Propje
Propje, een voorzichtige gefeliciteerd en duimen draaien meis :-*
Annelieske, het verschilt per persoon, maar ook per zwangerschapsduur. Zit je in t begin dan is er nogw weinig HCG en dan is het zo weg, maar met 10 a 11 weken zit je HCG op zn piek en dan duurt het ook lang eer het weg is. Ik heb vorig jaar zelf met iets meer dan 12 weken een vruchtje laten curetteren dat gestopt was met iets meer dan 9 weken en daar testte ik ruim 2 weken later nog positief van. Ik had ook nog wel restweefsel in mijn bm zitten, maar sowieso is het niet een vreemd iets om nu nog pos. te testen. Je zult echt af moeten wachten en zelfs per mk kan het nog weer verschillen hoe je cyclus erna op gang komt. Er is echt niks van te zeggen helaas :hug:
Propje, een klein juichjeā¦
Annelieske: hoe verder je zwangerschap hoe langer het duurt voor het uit je lichaam isā¦ denk ikā¦
ik moest elke week bloed laten nemen om de waarde te meten en om te zien of het goed zakteā¦ tot het minder dan 2 wasā¦ (in belgie)
Het halveerde wekelijks bij mij.
Propje! Duimen draaien, alvast een voorzichtige felicitatie! :inlove:
alvast een voorzichtige felicitatie propje! :dance: :inlove:
Propje wat spannend! Hopelijk zie je snel een heel duidelijke 2e streep.
Annelieske, wat Kimmie al aangeeft, je was al redelijk lang zwanger dus je zat hoog met de waarde. Het zal ong elke dag halveren. Soms duurt het wel 9/10 weken helaas. Met een heel lage waarde kun je wel een eisprong krijgen overigens. Sterkte de komende tijd en veel geluk. :hug:
en dan onpeensā¦
balen huilen en balen. (zat hart in actie te kijken, natuurlijk ook niet doen tijdens een ongiā¦)
Waarom wil het hier nou neit lukken ā¦ ik snap het niet!!!
Hebben jullie toevallig nog tips hoe het wellicht nog kan gaan lukken?
- klussen om de dag
- minionarishouding (of hoe je dat ook schrijft)
- half uur blijven liggen met kussen eronder
Ik wil zo graag nog meer eraan kunnen doen,niet het gevoel hebben dat het aan ons ligtā¦
(okĆĀ© weet dat we misschien het ziekenhuis moeten afwachten maar tjaā¦)
@Cariska wrote:
en dan onpeensā¦
balen huilen en balen. (zat hart in actie te kijken, natuurlijk ook niet doen tijdens een ongiā¦)
Waarom wil het hier nou neit lukken ā¦ ik snap het niet!!!
Hebben jullie toevallig nog tips hoe het wellicht nog kan gaan lukken?
- klussen om de dag
- minionarishouding (of hoe je dat ook schrijft)
- half uur blijven liggen met kussen eronder
Ik wil zo graag nog meer eraan kunnen doen,niet het gevoel hebben dat het aan ons ligtā¦
(okĆĀ© weet dat we misschien het ziekenhuis moeten afwachten maar tjaā¦)
Je heat vast niets aan mijn bericht, maar toch; ook hier is het uiteindelijk meer dan gelukt. Dat garandeert voor jou ook niets, maar ik heb in totaal zeker 7 miskramen gehad en iets buitenbaarmoederlijks :silenced: en nu zijn er hier āineensā 3 kinderen.
Je kunt er zelf zo weinig aan doen joh :hug: :-*
en kijk dan ook niet :mrgreen:
thanks voor je berichtje, doet me goed,moet geloof ik weer succesverhalen horen/lezenā¦
Tja opeens was ik aan het huilen en dacht ik ben dr weer ingetuimdā¦ nu expeditie robbinson, morgen vroege dienst, kan moeilijk met huilogen op het werk aankomen haha
:-*
ach en op je werk kun je altijd zeggen dat je last hebt van plotseling opkomende nazomerhooikoorts. ofzo.
scheelt dat cliĆĀ«nten het niet zien, collega wel (die is dus 28 week zwanger dus je raadt waar het over gaatā¦)
Caris er is 1 ding dat je kunt doenā¦goed voor jezelf zorgen en een beetje lief zijn voor jezelf :-* .
cariska: :hug: :hug: Toch doorgebroken wat balen weer en echt, in al die 4 jaar dat wij ābezigā waren heb ik van alles geprobeerd. Kussen onder de kont, 10 minuten blijven liggen, verschillende standjes, paar minuten washandje, randje fietsen, om de dag etc etc
En ik raakte vorig jaar zwanger door een vluggertje :lol:
Deze keer alleen om de dag gedaan en verder weinig bij na gedacht (dacht: zal ook wel weer 4 maanden clomid worden en dit was de eerste ronde) en zwanger.
Het zegt allemaal niets helaas. :hug: :hug: :hug:
Knipgoogje: las dat jij ook geen goed nieuws hebt :hug: :hug: :hug:
Propje: ik ga duimen
Hee meiden, hoe is het met jullie allemaal?
wij zijn net een week terug uit Italie, heerlijke vakantie gehad!
ben alleen wel ongesteld geweestā¦ en HOE!!
was niet leuk, want ik was 3 dagen over tijd.
dus ik had hoop!
op de 3e dag werd ik om 6 uur wakker van de buikpijn, krampen, steken, beroerd, zo erg heb ik het nooit
dus ik de camping over, naar het toilet, maar nog niks he, dus ik nog steeds hoop
maar helaas, die middag werd ik toch ongesteld
en niet zo;n beetje ook
ben 3 ochtenden wakker geworden van de buikkramp en steken en ik verloor zelfs een stolsel bij het verwisselen van de tampon
gek he?
omdat ik 3 dgn over tijd was en zoān buikkramp heb gehad met veel bloed heb ik wel even gedacht dat ik misschien even heel kort toch zwanger was, maar dat het toch niet goed ingenesteld isā¦
het zou kunnenā¦
maar hoeft ook niet natuurlijkā¦
en nuā¦ weer wachten
moet nu rond de 14e ongi worden
word wel een beetje gek van dat gewacht
mag nog helemaal niet klagen natuurlijk, als je ziet hoe lang sommigen hier al wachtenā¦ maar het is nooit leuk.
ik heb altijd stolselsā¦
randje fietsen, ken ik niet, ga maar eens googlen haha
Zo Mutsie, KUN jij randje fietsen :thumbup: :lol: Ik heb het ĆĀ¼berhaupt nooit geprobeerd hoor, ik heb geen geduld :mrgreen: Maar er bestaat volgens mij ook geen truc om het raak te laten zijn, het is van zo ontzettend veel factoren afhankelijk en veel van die factoren kun je niet eens invloed op uitoefenen (helaas)!.
Esther, balen meis :hug: :hug: Kan me je hoop zo goed voorstellen als je al 3 dagen overtijd was :? Wat je zelf al zegt, het kan wel maar ook niet een heel vroege mk zijn geweest :hug: Misschien was dit wel DE grote schoonmaak na je mk Maar naadje blijft het wel :hug: Blij te lezen dat jullie in elk geval wel een heerlijke vakantie hebben gehad :thumbup: :-*
Nou haha dat randje fietsen 1 keer geprobeerd, ik ben daar veel te ongeduldig voor :mrgreen: :lol: Maar goed valt wel onder de categorie: eens geprobeerd :lol:
esther: he balen, ongesteld geworden en dan ook nog in je vakantie. Ik dacht aan een grote schoonmaak. De eerste menstruatie na mijn miskraam was ook zoān heftige. Maar ondanks blijft even *** je wilt toch graag of je er nu lang op wacht of niet. :hug: :hug:
Esther wat de dames al aangeven, na iedere miskraam heb ik ook 1 heftiger menstruatie gehad. Grote schoonmaak want ik kon echt niet zwanger zijn. Hopelijk hebben jullie deze ronde wel geluk! Wel fijn dat desondanks de vakantie wel fijn was. :-*
Jup herkenbaar! Ik had dat dus ook altijd na een MK, een grote schoonmaak.
Wel fijn dat de vakantie leuk was :-*