like a plan! :-*
oo is het morgen pas donderdag…ach ja…ik weet het ook allemaal niet meer hoor :mrgreen:
deb, wat fijn om te lezen dat je zo’n goede echo gehad hebt! ik vind het zoooo ofijn voor je, en genuanceerd positief vind ike en heel goed plan! ik heb die positieve verhalen nodig!
ik kom namelijk even heel ego vertellen dat ik gisteren, op mij nverjaardag, het mooiste cadeautje gehad heb wat ik maar kan krijgen, namelijk een positieve zwangerschapstest.
Maar tja, nu zit er de angst alweer goed in. gisteren had ik genoeg afleiding, dus viel het wel mee, maar nu ik gewoon zit te zitten, slaat de spanning alweer goed toe. Dus hopen dat het nog 8 maanden goed mag gaan, dan ga ik mijn afspraak met pitje nakomen dat ik, bij symfonica in rosso, of bevallen, of hoog zwanger zit duimen jullie met me mee?
sorry dat ik alleen maar even ego post… ik ben jullie allemaal blijven volgen, maa gewoon weinig reageer zin gehad, en nu voel ik me eigenlijk schuldig dat ikw el mijn berichtje plaats, terwijl ik zo weinig/slecht op jullie gereageerd heb, dus mijn excuses.
:-* :-*