zwanger worden na een ma of mk deel 5

mmm kan hem zo niet vinden… terwijl er volgens mij nog een ongebruikte moet rondslingeren.

Maar ik hoop gewoon dat de andere test morgen ook gewoon positief is :pray: .

lief!!

Ik ga het morgen doen, en wie weet gewoon ff op tijd naar de kv!

En opeens bedacht ik me, had uk nog niet een test over van de vakantie? En ja hoor 2 testen van kv 2 voor 5 euro…

:thumbup: :thumbup: Duimduimduim :pray: :pray: :pray: :-*

Duimerdeduim :pray: :-*

rhi: :shock: :shock: helemaal gemist gister!!! gefeliciteerd meis!!! mijn duimen gaan in volle sterkte dat alles goed blijft gaan!!! :pray: :pray: :pray:

caris: en??? :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

hier helaas niets… had woensdag mijn nod, maar vanmorgen ongesteld geworden… :cry:

En bloed, dus niet getest, op naar de ofo… :cry:

cariska: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Gloeiende… :cry: sjips… :hug: meiden ik hoop zoooo dat jullie volgende maand die 2 streepjes mogen zien. :pray:

Zal ik er dan een positieve draai aan geven??

Kan ik wel doorgaan met afvallen en uikomen onder de 80 en datum plannen voor onze trouwerij

Das wel positief afvallen kan helpen qua vruchtbaarheid, schijnt dat zelfs vrouwen die geen te hoog BMI hebben met heel ietsjes afvallen baat hebben. Maar dat trouwen klinkt wel het meest positief!!! :inlove: Maareuh je plant het toch wel of je nu wel of niet zwanger bent toch?? Met buikje trouwen is ook reuze romantisch. :wink: Geen te dure jurk al vooraf scoren… :angel: positietrouwjurken bestaan… :thumbup: en zijn zelfs goedkoper dan ‘gewone’ :mrgreen:

Hadden zoiets van trouwen in mei vinden we wel leuk, of april. Maar was ik wel zwanger zou ik in mei uitgerekend zijn…

Nu kunnen we dus gewoon plannen. Ga geen echte trouwjurk kopen maar w.s. 1 bij dreamdresses . N l zit in arnhem 7 dagen per week open, super leuke gala maar ook trouwjurken voor niet zo heel veel geld.

En afvallen. Ben 170cm en gisteren 82.7kg. Dus wat eraf zou mooi zijn. Kom van 89 dus is al heel wat af. Kan niet wachten TOT ik onder de 80 ben…

Maar baal wel dat het weer niet is gelukt…

ooow meisjes toch :cry:

Ik blijf voor jullie duimen hoor, over 4 weken gaan we voor simultaan positief testen :mrgreen:

Marieke, Wessel al 8 tandjes joh :shock: :inlove:. Hier is nummer 1 net door hahaha. Ik vind zo´n heel klein hummeltje altijd superschattig, maar dit is ook wel een mooie tijd :inlove:. Beetje reactie en spelen, heerlijk!

Rhi, jij stiekemerd :-* …helemaal niks zeggen over een nieuwe poging (of ik heb gewoon in de verkeerde topics gekeken, kan ook)

Al rode kool ingeslagen :mrgreen: ?

He bah Ellen en Cariska… ik had het zo gehoopt voor jullie :hug: :hug: :hug:

Rhi, jouw banner had ik al gespot, maar ook hier nog even een dikke feli hoor! :-*

Ik lees hier ook nog wel mee, maar ik blijf het “lullig” vinden om hier nog actief mee te schrijven terwijl mijn wens al zo enorm vervuld is… Daardoor leef ik natuurlijk niet minder met jullie mee.

Dikke :hug: voor jullie allemaal!

Ellen, heb jij al duidelijkheid? :pray:

Jemig Caris wat goed zeg!! Al snap ik helemaal dat je veel liever veel minder zou afvallen en dan zwanger zijn. :-* Probeer iig te genieten van het plannen van jullie trouwdag. Dat doe je als het goed gaat maar 1 x in je hele leven en dan mag het ook zeker 1 van de mooiste dagen worden. :thumbup: En ik stem er echt voor dat wanneer jullie in april of mei gaan trouwen dat het toch echt met een verstelde buikenjurk mag wezen. :pray:

Mayo je hebt nergens iets over het hoofd gezien hoor. :wink: Was helemaal een stiekeme poging. :mrgreen: :-* Nee geen rode kool in huis die houdt het vast geen 6 weken uit in de koelkast. 8)

Deb das niet lullig das gelukkig meis. :-* Het zal ws ook een illusie zijn dat dit topic voor altijd verder leeg zal blijven. Miskramen komen te vaak voor en soms zelfs te vaak bij dezelfde mensen. :frowning:

cin: mijn duidelijkheid is er inderdaad. werd vanmorgen ongesteld helaas…

deb: ik ben blij hoor, dat je wens is uitgekomen!! :-* zulke successtorys hebbenw e hier ook nodig om het vol te houden… tenminste, ik dan…

ook al is het soms lastig om geconfronteerd te worden met een zwangerschap, om een of andere reden vind ik die confrontatie helemaal niet erg/moeilijk als het van een van de dames uit dit topic is… :oops: of klinkt dat heel erg"vreemd? :oops:

oh ships meid! :hug:

dank je :-* in elk geval weet ik nu wel waar ik mijn eisprong aan kan herkennen, dus dat is al iets :mrgreen:

dat klopt! Dat is wel handig dan he :wink: