Ellen dan ben ik ook vreemd. Ik gun iedereen een goeie zwangerschap en een gezond kindje, maar gek genoeg vind ik het echt extra leuk wanneer het 1 van de dames hier is of uit het wanneer zwanger worden langer duurt topics. Dussuh die volgende eisprong wordt je laatste dit jaar hoop ik voor je, tof dat je het kunt herkennen nu (opschrijven voor later ) maar het volgende ei gaat niet ontsnappen! :mrgreen:
ik hoop dat het volgende ei niet ontsnapt! maar om een of andere reden vermoed ik van wel… de keren dat ik zwanger raakte is steeds in de maanden jan. maart en mei geweest.
Dus volgens mij zijn dat gewoon mijn 3 vruchtbaarste maanden in het jaar
ja, ik schrijf bewust niet mee in de wanneer zwanger worden langer duurt topics aangezien ik er dan teveel me bezig ben naar mijn idee. Zoiezo kok ik niet meer zo fanatiek als eerst (oke, laatse week weer wel) men ik moet zeggen dat dat eigenlijk goed bevalt. Minder kok is minder confrontatie met zwanger willen worden, zwanger raken, ongeplande zwangerschappen, miskramen, te vroeg geboortes enz.
maar tja, ook minder gezelligheid, steun en lieve meiden
Ellen :hug: :hug:
Ja, dat dilemma herken ik heel erg Ellen. Heb dat ook een poos gehad. Wel/niet hier rond blijven hangen bedoel ik dan. Nou ja, weg ga ik zowiezo niet, daar vind ik dit een veel te leuk forum voor, maar ik ben wel een hele poos veel meer afwezig geweest. Simpelweg omdat ik ook niet steeds geconfronteerd wilde worden met het feit dat ik nog steeds niet (goed) zwanger was.
En ook je andere stukje herken ik wel. Ook ik vond het fijn te lezen dat het bij andere mk/ma meiden gelukkig wel weer goed gekomen is. Dat ze opnieuw en gezond zwanger waren. Dat gaf me ook wel hoop. Maar ook wel verdriet voor mezelf hoor. En echt waar, ik gunde het iedereen echt enorm en was ook oprecht heel blij voor ze, maar toch knaagde het ook bij mij van binnen. Nu was dat knagende gevoel er toch wel hoor, dus nou ja… Kort gezegd… ik snap je :lol: :-*
fijn dat mijn logica toch niet zo heel erg vreemd is
deb: hoe is het met je meissie? :inlove:
enne rhi: hoe voel jij je eigenlijik?
hoi dames, kom ook weer even aanwaaien.
zit op dit moment veel bij de septemberstoppers en vind het lastig alles bij te houden ook al zal ik dat graag willen.
zelf ben ik nu bijna een jaar bezig om zwanger te worden.
in jan 2011 heb ik mijn miskraam gehad en ik zou dan ook deze maand mama worden. wel dubbel dat ik nog steeds niet zwanger ben, maar ik blijf er wel vertrouwen in hebben.
een paar dagen na m`n eisprong heb ik heel licht bruin verlies gehad dus hopelijk is dit een teken.
verder doen mijn borsten meer pijn dan normaal en ben ik erg kribbig. maar naar mijn miskraam heeft mijn lichaam me te vaak in de steek gelaten dus ik durf er bijna niet van uit te gaan.
morgen een poging wagen voor een test, echt super spannend
probeer alles een beetje te volgen. dat ik niet reageer betekent niet dat ik niet aan jullie denk. ik hoop ook echt voor iedereen spoedig blijvend zwanger mag worden
Hè Ellen :hug: :hug: Ik had het zo gehoopt voor je lieverd :hug: Maar laat de moed niet zakken, de aanhouder wint :-*
Caris, voor jou eigenlijk hetzelfde meis :hug: :hug: :hug: Had het voor jou ook zo gehoopt :hug: Ga je nu gelijk de ofo in trouwens?
Propje, klinkt spannend maar ja je zegt zelf ook al dat je sinds de mk al vaker “valse” signalen hebt gehad van je lijf :? :hug: Toch duim ik hard voor je meis
Hier geldt hetzelfde als voor Debke en Marieke en nog wat meiden… Ik volg jullie wel steeds, maar vindt het ook best lastig om nu nog actief me te blijven schrijven nu hier alles goed gaat. Al weet ik dat niemand het me misgunt daar gaat het niet om, maar het is zo confronterend steeds. Al vond ik zelf dus ook steeds dat andere zwangeren gewoon moesten kunnen blijven schrijven hoor Als je het zelf bent (hoe geweldig ook na alles) dan is het toch anders :shifty:
Ik duim voor jullie allemaal die nog steeds of weer op dat rottige bankje zitten En voor jullie allemaal een hele dikke :hug: :hug: :hug:
Kim, ga idd nu ofo in. Spermacontrole dag 12-14 echo en wat bloedtesten
Moet je ook nog bloedprikken op dag 3 en 21 voor je progesteron of dat niet? En verder nu dus nog geen lichamelijke onderzoeken gepland staan?
Niet prikken op daf 3 later wel een keer is al geregeld bloed afgenomen dus misschien al wel bekend
kimmie ik heb id vaak valse singialen gehad maar bloedverlies nog nooit.
dus dat maakt het gewoon zo spannend
wat betekent ofo trouwens???
Ah oké, ja hier was op dag 3 en 21 zodat ze konden zien of hoe mijn progesteron was aan het begin van de cyclus en dan hoe het zich ontwikkelt had na de eisprong, dit om te zien of er wel een goede eisprong had plaatsgevonden. Maar had voor je gehoopt dat het niet nodig was allemaal :? :hug:
Propje, OFO betekent Oriënterend Fertiliteits Onderzoek. En spannend nu je dus ook wat bloed gehad hebt
Ja weet ik niet, misschien had hij die nog wel ofzo van andere keer prikken
Ja dat kan natuurlijk, ik weet niet wat ze vorige keer bij je geprikt hebben. Ik wil altijd graag precies weten wat ze prikken en waarom dat is enzo :shifty: :lol:
Ellen en Cariska :hug: en
Propje
Lotte, je kleintje al een maand
Kimmie, jij gaat ook goed vooruit :thumbup:
Rhiannon
Nou vanmorgen getest en ja hoor 2 streepjes. Het 2de streepje is wel heeeeel licht dus juichen durf ik nog niet. Ik zag het 2de streepje wel binnen 10 min dus de afleestijd was gewoon nog geldig.
ik heb een vraag voor jullie als ervaren meiden:
ik hoorde van iemand dat het HCG pas na lange tijd uit je bloed is na een mk/ma.
Is het ook zo dat je cyclus dan pas op gang komt als dat HCG eruit is, of werkt dat zo niet?
En hebben jullie dat dan getest na de mk/ma, of het HCG verdwenen was?
(mijn eerste berichtje in dit topic, ben nog niet actief bezig met zwanger worden, heb 14-8 mijn ma gehad met nasleep, 25-8 curretage gehad).
Het kan id wel even duren tot je hcg uit je lichaam is. Bij mij vonden ze naar een maand nog hcg in mn bloed daardoor had ik een positieve zwangerschapstest. Hoe lang het duurt is bij ieder mens verschillend. Bij de ene is het al bijna weg als de.miskraam begint en bij een ander kan het maanden duren. Ook je cyclus moet herstellen de ene is achter elkaar weer zwanger. meestal komt je cyclus meteen op gang maar het kan ook even duren, if je nu wel hcg in je lijf hebt of niet. Maar bij ons duurt het inmiddels al 8 maanden. Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.
Het kan id wel even duren tot je hcg uit je lichaam is. Bij mij vonden ze naar een maand nog hcg in mn bloed daardoor had ik een positieve zwangerschapstest. Hoe lang het duurt is bij ieder mens verschillend. Bij de ene is het al bijna weg als de.miskraam begint en bij een ander kan het maanden duren. Ook je cyclus moet herstellen de ene is achter elkaar weer zwanger. meestal komt je cyclus meteen op gang maar het kan ook even duren, if je nu wel hcg in je lijf hebt of niet. Maar bij ons duurt het inmiddels al 8 maanden. Hopelijk is je vraag hiermee beantwoord.