cariska:
sanne: thanks! lastig is het soms he… om er niet teveel mee bezig te willen zijn… vind sommige dingen ook nog altijd erg confronterend, dus begrijp hoe je je voelt. Nu duimen dat het de volgende cyclus raak is!
Caris nopes die hebben het dubbele nodig. Maar als je die dus positief piest dan is het echt keipositief. Al zou ik wel dan ook de ochtendurine even bewaren en als je de kans hebt alsnog de 2v5 scoren of anders de trekpleister in gaan die hebben ook van diezelfde 2v5. :thumbup: Alleen een ander doosje dan natuurlijk.
Sanne heftig he, en helemaal idd als je bedenkt hoe het vaak gaat met sommige vrouwen en perioden qua vruchtbaarheid. Maar met de verjaardagen scheelt het als het een maandje later is…dus hoppa volgende ronde mag je lijf ‘gewoon’ meewerken.
Rhiannon, was ik al bang voor… Hoe lang kan ik de urine bewaren? En gewoon op kamertemperatuur???
Kon trouwens niet vinden in gebruiksaanwijzing over hoeveel ze nodig hebben…
Hoe weet jij dit allemaal
volgens mij weet alleen een echte top tester dat carisca
Staat meestal ook niet in de gebruiksaanwijzing. Het enige wat je kunt zeggen van gebruiksaanwijzingen is wanneer er staat 4 dagen voor de NOD al testen is dat ze ong 25 nodig hebben, de testen waarbij ze zeggen 6 dagen ervoor is 10 en op de NOD zoals de gewone digi van CB is dan 50 en daar staat ook duidelijk in dat je het beste pas OP je NOD kunt testen. De KV 2v5 en de andere ervan zijn ‘getest’ door wat IVF dames die ook bloedtesten kregen. Dan weet je redelijk exact de bloedwaarden natuurlijk. Zo is de digi van CB wel net iets gevoeliger dan die 50 en meet het al vanaf 30.
Als je je urine wilt bewaren buiten de koelkast kan dat wel ong een uurtje of 3/4 wil je het langer bewaren dan in een afgesloten containertje en dan in de koelkast dan houdt het wel een uurtje of 7/8 uit. Wel na een koelkast eerst op kamertemp laten komen voor je test!
Testen heb ik er al teveel van getest zelf. Deze ronde ook weer getest met de digi met indicator die wist het al heel snel 3w2 dagen of zo. :o Toen gaf de kruidvat ook een dun streepje. De sensitest dipstick heeft iets meer nodig en werd een dagje of 2 later positief en digi gewoon van CB heb ik niet eerder durven gebruiken dan gisterenmorgen. :oops: Verder heb ik overigens geen vage testen gescoord heb enkel nog 1 van KV liggen geloof ik en een paar van de sensitest en 2 CB indicator omdat ik zo’n neuroot ben die de weken ook graag omhoog wil zien gaan. Al gebruik ik die niet eerder dan wanneer ik de 5 weken ook al echt over ben. Kans zit er dan in dat ie gelijk 3+ gaat aangeven maar mocht ie dat niet doen omdat het wat langzamer dan gemiddeld stijgt dan kan ik rond of net over de 6 weken nog een x testen. :silenced:
Hopelijk geeft de KV test die je nu in huis je ‘gewoon’ een duidelijk resultaat zodat je al weet waar je aantoe bent. :-* Al zou ik het dus best begrijpen dat je mss 1 test niet zou geloven. Ik heb er minstens een stuk of 5/6 nodig. :o
@knipoogje1983 wrote:
volgens mij weet alleen een echte top tester dat carisca
Of lichtelijk neurotisch? :lol: 8)
@Rhiannon wrote:
@knipoogje1983 wrote:volgens mij weet alleen een echte top tester dat carisca
Of lichtelijk neurotisch? :lol: 8)
mijn benaming was wat liever toch?
ik ben ook niet echt actief meer hier maar kom ook af en toe spieken. nu zag ik toch weer wat moois!! tierrr gefeliciteerd meis. wat leuk!! nu is er dadelijk weinig leeftijdsverschil tussen de kids he? echt heel leuk!!
en rihannon jaaaaaaaaaaa jij ook gefeliciteerd meis.!! ik duim voor je dat het deze keer goed gaat!! het moet gewoon goed gaan!!
cariska ooooooh wat spannend!!
verder wil ik de andere dames heel veel sterkte wensen en voor jullie duim ik dat er straks ook een heel mooi beebje mag komen!! het enige wat ik nog kan toevoegen is BLIJF MOED HOUDEN!! ik weet het het is heel makkelijk gezegd maar ik had de moed ook verloren. in totaal dus 5 miskramen gehad en uiteindelijk een heel mooi beebje gekregen. ik hoop dat jullie dat wat hoop en vertrouwen kan geven!! dikke knuffel voor jullie!
Ohhhhhhhhhhhhhh Rhiannon :inlove: :-*
hahaha ja Ellen je bent te lief :mrgreen: :-* ken mezelf en weet ook hoe onzeker het allemaal is na miskramen ed. Das voor mij neurotisch te noemen. Dat blijft vast tot de eerste 12/16 weken voorbij zijn ik wil winterslaaaaaap :o
Lotte doen ons best en soms mag de moed je even in de schoenen zinken als je maar weer de moed terugvind toch?! :thumbup:
Marieke :-* wat wordt jullie kereltje alweer groooot ik zag laatst foto’s voorbij komen op je hyves. :inlove:
Oh het gaat veels te snel Rhiannon. 9 Maanden is hij gewoon alweer en gaat op zijn buik de hele kamer door. Zwaaien doet hij nu ook sinds 2 dagen en 8 tandjes sieren zijn mondje op.
Verder is hij nog wel heerlijk baby gelukkig. Nathalie was met alles heel vlot, die liep al rond de tafel op deze leeftijd en praatte al een aantal woorden. Wessel niet, die zegt tata, blabla, dada, prrrrttttttt, doet nog totaal geen poging tot optrekken. Heerlijk baby dus :inlove:
Maarja hij groeit wel door, is letterlijk ook een grote jongen, zit in de hoogste regionen van de groeicurve. Geen idee van wie hij dat heeft :think:
Rhiiiiiiiiiiiiiiiiii :shock: :shock: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Oh meis wat heerlijk en wat onwijs spannend allemaal weer :inlove: :inlove: :dance: :dance: Ik zat toevallig van de week nog te kijken naar je onderschrift en het viel me op dat het helemaal leeg was :shifty: Vroeg me al af wanneer jullie weer bezig gingen, maar dus gewoon zonder wat te melden :lol: Doe je goed :thumbup: Oh ik was al in zo’n stuiterbui vandaag en nu helemaal :dance: :dance: :dance: :dance:
Caris, Ellen en Noémi, ik hoop voor jullie ook snel een mooie positieve test meiden :-* :-* :-
En verder hoop ik dat het duidelijk is dat ik dat voor iedereen hier wens he!!! :hug: :hug: :hug: :-
Nou idd Marieke het gaat echt snel! Maar wel heerlijk dat je nog idd een beeb hebt om van te genieten ipv een dreumes. :inlove: Enneuh hij is helemaal zichzelf das het mooiste!
Kim weten jullie nu wat jullie gebakken hebben??? :inlove: Of houden jullie dat lekker geheim? 8) :-*
Ik doe mijn uiterste best de komende dagen heeeeeel snel te laten gaan. Boeken bij de vleet, mijn huis een chaos, en vandaag was ik geloof ik helemaal knettergek (euhm wanneer niet? :oops: ) en heb ik de 30 jaar oude grill/tostimaker onder handen genomen met de Dasty. :shifty: Hij blinkt als een gek en ziet er 10 jaren jonger uit…maar waarom? Tsssss.
Rhiannon je loopt achter wat Kim’s baksel betreft :lol: :inlove:
Gni gni ik zag het! :mrgreen:
ja inderdaad :inlove: :lol:
3 a 4 uur buiten koelkast, dat is mooi. Morgen eerst met deze en anders naar kv
Caris sowieso een dag voor je NOD zit je met je hormoonwaarde meestal best al hoog. Wat je mss dacht dat je innestelling was is mss wel wat anders geweest dus ben je mss ook al wel idd 1 dag voor je NOD morgen. Dan doet de ‘gewone’ kruidvat plustest het ook prima. :thumbup: Ik gooi er nog wat van deze in en dan kom ik morgen zsm weer gluren! Tijd voor een kersverse babyboom. :-*
Caris ik ga zo even boven kijken… volgens mij moet ik nog zo eentje van 2 voor 5 euro hebben liggen.
Kom zo terug of het idd zo is.