zwanger worden na een ma of mk deel 5

Nu nergens meer last van, zucht ga meteen denken misschien innesteling? :pray:

Cariska, ik ga voor je duimen! :pray: :pray:

:-*

spannend cariska :pray: ik ga ook heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray: :pray:

:-*

(hoeveel dagen na een innesteling zou je kunnen testen?)

@Cin. wrote:

Vicky, ook ik hoef hier eigenlijk niet meer mee te schrijven, maar ook vrouwen zoals wij (met vele miskramen) kunnen hier mee praten over de angsten, de emoties. En misschien wel een soort voorbeeld zijn, dat het ook zeker goed kan lopen :-*

Hier sluit ik me helemaal bij aan.

Ik schrijf hier ook weinig meer maar probeer als ik tijd heb wel te lezen.

Ondanks dat ik nu een gezonde zoon heb na mijn 2 maā€™s, weet ik als geen ander de pijn en het verdriet wat je voelt op het moment dat je te horen krijgt dat je droom uiteen spat.

En dan is een luisterend oor altijd fijn :hug:

ik kom iedereen even een :-* :hug: brengen.

cariska; heb geen antwoord op je vraag helaasā€¦ sorryā€¦ :-*

ik ga weer werken! per 15 sept. ga ik beginnen in de nachtdienst, 14 uur per week, dus 8 nachtjes per maand. heb er enorm veel zin in, maar vind het ook wel heel erg eng/spannend na 2 jaar thuis gezeten te hebben bij mijn meissie! maar fietje gaat over een half jaar naar de basisschool dus dan moet ik toch wel eits te doen hebben. En wie weet, zorgt de afleiding van het werk ook voor een snellere zwangerschap :slight_smile:

Ik hoop met je mee, meid!! Dat het goed bevalt om weer te werken ƃĀ©n dat er snel een blijvende zwangerschap ontstaat! (Stop je dan weer? Als er een kindje komt?)

@Tierrr wrote:

Ik hoop met je mee, meid!! Dat het goed bevalt om weer te werken ƃĀ©n dat er snel een blijvende zwangerschap ontstaat! (Stop je dan weer? Als er een kindje komt?)

denk het nietā€¦ ik merk nu al hoe ā€œmoeilijkā€ het is om na jaar weer terug de zorg in te gaanā€¦ en het is maar 8 nachten per maand, dus vermoed dat ik dan gewoon zal blijven werken, ook omdat we dadelijk weer gewend zullen zijn aan mijn salaris, maar je weet het nooit natuurlijk. ook even kijken hoe het bevalt

Ik geef je gelijk hoor!! 8 nachten valt inderdaad te overzien, toch? Nouja, en desnoods nog iets van ouderschapsverlof ofzoā€¦

Maar nu eerst maar weer lekker aan het werk en dan inderdaad hopen dat dat ouderschapsverlof ooit nog nodig isā€¦ :pray: :-*

Knipoogje: gefeliciteerd met je nieuwe baan :dance: Klinkt goed, twee nachten per week!

Cariska: en en en? Ik testte 11 dagen na de eisprong positief.

Ellen gefeli met je baan! Dat je maar snel een zw verlof mag regelen :wink:

Caris je kunt het uitrekenen, na de innestelling verdubbelt hcg om de dag. De kv 2v5 meten al vanaf een hcg van 8.0. Dus als je neemt 2-4-8 dan is dat al 6 dagen erna. :angel: Je begrijpt vast dat ik ook slecht ben in wachten. :lol:

Zaterdagavond innesteling gehad, denk ikā€¦

Dan dus vrijdag testenā€¦ Nog geen bloed ofzoā€¦ Heb goede.hoop dit keerā€¦

Ik hoop heeel erg met je mee! Na alles mag je echt die ofo overslaan! :pray:

Spannend, ik duim ook met je mee, meid!!

Doet me echt goed, jullie zijn lief!!!

owww cariska, ik ga duimen!! :pray: :pray: :pray: :pray: het is je zo gegund meis!

Ik schrijf hier dan wel niet meer actief mee, maar af en toe kom ik wel spieken!

Mijn duimen draaien echt voor jullie! Caris, ik ga je stalken morgen :mrgreen: :pray:

Nog geen bloed :pray: vanmiddag testen gekocht, de testen van 2 voor 5 euro waren opā€¦ Nu 2 voor 10 euro meegenomenā€¦ Zijn die ook goed en net zoveel hcg als die andere??

Hoi ben hier al een poosje niet meer geweest om even de MK te verwerken en niet teveel met het zwanger worden bezig te zijnā€¦maar ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Had de hoop dat het afgelopen cyclus raak zou zijn, dan zou ik op exact dezelfde datum (ok 3 jaar later dan), uitgerekend als bij mijn dochtertje, je leest en hoort wel vaak dat vrouwen in dezelfde periode steeds zwanger zijn maar helaas weer ongi geworden afgelopen dinsdag dus geen mei kindje voor ons, op naar de volgende rondeā€¦

Maar Cariska ik ga ook hard voor je duimen ik gun het je zo :pray:

Knipoogje gefeliciteerd met je nieuwe baan, ben zelf ook druk aan het solliciteren ivm failissement wergever.

Voor de rest allemaal een :hug: heb geen puff om alles terug te lezen en kan niet verder terug scrollen.